Prison Break (USA) #24quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef edje34 het volgende:
Ik ga vanavond afl 17 kijken het word echt spannend nu.
Ja dat was het hele punt van deze aflevering he dat Steadman nog leeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Susie het volgende:
Vond het wat tegenvallen, maar toch ook wel weer leuk om te zien hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Vooral Sucre en die andere (ff snel naam kwijt hoor, sorry, die in het leger zat), zijn dus eigenlijk zo heel slecht nog niet. Ook wel grappig om nu zeker te weten dat Steadman dus echt niet dood is.
Op naar volgende week maar weer!
Offtopic:ik 3 oktquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresidentquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
Offtopic:ik 3 okt
Ontopic: Wat is de rol nu precies van de Vice president en Steadman in heel dit verhaal ?
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Lincoln zit in de bajes omdat ie Steadman vermoord heeft en Steadman is de broer van de vicepresident
Dat kwartje was bij mij nog niet eens gevallen donderdagquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:50 schreef Augustina het volgende:
En het raadsel is opgelost van het gebitsonderzoek waarin het opgegraven lijk qua gebitsgevens overeen kwam met de gebitsgevens van Steadman. Steadman heeft een kunstgebitje.
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Rahl maar waar draait het allemaal om??
Denk dat dat wel begrepen werd. Volgens mij snapt Edje (en ik ook niet) waarom juist Lincoln in de gevangenis zit of is dat toeval? En waarom die Steadman zijn eigen dood in scene heeft gezet (of door zijn zus) Kortom, wat hebben die er mee te maken? Waarom doen ze dat? Is dat al duidelijk geworden?quote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef droks het volgende:
[..]
Lincoln zit onschuldig in de gevangenis en zou geexecuteerd worden. Michael vindt dat dus kut omdat Lincoln niemand vermoord heeft en Lincoln is de enige die Michael nog over heeft (Moeder dood, vader weggelopen vroeger) dus wil hij hem helpen ontsnappen door een bankoverval te doen zodat hij in dezelfde gevangenis als Lincoln komt. En vanaf daar komen ze elke aflevering een stukje dichterbij de ontsnapping.![]()
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24quote:Op zondag 10 september 2006 13:06 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb gister afl 1, 2 en 3 van seizoen 2 gezien, dat is ook weer super spannend!
Gewijzigdquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat mag je bespreken in Prison Break (USA) #24
Nee, Haywire dus! Prachtig, die blik die weer normaal schiet van Michael ineensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef no1uknow het volgende:
OMG
Een tekening op de muur met dat bloedGeniaal, alleen wel benieuwd hoe ze het nu gaan flikken
Dat was dan ook erg voorspelbaar. Al legde ik niet de link met die gek.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef no1uknow het volgende:
Ja precies, toen ikzelf, en die medische gasten uit PB doorhadden dat ie psygsch niet in orde was, zei ik al tegen mn broertje, damn hij doet alsof, mn broertje nog beweren dat er echt iets mis met m was, maar ik zo van nee hij faked wat, hij gaat wat in dat gekkenhuis doen!
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile ratquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef no1uknow het volgende:
En dat groentje die een celmaatje wordt van die grote beer
PWNED!@!1!!LOLLERS!1!
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
Hij heeft groot gelijk. Scofield heeft hem ook belazerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goh, arme tweener toch. Hij verdient het, de vuile rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |