Het gaat niet om het doel maar om de intentie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je bv iedereen het land uit zou zetten die ooit over iemand geroepen heeft "Die moet dood", dan was in 1 klap de 'overbevolking' opgelost. Het is niet goed te praten, maar iedereen brengt hij hier alsof hij het echt zou menen.
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.quote:
Ook eenschquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we kunnen het er toch ook wel over eens zijn dat Monique en Sabrina een stel volwassen Breezah chicks zijn eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
...geef haar genoeg te drinken en dan ben ik het helemaal met d'r eens...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef ThaSandman het volgende:
Blond en blauw
Jammer dat ze al 'n leuke vent heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Apache4U het volgende:
volgens mij wordt Tijn stiekem verliefd op Monique.. gelijk heeft ie.
jaaahhhquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben vóór elk groepje waar Hilde NIET inzit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn vindt Monique echtwel interessant. De groep nu op de kamer moet echt zo lang mogelijk blijven. Dit is absoluut de leukste groep.
Nee andersomquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 'n leuke vent heeft.
Maar Monique is wel oneindig veel leuker dan Sabrina hè?
Op wat voor gebied? Onze Tijn zou nooit iets met Monique beginnen (zei hij niet dat van de meiden hij alleen Micheline heel erg leuk vond?) omdat ze getrouwd is en twee kinderen heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn vindt Monique echtwel interessant.
Ik doe meequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vóór elk groepje waar Hilde NIET inzit.
Niet verstandig, op een getrouwde vrouw verliefd worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Apache4U het volgende:
volgens mij wordt Tijn stiekem verliefd op Monique.. gelijk heeft ie.
Goed is die he? Echt een kinderpiemel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik wil niet stoken maar heb je zijn naaktpicca al gezien![]()
die doperwt bedoel jequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik wil niet stoken maar heb je zijn naaktpicca al gezien![]()
Tijn wordt ook niet echt verliefd, hij weet het allemaal dondersgoed dat ze getrouwd is en hij had het er vanmiddag nog over dat hij het niet kan maken tegenover Rob..maar hij vindt haar gewoon erg leuk en kan goed met dr opschietenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet verstandig, op een getrouwde vrouw verliefd worden.
Tijn is verliefd op iedereenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef Canisfire het volgende:
En Tijn wordt gewoon verliefd op Marlies.
Dat is de tweede dan al. Eerst vindt hij Micheline helemaal geweldig. En nu Monique.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijn wordt ook niet echt verliefd, hij weet het allemaal dondersgoed dat ze getrouwd is en hij had het er vanmiddag nog over dat hij het niet kan maken tegenover Rob..maar hij vindt haar gewoon erg leuk en kan goed met dr opschieten
Ha. Monique is helemaal niet naïef en ongecompliceerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef GJVH het volgende:
Tijn vindt vooral het naief en ongecompliceerde van Moniek erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |