Jammer he. Ik heb ook niks gezien.quote:
joehoe.. daqt is tijn hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie of wat slaapt zo???
[afbeelding]
ja hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er niemand die die snurkende ...... ff een kussen op de kop wil drukken?
Ik snap niet dat daar niemand wakker van wordt/is.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:37 schreef ThaSandman het volgende:
Nee Hilde snurkt altijd zo
Wat zeur je nou.. wij zijn toch nog wakkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar niemand wakker van wordt/is.....
Nee, is voor Tijn en Rik, als stelletje bij het kluisspelletje..quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:41 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Even wat anders, ik heb het totaal niet meegekregen, maar die boodschappen wat Tijn kreeg, is toch voor dat touwtje springen of nie?
Azoo.. ik snap het.. thnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef ThaSandman het volgende:
Nee die boodschappen zijn omdat hun hebben gewonnen met de weekopdracht
Ik had het ook over Tijn, zeg maar of over Egbert, ja ja , ik zou wel wakker moeten zijn inderdaad, ja aja...quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Wat zeur je nou.. wij zijn toch nog wakker![]()
Tijn ligt in coma door de wijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had het ook over Tijn, zeg maar of over Egbert, ja ja , ik zou wel wakker moeten zijn inderdaad, ja aja...
ja volgens mij heeft ze 4 tieten.. zo van de zijkant te zien danquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik m'n cap terug zie... Waar heeft Hilde nu haar zielekoonen? In d'r buik of d'r tieten?
Egbert moet een nachtmerrie krijgen, dat hij er uit is en Marcia een DP doet met E10 en Tijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:48 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tijn ligt in coma door de wijn
en Egbert ligt te dromen over marlboro
Edit: Wat zal zijn koppie glimmen, van het angstzweet....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egbert moet een nachtmerrie krijgen, dat hij er uit is en Marcia een DP doet met E10 en Tijn.
Hummie denkt ook dat ze dat nu zitten... Zonder daglicht, zonder tijd....quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
toch vindt ik het allemaal nog veel te luxe. geef me dan maar zoiets als de battle waar ze in een schuurtje zaten.
Haan gaat meestal om een uur of 10-11quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:00 schreef HiDiHo het volgende:
hoe laat worden ze wakker ?????
dus hoe laat worden ze morgen dan wakker?quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Haan gaat meestal om een uur of 10-11
Zijn er groepjes dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
Welk groepje support jij ? gestart : 31-08-2006 19:13
Er zijn twee groepen in het huis, welk groepje support jij ?
Groepje met de Turk - 388 (72.7%)
Groepje met de kampers - 146 (27.3%)
Redelijk duidelijke verdeling. Ook al zijn dit pas zo'n 500 stemmen.
Die groepjes vind ik zo onzin.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn er groepjes dan?
Ik ben pro Marlies en Semih, maar ik zou niet bepaald voor een "groepje" kiezen.
Tja, je kunt niet ontkennen dat er groepsvorming is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die groepjes vind ik zo onzin.....
Ik ben voor Tijn en Milica.... alletwee blijkbaar uit een ander groepje![]()
Ik heb mijn geluid nog uitstaan, maar ik heb zo'n gevoel dat Hilde de snuker isquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie duwt ff een kussen op die snurker?
Ik weet 1 ding zonder de kampers was ik na dag 2 al afgehaakt. Laat ze nog maar een tijdje zitten en dan mag Melica wel winnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
Welk groepje support jij ? gestart : 31-08-2006 19:13
Er zijn twee groepen in het huis, welk groepje support jij ?
Groepje met de Turk - 388 (72.7%)
Groepje met de kampers - 146 (27.3%)
Redelijk duidelijke verdeling. Ook al zijn dit pas zo'n 500 stemmen.
Ja dat is zo. Het is juist mooi dat er twee groepen zijn. En een gedeelte van de kampers moet er zeker nog in blijven. Maar Jeroen en Marcel zal ik echt niet missen als die eruit moeten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding zonder de kampers was ik na dag 2 al afgehaakt. Laat ze nog maar een tijdje zitten en dan mag Melica wel winnen.
Nee E10 en Melica moeten wel blijven met de Zusjes en de Broertjes. Anders vrees ik dat de laatste weken erg saai worden. Kan de broertjes overigens niet uitstaan en schaam me diep dat ze uit de zelfde streek als mij komen. Maar voor de amusements waarde laat ze maar zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Het is juist mooi dat er twee groepen zijn. En een gedeelte van de kampers moet er zeker nog in blijven. Maar Jeroen en Marcel zal ik echt niet missen als die eruit moeten.
Tijn vind ik erg goed. En Rik vind ik ook wel ok. Had dat nooit van mezelf verwacht toen ik hem het huis binnen zag komen. e10 moet er ook inblijven. Net als Semih. Die kunnen nog flink ruzie krijgen samen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee E10 en Melica moeten wel blijven met de Zusjes en de Broertjes. Anders vrees ik dat de laatste weken erg saai worden. Kan de broertjes overigens niet uitstaan en schaam me diep dat ze uit de zelfde streek als mij komen. Maar voor de amusements waarde laat ze maar zitten.
Tijn vind ik een domme boer die er best voor uit mag komen dat hij home is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn vind ik erg goed. En Rik vind ik ook wel ok. Had dat nooit van mezelf verwacht toen ik hem het huis binnen zag komen. e10 moet er ook inblijven. Net als Semih. Die kunnen nog flink ruzie krijgen samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |