Kijken he dan weet je hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben benieuwd hoe Scofield dat gaat oplossen met zijn tatoo's???
Donderdag![]()
Prison break![]()
neej, dit is geen tvp
wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Augustina het volgende:
Wordt die OP nog gefixt trouwens?
Welke serie??quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond Michael Scofield in die andere serie van hem leuker.
nee mijn avatar jatten is volwassenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Kinderachig hoor om wat domme foto`s erbij te zetten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee mijn avatar jatten is volwassen
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef MagiLune het volgende:
Is mijn tv anti Prison Break want op RTL 7 is nu een film??? In de gids, krant EN op tvgids.nl staat toch echt dat er vanavond/nu Prison Break op moet zijn.....![]()
AAAHH....![]()
maaar... waarom is er nu dan geen op????????quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
zou het niet weten sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maaar... waarom is er nu dan geen op????????
ja maar, ja maar, ja maar...... nou heb ik een aflevering gemist!!!quote:
dan pas? stond laatst op freerecordshop 6 septemberquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 1 komt 29 sept uit op dvd
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de Nederlandse DVD Release lijst staat Prison Break pas op 11 oktober. Dus ik denk dat dit de Engelse/Amerikaanse versie is.
Je hebt gelijk 11 okt Lost komt op 29 sept uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...
afl 16 Brother`s Keeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Afgelopen donderdag was op RTL aflevering 15, genaamd "By the Skin and the Teeth".
Herhaling was toch op maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
klopt, vorige week was op maandag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef most_wanted het volgende:
Echt héél veel mensen kijken naar dit en mensen praten er zoveel over dat ik een beetje nieuwschierig ben geworden... welk seizoen zitten ze nu? Ga ik de boel straks even downloaden.
Ik snap het ook niet. Zat afgelopen zaterdag klaar om te kijken maar toen kwam een film. Volgens mij is er iets misgegaan...quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
Foto??quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Proper_fucked het volgende:
Damn, afgelopen week gemist
Was afgelopen maand in amerika, en daar stonden langs de weg hele grote billboards van Prison Break, sommige met best wel spoilers maar ook hele mooi. Paar zag je die foto's van scofield enzo, met 'Wanted blablabla' eronder, wel tof gedaan.
thnxssquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
edit: let op, bevat spoiler
http://wvs.topleftpixel.c(...)es/060821_1655.shtml
Ja, in zo'n stijl was het maar dan op zo'n groot billboard langs de snelweg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag van 9.00-10.00pm op RTL7.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:57 schreef Undergod het volgende:
mogelijk ga ik vanavond missen, dus ik vraag het nu vast; wanneer is de hh?
Even snel deze doorlezen dan:quote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Dizzee het volgende:
baal nog steeds dat ik het vorige week gemist heb
vier posts hierboven staat hetquote:Op donderdag 7 september 2006 21:22 schreef edje34 het volgende:
Hoe heet de afl van vanavond??
thnxsquote:Op donderdag 7 september 2006 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Brother's Keeper
Beetje makkelijk vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Domenica het volgende:
Ze worden bijna allemaal genaaid en belanden in fox river
nee joh, keigaaf juist. het hoeft niet altijd actie te zijn. deze verdieping achter de personen was wel mooi.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef Dizzee het volgende:
saaie aflevering. jammer.
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sickoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef no1uknow het volgende:
Die preview!
Waar kan ik ep 4 downloaden?
Ik niet vinden kan
Hmm wat mis ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sicko
Inderdaad, vooral het stukje over T-Bag sloeg nergens opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Soul79 het volgende:
Op zich een aardig idee, maar ze hadden het beter tot Lincoln/Scofield kunnen beperken, ook omdat dat voor het vervolg nog van belang is. De stukjes over de andere personages hingen er maar een beetje bij vond ik.
Wel leuk was die versierpoging van bewaker Bullebak bij die dokter Sara, goed geacteerd van hem: verlegen stoere kerel met klein hartje. Als gevangenisbewaker is zijn karakter nogal oppervlakkig namelijk.
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm wat mis ik.
Wat er nu op TV is IS seizoen 1?!
En welke aflevering was dit dan?
Ja dat dacht ik dus jaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.
KUT RTL5, nu denkt half Nederland dat we in seizoen 2 zitten
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Was dit vanavond een HH of was die nog nooit in Ned geweest? Ik was namelijk in de veronderstelling dat S1 in Nederland al was afgelopen...
Het zou toch kunnen dat S1 in z'n geheel weer wordt uitgezonden, zomerseizoen enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zit![]()
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het alleen wel erg toevallig dat Lincon net tegen Sucre op knalde in het begin.
offtopic, dat mag ook wel weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbonden
tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef no1uknow het volgende:
Oke ik snap het
17 18 19 en 20 aan het downloaden!
Dit was aflevering 16, van seizoen 1!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
huh. Ik begrijp nu pas van iemand anders dat jullie nog maar halverwege seizoen 1 zijn![]()
weet iemand welke aflevering precies?
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??quote:Op zondag 3 september 2006 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?
Die terugblikken hadden ze gewoon in het begin moeten doen,niet bijna op het einde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Guerra het volgende:
Hij viel een beetje tegen, maar volgende week wordt echt spannend volgens mij.
Prison Break (USA) #24quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef edje34 het volgende:
Ik ga vanavond afl 17 kijken het word echt spannend nu.
Ja dat was het hele punt van deze aflevering he dat Steadman nog leeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Susie het volgende:
Vond het wat tegenvallen, maar toch ook wel weer leuk om te zien hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Vooral Sucre en die andere (ff snel naam kwijt hoor, sorry, die in het leger zat), zijn dus eigenlijk zo heel slecht nog niet. Ook wel grappig om nu zeker te weten dat Steadman dus echt niet dood is.
Op naar volgende week maar weer!
Offtopic:ik 3 oktquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresidentquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
Offtopic:ik 3 okt
Ontopic: Wat is de rol nu precies van de Vice president en Steadman in heel dit verhaal ?
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresident
Dat kwartje was bij mij nog niet eens gevallen donderdagquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??
Denk dat dat wel begrepen werd. Volgens mij snapt Edje (en ik ook niet) waarom juist Lincoln in de gevangenis zit of is dat toeval? En waarom die Steadman zijn eigen dood in scene heeft gezet (of door zijn zus) Kortom, wat hebben die er mee te maken? Waarom doen ze dat? Is dat al duidelijk geworden?quote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef droks het volgende:
[..]
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.![]()
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24quote:Op zondag 10 september 2006 13:06 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb gister afl 1, 2 en 3 van seizoen 2 gezien, dat is ook weer super spannend!
Gewijzigdquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24
Nee, Haywire dus! Prachtig, die blik die weer normaal schiet van Michael ineensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef no1uknow het volgende:
OMG
Een tekening op de muur met dat bloedGeniaal, alleen wel benieuwd hoe ze het nu gaan flikken
Dat was dan ook erg voorspelbaar. Al legde ik niet de link met die gek.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef no1uknow het volgende:
Ja precies, toen ikzelf, en die medische gasten uit PB doorhadden dat ie psygsch niet in orde was, zei ik al tegen mn broertje, damn hij doet alsof, mn broertje nog beweren dat er echt iets mis met m was, maar ik zo van nee hij faked wat, hij gaat wat in dat gekkenhuis doen!
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile ratquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef no1uknow het volgende:
En dat groentje die een celmaatje wordt van die grote beer
PWNED!@!1!!LOLLERS!1!
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
Hij heeft groot gelijk. Scofield heeft hem ook belazerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
2quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Xurk het volgende:
Vette aflevering vanavond en ik kan echt niet wachten tot volgende week
Was er trouwens vanavond maar 1 reclameblok?
Ik weet het wel (ik volg seizoen 2 ook), maar heb geen idee of dat al uitgelegd is tot nu toe in de NL uitzendingenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens een vraagje, iets wat ik niet weet omdat ik halverwege de serie ben ingevallen: die vice president en co hebben het steeds over 'de Company', waar dus pa Burrows voor gewerkt heeft. Wat is dat voor Company???
Lincoln was ontslagen bij dat bedrijf, dus had daarom een motief(boos op directeur). Tenminste, dat was het eerst maar daar zal nu wel weer een complot achter zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef Rory78 het volgende:
Dus, zonder iets weg te geven, Pa Burrows werkte vroeger voor de Secret Service (durf het niet af te korten)?
En we komen nog te weten, waarom juist Lincoln uitgekozen is als slachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door __Saviour__ op 19-09-2006 00:45:39 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Als we de spoilers niet lezen, hoe kunnen we dan weten dat het een grapje is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
Hoe moeten wij nou weten dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
PI. Maar die was ik vergeten.
Nee. seizoen 1 net na de breakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezondenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou maar geen veronica gids gaan lezen als ik jullie was
er wordt nog al wat weg gegeven.
Een interview metquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezen!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezonden
Dat is ook al 3 weken geleden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]van seizoen 1? Lijkt me wel hè. In Amerika was gisteren pas episode 5 van seizoen 2 op tv. Maar goed, volgens mij moet ik verkassen naar het PB USA topic
.
Ik volg het vanaf het begin en ik zou het ook niet precies wetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef Soul79 het volgende:
1 vraagje aan degenen die de serie al vanaf het begin volgen: wat is dat nou weer met die Nick die een geheime agenda heeft en iets moet doen tegen Veronica?
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef RedFever007 het volgende:
Toffe afleveringen dit keer ook redelijk geloofwaardig.....tot het eind. Dat een ter doodveroordeelde de gavangenis mag verlaten 'zwaar' bewaakt(
) sloeg nergens op. En die aanrijding was te nep
![]()
Maar de overige verhaallijnen waren prima te doen, prachtig hoe Greary erin geluisd werd
Jaaaaa...hij is terug! Herkende hem alleen niet meteen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Canisfire het volgende:
Coole afl weer. en die promo
Look who is back.
Het is idd wel duidelijk hoe dat in elkaar steekt en wie daar achter zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
Hij is denk ik niet te kwader trouw maar hij lijkt afgeperst te worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Shirley het volgende:
Dat van die Nick snapte ik ook niet, al vertrouwde ik hem vanaf het begin al niet.
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaatquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
hoezo niet? een van de pijlers van de serie is 'the company', die blijkbaar érg hoge connecties hebben en veel voor elkaar kunnen krijgen. Dit past gewoon in die verhaallijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaat![]()
Maar goed, verder genoten van de aflevering
Truequote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoezo niet? een van de pijlers van de serie is 'the company', die blijkbaar érg hoge connecties hebben en veel voor elkaar kunnen krijgen. Dit past gewoon in die verhaallijn.
en zo ongeloofwaardig is het eigenlijk niet. geld is alles, zelfs in de politiek.
Heb liever wat meer lichaam van Dr. Tancrediquote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gave aflevering weer, ook wel humoristisch af en toe
![]()
én natuurlijk veel lichaamin beeld dit keer , hm Scofield is hot..
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gave aflevering weer, ook wel humoristisch af en toe
![]()
én natuurlijk veel lichaamin beeld dit keer , hm Scofield is hot..
och, ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
Wat lul je nou, dit werd direct aan het einde van de serie uitgezonden. iedereen kijkt daar toch naarquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
Oprotten met spoilers.![]()
Hoe vaak moet het nog gezegd worden?![]()
Morgen de herkansing. niet missen.quote:
Hoelaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Morgen de herkansing. niet missen.
Om dat te weten moet ik toch eerst de spoiler lezen, suffe vlbo-er.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Staaf het volgende:
Wat lul je nou, dit werd direct aan het einde van de serie uitgezonden. iedereen kijkt daar toch naar![]()
Welke aflevering, dertien?quote:
Jawel, het klopt wel. Maar de reden waarom zal je in de volgende aflevering wel merkenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaat![]()
Maar goed, verder genoten van de aflevering
Door iemand vanuit Fox River? Wie was die vent in die telefoonzaak dan? Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
.
Nick wordt gedwongen om veronica te volgen door iemand binnen de tralies (wat in de aflevering werd verteld.) Als je goed nadenkt kun je wel raden door wie.
Ja, maar wat zou het nu voor anderen wezen als ze weten wat Veronica doet? Van Michael en Linc kan ik het nog begrijpen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:31 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen weet dat veronica bestaat, ze verdedigd(e) zowel michael als linc.
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lag het nou aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lach het nou aan mij?Toen hij die witte "overal" liet zakken... leek zo spekkig ineens allemaal
![]()
![]()
![]()
jawel die werkt toch voor de companyquote:
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef 2609 het volgende:
[..]
jawel die werkt toch voor de company
weet ik veel ik zeg ook maar watquote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.
Ja inderdaad, ik vind het erg duur. Wacht wel even, over een tijdje heb je em voor de helft.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:wat een onzin nu 80 daarvoor betalen.
Die Amaury is toch zooo leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
Ja, lekker interview als ze beelden laten zien van aflveringen waar wij nog niet zijn...quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
kut weer vergeten....
22 is echt een kutaflevering, vanaf drie seiz 2 wordt het weer tofquote:Op woensdag 27 september 2006 03:16 schreef no1uknow het volgende:
GATVERDAMME wat spannend.
Net 21 gekeken.
Nu ga ik slapen
Morgen 22 kijken.
Slaapze!
Lekker om te weten dat wij dat nog allemaa tegoed hebben haha.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:30 schreef no1uknow het volgende:
Teringkutjantje.
Ik heb net afl. 18 19 en 20 gekeken. Ik begin zo aan 21, ik zal NIKS verklappen, maar ik zeg 1 ding.
HET IS GADVERDAMME SPANNENDIk kan niet slapen van de spanning (het is half 3)
Toen ik eenmaal begon met 1 aflevering downloaden+kijken doe ik het bij allemaal, ik kan niet een week lang wachten. Jullie missen zoveelnaja niet echt missen, maar jullie moeten zoooo lang wachten.
DAMN fokking spannend.
Ja, dat vroeg ik mij ook al af, maar zal vanzelf wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ja precies! Ik was gewoon geschokt en zat echtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ik wil het wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Goddomme, doet die versie die ik gedownload heb 't niet
Nee, ik zocht enkel Wentworth.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, dat risico loop je he, als je naar zulke dingen zoekt
Ga ook vooral niet kijken op de officiele site, er staan grote spoilers over bepaalde personen
De wigger die de hele boel bij mekaar verraadt voor Bellick.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Die jonge jongen, die met scheermesje die grote kerel bewerkt heeft en alles aan bellick doorverteld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Geniaal weer vanavond.![]()
In het begin dacht ik: Oh nee hè, dit begint een beetje op 24 te lijken, maar later zat ik er weer helemaal in.
Elke week zijn ze weer terug bij af!![]()
![]()
![]()
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.
En als dat wel het geval is zullen ze waarschijnlijk spoedig terug zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.
Ja preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeid
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:57 schreef Augustina het volgende:
Wat een woozy die Michael, hij had makkelijk die sleutel kunnen ontfrutselen terwijl ze aan het zoenen waren.![]()
En wat is nou precies het probleem van zo;n deurtje anyway. Ze staan daar straks met een stuk of wat sterke kerels, hoe kan zo'n deurtje dan zo'n big deal zijn.![]()
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
Die wordt niet afgezet door het slot open te draaien, denk ik. Normaliter niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef 2609 het volgende:
[..]
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgen
Bellick zal op er op een of andere manier ook wel bij betrokken zijn, als 'insider' voor the company of iets dergelijks. Idd gave kerel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........![]()
Zooow spannende aflevering zeg (zoals altijd)..... toen Bellick dus ineens het gat ontdekt, ik zat echtzo voor de tv, had ik niet verwacht. Bellick is trouwens geweldig gecast, wat een bullebak. Hij is ook altijd even opmerkzaam en doordacht
(zoals tegen die geheim agent, waar hij opmerkte dat het toch wel een omweg was)
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |