Wat zou Koeman bedoelen met die laatste zin? Zou hij vertrekken als er geen spits was gekomen?quote:Koeman hamerde op realisme bij Feyenoord. ,,Ik vond het belangrijk om te horen hoe we naar buiten zouden treden als er bijvoorbeeld géén versterking was gekomen. Er is gebleken dat de directie daarin op één lijn zat met mij. Het is niet zo dat ik zomaar opstap bij een club, maar het was – nogmaals – heel belangrijk te horen dat de directie er niet anders over denkt dan ik.’’
boringquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond: "Het grote Feijenoord-topic #200: Met Harry naar de titel" beter.
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf"quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze brachten Barbara Barend naar de buis, zegt al genoeg over de kwaliteit van de zender.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef jorienvdherik het volgende:
at5 is echt zo gaar
familiekwaaltjequote:
wedden dat jij zou schijten als ze voor je staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf".
Ja maar zelfs 'oprotten' is goed geschreven. En nog een uitroepteken erachter, knap hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
van den herik kunnen ze onderhand wel dromen daar
Wat zal mij dat aan m'n reet roesten zolang wij gewoon kampioen wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef bolivian het volgende:
Ik lach me ziek als Charisteas én Kluivert er beide twintig in leggen dit seizoen en Huntelaar het met slechts zeven treffers moet doen,!
dit heet na trappenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er nog Feyenoorders die het wel zien zitten dit seizoen? Kan toch niet 1 grote negatieve bedoeling zijn hiero?
Was je nog gegaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Erasmusch het volgende:
Hing wel een redelijk opgefokte sfeer bij het stadion. De speler zelf vind ik nog niet eens zo verkeerdmaar als dit het laatste zetje is om Jorien van zn troon te stoten: prima
nooit meer dan 9 doelpunten per jaar maken en hij zou er dan ineens 20 maken? Kluivert gaat dat ook bij lange na niet halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef bolivian het volgende:
Ik lach me ziek als Charisteas én Kluivert er beide twintig in leggen dit seizoen en Huntelaar het met slechts zeven treffers moet doen,!
Oh ja, en Lindgren op de plek van Buijs dan ook een aantal a la Lampard, [afbeelding]!
Jij bent er als echte supporter wel heen gegaan zeker? Of ben jeje frustraties alleen maar aan het botvieren achter je beeldscherm op fok?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wedden dat jij zou schijten als ze voor je staan
grote bek vanaf je pc
Het boeit mij verder ook geen donder wie er van de vier "kanshebbers" kampioen wordt, het gaat er meer om dat al die arme Rotterdammers en Eindhovenaren nu zo balen van hun nieuwe, voormalig Ajax spitsen en dat al die Amsterdammers nu zo hard juichen omdat hun zogenaamde afdankertjes bij de rivalen terecht zijn gekomen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zal mij dat aan m'n reet roesten zolang wij gewoon kampioen worden.
Waar slaat dat nu op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]mooie plek om dood te gaan haha
Ja man kwam er langs morgen weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jij bent er als echte supporter wel heen gegaan zeker? Of ben jeje frustraties alleen maar aan het botvieren achter je beeldscherm op fok?
het ajax b elftalquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Zal morgen wel erger zijn, dan moeten ze toch te voorschijn komen![]()
Hij is de eerste weken natuurlijk nog niet fit, maar het zou mij niet verbazen als hij daarna toch best goed uit de Brabantse verf gaat komen dit seizoen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit meer dan 9 doelpunten per jaar maken en hij zou er dan ineens 20 maken? Kluivert gaat dat ook bij lange na niet halen.
Simpel figuur ben je ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf".
Stoer man!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan sommige weleens gestrekt![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij hebben die 150 supporters die nu voor de Kuip staan nog een lager IQ bij elkaar dan die Van Den Herik alleen...
Nog zo een simpel figuur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij hebben die 150 supporters die nu voor de Kuip staan nog een lager IQ bij elkaar dan die Van Den Herik alleen...
Kluivert is geen afdankertje die had ik graag bij Ajax gezien maar de transfer van Harry is gewoon een geschenk uit de hemel voor ajax.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het boeit mij verder ook geen donder wie er van de vier "kanshebbers" kampioen wordt, het gaat er meer om dat al die arme Rotterdammers en Eindhovenaren nu zo balen van hun nieuwe, voormalig Ajax spitsen en dat al die Amsterdammers nu zo hard juichen omdat hun zogenaamde afdankertjes bij de rivalen terecht zijn gekomen!
Of zijn dit teveel woordjes voor jullie allemaal?
Dat is toch een mooi bedrag uiteindelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Jajong het volgende:
3 miljoen heeft ie gekost trouwens.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
die is zwak manquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]mooie plek om dood te gaan haha
Zwansen is homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
waar blijft die massale actie tegen Kluivert?
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
waar blijft die massale actie tegen Kluivert?
Toch vind ik deze wel leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef RedGuy het volgende:
Hamas, hamas, rot op met je Charisteas..
Tja, misschien dat die maffe Griek in Rotterdam wél het volste vertrouwen krijgt en ineens begint te presteren! Kan allemaal!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kluivert is geen afdankertje die had ik graag bij Ajax gezien maar de transfer van Harry is gewoon een geschenk uit de hemel voor ajax.
Doe eens normaal man, of blijf weg hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Iedergeval ben ik niet zo PARA dat ik zelfmoord pleeg![]()
En da's een spits sinds wanneer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef BlaZ het volgende:
Feyenoord had trwnz Ze Roberto gratis op kunnen halen.
Hoog salaris maar geen transfer kosten
Topspelerquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..
Flikker toch op. Bijna geen normale post gelezen vanavond. Wordt toch geen kanker aan gedaan hier, suf gedoe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, of blijf weg hier.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef bolivian het volgende:
Tja, misschien dat die maffe Griek in Rotterdam wél het volste vertrouwen krijgt
Chari is lelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals Cruijff wel eens zei: "Mensen die niet van niveau zijn, kunnen mij niet raken."
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben PARAnormaal genoeg om te blijven levenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik denk dat 'smakeloos' een betere term is.
Jij bent natuurlijk wel het mannetje, hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze kleine jongen heeft nogal en grote mond vanachter z'n toetsenbord.
Dude!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Chari is lelijk
maar dit
[afbeelding]![]()
quote:Bestuur ,
Fr-Fotopage is het niet eens met de aankoop van Charisteas.
Je wil het ook niet snappen. Had ik ook niet verwacht voor iemand die vindt dat je best op een andere club kan overstappen. De gasten die daar staan hebben meer clubliefde in hun kleine teen dan jij blabla...je snapt m welquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loekje het volgende:
Man man man.... de moderaters hier zijn net van den Herik. Al 3 Feyenoorders geband maar nog geen enkele jood! Terwijl er als een gek getrolt word....
Je alter ego Danny Buijs is toch nog niet geband?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Man man man.... de moderaters hier zijn net van den Herik. Al 3 Feyenoorders geband maar nog geen enkele jood! Terwijl er als een gek getrolt word....
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Op internet wil 't maar niet lukkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel het mannetje, hè?
Whaha, selectief lezen ben je goed in. Heerlijk die frustraties!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je wil het ook niet snappen. Had ik ook niet verwacht voor iemand die vindt dat je best op een andere club kan overstappen. De gasten die daar staan hebben meer clubliefde in hun kleine teen dan jij blabla...je snapt m wel
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef RedGuy het volgende:
jorienvdherik, ga slapen, je maakt jezelf belachelijk door mensen puur persoonlijk aan te vallen.
Neem nog een breezer, Loesjquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Volgens mij maken onze modjes momenteeloveruren en zie je het resultaat binnenkort wel verschijnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef Cart_man het volgende:
Flikker toch op. Bijna geen normale post gelezen vanavond. Wordt toch geen kanker aan gedaan hier, suf gedoe.
Hear hear.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef RedGuy het volgende:
jorienvdherik, ga slapen, je maakt jezelf belachelijk door mensen puur persoonlijk aan te vallen.
Niet selectief lezen, jij begint over de intelligentie van de supporters die daar staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whaha, selectief lezen ben je goed in. Heerlijk die frustraties!
dadelijk niemand meer in VBLquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij maken onze modjes momenteeloveruren en zie je het resultaat binnenkort wel verschijnen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik mag ook even afkoelen na tekeergaan tegen een mede user. Onbeschoft gedrag ten top. En dat noemt men dan "volwassenen onder elkaar."
Ik post ff onder het account van mijn vriendin om duidelijk te maken dat dit bansysteem nergens op slaat... Kom op zeg, elke mod kan toch zien dat er getrolt word? Worden moderaters niet geconteroleerd ofzo? Mijn D-B account is geband omdat ze dachten dat ik een kloon was. Dat zagen ze aan het IP adres. Wat een onzin... net of er niet meer mensen in 1 huis een FOK! account kunnen hebben.quote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
(En voor heel veel mensen van hun stoel springen van enthousiasme, het gaat hier om de user)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
(En voor heel veel mensen van hun stoel springen van enthousiasme, het gaat hier om de user)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Mag ik dan vragen waarom dat jij op dit moment wel Feyenoorders kunt bannen, maar geen trollende ajacieden waar er veel meer van zijn op dit moment????quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij maken onze modjes momenteeloveruren en zie je het resultaat binnenkort wel verschijnen.
Omdat hij misschien geen mod meer is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Loesj het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom dat jij op dit moment wel Feyenoorders kunt bannen, maar geen trollende ajacieden waar er veel meer van zijn op dit moment????
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
Dat trollen hoort er nu wel een beetje bij. Elkaar moeder doodwensen en "grappige" foto's over Picornie gaan dan weer net iets té ver....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Loesj het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom dat jij op dit moment wel Feyenoorders kunt bannen, maar geen trollende ajacieden waar er veel meer van zijn op dit moment????
Man bij de uitschakeling vorige week zijn we gewoon keihard uitgelachen maar zoveel scheldwoorden heb je niet bij elkaar gelezen als nu. Verder is het zo dat de frustraties van feyenoord supporters gewoon zo erg lachwekkend zijn ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Loesj het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, als Boussabon naar Ajax zou gaan zou jij net zulke trollende opmerkingen maken, ze gebruiken geen ziektes of wat dan ook, dit moet over en weer gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nee man dat kan nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar wat Loesj zegt zit wel wat in ja , er kunnen best meerdere mensen uit een gezin op Fok zitten met meerdere accounts dan.
Zit jij inmiddels ook bij de selectie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen naar de training ga...
Inderdaad, wanneer rotten jullie weer op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Houniet het volgende:
laag niveau hier
Waarom twijfel je? Tot morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen naar de training ga...
dan heb ik toch weer iets geleerd vandaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nee man dat kan nietIn Nederland woont iedereen alleen op een zolderkamertje met een computer en een internet verbinden! Mensen met hetzelfde IP klonen meteen man.
Never, you can't ban a Ajax fan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer rotten jullie weer op?
Ga er vooral over lopen klagen in een voetbal topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Loesj het volgende:
Nee man dat kan nietIn Nederland woont iedereen alleen op een zolderkamertje met een computer en een internet verbinden! Mensen met hetzelfde IP klonen meteen man.
Lieve schat, ik heb nog nooit iemand geband, dat doen de FA's en voor alle duidelijkheid: ik ben al lang geen modje meer en die bans hebben die users toch echt aan hun eigen gedrag te wijten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Loesj het volgende:
Via de mail word niet gereargeerd op de vraag. Kansloos vastgelult dus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ga er vooral over lopen klagen in een voetbal topic.![]()
Half 11 is zo vroegquote:
Eerlijk gezegd vond ik hem ook veeeeel te ver gaan. Dit heeft gewoon met fatsoen te maken maar dat van hem is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
Da's meer zijn niveau. Was natuurlijk ook compleet overbodig geworden sinds de komst van Léonard en het doorbreken van Drenthe.quote:
Hooligans? Die gast moet zijn bek houwe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
die vent had het over vrije markteconomie , en dat alleen de hooligans zielig lopen te doen
( woorden van Erik - Jan Midden in de nacht rick 538 )
Niet liegen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb nog nooit iemand geband, dat doen de FA's en voor alle duidelijkheid: ik ben al lang geen modje meer en die bans hebben die users toch echt aan hun eigen gedrag te wijten.
Dirk-Kuijt, mail de FA's als het je zo dwars zit, maar ga niet lopen kutten onder het account van je vriendin, want anders loopt zij ook nog tegen een ban op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef Loesj het volgende:
Via de mail word niet gereargeerd op de vraag. Kansloos vastgelult dus.
Met al die Engelse clubjes in je sig mag je wel wat aan je Engels doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Never, you can't ban a Ajax fan!
hij is er niet beter op geworden bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's meer zijn niveau. Was natuurlijk ook compleet overbodig geworden sinds de komst van Léonard en het doorbreken van Drenthe.
Moet je nagaan dat heel Nederland Bosschaart zowat het Nederlands Elftal inpraatte vlak na het EK in Portugal, dan is het toch wel treurig om te zien hoe die gozer compleet mislukt is in De Kuip...
Goed dat je m hier nog ff post. Humor om te lachen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:
Grieks restaurant gezocht in Rotterdam.
7 september is misschien een beter plan. Eerste training van die griek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Half 11 is zo vroeg![]()
maar ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n verkeerde keusMaar als je bedenkt dat daar gewoon Lazovic had moeten staan
![]()
bed kwijt of lig je er nog steeds wakker van CM ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje tyfusmongolen hier, ik ga slapen.
Als fynoorder mag je wel wat aan je feyenoordkennis doen.Dit stond op een spandoek opgehongen in Amsterdam.Maar dan met fynoord fanquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met al die Engelse clubjes in je sig mag je wel wat aan je Engels doen![]()
Dan heb ik daar een allerlaatste reactie op. Want anders ga ik het account van mijn vriendin verkloten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk. Je geeft zelf toe dat je D-B was. Je mag hier niet posten. Dus ook niet onder een kloon. Verder ga ik er niet op in en mail je maar.
Vanaf nu is het getroll leuk geweest en gaan we weer gewoon normaal posten. Einde dienstmededeling.
hij zei nog wel meer waar die zijn mond over moest houden , maar je kan ze altijd bellenquote:[quote]Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Cart_man het volgende:
Hooligans? Die gast moet zijn bek houwe.
die komt voorlopig niet meer terugquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef Erasmusch het volgende:
Maar als je bedenkt dat daar gewoon Lazovic had moeten staan![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan heb ik daar een allerlaatste reactie op. Want anders ga ik het account van mijn vriendin verkloten.
Geef mij dan maar eens een link waar ik dat zeg... Dat heb ik nooit gezegt, en ik ben D-K niet. Dat is mijn broer![]()
Die gast kan er ook niks aan doen. De actie moet tegen het bestuur gericht zijn en niet tegen Harry (quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
7 september is misschien een beter plan. Eerste training van die griek.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan heb ik daar een allerlaatste reactie op. Want anders ga ik het account van mijn vriendin verkloten.
Geef mij dan maar eens een link waar ik dat zeg... Dat heb ik nooit gezegt, en ik ben D-K niet. Dat is mijn broer![]()
Doei en ook dit account gaat door de schredder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ik ben serieusquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed dat je m hier nog ff post. Humor om te lachen.
fynoord?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als fynoorder mag je wel wat aan je feyenoordkennis doen.Dit stond op een spandoek opgehongen in Amsterdam.Maar dan met fynoord fan
Feyenoord kan met a maar omdat Ajax met een klinker begint moet er staan an Ajax fanquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als fynoorder mag je wel wat aan je feyenoordkennis doen.Dit stond op een spandoek opgehongen in Amsterdam.Maar dan met fynoord fan
Hij heeft allang mail en ik heb er wederom op gereageerd. ( twee keer in totaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef Loesj het volgende:
[..]
Via de mail word niet gereargeerd op de vraag. Kansloos vastgelult dus.
We hebben gvd 3 rechtsbuitensquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Timmer
Tiendalli - Greene - Vlaar - Drenthe
Buijs - De Guzman - Lucius-Hofs
Charisteas - Huysegems
staat bij de bankopstellingquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef Erasmusch het volgende:
Bahia hoort er ook in
Mijn god.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Doei en ook dit account gaat door de schredder.
Harry moet ook gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gast kan er ook niks aan doen. De actie moet tegen het bestuur gericht zijn en niet tegen Harry ()
Ik ga niet bellen, ga ik schelden en word ik weer uitgemaakt voor een IQ-loze sukkel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij zei nog wel meer waar die zijn mond over moest houden , maar je kan ze altijd bellenis toch een onzin , maar wel leuk programma.
Fijn dat je het ff uitlegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord kan met a maar omdat Ajax met een klinker begint moet er staan an Ajax fan
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef nikky het volgende:
Hij heeft allang mail en ik heb er wederom op gereageerd. ( twee keer in totaalDit even ter verduidelijking van de huichelaarij op dit moment.
"vastgelult? "![]()
Zo nu weer ontopic gaarne
dan wordt je middenveld wel kwetsbaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef M.Melandri het volgende:
Timmer
Tiendalli - Greene - Vlaar - Leonard
Lucius
Buijs De Guzman
Hofs
Harry Huysegems
Buijs die net als bij groningen de diepte zoekt
de popetjes zou je nog iets anders kunnen neerzetten maar het lijkt mij dat de beste mensen moeten spelen.quote:
Tong, het is leuk geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
Oh ja de reserve linksbuiten van AZ hebben jjullie ook al voor de neus van menig club weggekaapt.
mischien doet een nachtje onder de wol je goed voor er weer een ban bij komtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:28 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga niet bellen, ga ik schelden en word ik weer uitgemaakt voor een IQ-loze sukkel.
zo speelde grunn ook ongeveerquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan wordt je middenveld wel kwetsbaar
Ok maar dit was pas mijn tweede post hier. Weet ik veel dat het er al heet aan toe is gegaan. Ben weer wegquote:
Ben ik nog niet over uit. Vind het geen echte jood en denk dat ie het best aardig kan doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Harry moet ook gewoon optyfen.
[..]
Havenslaaf/klakkie/Krawallequote:Ik ga niet bellen, ga ik schelden en word ik weer uitgemaakt voor een IQ-loze sukkel.
hij heeft net 20 minuten in zijn ajax tijd gespeeld voor ajax 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit. Vind het geen echte jood en denk dat ie het best aardig kan doen
[..]
Havenslaaf/klakkie/Krawalle![]()
Cantona snapte mijn opmerking niet, dus fijn dat je m ff uitlegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was deze post sarcastisch of niet
De mijne namelijk niet
ze kunnen ook nog op de manier van vitesse spelenquote:
ow oke!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Cantona snapte mijn opmerking niet, dus fijn dat je m ff uitlegt
Cruz, Larsson of iemand uit Frankrijk/Zuid-Amerika ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij is Vagner Love nog nooit echt serieus in beeld geweest, door een supporter op internet geofferd en het is zijn eigen verhaal gaan leiden. Iemand meldde dat het op Radio 1 kwam dat ie kwam en alle voetbalsites namen het over.
Was geen Feyenoord spits geweest, maar ik begin eigenlijk af te vragen wat wel een Feyenoord spits was geweest.. Ja Klasnic, maar dat is afgeketst.
Heb je nog iemand opgepakt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
ow oke!Tja het is al laat en kom net van mijn werk dus ben een beetje opgebrand
![]()
Dan zie ik het verschil tussen gemeende posts en sarcasme niet meer![]()
Net als de E, I, O, U en IJquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
fynoord?![]()
Dat doek hangt er al sinds Rosenborg enz
Maar Ajax begint met een klinker he![]()
Nou hij is wel een verbetering maar ik weet niet of dat iets is wat ze nodig hadden. Ik had meer een type verwacht met ervaring op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Buijs vind ik een goede aankoop van feyenoord. Charisteas ook eigenlijk wel. Tis gewoon een goede spits, maar niet top...
Je kunt het eigenlijk vrij simpel zien. Buijs heeft de mentaliteit, Charisteas kan er best wel 15 a 20 in trappen in het seizoen. Twee spelers moeten Dirk Kuijt vervangen. Het punt is alleen dat je daardoor wel een speler minder op kan stellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Buijs vind ik een goede aankoop van feyenoord. Charisteas ook eigenlijk wel. Tis gewoon een goede spits, maar niet top...
de het lukt niet echt het moet dan keeper / 4 verdedigers / 2 man centraal middeveld / 2 buitenspelers hangend middeveld aanval / 2 spitsenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Chadi het volgende:
is dat pacman?
Alleen heeft Buijs evenveel voetbal in zich als Davids in z'n kleine teen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ervaring kun je ook krijgen. Vind Buijs niet het type dat ervaring nodig heeft. Davids had in 1995 ook geen ervaring.
Rechtshalfquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor welke positie is Buijs btw gehaald, want dat snap ik nogsteeds niet..![]()
Ja dat snap ik wel, maar ik veranderde alleen fynoord met Ajax, anders was de grap weg.En als de grap wilt lezen moet je even teruglezen.Maarre mensen opgepakt?Ben jij agent?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees mijn post even door aub, dan zal je het begrijpen.
Dan nog had je an Ajaxfan ipv a Ajaxfan neer moeten typenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik veranderde alleen fynoord met Ajax, anders was de grap weg.En als de grap wilt lezen moet je even teruglezen.Maarre mensen opgepakt?Ben jij agent?
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik veranderde alleen fynoord met Ajax, anders was de grap weg.En als de grap wilt lezen moet je even teruglezen.Maarre mensen opgepakt?Ben jij agent?
Was inderdaad beetje kromme vergelijking, maar zo moet je het wel zien. Ervaring moet je ergens op doen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft Buijs evenveel voetbal in zich als Davids in z'n kleine teen.
Maar goed dat ze allebei bij ons spelen danquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft Buijs evenveel voetbal in zich als Davids in z'n kleine teen.
Dat vind ik persoonlijk weer 3x niks.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Chadi het volgende:
En trouwens waarom geen N kufu als spits binnen halen ???
yesquote:
Nouja, Kuijt en Kalou waren 45 goals. Dat is Charisteas nooit, en Huijsegems en Kolkka al helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
Buijs is qua mentaliteit zeker een versterking voor F'noord. Harry kan er misschien een stuk of 10+ inleggen voor ze.
Zoveel slechter als het was zal het denk ik niet worden.
Ik heb er mijn twijfels bij.. hij is wel leuk voor Feyenoord maar het is niet echt dat je zegt die geeft een geweldige assist of dergelijke... Hij is van weinig toegevoegde waarde voor dit feyenoord.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was inderdaad beetje kromme vergelijking, maar zo moet je het wel zien. Ervaring moet je ergens op doen...
Tja, als dat nodig is voor de grote schoonmaak...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
Buijs is qua mentaliteit zeker een versterking voor F'noord. Harry kan er misschien een stuk of 10+ inleggen voor ze.
Zoveel slechter als het was zal het denk ik niet worden.
Het is nu aan het die-hard legioen om die spelers te accepteren en ze niet vanaf het begin uit te fluiten en onzeker te maken.
Dat jullie het bestuur van jullie zat zijn, begrijp ik ook heel erg goed, maar hopelijk reageren jullie dat niet af op die nieuwe aankopen.
Zo zal het wel wat minder hard gaan met topics hiero. Blijven er weinig over zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja.
We gaan weer normaal doen.
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je, een paar jaar geleden zat Ajax in een soortgelijke situatie. Mijn club ging kapot, was mijn gedachte. Nu is het feyenoord. Over een paar jaar psv. En dan Ajax weer. Het hoort er misschien wel een beetje bij...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je, een paar jaar geleden zat Ajax in een soortgelijke situatie. Mijn club ging kapot, was mijn gedachte. Nu is het feyenoord. Over een paar jaar psv. En dan Ajax weer. Het hoort er misschien wel een beetje bij...
Als dat alles is....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef twi het volgende:
Harry zal wel gepakt worden door het legioen ja. Die komt maandag echt niet stilletjes de training op. Dat worden Bart Goor tafarelen.
Tja, ik kan er ook niet aan doen. Dat het allemaal feyenoorders zijn, is niet toevallig. Er wordt een beetje getrolled, dat wordt er na een nederlaag van Ajax bijvoorbeeld ook gedaan. Maar de reactiesquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo zal het wel wat minder hard gaan met topics hiero. Blijven er weinig over zo.
Hoezo?quote:
Ach Cartman snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog had je an Ajaxfan ipv a Ajaxfan neer moeten typen![]()
PSV eindigt al 25 jaar in de top 3 dus sportief lijkt PSV niet kapot te krijgen. eend heeft gelijk, tis nu de beurt aan AZquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijn dat daaaaaaaan geband is. Ik ga niet alles teruglezen maar volgens mij viel het wel mee wat CM en STM hadden geplaatst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niet aan doen. Dat het allemaal feyenoorders zijn, is niet toevallig. Er wordt een beetje getrolled, dat wordt er na een nederlaag van Ajax bijvoorbeeld ook gedaan. Maar de reacties. Dat kan gewoon niet, simpel.
Feyenoord legt chronisch de lat veel te laag, Ajax legt 'm te hoog en PSV legt 'm precies goed. Nadeel is dat je dan vrijwel nooit de vruchten plukt van een hoog gelegde lat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV eindigt al 25 jaar in de top 3 dus sportief lijkt PSV niet kapot te krijgen. eend heeft gelijk, tis nu de beurt aan AZ
Het duurde nogal lang voor het kwartje viel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ach Cartman snapt wat ik bedoel
daaaaaaan en staanplaats zijn al van voor de affaire Charisteas. Bij CM is het gewoon het smijten met ziektes. En nu is er genoeg over de bans gepraatquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Fijn dat daaaaaaaan geband is. Ik ga niet alles teruglezen maar volgens mij viel het wel mee wat CM en STM hadden geplaatst.
Ik vind dit toch best mooi gesproken eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord legt chronisch de lat veel te laag, Ajax legt 'm te hoog en PSV legt 'm precies goed. Nadeel is dat je dan vrijwel nooit de vruchten plukt van een hoog gelegde lat.
Staanplaats ook? Die staat niet in dat topic. Ik bedoelde SpankTheMonkey.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
daaaaaaan en staanplaats zijn al van voor de affaire Charisteas. Bij CM is het gewoon het smijten met ziektes. En nu is er genoeg over de bans gepraat.
Kijk wie er mod isquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Fijn dat daaaaaaaan geband is. Ik ga niet alles teruglezen maar volgens mij viel het wel mee wat CM en STM hadden geplaatst.
Hoi. Ik heb het net uitgelegd. Dus kun je deze posts in het vervolg ook achterwege latenquote:
Ach, de GKL van fok (Danny) is zelf ook voor Feyenoord. En 1 VBL-mod is ook Feyenoorder. Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat je wel/niet de policy overschrijdt.quote:
banmeldtopic is wel vaker niet up to datequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staanplaats ook? Die staat niet in dat topic. Ik bedoelde SpankTheMonkey.
Maar is Staanplaats nou ook geband?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb het net uitgelegd. Dus kun je deze posts in het vervolg ook achterwege laten.
Haarinplantatie ? Teennagelbreuk ? Zweetvoetenallergie ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
banmeldtopic is wel vaker niet up to datemaar CM heeft de halve medische encyclopedie verwoord hier in het topic
Die heb ik hier nog nooit gezien dus dat telt nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, de GKL van fok (Danny) is zelf ook voor Feyenoord.
Kan je wel verwachten als er 020 supporters de hele tijd zitten te trollenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, de GKL van fok (Danny) is zelf ook voor Feyenoord. En 1 VBL-mod is ook Feyenoorder. Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat je wel/niet de policy overschrijdt.
Ach dat is over en weer. Maar het is toch echt de users zijn eigen schuld dat ze buiten het Fok policy boekje gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Kan je wel verwachten als er 020 supporters de hele tijd zitten te trollen
Yup en z'n zusje ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Joeriii het volgende:
Is Dirk_Kuyt a.k.a. Danny_Buijs ook gebanned?
Andersom gebeurt dat ook, dat hoort erbij. Niet zo huilen hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Kan je wel verwachten als er 020 supporters de hele tijd zitten te trollen
Ik dacht dat we daarvoor een apart topic hadden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach dat is over en weer. Maar het is toch echt de users zijn eigen schuld dat ze buiten het Fok policy boekje gaan.
Wil je dat echtquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu gaat het over feyenoord en niet meer over bans.
Wilde het net over Abe van der Ban hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
nou voorruit dan maar ........ net in het nieuws de voorzitter van de suppersverening verwacht dat enkele supporters hun scc inleveren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga eens ontopicquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan je ff over je zonden nadenken en wat meer tijd in je mopjes steken.
Staat ook op LN. Had het zelf wel gedaan als een Kluivert oid was gekomen, maar nu niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nou voorruit dan maar ........ net in het nieuws de voorzitter van de suppersverening verwacht dat enkele supporters hun scc inleveren.
Ik hoop dat Feijenoord er in blijft.quote:
en als kluivert met psv naar de kuip komt in december blijf je zeker thuisquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staat ook op LN. Had het zelf wel gedaan als een Kluivert oid was gekomen, maar nu niet.
Fictief jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en als kluivert met psv naar de kuip komt in december blijf je zeker thuis![]()
Neequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Hier een paar opties:
Kluivert laten rondrijden rondom de Kuip op 7 september.
Charisteas tussen 6 planken.
Jorien treedt morgen af.
Veldbestorming tegen sparta.
Wellusquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vriendinnetje. En dat is niet hetzelfde, ouwe Katwijkert![]()
Waarom neequote:
Ik hoop dat Danny Buijs z'n werk doet op het trainingsveld (zal wel vaker gezegd zijn)quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Net gewed, als die griek er +20 inlegt, moet ik 10 kratten bier geven.
Niet dat 'ie ook maar 1 wedstrijd in ons shirt speelt, maargoed.
Dan schrijven we een halve Lazovic af in 2wkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom nee![]()
Dit kan echt niet, ben benieuwd of ik wel kan slapen vannacht![]()
Hij haalt het trainingsveld niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny Buijs z'n werk doet op het trainingsveld (zal wel vaker gezegd zijn)![]()
Nu reageer ik nog trager.Misschien heb ik nog meer te doen......quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het duurde nogal lang voor het kwartje viel.
Kun jij ook normaal gaan posten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij haalt het trainingsveld niet.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal gaan posten?
Dat denk ik serieus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal gaan posten?
Nieuwe hersenen kopen dan maar.quote:
Ja hij was minder. Maar om gelijk te gaan gapenquote:
mischien is ie wel moequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij was minder. Maar om gelijk te gaan gapen
ja hoor, ik zie het prima zitten. ben er van overtuigd dat het geen slechte spits is voor ons. daarbij moet je gewoon ook kijken naar de mogelijkheden. en al die zieligaards die bij het stadion staan schreeuwen: op deze manier krijgen de spelers nog minder vertrouwen. en maak je ook dat in de toekomst geen speler meer naar feyenoord wil.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er nog Feyenoorders die het wel zien zitten dit seizoen? Kan toch niet 1 grote negatieve bedoeling zijn hiero?
Die griek weet dat 'ie niet welkom is in de Kuip... dat is hem meedere malen in vorige wedstrijden duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef evert het volgende:
[..]
ja hoor, ik zie het prima zitten. ben er van overtuigd dat het geen slechte spits is voor ons. daarbij moet je gewoon ook kijken naar de mogelijkheden. en al die zieligaards die bij het stadion staan schreeuwen: op deze manier krijgen de spelers nog minder vertrouwen. en maak je ook dat in de toekomst geen speler meer naar feyenoord wil.
o ja, en topic titel slaat echt helemaal nergens op!
Charisteas valt niets te verwijten, hij wil gewoon voetballen en geld verdienen. De schuld ligt bij het bestuur en de technische staf.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die griek weet dat 'ie niet welkom is in de Kuip... dat is hem meedere malen in vorige wedstrijden duidelijk gemaakt.![]()
Van welke club denk je dat hij komt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:37 schreef Soul_Survivor het volgende:
Wat doen al die joden nou weer hier?
Charisteas met Cruijff vergelijken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:37 schreef Soul_Survivor het volgende:
Wat doen al die joden nou weer hier?
Tja. Transfer is kut. Maar met Cruijff destijds is het ook goed afgelopen toch........
Hup Feyenoord.
wie was ook al weer de laatste nederlandse ploeg die een europese topprijs heeft binnengehaald?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
En toch blijft het zonde voor een club waarmee ik van jongs-afaan (zo'n 50 jaar al) een hekel aan heb, maar die wel de meest hondstrouwe supporters heeft.
Jammer dat die zo een bestuur hebben met zoveel verborgen agenda's en financiële belangen in die club.
Ik zou het wel leuk vinden als ze weer eens op sportief gebied konden concurreren met de echte topclubs, zoals in het begin van de jaren 70.
Pff, die tijd lijkt nu mijlenver weg... helemaal NU.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef evert het volgende:
[..]
wie was ook al weer de laatste nederlandse ploeg die een europese topprijs heeft binnengehaald?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |