En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
het is gewoon een Lonsdale jochie voor mij.
En ook al doet hij de dingen zoals iedereen die doet op die leeftijd (bij de meisjes), hij heeft rotte gedachtes....
tja,.. er wordt hier gereageerd op de streams en aangezien hij (e<10) behoorlijk aanwezig is op bepaalde momenten (waarin die behoorlijk domme en tegenstrijdige opmerkingen maakt) kan die commentaar verwachten hè ?!.. ik vind commentaar geven op een potje wannabee jenga nou niet echt spannend of grappigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik in principe ook, maar als ik merk dat hij op echt ALLES wordt afgerekend - waarvan ik zeker weet dat 90% het voor zijn twintigste exact zo heeft gedaan - dan probeer ik toch wat tegengas te geven. Al was het alleen maar om de discussie
meer iets voor tijn dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
Tijd voor barry in het bb huis.
Haha die opmerking van Sabrina![]()
Barry is bi sexueel dus dat kan best![]()
Daar vraagt hij uberhaupt toch ook om.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef oeje het volgende:
Volgens mij voeren Mon en Sab een mooie show op.
Die 2 zusjes zijn echt niet zo dom als dat ze spelen.
Ze nemen e10 gewoon flink in de zeik.
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn isquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slap argument Scanman.
Het is toch leuker als er een pispaal in het huis zit. Moeten we dan met alles wat Etienne zegt respect hebben, hij vraagt zelf om die bashing. Hij gedraagt zich als een zwaar oversexte puber, hij doet en zegt werkelijk de meeste bizare dingen om in de schijnwerpers te komen. Verhalen over die abortus, wtf als mij zoiets overkomt vertel ik dat niet aan onbekende. Ik merk dat alles aan die gozer nep is, daarmee bedoel ik zijn houding en alles. Etienne is een eersteklas loser die zich bewust voor lul zet bij iedereen, en als puntje bij paaltje komt weet hij niks. Kortom een stomme eikel die nog net niet met een bordje rond loopt van neem mij in de zeik, ik geil hier op.
Tja, maar dat komt omdat hij dat gedeelte van de bevolking vertegenwoordigd in het huis...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bijna heel mijn leven ga ik al de discussie aan met die types. Dat ik het nu toch af en toe lijk op te nemen voor Etienne is puur omdat hij echt op ALLES wordt afgerekend op dit moment.
O ik dweep neit met tijn, Morgen vind ik Rik weer tof. Overmorgen lach ik weer om De zusjes. Het gaat er bij mij om dat Etienne alles liegt en alles aan elkaar vast ouwehoert. En als iemand (Tijn) met hem een discussie aanaat, klapt hij dicht. Etienne moet gewoon zijn kop houden, wedden dat hij ook best leuk kan worden. Hij lult te veel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn is.... enz enz.... Als iedereen het op fok maar met elkaar eens is, is het basisidee van een discussieforum behoorlijk zoek.
ik begin Tijn ook steeds meer te hatenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie het toch anders. Als we met z'n allen elkaar lekker gaan napraten en Etienne meters de grond in boren, dan wordt het wat mij betreft al snel heel erg saai hier. Daarom kan ik ook niet goed tegen dat gedweep met Tijn hier. Om kotsmisselijk van te worden. Tijn is tof, Tijn is geweldig, Tijn is.... enz enz.... Als iedereen het op fok maar met elkaar eens is, is het basisidee van een discussieforum behoorlijk zoek.
Gelukkig zijn er echt wel zaken waar je Tijn enorm op kunt afrekenen... en zijn er ook wel positieve punten bij Etienne te vinden. Zeker in een programma als BB.
graag, ik zit hier al twee weken op te wachten dat die kampsjaak op zn nummer wordt gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
Oke, niemand volgt stream 1....ik luister wel ff
Sabrina wil wel degelijk meer ja.. het is voor een groot deel geen show ofzo. Monique houdt het enigzins tegen. Monique eruit stemmen dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Monique kan wel meer zeggen. Ik denk echt dat Sabrina wel meer wil.
Monique is nu vooral heel vals, maar dat mag natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |