Ze is niet de enige volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wolferl het volgende:
Monique mag Etienne niet zo volgens mij.
Ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:36 schreef wolferl het volgende:
Monique zegt: "je kan me toch wel bevredigen"
Etienne: "vind ik een uitdaging''
om te naaien heb je een piemel nodig...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja..
En dan nog zeggen :"Jaaa het staat op tape, dus als ik je nu keihard naai is er niets wat je kunt doen!"
.
prachtig die opmerkingquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef Fikkert het volgende:
tijn ownt whahha
Ik denk dat het aan je provider ligt of verkeerde streamserverquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef ThaSandman het volgende:
Al mijn streams met Egbert erop stotteren. Zou hij soms het probleem zijn.
Scan, van Lieske naar Etiënne vind ik een behoorlijke achteruitgang hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ja... ze vindt hem een etter enzo.... maaar schopt hem alles behalve het bed uit.
Volgens mij kan hij hem, quote, wel een kogel door zijn kop schieten....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
Als tijn verschijnt, stopt Etienne met ademhalen.
vind ie gewoon leuk... hij ligt lekker tegen een van die dozen aan een heeft 't zo prima naar z'n zin...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
E-10 die zich laat afzeiken door twee blonde dozen en het dan nog niet eens door heeft.
Ik heb het probleem nu ook .quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan je provider ligt of verkeerde streamserver
Truequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
Dat was over Semih, maar eentje meer of minder maakt 'm niet uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij hem, quote, wel een kogel door zijn kop schieten....
Wie zijn dat ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef Sonique het volgende:
actie op stream 1 en 2?
Ah ok danquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
Stream 1. Michelline en Semih geilen elkaar op.
Ja, als iemand massaal wordt afgemaakt schiet ik altijd in de verdediging, ondanks dat ik hem ook een klootzak vind. Maar ja ... Etienne of Tijn... ach...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan, van Lieske naar Etiënne vind ik een behoorlijke achteruitgang hoor..
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef Fikkert het volgende:
tijn ownt whahha
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:42 schreef wolferl het volgende:
Nu gaat hij Tijn nadoen met dat stoeien. Wat sneu.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:42 schreef wolferl het volgende:
Tijn is er weer.
Die zijn echt 24 7 bij elkaar hequote:
quote:
Ach rot weg. Als je er neit tegen kan ga dan lekker je aftrekken op etienne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:44 schreef LennyKravitz het volgende:
wat een E10 bashers hier zeg?... sommigen zoeken achter iedere zin van E10 iets om 'm erop te pakken...![]()
't is een maffe oetlul, maar zo erg als men het hier maakt is het nou ook weer niet...
Ja dat zijn nog meer verborgen homo's dat ben ik je gister vergeten te vertellen.quote:
Wat een lariekoek. Zojuist heb je ook kunnen lezen dat ik Janine steeds toffer vind worden. Ik vind iemand niet kut omdat de rest van de mensen die hier wel kut vind. Ik vind Etiënne gewoon écht een lijer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als iemand massaal wordt afgemaakt schiet ik altijd in de verdediging, ondanks dat ik hem ook een klootzak vind. Maar ja ... Etienne of Tijn... ach...
[..]
Inderdaad. Die jongen houdt de gemoederen wel bezig hier.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:46 schreef ThaSandman het volgende:
Zonder Etienne zaten we waarschijnlijk pas bij COS 10 ofzo.
tja aan sommige klootzakken heb je nu eenmaal een grotere hekel dan aan andere. der zullen er hier zat gasten zijn die me ook een eikel vinden, alleen ik zit niet in bb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:44 schreef LennyKravitz het volgende:
wat een E10 bashers hier zeg?... sommigen zoeken achter iedere zin van E10 iets om 'm erop te pakken...![]()
't is een maffe oetlul, maar zo erg als men het hier maakt is het nou ook weer niet...
Zoals met Tanja bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als iemand massaal wordt afgemaakt schiet ik altijd in de verdediging
Ik begin Janine ook leuker te vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Zojuist heb je ook kunnen lezen dat ik Janine steeds toffer vind worden. Ik vind iemand niet kut omdat de rest van de mensen die hier wel kut vind. Ik vind Etiënne gewoon écht een lijer.
Wat deedtie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:46 schreef CartWOman het volgende:
Tijn houdt dit niveau nooit lang vol.
Hij doet niet dom, hij IS dom!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef wolferl het volgende:
Weet je bij BB moet er altijd een pispaal zijn, Etienne is de pispaal dus.
Trouwens wat boeit iemand het nou dat we Etienne hard uitlachen, hij doet zelf toch zo oerdom.
Dát ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die jongen houdt de gemoederen wel bezig hier.
E-10 is qua ergenissen ook een beetje de Tanja van dit jaar.quote:
Ik in principe ook, maar als ik merk dat hij op echt ALLES wordt afgerekend - waarvan ik zeker weet dat 90% het voor zijn twintigste exact zo heeft gedaan - dan probeer ik toch wat tegengas te geven. Al was het alleen maar om de discussiequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Etiënne gewoon écht een lijer.
Bij de dames en E10 op de slaapkamer, hij kan duidelijk niet meegaan met dat childish gedoe.quote:
Ik denk dat je procentueel misschien iet wat aan de hoge kant zit qua doen, ik denk dat je goed zit qua willen. Daarom ben ik het met je eens betreffende het tegengas. Máár het is wél zo dat Etiënne er vanalles omheen liegt, én dáár kan ik niet tegen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik in principe ook, maar als ik merk dat hij op echt ALLES wordt afgerekend - waarvan ik zeker weet dat 90% het voor zijn twintigste exact zo heeft gedaan - dan probeer ik toch wat tegengas te geven. Al was het alleen maar om de discussie
Die batterijen houden geen rekening met de situatie, leeg is leegquote:
het is gewoon een Lonsdale jochie voor mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik in principe ook, maar als ik merk dat hij op echt ALLES wordt afgerekend - waarvan ik zeker weet dat 90% het voor zijn twintigste exact zo heeft gedaan - dan probeer ik toch wat tegengas te geven. Al was het alleen maar om de discussie
Hij kan nu beter afkappen want het wordt steeds genanter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft zichzelf helemaal vastgeluld. Dude, give it a rest.
Slap argument Scanman.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrouw-eigen.. Ook al willen ze je niet, ze willen z'e'er zeker niet afgewezen worden....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina doet nu wel erg overspannen over de opmerking van Etienne. Ze zit er dus toch best wel erg mee in de maag. Alsof ze even zeker wil weten of hij echt niet wil.
En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
het is gewoon een Lonsdale jochie voor mij.
En ook al doet hij de dingen zoals iedereen die doet op die leeftijd (bij de meisjes), hij heeft rotte gedachtes....
tja,.. er wordt hier gereageerd op de streams en aangezien hij (e<10) behoorlijk aanwezig is op bepaalde momenten (waarin die behoorlijk domme en tegenstrijdige opmerkingen maakt) kan die commentaar verwachten hè ?!.. ik vind commentaar geven op een potje wannabee jenga nou niet echt spannend of grappigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
meer iets voor tijn dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
Tijd voor barry in het bb huis.
Haha die opmerking van Sabrina![]()
Barry is bi sexueel dus dat kan best![]()
Daar vraagt hij uberhaupt toch ook om.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef oeje het volgende:
Volgens mij voeren Mon en Sab een mooie show op.
Die 2 zusjes zijn echt niet zo dom als dat ze spelen.
Ze nemen e10 gewoon flink in de zeik.
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn isquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slap argument Scanman.
Het is toch leuker als er een pispaal in het huis zit. Moeten we dan met alles wat Etienne zegt respect hebben, hij vraagt zelf om die bashing. Hij gedraagt zich als een zwaar oversexte puber, hij doet en zegt werkelijk de meeste bizare dingen om in de schijnwerpers te komen. Verhalen over die abortus, wtf als mij zoiets overkomt vertel ik dat niet aan onbekende. Ik merk dat alles aan die gozer nep is, daarmee bedoel ik zijn houding en alles. Etienne is een eersteklas loser die zich bewust voor lul zet bij iedereen, en als puntje bij paaltje komt weet hij niks. Kortom een stomme eikel die nog net niet met een bordje rond loopt van neem mij in de zeik, ik geil hier op.
Tja, maar dat komt omdat hij dat gedeelte van de bevolking vertegenwoordigd in het huis...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.
O ik dweep neit met tijn, Morgen vind ik Rik weer tof. Overmorgen lach ik weer om De zusjes. Het gaat er bij mij om dat Etienne alles liegt en alles aan elkaar vast ouwehoert. En als iemand (Tijn) met hem een discussie aanaat, klapt hij dicht. Etienne moet gewoon zijn kop houden, wedden dat hij ook best leuk kan worden. Hij lult te veel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn is.... enz enz.... Als iedereen het op fok maar met elkaar eens is, is het basisidee van een discussieforum behoorlijk zoek.
ik begin Tijn ook steeds meer te hatenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn is.... enz enz.... Als iedereen het op fok maar met elkaar eens is, is het basisidee van een discussieforum behoorlijk zoek.
Gelukkig zijn er echt wel zaken waar je Tijn enorm op kunt afrekenen... en zijn er ook wel positieve punten bij Etienne te vinden. Zeker in een programma als BB.
graag, ik zit hier al twee weken op te wachten dat die kampsjaak op zn nummer wordt gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
Oke, niemand volgt stream 1....ik luister wel ff
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Monique kan wel meer zeggen. Ik denk echt dat Sabrina wel meer wil.
Monique is nu vooral heel vals, maar dat mag natuurlijk
In zijn positie kan je niet weggaan, als hij nu uit bed zou stappen word er nog meer om hem gelachen. Hij zit letterlijk en figuurlijk vast.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
E10 doet er verstandig aan weg te gaan dan gaan de zusjes hem misschien nog een beetje zielig vinden. Op dit moment wordt er compleet met hem gedold
e10 eruit lijkt me veel beter, dan kan tijn sabje meer aandacht gevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dus![]()
En dan die Dikke het gunnen om Sabrina te pakken ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dus![]()
Het was helemaal niet netjes idd wat ze deed. Wel humor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond zelf echt de opmerking van Monique behoorlijk onder de gordel. Omdat het over Etienne gaat, lijkt ze er mee weg te komen, maar het was bijzonder laag bij de grond. Etienne verontschuldigde zich voor zijn opmerking eerder, maar reken er maar niet op dat de zusjes dat doen. Vrouwen blijken zoiets te mogen zeggen.
Ja ok maar veel erger kan het toch niet wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
In zijn positie kan je niet weggaan, als hij nu uit bed zou stappen word er nog meer om hem gelachen. Hij zit letterlijk en figuurlijk vast.
scanman, je bent een beter mens dan ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond zelf echt de opmerking van Monique behoorlijk onder de gordel. Omdat het over Etienne gaat, lijkt ze er mee weg te komen, maar het was bijzonder laag bij de grond. Etienne verontschuldigde zich voor zijn opmerking eerder, maar reken er maar niet op dat de zusjes dat doen. Vrouwen blijken zoiets te mogen zeggen.
Ik weet niet of je t doorhebt maar de blondjes zeiken 'm he-le-maal af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
geef mij maar e10...beter dan die nep homo tijn ( misschien haal ik hem daarom steeds door de war met rik)... ik zou waarschijnlijk net als de blondjes naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken...hij loopt er lekker achteraan en geeft ze aandacht...sorry maar dat is toch wat "wij meiden" willen....
Misschien is dat de enige taal die Etienne begrijpt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Monique :"Had je nog tekst?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
nou nou.. Ik denk dat Monique vooral op haar zusje aan het letten is, en tevens E10 op zijn nummer wil zetten omdat hij vervelend is. En bovendien komen de excuses van E10 niet altijd echt oprecht overquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt wel, pijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja ok maar veel erger kan het toch niet worden
of toch wel :-)
Ik heb zoiets van mensen de grond in boren vind ik sowieso al niks. Aan mensen een hekel hebben is iets menselijks. Moet dan wel gebaseerd zijn op feiten, feiten die voor jouw genoeg zijn om iemand irri te vinden, niet op wat JIJ denkt van iemand.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.
Best een vreemde opmerking van beide. En waarom zou Marcia in vredesnaam Milica nomineren. Alsof er geen ergere types zijn. Of is het weer pure jaloersheid onder meisjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Marcia wil Milica nomineren, maar denkt niet dat zij dan op de bank komt. Semih denkt niet dat ze er dan uitgegooid wordt, o.a door haar dikke tieten en blonde kop.
submitten volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
Hoe krijg ik de kwoots op de blog?
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
geef mij maar e10...beter dan die nep homo tijn ( misschien haal ik hem daarom steeds door de war met rik)... ik zou waarschijnlijk net als de blondjes naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken...hij loopt er lekker achteraan en geeft ze aandacht...sorry maar dat is toch wat "wij meiden" willen....
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of je t doorhebt maar de blondjes zeiken 'm he-le-maal af.
Ach, van een paar van die domme snolletjes kan je niet veel meer verwachten. Dat soort wijven verdienen het om van alle kanten gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Jah, zoiets zeg je gewoon niet. En WAAR gaat het hier om zeg, omdat mensen je irriteren of watquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
.....hahahahah...wat jij wilquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best een vreemde opmerking van beide. En waarom zou Marcia in vredesnaam Milica nomineren. Alsof er geen ergere types zijn. Of is het weer pure jaloersheid onder meisjes
Ach het zijn net mensenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
BB is aardig bezig, frituren en tosti's
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goed![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Beslist niet, nee. Van Milica ben ik niet zo zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.
moet die kamper wel genomineerd worden anders lacht hij ons allemaal uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
Ik gun t Jeroen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Maar die stoere jochies verdien het net zo erg om uitgescholden en afgezeken te worden als E-10quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.
Spijker op zn kop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En omdat er meer E-10'tjs zijn in Nederland verdient hij echt niet meer respect ofzo.
Het had wel gekunnen he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Kinga het volgende:
Man Jeroen, vol op die bek!!
Helaas weet niet iedereen dat hij een slechte Nederlander is. De kampers gaan tegen Semih dus, boeiend, die was toch al genomineerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
Ja of de airco zit op hetzelfde systeem als de afzuigkap van de redactiekeuken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Bocaj het volgende:
Die airco zuigt lucht op het dak aan en daar zal ook we de schoorsteen van de keuken zijn... windrichting ofwat...
JA!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef NorthernStar het volgende:
Als Jeroen en Marlies nu eens van slaapkamer zouden wisselen... (voorstel van Milica)
Ik denk niet dat het expres gedaan is...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
Dat vind ik een goede aktie van BB met die frituurlucht. Moeten ze ook doen als ze op uien en pindakaas zitten.
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef NorthernStar het volgende:
Als Jeroen en Marlies nu eens van slaapkamer zouden wisselen... (voorstel van Milica)
Eenschquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.
Daar hebben ze wel meer een handje van. Leuke streams wegdraaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef Apache4U het volgende:
wat een kloteregie..
??quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
Gewoon Hilde op t bed van Marlies en Jeroen in het bed van Jeroen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja of de airco zit op hetzelfde systeem als de afzuigkap van de redactiekeuken.Aangelegd door Beun Hummie de Beunhaas.
Het was voor mij nu ook volkomen over geweest ja. Ik zou beide meiden voor de rest van de BB tijd helemaal links laten liggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,
graag traag of helemaal niet, maar me zo aflaten zeiken voor een wip? dan moet je wel heel erg knap zijn
Nachtelijke zuip feesten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als deze avond alcohol had gehad... yiiihaaaaa![]()
Ze zijn aan het frituren dus minder personeel achter de knopjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef Apache4U het volgende:
wat een kloteregie..
... ( ik betrek het even "persoonlijk")het lijkt mij denk net aan de situatie te liggen!.. ALS ik een man geweest zou zijn zou ik het waarschijnlijk ook niet pikken...tenzij ik met me pik zou denken ( denk ik )...maar als "meisje" zou ik het ook waarschijnlijk gedaan hebben ( bij goede vrienden waarvan je weet dat je alles kan doen!)quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,
graag traag of helemaal niet, maar me zo aflaten zeiken voor een wip? dan moet je wel heel erg knap zijn
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beslist niet, nee. Van Milica ben ik niet zo zeker.
Dan zouden ze dus juist niet moeten schakelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn aan het frituren dus minder personeel achter de knopjes
Ik denk dat Egbert er uit vliegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0
Ook bij een meisje dat al een vriendin heeft zou dat best eens kunnen steken.
Dat zit in je of niet, Scan. Ik gok dat Marcia niet zo is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0
Ook bij een meisje dat al een vriend heeft zou dat best eens kunnen steken.
Of minderquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus juist niet moeten schakelen![]()
Klopt. Maar als je bv iedereen het land uit zou zetten die ooit over iemand geroepen heeft "Die moet dood", dan was in 1 klap de 'overbevolking' opgelost. Het is niet goed te praten, maar iedereen brengt het hier alsof hij het echt zou menen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar die stoere jochies verdien het net zo erg om uitgescholden en afgezeken te worden als E-10
En omdat er meer E-10'tjs zijn in Nederland verdient hij echt niet meer respect ofzo.
Het gaat niet om het doel maar om de intentie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je bv iedereen het land uit zou zetten die ooit over iemand geroepen heeft "Die moet dood", dan was in 1 klap de 'overbevolking' opgelost. Het is niet goed te praten, maar iedereen brengt hij hier alsof hij het echt zou menen.
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.quote:
Ook eenschquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
...geef haar genoeg te drinken en dan ben ik het helemaal met d'r eens...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef ThaSandman het volgende:
Blond en blauw
Jammer dat ze al 'n leuke vent heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Apache4U het volgende:
volgens mij wordt Tijn stiekem verliefd op Monique.. gelijk heeft ie.
jaaahhhquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben vóór elk groepje waar Hilde NIET inzit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn vindt Monique echtwel interessant. De groep nu op de kamer moet echt zo lang mogelijk blijven. Dit is absoluut de leukste groep.
Nee andersomquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 'n leuke vent heeft.
Maar Monique is wel oneindig veel leuker dan Sabrina hè?
Op wat voor gebied? Onze Tijn zou nooit iets met Monique beginnen (zei hij niet dat van de meiden hij alleen Micheline heel erg leuk vond?) omdat ze getrouwd is en twee kinderen heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn vindt Monique echtwel interessant.
Ik doe meequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vóór elk groepje waar Hilde NIET inzit.
Niet verstandig, op een getrouwde vrouw verliefd worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Apache4U het volgende:
volgens mij wordt Tijn stiekem verliefd op Monique.. gelijk heeft ie.
Goed is die he? Echt een kinderpiemel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik wil niet stoken maar heb je zijn naaktpicca al gezien![]()
die doperwt bedoel jequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik wil niet stoken maar heb je zijn naaktpicca al gezien![]()
Tijn wordt ook niet echt verliefd, hij weet het allemaal dondersgoed dat ze getrouwd is en hij had het er vanmiddag nog over dat hij het niet kan maken tegenover Rob..maar hij vindt haar gewoon erg leuk en kan goed met dr opschietenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet verstandig, op een getrouwde vrouw verliefd worden.
Tijn is verliefd op iedereenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef Canisfire het volgende:
En Tijn wordt gewoon verliefd op Marlies.
Dat is de tweede dan al. Eerst vindt hij Micheline helemaal geweldig. En nu Monique.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijn wordt ook niet echt verliefd, hij weet het allemaal dondersgoed dat ze getrouwd is en hij had het er vanmiddag nog over dat hij het niet kan maken tegenover Rob..maar hij vindt haar gewoon erg leuk en kan goed met dr opschieten
Ha. Monique is helemaal niet naïef en ongecompliceerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef GJVH het volgende:
Tijn vindt vooral het naief en ongecompliceerde van Moniek erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |