Aha meerdere homo's dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.
Howquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijn is echt geen homo, misschien omdat zn broer zo is hij een beetje zo overkomt ook met dat brabantse accent enzo maar hijs echt anders...
Ja en die dikke met dat zwarte haar die vind het leuk om zich af en toe omtekleden in vrouwen kleding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aha meerdere homo's dusKan nog eng worden als ze elkaar ontdekken
.
Ik ga slapenTruste allemaal
![]()
Dacht toch echt dat Hilde in jouw top 3 zou hebben gestaan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
OK dan. Eerst Jeroen, daarna Janine, dan Wegbert.![]()
gadverquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat Hilde in jouw top 3 zou hebben gestaan...
Totaal niks tegen, integendeel zelfs, maar de homo int huis praat zo vandaar maar ja beetje kromme redenering. Toffe gasten dat zeker..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
HowNiets tegen een brabants accent
\quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij noemde zelf 3 andere namen, hahahahaha
echt he, die sanctie van gister sloeg echt nergens op..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
Ze mogen wel es wat meer meeleven, anders krijgen ze weer een sanctie![]()
*Medestaander is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
Afgezien van dat Brabantse dialect/accent van Tijn, begin ik hem steeds meer een toffe peer te vinden, met zijn verhalen.
Marcia komt wel los als Engbert eruit is... (hoop ik)quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Soho het volgende:
Als Marcia er maar niet uitgaat. Ze mag dan wel erg stil zijn.... ze is ook erg lekker!![]()
Mwah, zo lekker vind ik haar niet. Daarnaast des te eerder staat ze in de playboy voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Soho het volgende:
Als Marcia er maar niet uitgaat. Ze mag dan wel erg stil zijn.... ze is ook erg lekker!![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
\
In mijn systeem zit Hilde allang niet meer in het huis.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
Afgezien van dat Brabantse dialect/accent van Tijn, begin ik hem steeds meer een toffe peer te vinden, met zijn verhalen.
Neequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
echt he, die sanctie van gister sloeg echt nergens op..
Een Brabantse vriendin van me was jarig gisteren. Ff gebeld, en die was dus kwaad op haar vriend.... SCHITTEREND... daar kunnen Rik en Tijn samen niet aan tippen aan dat accent.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
die is veel te bang dat ie nog een klap krijgquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Canisfire het volgende:
Tijn helpt Sabrina teminste nu ze hulp nodig heeft.
E-10 zit lekker aan tafel niets te doen terwijl hij normaal als een hondje achter Sabrina aanloopt.
Oke in de naakt captures heeft ze te weinig rondingen, maar de rest van de vrouwen vind ik ook niet super. Dan doe ik toch alsof ze er onder haar kleren er super lekker uit ziet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, zo lekker vind ik haar niet. Daarnaast des te eerder staat ze in de playboy voor de liefhebbers.
hopelijk gaat dat min punten voor hem opleveren, netzoals het feit dat ie niet wilde opzouten uit de badkamerquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Canisfire het volgende:
Tijn helpt Sabrina teminste nu ze hulp nodig heeft.
E-10 zit lekker aan tafel niets te doen terwijl hij normaal als een hondje achter Sabrina aanloopt.
Inderdaad het is tijd voor Mo om weer eens lekker negatief te zijn over E-10 tegen haar zusje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
hopelijk gaat dat min punten voor hem opleveren, netzoals het feit dat ie niet wilde opzouten uit de badkamer
mogen ze niet koen weet je nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat zwembad heeft toch koud water?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Monique minder en minder. Telkens als ze in de buurt is van Sabrina gaat Sabrina haar kinderstemmetje opzetten en domme dingen doen.
Maar... maar... ze zei dat ze zo gevoelig waren nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
E-10 moet in ieder geval even zijn grijpgrage handjes van haar roodborstjes afhouwen.![]()
dan kan ze beter een biefstuk erop leggenquote:
kont...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
E-10 moet in ieder geval even zijn grijpgrage handjes van haar roodborstjes afhouwen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |