tijn is equivalent aan 2 zusjes blondquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef n1ek het volgende:
Tijn en Monique samen als ze op dreef zijn is lache :=D
en zij sabje toen niet zoiets van dat komt niet door de kou?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Tijn "Harde tepels.." ?????
Moet ff weer naar de buuf bedenk ik me , hahahahahaha
En wat kost dat dan die buuf???quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Tijn "Harde tepels.." ?????
Moet ff weer naar de buuf bedenk ik me , hahahahahaha
Marcel op drie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Canisfire het volgende:
Die peilingen volgens de eerste live show kunnen nog best wel eens waar zijn.
" Het morfinederivaat heroïne bezit de eigenschappen van morfine in alle opzichten in heviger mate en wordt in de Nederlandse geneeskunde niet toegepast."quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar google eens op de geschiedenis van morfine heroine en opium
Ik neem aan dat je zei bedoelde ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
en zij sabje toen niet zoiets van dat komt niet door de kou?
goed idee, zou leuk zijn als je tot het eind van bb hier op het bb forum kan blijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
" Het morfinederivaat heroïne bezit de eigenschappen van morfine in alle opzichten in heviger mate en wordt in de Nederlandse geneeskunde niet toegepast."
Maar ik begrijp wel welke kant je op wilde![]()
Laat ik het maar bij morfine en lidocaine houden, lijkt me toch iets veiliger![]()
Hahaha.. ja hij is verdacht stil nu tijn zit te wapperenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef Dropkick het volgende:
E10 zit zich op te vreten straks als Tijn naar bed heen is heeft ie wel weer de grootste babbels,de praatjesmaker.
hij weet dat ie niet op kan tegen tijn letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hahaha.. ja hij is verdacht stil nu tijn zit te wapperen
Hmm, komt misschien omdat ie vrij veel naast e10 zitquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
Jeroen komt wel vaker uit het niks, in het begin dacht ik toffe gozer maar laatste paar dagen doet ie erg 'appart'
apartquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
Jeroen komt wel vaker uit het niks, in het begin dacht ik toffe gozer maar laatste paar dagen doet ie erg 'appart'
Dat zal wel lukken maar dan wel in het SC gedeelte, ON-topic is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:42 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed idee, zou leuk zijn als je tot het eind van bb hier op het bb forum kan blijven![]()
zou je niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef toxikon het volgende:
volgens mij zit marcel diep van binnen zich de tering te lachen om zijn zoon
en weer goede gesprekken verziekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef n1ek het volgende:
Egbert 'Eentje toe' over een uur zit ie er nog
Ohhh nee he.. dan hoor je weer de hele tijd PFFF als ie uit blaastquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef n1ek het volgende:
Egbert 'Eentje toe' over een uur zit ie er nog
dat geloof ik net zo als ik mijn laaste biertje paktquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef Coos het volgende:
Je zal het geloven of niet, maar Egbert gaat zijn laatste sjekkie draaien.![]()
simpel gezegd :quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn/Rik zijn nu dus de "Tanja" van BB6
Als dat mijn zoon zou zijn zou ik me ten eerste doodschamen en ten tweede dit never nooit niet op tv laten zien.quote:
Nee ik had hem al laten adopteren.quote:
Qua eten bedoel je ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn/Rik zijn nu dus de "Tanja" van BB6
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Sabrina kan Talpa aanklagen.
De afstelling van de warmwatervoorziening mag NOOIT brandwonden veroorzaken!!![]()
![]()
Als ik zo,n zoon had, zat ie nu niet in dat huis denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Lyza het volgende:
[..]
Als dat mijn zoon zou zijn zou ik me ten eerste doodschamen en ten tweede dit never nooit niet op tv laten zien.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik had hem al laten adopteren aborteren.![]()
Zal vast wel iets in de kleine lettertjes staan, dat het uitgezonderd is bij domme blondjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Sabrina kan Talpa aanklagen.
De afstelling van de warmwatervoorziening mag NOOIT brandwonden veroorzaken!!![]()
![]()
Past wel bij de persoon E-10quote:
Denk dat marcel weinig succes zou hebben door e10 te laten adopteren, denk dat ie hem beter naar een klooster kan sturenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik had hem al laten adopteren.![]()
Tanja was een geval apart, maar zeker niet om te kotsen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Qua eten bedoel je ?
Qua persoon namelijk helemaal niet Tanja was om te kotsen en Tijn en Rik zijn gewoon toffe bewoners.
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Denk dat marcel weinig succes zou hebben door e10 te laten adopteren, denk dat ie hem beter naar een klooster kan sturen![]()
En bedankt, ik ben ook blond, maar ik weet wel nog het verschil tussen koud en warm waterquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal vast wel iets in de kleine lettertjes staan, dat het uitgezonderd is bij domme blondjes.
En juist dáár viel ze me tegen. Maar we hebben het over BB, en in BB was ze m'n favoriet. Wat ze erna heeft geflikt is wel bekend. Maar wil niet zeggen dat ze m'n favoriete BB-bewoonster was tijdens BB5.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .
@Lekkersimpel
Tanja was de reden dat ik bij bb5 afgehaakt bent.
Groot was dan ook de verbazing voor mij dat iedereen haar hielen ging likken toen ze zich aanmelde op fok![]()
E10 meldt zich na zijn exit ook aan op FOK! en iedereen gaat hem geweldig vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .
@Lekkersimpel
Tanja was de reden dat ik bij bb5 afgehaakt bent.
Groot was dan ook de verbazing voor mij dat iedereen haar hielen ging likken toen ze zich aanmelde op fok![]()
Hij voelt zich wel schuldig zijn karakter kennende, maar hij heeft een drankje op jah en dan kan je het natuurlijk niet laten ff te teasen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
Wat ik naar vind aan Tijn is dat hij doet alsof hij zich enorm schuldig voelt om dat extra eten maar ondertussen wrijft 'ie het eten bij iedereen onder de neus. Als ie zich echt zo schuldig voelt moet hij het niet aannemen.
3x raden wat ze gaan laten zien in de uitzending.
![]()
Ja dat idee had ik ook wel, toen hij die toastjes met zalm onder iedereen's neus ging op eten.. maarja, daar in tegen.. Zou ik niet weten waar die het anders zou moeten eten.. want iedereen hangt er altijd omheen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
Wat ik naar vind aan Tijn is dat hij doet alsof hij zich enorm schuldig voelt om dat extra eten maar ondertussen wrijft 'ie het eten bij iedereen onder de neus. Als ie zich echt zo schuldig voelt moet hij het niet aannemen.
![]()
dit is wel een beetje onzin heh.. ik zal me ook opgelaten voelen maar als iedereen zegt geen probleem geniet er van dan moet je wel heel erg zijn om het te weigerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
![]()
Eeuh oke dat klinkt logisch geloof ik in bb was je favoriet maar ze was niet je favoriete bewoonster tijdens bb5 Naja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En juist dáár viel ze me tegen. Maar we hebben het over BB, en in BB was ze m'n favoriet. Wat ze erna heeft geflikt is wel bekend. Maar wil niet zeggen dat ze m'n favoriete BB-bewoonster was tijdens BB5.
Je moet het ene weten te onderscheiden van het andere.
Nog geen halve minuut laterquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Egbert er zo nog eentje doen? Ik durf er bijna geld op in te zetten.
daar issie al!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Egbert er zo nog eentje doen? Ik durf er bijna geld op in te zetten.
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is wel een beetje onzin heh.. ik zal me ook opgelaten voelen maar als iedereen zegt geen probleem geniet er van dan moet je wel heel erg zijn om het te weigeren![]()
kassa ding twijfel jij nog over je geslacht?
Neuh ergens anders opeten kan ook niet. Maar hij houdt er ook niet over op. Als iemand zegt ergens zin in te hebben - bv chips - pakt 'ie ff die zakken van hem van de plank en zegt dat hij lekker twee smaken heeft. Dan moet ie niet zitten janken dat 'ie zich zo schuldig voelt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel, toen hij die toastjes met zalm onder iedereen's neus ging op eten.. maarja, daar in tegen.. Zou ik niet weten waar die het anders zou moeten eten.. want iedereen hangt er altijd omheen..
ja ik wist je naam niet meer echt toen ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?
TIP: Hap niet op die kloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?
2smaken? hij houd toch alleen van bolognesequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef Lyza het volgende:
[..]
Neuh ergens anders opeten kan ook niet. Maar hij houdt er ook niet over op. Als iemand zegt ergens zin in te hebben - bv chips - pakt 'ie ff die zakken van hem van de plank en zegt dat hij lekker twee smaken heeft. Dan moet ie niet zitten janken dat 'ie zich zo schuldig voelt.
dus toen dacht je.. laat ik haar maar kassa ding noemen? enne waarom moet ik over mijn geslacht twijfellen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik wist je naam niet meer echt toen ik aan het typen was![]()
geen leugens over mij verspreiden jonge man ik ben authentiekquote:
nou op je foto lijk je op een meisje maar je hebt man ingevuldquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:06 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
dus toen dacht je.. laat ik haar maar kassa ding noemen? enne waarom moet ik over mijn geslacht twijfellen?
Oopsquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou op je foto lijk je op een meisje maar je hebt man ingevuld![]()
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
hahaha.. ik meen dat ik dat laatst toch nog veranderd heb,,quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is zwaar balenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Twee streams nutteloos op een lege gang.
Ja en ik hoorde ook dat Ludo Sanders dood is... bleek dat dat een naam uit een soap te zijn. En ik dacht aan dit forum....quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.
och komt hij weer.. het was gezellig hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde ook dat Ludo Sanders dood is... bleek dat dat een naam uit een soap te zijn. En ik dacht aan dit forum....
Hahahhaha.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn zit nog steeds te wapperen.
Ach, als het 'gezellig' in het huis is loopt iedereen ook te zeiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef Kassandraatjuh het volgende:
och komt hij weer.. het was gezellig hier![]()
Je lacht nu wel, maar morgen (vandaag) moet ik aanhoren in de rij wie jou heeft neergeschoten.quote:
Ik zou wel willen weten hoeveel peuken bij hem 1 shaggie betekentquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef ThaSandman het volgende:
Eggie rookt zijn middelste laatste peuk.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als het 'gezellig' in het huis is loopt iedereen ook te zeiken.
Je hebt ook een paar kampers nodig om de boel een beetje levendig te houden.
Vandaar dat jij er altijd bent als iedereen al is gaan slapen .....quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als het 'gezellig' in het huis is loopt iedereen ook te zeiken.
Je hebt ook een paar kampers nodig om de boel een beetje levendig te houden.
Er staat nog steeds man in je profielquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:28 schreef Kassandraatjuh het volgende:
lol.. hij blijft ook echt door wapperen he hahahah
en roel rukje hahahhahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef ThaSandman het volgende:
Dat wapperen is wel een goed excuus om naar de tieten van Sabrina te gluren. Ik denk dat Tijn vanavond een Roelrukje gaat maken.
Hè bah.. hilde..! denk dat als e10 en Hilde sex hebben.. dat E10 ongeveer in dr pastquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
Jeroen pikt Milica in en Tijn pikt Sabrina in. E10 blijft over met Janine, Hilde of Marlies. Marlies en Janine houden niet van kleine pikjes dus blijft Hilde over.
Een "met twee vingers rukje". Meer krijgt ie er echt niet omheen hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
en roel rukje hahahhaha![]()
ben benieuwd wat voorn rukje e10 gaat doen dan
Hmm zeg dan meteen dat e10 zich moet aftrekken met een pincetquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:36 schreef Lyza het volgende:
[..]
Een "met twee vingers rukje". Meer krijgt ie er echt niet omheen hoor.
![]()
Denk niet dat dat gaat gebeuren, want dan gaat ie gewoon vet haar met milica aanpappenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan staat kampertje E10 dus buitenspel![]()
Nee daar heeft ie vast en zeker wel een goudvis voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:39 schreef ThaSandman het volgende:
Hoe wil je E10 nou in godsnaam pijpen. Moet je dan je lippen tuiten ofzo?
Dierenbeul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nee daar heeft ie vast en zeker wel een goudvis voor
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
hahaha gieten... hij giet het zo in zijn eigen mauw
ja sorry.. heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dierenbeul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarinquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
hahaha gieten... hij giet het zo in zijn eigen mauw
officieel de menno vanaf nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:46 schreef n1ek het volgende:
haha E10 voor lul...
oud, maar wel lachenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, zal wel verschil in leeftijd zijn... dit soort spelletjes zijn al zoooooo oud.
Ik weet nog wel andere dingen waardoor ze gaat flippen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij Hilde moet je de "kleef aan plafond-muntje" doen.... Dan gaat ze werkelijk flippen.
vind je dat gek, als sommige 4x per dag hun tanden schrobbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
doen hun zo kort met tandpasta?
vertel mij wat nieuws..quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
4 keer per dag?? lol das ziekelijk veel
Die had toch aan het begin van de avond gezegd dat hij straalbezopen naar bed wilde gaan ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:57 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn loopt als een bezopen drol
Hij mist zijn broertjequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:59 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Tijn zegt.. Ik zie geen Hol.. ?? Over welke hol praat hij nu?
weinig kans denkquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:01 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat E10 en pa nog ff opstaan omdat ze nog niet moe zijn.
Sabrina houd ook van rik..:P ze zei toestraks.. ik neem rik als vriend, word ik teminste nog eens goed in me kont geneuktquote:
Moet dan echt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:01 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat E10 en pa nog ff opstaan omdat ze nog niet moe zijn.
precies ik kijk liever naar een wakkere etiennen dan naar 15 slapende mensjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:06 schreef ThaSandman het volgende:
Tuurlijk anders hebben we niks te bespreken.
serieus?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih en Mich aan het neuken en de cam gaat uit....
Jammer he. Ik heb ook niks gezien.quote:
joehoe.. daqt is tijn hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie of wat slaapt zo???
[afbeelding]
ja hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er niemand die die snurkende ...... ff een kussen op de kop wil drukken?
Ik snap niet dat daar niemand wakker van wordt/is.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:37 schreef ThaSandman het volgende:
Nee Hilde snurkt altijd zo
Wat zeur je nou.. wij zijn toch nog wakkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar niemand wakker van wordt/is.....
Nee, is voor Tijn en Rik, als stelletje bij het kluisspelletje..quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:41 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Even wat anders, ik heb het totaal niet meegekregen, maar die boodschappen wat Tijn kreeg, is toch voor dat touwtje springen of nie?
Azoo.. ik snap het.. thnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef ThaSandman het volgende:
Nee die boodschappen zijn omdat hun hebben gewonnen met de weekopdracht
Ik had het ook over Tijn, zeg maar of over Egbert, ja ja , ik zou wel wakker moeten zijn inderdaad, ja aja...quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Wat zeur je nou.. wij zijn toch nog wakker![]()
Tijn ligt in coma door de wijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had het ook over Tijn, zeg maar of over Egbert, ja ja , ik zou wel wakker moeten zijn inderdaad, ja aja...
ja volgens mij heeft ze 4 tieten.. zo van de zijkant te zien danquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik m'n cap terug zie... Waar heeft Hilde nu haar zielekoonen? In d'r buik of d'r tieten?
Egbert moet een nachtmerrie krijgen, dat hij er uit is en Marcia een DP doet met E10 en Tijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:48 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tijn ligt in coma door de wijn
en Egbert ligt te dromen over marlboro
Edit: Wat zal zijn koppie glimmen, van het angstzweet....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egbert moet een nachtmerrie krijgen, dat hij er uit is en Marcia een DP doet met E10 en Tijn.
Hummie denkt ook dat ze dat nu zitten... Zonder daglicht, zonder tijd....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
toch vindt ik het allemaal nog veel te luxe. geef me dan maar zoiets als de battle waar ze in een schuurtje zaten.
Haan gaat meestal om een uur of 10-11quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:00 schreef HiDiHo het volgende:
hoe laat worden ze wakker ?????
dus hoe laat worden ze morgen dan wakker?quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Haan gaat meestal om een uur of 10-11
Zijn er groepjes dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
Welk groepje support jij ? gestart : 31-08-2006 19:13
Er zijn twee groepen in het huis, welk groepje support jij ?
Groepje met de Turk - 388 (72.7%)
Groepje met de kampers - 146 (27.3%)
Redelijk duidelijke verdeling. Ook al zijn dit pas zo'n 500 stemmen.
Die groepjes vind ik zo onzin.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn er groepjes dan?
Ik ben pro Marlies en Semih, maar ik zou niet bepaald voor een "groepje" kiezen.
Tja, je kunt niet ontkennen dat er groepsvorming is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die groepjes vind ik zo onzin.....
Ik ben voor Tijn en Milica.... alletwee blijkbaar uit een ander groepje![]()
Ik heb mijn geluid nog uitstaan, maar ik heb zo'n gevoel dat Hilde de snuker isquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie duwt ff een kussen op die snurker?
Ik weet 1 ding zonder de kampers was ik na dag 2 al afgehaakt. Laat ze nog maar een tijdje zitten en dan mag Melica wel winnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
Welk groepje support jij ? gestart : 31-08-2006 19:13
Er zijn twee groepen in het huis, welk groepje support jij ?
Groepje met de Turk - 388 (72.7%)
Groepje met de kampers - 146 (27.3%)
Redelijk duidelijke verdeling. Ook al zijn dit pas zo'n 500 stemmen.
Ja dat is zo. Het is juist mooi dat er twee groepen zijn. En een gedeelte van de kampers moet er zeker nog in blijven. Maar Jeroen en Marcel zal ik echt niet missen als die eruit moeten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding zonder de kampers was ik na dag 2 al afgehaakt. Laat ze nog maar een tijdje zitten en dan mag Melica wel winnen.
Nee E10 en Melica moeten wel blijven met de Zusjes en de Broertjes. Anders vrees ik dat de laatste weken erg saai worden. Kan de broertjes overigens niet uitstaan en schaam me diep dat ze uit de zelfde streek als mij komen. Maar voor de amusements waarde laat ze maar zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Het is juist mooi dat er twee groepen zijn. En een gedeelte van de kampers moet er zeker nog in blijven. Maar Jeroen en Marcel zal ik echt niet missen als die eruit moeten.
Tijn vind ik erg goed. En Rik vind ik ook wel ok. Had dat nooit van mezelf verwacht toen ik hem het huis binnen zag komen. e10 moet er ook inblijven. Net als Semih. Die kunnen nog flink ruzie krijgen samen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee E10 en Melica moeten wel blijven met de Zusjes en de Broertjes. Anders vrees ik dat de laatste weken erg saai worden. Kan de broertjes overigens niet uitstaan en schaam me diep dat ze uit de zelfde streek als mij komen. Maar voor de amusements waarde laat ze maar zitten.
Tijn vind ik een domme boer die er best voor uit mag komen dat hij home is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn vind ik erg goed. En Rik vind ik ook wel ok. Had dat nooit van mezelf verwacht toen ik hem het huis binnen zag komen. e10 moet er ook inblijven. Net als Semih. Die kunnen nog flink ruzie krijgen samen.
Ik weet niet of hij homo is. Misschien weet jij meer dan ik? Jij komt immers uit de buurtquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Tijn vind ik een domme boer die er best voor uit mag komen dat hij home is.
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij homo is. Misschien weet jij meer dan ik? Jij komt immers uit de buurt
en zijn broertje ook, al weet ie het zelf nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.
Had hij dat zeepje maar moeten oprapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.
Hypocriet volgens Tijn maar dat is iets heel anders en beledigend volgens de kampersquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef berney het volgende:
Marcel en e10 vinden Tijn "schijnheilig". Wat zijn ze zelf dan?
2 breezersletjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef berney het volgende:
Marcel en e10 vinden Tijn "schijnheilig". Wat zijn ze zelf dan?
Klinkt als een goede match voor E10quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Breezerslet:
Meisje van 15 t/m 18 jaar, die der sigaret hoerig rookt. Aan alle (duffe) trends mee doet.
Zoekt (wanhopig) naar iedere jongen. En drinkt alleen bacardi breezers of andere zoetigheid, omdat ze niet anders durft. Ze durven niet verder te gaan als zoenen, maar denken dat dat dan ook echt heeeel stoer is.
slechte en achterhaalde beschrijving en nog past het bij e10quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Breezerslet:
Meisje van 15 t/m 18 jaar, die der sigaret hoerig rookt. Aan alle (duffe) trends mee doet.
Zoekt (wanhopig) naar iedere jongen. En drinkt alleen bacardi breezers of andere zoetigheid, omdat ze niet anders durft. Ze durven niet verder te gaan als zoenen, maar denken dat dat dan ook echt heeeel stoer is.
Sabrina minus 10 jaar is dat een betere omschrijving?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
slechte en achterhaalde beschrijving en nog past het bij e10
Hypocriet ->huichelachtigquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hypocriet volgens Tijn maar dat is iets heel anders en beledigend volgens de kampers![]()
Inderdaad. Mooi die opmerking ook van Tijn tegen e10:quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:00 schreef riri het volgende:
[..]
Hypocriet ->huichelachtig
klopte gewoon dat Tijn dat zei,Etienne ook,altijd een grote mond aan de zijlijn maar als het erop aan komt is ie laf en komt die niet meer uit zijn woorden
ok er is wel groepsvorming.... maar om nou ene kant te kiezen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet ontkennen dat er groepsvorming is.
Blij met charisteas trouwens?![]()
Hey, een ontopic post zomaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef pullup het volgende:
Ik zwengel net de streams aan, maar wat een zooi is het op die slaapkamers zeg![]()
Kom je niet uit een eitje ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooi die opmerking ook van Tijn tegen e10:
Je komt toch niet uit een EI?
Ik heb het niet zo op dat kampersgroepje. Op Milica na, want dat vind ik nog steeds een hele mooie meidquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok er is wel groepsvorming.... maar om nou ene kant te kiezen?
Tjah... als je me broertje hoort.... pffff.. dat wil je niet weten... de scheldwoorden vlogen gisteravond het huis door.... en dan probeerde ik de boel te sussen met: geef hem een kansMisschien schiet hij er wel 20 in
En dan is hij opeens de 'held'. Ok ik zie liever ook geen ajaxieden het veld betreden van de mooie kuip. Maar goed er is toch niks aan te doen. We kunnen nu wel gaan zeiken, maar help toch geen fuck
Alles beter dan Kluivert..... waar PSV nu mee opgezadeld zit
![]()
is de haan gegaan>?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef riri het volgende:
eeeeennnnnnnnnn LOS.....................
nah dat duurt nog wel een uurtjequote:
Ik ben helemaal voor het kampersgroepje de rest vind ik te suf. Beetje zo als de tokkies mensen zijn niet om uit staan je wilt er niet mee in 1 huis zitten maar zeer vermakelijk om ze aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat kampersgroepje. Op Milica na, want dat vind ik nog steeds een hele mooie meid
Het is niet zo'n slechte spits. Maar goed, ik zou er ook mee zitten als Ajax de 4e spits van jou cluppie had gekocht en dat dat dan de grote verlosser moet worden. Maar laten we maar weer on topic gaan
ja met zoenenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
die had ie toch al zwanger gemaakt ?
quote:
Is goed wat wil je er van weten ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
leer mij bb kenne, sukkels
wanneer gaan ze nu eens een goed programma maken ??quote:
Bij Talpa waarschijnlijk nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wanneer gaan ze nu eens een goed programma maken ??
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Als je ieder jaar de zelfde oude taart de ideeën laat bedenken dan wordt het nooit iets.quote:
Ik vroeg mij ook al af hoe blond de ouders zijn om twee zulke schepsels op wereld te zettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Bocaj het volgende:
Las net de streamverslagen: Hoe krijg je het voor elkaar om je tieten te verbranden tijdens het douchen![]()
Dat vroeg ik me ook al af ja hahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Bocaj het volgende:
Las net de streamverslagen: Hoe krijg je het voor elkaar om je tieten te verbranden tijdens het douchen![]()
Ik heb me gisteren wel kapot gelachen om ze bij de Weekopdrachtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af hoe blond de ouders zijn om twee zulke schepsels op wereld te zetten![]()
Nee dat denk ik ook nietquote:
Nope, die is even gemutequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb geen geluid op gate 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |