Het zou toch kunnen dat S1 in z'n geheel weer wordt uitgezonden, zomerseizoen enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zit![]()
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het alleen wel erg toevallig dat Lincon net tegen Sucre op knalde in het begin.
offtopic, dat mag ook wel weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbonden
tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef no1uknow het volgende:
Oke ik snap het
17 18 19 en 20 aan het downloaden!
Dit was aflevering 16, van seizoen 1!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
huh. Ik begrijp nu pas van iemand anders dat jullie nog maar halverwege seizoen 1 zijn![]()
weet iemand welke aflevering precies?
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??quote:Op zondag 3 september 2006 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?
Die terugblikken hadden ze gewoon in het begin moeten doen,niet bijna op het einde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Guerra het volgende:
Hij viel een beetje tegen, maar volgende week wordt echt spannend volgens mij.
Prison Break (USA) #24quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef edje34 het volgende:
Ik ga vanavond afl 17 kijken het word echt spannend nu.
Ja dat was het hele punt van deze aflevering he dat Steadman nog leeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Susie het volgende:
Vond het wat tegenvallen, maar toch ook wel weer leuk om te zien hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Vooral Sucre en die andere (ff snel naam kwijt hoor, sorry, die in het leger zat), zijn dus eigenlijk zo heel slecht nog niet. Ook wel grappig om nu zeker te weten dat Steadman dus echt niet dood is.
Op naar volgende week maar weer!
Offtopic:ik 3 oktquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresidentquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
Offtopic:ik 3 okt
Ontopic: Wat is de rol nu precies van de Vice president en Steadman in heel dit verhaal ?
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresident
Dat kwartje was bij mij nog niet eens gevallen donderdagquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??
Denk dat dat wel begrepen werd. Volgens mij snapt Edje (en ik ook niet) waarom juist Lincoln in de gevangenis zit of is dat toeval? En waarom die Steadman zijn eigen dood in scene heeft gezet (of door zijn zus) Kortom, wat hebben die er mee te maken? Waarom doen ze dat? Is dat al duidelijk geworden?quote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef droks het volgende:
[..]
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.![]()
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24quote:Op zondag 10 september 2006 13:06 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb gister afl 1, 2 en 3 van seizoen 2 gezien, dat is ook weer super spannend!
Gewijzigdquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24
Nee, Haywire dus! Prachtig, die blik die weer normaal schiet van Michael ineensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef no1uknow het volgende:
OMG
Een tekening op de muur met dat bloedGeniaal, alleen wel benieuwd hoe ze het nu gaan flikken
Dat was dan ook erg voorspelbaar. Al legde ik niet de link met die gek.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef no1uknow het volgende:
Ja precies, toen ikzelf, en die medische gasten uit PB doorhadden dat ie psygsch niet in orde was, zei ik al tegen mn broertje, damn hij doet alsof, mn broertje nog beweren dat er echt iets mis met m was, maar ik zo van nee hij faked wat, hij gaat wat in dat gekkenhuis doen!
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile ratquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef no1uknow het volgende:
En dat groentje die een celmaatje wordt van die grote beer
PWNED!@!1!!LOLLERS!1!
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
Hij heeft groot gelijk. Scofield heeft hem ook belazerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
2quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Xurk het volgende:
Vette aflevering vanavond en ik kan echt niet wachten tot volgende week
Was er trouwens vanavond maar 1 reclameblok?
Ik weet het wel (ik volg seizoen 2 ook), maar heb geen idee of dat al uitgelegd is tot nu toe in de NL uitzendingenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens een vraagje, iets wat ik niet weet omdat ik halverwege de serie ben ingevallen: die vice president en co hebben het steeds over 'de Company', waar dus pa Burrows voor gewerkt heeft. Wat is dat voor Company???
Lincoln was ontslagen bij dat bedrijf, dus had daarom een motief(boos op directeur). Tenminste, dat was het eerst maar daar zal nu wel weer een complot achter zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef Rory78 het volgende:
Dus, zonder iets weg te geven, Pa Burrows werkte vroeger voor de Secret Service (durf het niet af te korten)?
En we komen nog te weten, waarom juist Lincoln uitgekozen is als slachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door __Saviour__ op 19-09-2006 00:45:39 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Als we de spoilers niet lezen, hoe kunnen we dan weten dat het een grapje is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
Hoe moeten wij nou weten dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
PI. Maar die was ik vergeten.
Nee. seizoen 1 net na de breakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezondenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou maar geen veronica gids gaan lezen als ik jullie was
er wordt nog al wat weg gegeven.
Een interview metquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezen!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezonden
Dat is ook al 3 weken geleden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]van seizoen 1? Lijkt me wel hè. In Amerika was gisteren pas episode 5 van seizoen 2 op tv. Maar goed, volgens mij moet ik verkassen naar het PB USA topic
.
Ik volg het vanaf het begin en ik zou het ook niet precies wetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef Soul79 het volgende:
1 vraagje aan degenen die de serie al vanaf het begin volgen: wat is dat nou weer met die Nick die een geheime agenda heeft en iets moet doen tegen Veronica?
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef RedFever007 het volgende:
Toffe afleveringen dit keer ook redelijk geloofwaardig.....tot het eind. Dat een ter doodveroordeelde de gavangenis mag verlaten 'zwaar' bewaakt(
) sloeg nergens op. En die aanrijding was te nep
![]()
Maar de overige verhaallijnen waren prima te doen, prachtig hoe Greary erin geluisd werd
Jaaaaa...hij is terug! Herkende hem alleen niet meteen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Canisfire het volgende:
Coole afl weer. en die promo
Look who is back.
Het is idd wel duidelijk hoe dat in elkaar steekt en wie daar achter zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
Hij is denk ik niet te kwader trouw maar hij lijkt afgeperst te worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Shirley het volgende:
Dat van die Nick snapte ik ook niet, al vertrouwde ik hem vanaf het begin al niet.
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaatquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
hoezo niet? een van de pijlers van de serie is 'the company', die blijkbaar érg hoge connecties hebben en veel voor elkaar kunnen krijgen. Dit past gewoon in die verhaallijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaat![]()
Maar goed, verder genoten van de aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |