Ik weet niet of hij homo is. Misschien weet jij meer dan ik? Jij komt immers uit de buurtquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Tijn vind ik een domme boer die er best voor uit mag komen dat hij home is.
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij homo is. Misschien weet jij meer dan ik? Jij komt immers uit de buurt
en zijn broertje ook, al weet ie het zelf nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.
Had hij dat zeepje maar moeten oprapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al in deze richting gehint en zeg nou zelf een echte vent is het niet. Bij de politie is hij binnen 3 weken weggepest.
Hypocriet volgens Tijn maar dat is iets heel anders en beledigend volgens de kampersquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef berney het volgende:
Marcel en e10 vinden Tijn "schijnheilig". Wat zijn ze zelf dan?
2 breezersletjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef berney het volgende:
Marcel en e10 vinden Tijn "schijnheilig". Wat zijn ze zelf dan?
Klinkt als een goede match voor E10quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Breezerslet:
Meisje van 15 t/m 18 jaar, die der sigaret hoerig rookt. Aan alle (duffe) trends mee doet.
Zoekt (wanhopig) naar iedere jongen. En drinkt alleen bacardi breezers of andere zoetigheid, omdat ze niet anders durft. Ze durven niet verder te gaan als zoenen, maar denken dat dat dan ook echt heeeel stoer is.
slechte en achterhaalde beschrijving en nog past het bij e10quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Breezerslet:
Meisje van 15 t/m 18 jaar, die der sigaret hoerig rookt. Aan alle (duffe) trends mee doet.
Zoekt (wanhopig) naar iedere jongen. En drinkt alleen bacardi breezers of andere zoetigheid, omdat ze niet anders durft. Ze durven niet verder te gaan als zoenen, maar denken dat dat dan ook echt heeeel stoer is.
Sabrina minus 10 jaar is dat een betere omschrijving?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
slechte en achterhaalde beschrijving en nog past het bij e10
Hypocriet ->huichelachtigquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hypocriet volgens Tijn maar dat is iets heel anders en beledigend volgens de kampers![]()
Inderdaad. Mooi die opmerking ook van Tijn tegen e10:quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:00 schreef riri het volgende:
[..]
Hypocriet ->huichelachtig
klopte gewoon dat Tijn dat zei,Etienne ook,altijd een grote mond aan de zijlijn maar als het erop aan komt is ie laf en komt die niet meer uit zijn woorden
ok er is wel groepsvorming.... maar om nou ene kant te kiezen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet ontkennen dat er groepsvorming is.
Blij met charisteas trouwens?![]()
Hey, een ontopic post zomaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef pullup het volgende:
Ik zwengel net de streams aan, maar wat een zooi is het op die slaapkamers zeg![]()
Kom je niet uit een eitje ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooi die opmerking ook van Tijn tegen e10:
Je komt toch niet uit een EI?
Ik heb het niet zo op dat kampersgroepje. Op Milica na, want dat vind ik nog steeds een hele mooie meidquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok er is wel groepsvorming.... maar om nou ene kant te kiezen?
Tjah... als je me broertje hoort.... pffff.. dat wil je niet weten... de scheldwoorden vlogen gisteravond het huis door.... en dan probeerde ik de boel te sussen met: geef hem een kansMisschien schiet hij er wel 20 in
En dan is hij opeens de 'held'. Ok ik zie liever ook geen ajaxieden het veld betreden van de mooie kuip. Maar goed er is toch niks aan te doen. We kunnen nu wel gaan zeiken, maar help toch geen fuck
Alles beter dan Kluivert..... waar PSV nu mee opgezadeld zit
![]()
is de haan gegaan>?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef riri het volgende:
eeeeennnnnnnnnn LOS.....................
nah dat duurt nog wel een uurtjequote:
Ik ben helemaal voor het kampersgroepje de rest vind ik te suf. Beetje zo als de tokkies mensen zijn niet om uit staan je wilt er niet mee in 1 huis zitten maar zeer vermakelijk om ze aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat kampersgroepje. Op Milica na, want dat vind ik nog steeds een hele mooie meid
Het is niet zo'n slechte spits. Maar goed, ik zou er ook mee zitten als Ajax de 4e spits van jou cluppie had gekocht en dat dat dan de grote verlosser moet worden. Maar laten we maar weer on topic gaan
ja met zoenenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
die had ie toch al zwanger gemaakt ?
quote:
Is goed wat wil je er van weten ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
leer mij bb kenne, sukkels
wanneer gaan ze nu eens een goed programma maken ??quote:
Bij Talpa waarschijnlijk nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wanneer gaan ze nu eens een goed programma maken ??
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Als je ieder jaar de zelfde oude taart de ideeën laat bedenken dan wordt het nooit iets.quote:
Ik vroeg mij ook al af hoe blond de ouders zijn om twee zulke schepsels op wereld te zettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Bocaj het volgende:
Las net de streamverslagen: Hoe krijg je het voor elkaar om je tieten te verbranden tijdens het douchen![]()
Dat vroeg ik me ook al af ja hahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Bocaj het volgende:
Las net de streamverslagen: Hoe krijg je het voor elkaar om je tieten te verbranden tijdens het douchen![]()
Ik heb me gisteren wel kapot gelachen om ze bij de Weekopdrachtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af hoe blond de ouders zijn om twee zulke schepsels op wereld te zetten![]()
Nee dat denk ik ook nietquote:
Nope, die is even gemutequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb geen geluid op gate 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |