Zeker homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef latevogel het volgende:
[..]
haha dokter komt niet koelen en pijnstillers nemen
ook niet perongeluk in slaap vallen op haar borstquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
E-10 moet in ieder geval even zijn grijpgrage handjes van haar roodborstjes afhouwen.![]()
Ik denk niet dat dat perse aan Monique ligt. Volgens mij doet ze altijd wel zo lollig om haar eigen dommigheid maar heeft ze een enorm minderwaardigheidscomplex. Het eerste dat ze zei toen ze zich gebrand had was ook:quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Monique minder en minder. Telkens als ze in de buurt is van Sabrina gaat Sabrina haar kinderstemmetje opzetten en domme dingen doen.
Rilk en Tijn hebben wat extra's gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even resumerend. Ik wil niet voor schut staan in de rij bij de voedselbank. Ik kan al niet mee praten over GTST, B&B, ATWT en ONM.
Wie heeft wel en wie heeft géén rantsoen, en waarom heeft de ene het niet en de andere wel?
Dan kan ik ook een beetje interessant doen, om dat wel te weten...
Tnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rilk en Tijn hebben wat extra's gehad.
De rest zit op rantsoen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina moet haar tieten checken, Sabrina, tieten checken
Ken je Anton al ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
zo zeg maar, ik kijk niet naar de stream,maar dat moet ploffie zijn
Rik ja maar dat is dus al weer verleden tijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Soho het volgende:
Wie had het nou over GHB?? RIK? Pillen... ik wilde net naar bed gaan, even kijken waar dit naar toe gaat!
Dat hadden ze ook afgeproken he? "Ieder voor zich en God voor ons allen.."quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens ben ik de enige die het doorheeft dat Rik gewoon zijn rookwaar niet met zijn broer wil delen ?
Hij heeft het vaker over drugs hoor, heb niet de indruk dat hij daar over liegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Soho het volgende:
Ze zijn alweer over het onderwerp heen, zonder er erg veel erop in te gaan. Ben benieuwd wat er in het vervolg nog over gezegd wordt door Rik, maar ik denk nu dat hij of wordt afgekapt of een sukkel is die maar wat lult... We zullen zien![]()
Ja het punt is alleen dat ze die slof die rik nu rookt samen hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook afgeproken he? "Ieder voor zich en God voor ons allen.."
Tijn geeft misschien minder om het roken en krijgt weer iets anders van het pakket.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja het punt is alleen dat ze die slof die rik nu rookt samen hebben gewonnen.
Hm ik denk dat E10 voelt dat ie nu een stukkie heeft verloren op Tijn dus dat moet 'ie goedmaken en gaan liggen slijmen bij de dames..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop dat iedereen gaat pitten behalve vader en zoon.
Dan nog als je samen wat wint en je team maatje wil ook 1 sigarretje van jou 10 sloffen dan moet je niet schijnheilig gaan lopen doen dat hij zijn stop poging niet moet staken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tijn geeft misschien minder om het roken en krijgt weer iets anders van het pakket.
haha ik denk gelijk aan ietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hm ik denk dat E10 voelt dat ie nu een stukkie heeft verloren op Tijn dus dat moet 'ie goedmaken en gaan liggen slijmen bij de dames..
Binnen een half uurtje dan hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef toxikon het volgende:
ik heb 2 wensen vannavond:
-E10 die afgezeken wordt als ie mee hobbelt naar de slaapkamer van de zusjes
-dat de kampsjaken afmaken wat eggie gister verstoord heeft
thats all
Als hij dat verliest is hij echt de lulquote:
Dus ik ben een heroine junk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef toxikon het volgende:
morfine=heroine light
Oké, dat wist ik niet, dit is de eerste keer dat ik hem ervover hoorde. Maar de rest reageerde er niet echt op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het vaker over drugs hoor, heb niet de indruk dat hij daar over liegt
dat weet ik niet, maar google eens op de geschiedenis van morfine heroine en opiumquote:
iemand vergelijken met LS staat gelijk aan een doodsverwensing en een banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |