Qua eten bedoel je ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn/Rik zijn nu dus de "Tanja" van BB6
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Sabrina kan Talpa aanklagen.
De afstelling van de warmwatervoorziening mag NOOIT brandwonden veroorzaken!!![]()
![]()
Als ik zo,n zoon had, zat ie nu niet in dat huis denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Lyza het volgende:
[..]
Als dat mijn zoon zou zijn zou ik me ten eerste doodschamen en ten tweede dit never nooit niet op tv laten zien.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik had hem al laten adopteren aborteren.![]()
Zal vast wel iets in de kleine lettertjes staan, dat het uitgezonderd is bij domme blondjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Sabrina kan Talpa aanklagen.
De afstelling van de warmwatervoorziening mag NOOIT brandwonden veroorzaken!!![]()
![]()
Past wel bij de persoon E-10quote:
Denk dat marcel weinig succes zou hebben door e10 te laten adopteren, denk dat ie hem beter naar een klooster kan sturenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik had hem al laten adopteren.![]()
Tanja was een geval apart, maar zeker niet om te kotsen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Qua eten bedoel je ?
Qua persoon namelijk helemaal niet Tanja was om te kotsen en Tijn en Rik zijn gewoon toffe bewoners.
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Denk dat marcel weinig succes zou hebben door e10 te laten adopteren, denk dat ie hem beter naar een klooster kan sturen![]()
En bedankt, ik ben ook blond, maar ik weet wel nog het verschil tussen koud en warm waterquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal vast wel iets in de kleine lettertjes staan, dat het uitgezonderd is bij domme blondjes.
En juist dáár viel ze me tegen. Maar we hebben het over BB, en in BB was ze m'n favoriet. Wat ze erna heeft geflikt is wel bekend. Maar wil niet zeggen dat ze m'n favoriete BB-bewoonster was tijdens BB5.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .
@Lekkersimpel
Tanja was de reden dat ik bij bb5 afgehaakt bent.
Groot was dan ook de verbazing voor mij dat iedereen haar hielen ging likken toen ze zich aanmelde op fok![]()
E10 meldt zich na zijn exit ook aan op FOK! en iedereen gaat hem geweldig vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoo een als bij dat progamma van rtl5 .
@Lekkersimpel
Tanja was de reden dat ik bij bb5 afgehaakt bent.
Groot was dan ook de verbazing voor mij dat iedereen haar hielen ging likken toen ze zich aanmelde op fok![]()
Hij voelt zich wel schuldig zijn karakter kennende, maar hij heeft een drankje op jah en dan kan je het natuurlijk niet laten ff te teasen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
Wat ik naar vind aan Tijn is dat hij doet alsof hij zich enorm schuldig voelt om dat extra eten maar ondertussen wrijft 'ie het eten bij iedereen onder de neus. Als ie zich echt zo schuldig voelt moet hij het niet aannemen.
3x raden wat ze gaan laten zien in de uitzending.
![]()
Ja dat idee had ik ook wel, toen hij die toastjes met zalm onder iedereen's neus ging op eten.. maarja, daar in tegen.. Zou ik niet weten waar die het anders zou moeten eten.. want iedereen hangt er altijd omheen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
Wat ik naar vind aan Tijn is dat hij doet alsof hij zich enorm schuldig voelt om dat extra eten maar ondertussen wrijft 'ie het eten bij iedereen onder de neus. Als ie zich echt zo schuldig voelt moet hij het niet aannemen.
![]()
dit is wel een beetje onzin heh.. ik zal me ook opgelaten voelen maar als iedereen zegt geen probleem geniet er van dan moet je wel heel erg zijn om het te weigerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef Lyza het volgende:
![]()
Eeuh oke dat klinkt logisch geloof ik in bb was je favoriet maar ze was niet je favoriete bewoonster tijdens bb5 Naja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En juist dáár viel ze me tegen. Maar we hebben het over BB, en in BB was ze m'n favoriet. Wat ze erna heeft geflikt is wel bekend. Maar wil niet zeggen dat ze m'n favoriete BB-bewoonster was tijdens BB5.
Je moet het ene weten te onderscheiden van het andere.
Nog geen halve minuut laterquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Egbert er zo nog eentje doen? Ik durf er bijna geld op in te zetten.
daar issie al!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Egbert er zo nog eentje doen? Ik durf er bijna geld op in te zetten.
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is wel een beetje onzin heh.. ik zal me ook opgelaten voelen maar als iedereen zegt geen probleem geniet er van dan moet je wel heel erg zijn om het te weigeren![]()
kassa ding twijfel jij nog over je geslacht?
Neuh ergens anders opeten kan ook niet. Maar hij houdt er ook niet over op. Als iemand zegt ergens zin in te hebben - bv chips - pakt 'ie ff die zakken van hem van de plank en zegt dat hij lekker twee smaken heeft. Dan moet ie niet zitten janken dat 'ie zich zo schuldig voelt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel, toen hij die toastjes met zalm onder iedereen's neus ging op eten.. maarja, daar in tegen.. Zou ik niet weten waar die het anders zou moeten eten.. want iedereen hangt er altijd omheen..
ja ik wist je naam niet meer echt toen ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?
TIP: Hap niet op die kloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Bij kassa ding.. neem ik aan dat je het over mij hebt?
2smaken? hij houd toch alleen van bolognesequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef Lyza het volgende:
[..]
Neuh ergens anders opeten kan ook niet. Maar hij houdt er ook niet over op. Als iemand zegt ergens zin in te hebben - bv chips - pakt 'ie ff die zakken van hem van de plank en zegt dat hij lekker twee smaken heeft. Dan moet ie niet zitten janken dat 'ie zich zo schuldig voelt.
dus toen dacht je.. laat ik haar maar kassa ding noemen? enne waarom moet ik over mijn geslacht twijfellen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik wist je naam niet meer echt toen ik aan het typen was![]()
geen leugens over mij verspreiden jonge man ik ben authentiekquote:
nou op je foto lijk je op een meisje maar je hebt man ingevuldquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:06 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
dus toen dacht je.. laat ik haar maar kassa ding noemen? enne waarom moet ik over mijn geslacht twijfellen?
Oopsquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou op je foto lijk je op een meisje maar je hebt man ingevuld![]()
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
hahaha.. ik meen dat ik dat laatst toch nog veranderd heb,,quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is zwaar balenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Twee streams nutteloos op een lege gang.
Ja en ik hoorde ook dat Ludo Sanders dood is... bleek dat dat een naam uit een soap te zijn. En ik dacht aan dit forum....quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.
och komt hij weer.. het was gezellig hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'kassa ding' wel treffend eigenlijk.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde ook dat Ludo Sanders dood is... bleek dat dat een naam uit een soap te zijn. En ik dacht aan dit forum....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |