Ach het zijn net mensenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
BB is aardig bezig, frituren en tosti's
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Het gaat over E-10 die iemand een kogel door de kop wil jagen dus daar mag je alles over zeggen.
als ik zo afgezeken zou worden door die dames ben ik er helemaal klaar mee,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
naar hem toetrekken en er "misbruik" van maken.....morgen is alles weer goed![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Beslist niet, nee. Van Milica ben ik niet zo zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Denk niet dat Marcia een jaloers type is.
moet die kamper wel genomineerd worden anders lacht hij ons allemaal uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
Ik gun t Jeroen wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen kruipt even bij Milica
Maar die stoere jochies verdien het net zo erg om uitgescholden en afgezeken te worden als E-10quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lat ik beginnen met te zeggen dat Etienne echt een grote lul is ja, met z'n extreem rechtse ideeën. Maar als hij in kwaadheid roept dat hij iemand wil afmaken, dan kan ik me nog wel voorstellen dat dat alleen maar woorden zijn. Dat soort dingen hoor je wel veel vaker bij die stoere jochies. Moet je eens bij een voetbalwedstrijd komen ofzo.
Spijker op zn kop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En omdat er meer E-10'tjs zijn in Nederland verdient hij echt niet meer respect ofzo.
Het had wel gekunnen he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Kinga het volgende:
Man Jeroen, vol op die bek!!
Helaas weet niet iedereen dat hij een slechte Nederlander is. De kampers gaan tegen Semih dus, boeiend, die was toch al genomineerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Mooi de goeie groep gaat tegen E-10.
En de kampers tegen Semih hmmn we will see wat stemmend Nederland liever heeft een goeie turk of een slechte Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |