je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
geef mij maar e10...beter dan die nep homo tijn ( misschien haal ik hem daarom steeds door de war met rik)... ik zou waarschijnlijk net als de blondjes naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken...hij loopt er lekker achteraan en geeft ze aandacht...sorry maar dat is toch wat "wij meiden" willen....
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of je t doorhebt maar de blondjes zeiken 'm he-le-maal af.
Ach, van een paar van die domme snolletjes kan je niet veel meer verwachten. Dat soort wijven verdienen het om van alle kanten gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond zelf echt de opmerking van Monique behoorlijk onder de gordel. Omdat het over Etienne gaat, lijkt ze er mee weg te komen, maar het was bijzonder laag bij de grond. Etienne verontschuldigde zich voor zijn opmerking eerder, maar reken er maar niet op dat de zusjes dat doen. Vrouwen blijken zoiets te mogen zeggen.
Jah, zoiets zeg je gewoon niet. En WAAR gaat het hier om zeg, omdat mensen je irriteren of watquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
.....hahahahah...wat jij wilquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet niet generaliseren.. kijk dat jij een brezah chick bent die op goedkope praatjes van die kampsjaak valt wil nog niet betekenen dat elke vrouw door de knien gaat voor zo'n onvolwassen patsertje.
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best een vreemde opmerking van beide. En waarom zou Marcia in vredesnaam Milica nomineren. Alsof er geen ergere types zijn. Of is het weer pure jaloersheid onder meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |