Waarinquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:42 schreef Kassandraatjuh het volgende:
hahaha gieten... hij giet het zo in zijn eigen mauw
officieel de menno vanaf nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:46 schreef n1ek het volgende:
haha E10 voor lul...
oud, maar wel lachenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, zal wel verschil in leeftijd zijn... dit soort spelletjes zijn al zoooooo oud.
Ik weet nog wel andere dingen waardoor ze gaat flippen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij Hilde moet je de "kleef aan plafond-muntje" doen.... Dan gaat ze werkelijk flippen.
vind je dat gek, als sommige 4x per dag hun tanden schrobbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
doen hun zo kort met tandpasta?
vertel mij wat nieuws..quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
4 keer per dag?? lol das ziekelijk veel
Die had toch aan het begin van de avond gezegd dat hij straalbezopen naar bed wilde gaan ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:57 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn loopt als een bezopen drol
Hij mist zijn broertjequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:59 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Tijn zegt.. Ik zie geen Hol.. ?? Over welke hol praat hij nu?
weinig kans denkquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:01 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat E10 en pa nog ff opstaan omdat ze nog niet moe zijn.
Sabrina houd ook van rik..:P ze zei toestraks.. ik neem rik als vriend, word ik teminste nog eens goed in me kont geneuktquote:
Moet dan echt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:01 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat E10 en pa nog ff opstaan omdat ze nog niet moe zijn.
precies ik kijk liever naar een wakkere etiennen dan naar 15 slapende mensjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:06 schreef ThaSandman het volgende:
Tuurlijk anders hebben we niks te bespreken.
serieus?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih en Mich aan het neuken en de cam gaat uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |