tijn is equivalent aan 2 zusjes blondquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef n1ek het volgende:
Tijn en Monique samen als ze op dreef zijn is lache :=D
en zij sabje toen niet zoiets van dat komt niet door de kou?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Tijn "Harde tepels.." ?????
Moet ff weer naar de buuf bedenk ik me , hahahahahaha
En wat kost dat dan die buuf???quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Tijn "Harde tepels.." ?????
Moet ff weer naar de buuf bedenk ik me , hahahahahaha
Marcel op drie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Canisfire het volgende:
Die peilingen volgens de eerste live show kunnen nog best wel eens waar zijn.
" Het morfinederivaat heroïne bezit de eigenschappen van morfine in alle opzichten in heviger mate en wordt in de Nederlandse geneeskunde niet toegepast."quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar google eens op de geschiedenis van morfine heroine en opium
Ik neem aan dat je zei bedoelde ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
en zij sabje toen niet zoiets van dat komt niet door de kou?
goed idee, zou leuk zijn als je tot het eind van bb hier op het bb forum kan blijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
" Het morfinederivaat heroïne bezit de eigenschappen van morfine in alle opzichten in heviger mate en wordt in de Nederlandse geneeskunde niet toegepast."
Maar ik begrijp wel welke kant je op wilde![]()
Laat ik het maar bij morfine en lidocaine houden, lijkt me toch iets veiliger![]()
Hahaha.. ja hij is verdacht stil nu tijn zit te wapperenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef Dropkick het volgende:
E10 zit zich op te vreten straks als Tijn naar bed heen is heeft ie wel weer de grootste babbels,de praatjesmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |