Ach het zijn net mensenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
BB is aardig bezig, frituren en tosti's
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goed![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Beslist niet, nee. Van Milica ben ik niet zo zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.
moet die kamper wel genomineerd worden anders lacht hij ons allemaal uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
Ik gun t Jeroen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Maar die stoere jochies verdien het net zo erg om uitgescholden en afgezeken te worden als E-10quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.
Spijker op zn kop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En omdat er meer E-10'tjs zijn in Nederland verdient hij echt niet meer respect ofzo.
Het had wel gekunnen he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Kinga het volgende:
Man Jeroen, vol op die bek!!
Helaas weet niet iedereen dat hij een slechte Nederlander is. De kampers gaan tegen Semih dus, boeiend, die was toch al genomineerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
Ja of de airco zit op hetzelfde systeem als de afzuigkap van de redactiekeuken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Bocaj het volgende:
Die airco zuigt lucht op het dak aan en daar zal ook we de schoorsteen van de keuken zijn... windrichting ofwat...
JA!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef NorthernStar het volgende:
Als Jeroen en Marlies nu eens van slaapkamer zouden wisselen... (voorstel van Milica)
Ik denk niet dat het expres gedaan is...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
Dat vind ik een goede aktie van BB met die frituurlucht. Moeten ze ook doen als ze op uien en pindakaas zitten.
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef NorthernStar het volgende:
Als Jeroen en Marlies nu eens van slaapkamer zouden wisselen... (voorstel van Milica)
Eenschquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.
Daar hebben ze wel meer een handje van. Leuke streams wegdraaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef Apache4U het volgende:
wat een kloteregie..
??quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
Gewoon Hilde op t bed van Marlies en Jeroen in het bed van Jeroen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja of de airco zit op hetzelfde systeem als de afzuigkap van de redactiekeuken.Aangelegd door Beun Hummie de Beunhaas.
Het was voor mij nu ook volkomen over geweest ja. Ik zou beide meiden voor de rest van de BB tijd helemaal links laten liggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,
graag traag of helemaal niet, maar me zo aflaten zeiken voor een wip? dan moet je wel heel erg knap zijn
Nachtelijke zuip feesten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als deze avond alcohol had gehad... yiiihaaaaa![]()
Ze zijn aan het frituren dus minder personeel achter de knopjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef Apache4U het volgende:
wat een kloteregie..
... ( ik betrek het even "persoonlijk")het lijkt mij denk net aan de situatie te liggen!.. ALS ik een man geweest zou zijn zou ik het waarschijnlijk ook niet pikken...tenzij ik met me pik zou denken ( denk ik )...maar als "meisje" zou ik het ook waarschijnlijk gedaan hebben ( bij goede vrienden waarvan je weet dat je alles kan doen!)quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,
graag traag of helemaal niet, maar me zo aflaten zeiken voor een wip? dan moet je wel heel erg knap zijn
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beslist niet, nee. Van Milica ben ik niet zo zeker.
Dan zouden ze dus juist niet moeten schakelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn aan het frituren dus minder personeel achter de knopjes
Ik denk dat Egbert er uit vliegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0
Ook bij een meisje dat al een vriendin heeft zou dat best eens kunnen steken.
Dat zit in je of niet, Scan. Ik gok dat Marcia niet zo is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Milica heeft aandacht genoeg. Marcia 0,0
Ook bij een meisje dat al een vriend heeft zou dat best eens kunnen steken.
Of minderquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus juist niet moeten schakelen![]()
Klopt. Maar als je bv iedereen het land uit zou zetten die ooit over iemand geroepen heeft "Die moet dood", dan was in 1 klap de 'overbevolking' opgelost. Het is niet goed te praten, maar iedereen brengt het hier alsof hij het echt zou menen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar die stoere jochies verdien het net zo erg om uitgescholden en afgezeken te worden als E-10
En omdat er meer E-10'tjs zijn in Nederland verdient hij echt niet meer respect ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |