In zijn positie kan je niet weggaan, als hij nu uit bed zou stappen word er nog meer om hem gelachen. Hij zit letterlijk en figuurlijk vast.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
E10 doet er verstandig aan weg te gaan dan gaan de zusjes hem misschien nog een beetje zielig vinden. Op dit moment wordt er compleet met hem gedold
e10 eruit lijkt me veel beter, dan kan tijn sabje meer aandacht gevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dus![]()
En dan die Dikke het gunnen om Sabrina te pakken ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dus![]()
Het was helemaal niet netjes idd wat ze deed. Wel humor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond zelf echt de opmerking van Monique behoorlijk onder de gordel. Omdat het over Etienne gaat, lijkt ze er mee weg te komen, maar het was bijzonder laag bij de grond. Etienne verontschuldigde zich voor zijn opmerking eerder, maar reken er maar niet op dat de zusjes dat doen. Vrouwen blijken zoiets te mogen zeggen.
Ja ok maar veel erger kan het toch niet wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
In zijn positie kan je niet weggaan, als hij nu uit bed zou stappen word er nog meer om hem gelachen. Hij zit letterlijk en figuurlijk vast.
scanman, je bent een beter mens dan ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond zelf echt de opmerking van Monique behoorlijk onder de gordel. Omdat het over Etienne gaat, lijkt ze er mee weg te komen, maar het was bijzonder laag bij de grond. Etienne verontschuldigde zich voor zijn opmerking eerder, maar reken er maar niet op dat de zusjes dat doen. Vrouwen blijken zoiets te mogen zeggen.
Ik weet niet of je t doorhebt maar de blondjes zeiken 'm he-le-maal af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
geef mij maar e10...beter dan die nep homo tijn ( misschien haal ik hem daarom steeds door de war met rik)... ik zou waarschijnlijk net als de blondjes naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken...hij loopt er lekker achteraan en geeft ze aandacht...sorry maar dat is toch wat "wij meiden" willen....
Misschien is dat de enige taal die Etienne begrijpt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Monique :"Had je nog tekst?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
nou nou.. Ik denk dat Monique vooral op haar zusje aan het letten is, en tevens E10 op zijn nummer wil zetten omdat hij vervelend is. En bovendien komen de excuses van E10 niet altijd echt oprecht overquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt wel, pijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja ok maar veel erger kan het toch niet worden
of toch wel :-)
Ik heb zoiets van mensen de grond in boren vind ik sowieso al niks. Aan mensen een hekel hebben is iets menselijks. Moet dan wel gebaseerd zijn op feiten, feiten die voor jouw genoeg zijn om iemand irri te vinden, niet op wat JIJ denkt van iemand.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.
Best een vreemde opmerking van beide. En waarom zou Marcia in vredesnaam Milica nomineren. Alsof er geen ergere types zijn. Of is het weer pure jaloersheid onder meisjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Marcia wil Milica nomineren, maar denkt niet dat zij dan op de bank komt. Semih denkt niet dat ze er dan uitgegooid wordt, o.a door haar dikke tieten en blonde kop.
submitten volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
Hoe krijg ik de kwoots op de blog?
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
geef mij maar e10...beter dan die nep homo tijn ( misschien haal ik hem daarom steeds door de war met rik)... ik zou waarschijnlijk net als de blondjes naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken...hij loopt er lekker achteraan en geeft ze aandacht...sorry maar dat is toch wat "wij meiden" willen....
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of je t doorhebt maar de blondjes zeiken 'm he-le-maal af.
Ach, van een paar van die domme snolletjes kan je niet veel meer verwachten. Dat soort wijven verdienen het om van alle kanten gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Jah, zoiets zeg je gewoon niet. En WAAR gaat het hier om zeg, omdat mensen je irriteren of watquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
.....hahahahah...wat jij wilquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best een vreemde opmerking van beide. En waarom zou Marcia in vredesnaam Milica nomineren. Alsof er geen ergere types zijn. Of is het weer pure jaloersheid onder meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |