Ok dit wist ik dus niet, nogal klote dan......quote:Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op
Beter zoeken.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
10 uur en nog geen spoor van de nieuwe aflevering te bekennen? nemen de release-groeps nog wel de moeite om deze serie te cappen?
inderdaad :]quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering. Do you have any idea who I am?En een leuke twist op het eind, kom op met die full season order.
Verdomme, het begint op uitstel van executie te lijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Geen full season order, wel 3 episodes bijbesteld.
dat was toch al bekend?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.tv.com/veronic(...)g=story_list;title;0quote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is je bron? Linkje? En weet je zeker dat het niet om 3 extra scripts gaat i.p.v. 3 extra afleveringen? Daar zit nogal een verschil tussen.
Tevens: Liever 3 extra afleveringen om het een beetje goed te kunnen afronden, dan dat het abrupt wordt gestopt en we middenin een verhaallijn zitten.
Noted.quote:Op zondag 12 november 2006 02:46 schreef TC03 het volgende:
Als er geen full season order komt gooi ik mezelf echt van een flat af.![]()
![]()
Precies mijn mening. Wel toevallig dat Logan precies op dat moment in de buurt was.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Bananenman het volgende:
Vond het niet zo'n hele vette epi, maar het einde was wel
En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef TC03 het volgende:
Matige aflevering. Niet echt met veel plezier naar gekeken.
Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En normaal kijk je nog wel met plezier naar verkrachtingen.
Maar die van Veronica ging gelukkig niet door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Wat een goede aflevering weer. Ik vind seizoen 3 de laatste paar eps echt zoveel beter dan seizoen 2.
Check deze promo mensen: http://www.youtube.com/watch?v=OiNwfDuSMycoe ik hoop het niet, doe dan maar iemand anders.. haha maar mac mag ook niet weg.. veel te leuk..tja niemand gaat gewoon dood johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Een pijnlijk ongeloof in het goede ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Asmodian het volgende:
Best.Trailer.Ever!Als dat gebeurt ga ik schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |