Wat zou Koeman bedoelen met die laatste zin? Zou hij vertrekken als er geen spits was gekomen?quote:Koeman hamerde op realisme bij Feyenoord. ,,Ik vond het belangrijk om te horen hoe we naar buiten zouden treden als er bijvoorbeeld géén versterking was gekomen. Er is gebleken dat de directie daarin op één lijn zat met mij. Het is niet zo dat ik zomaar opstap bij een club, maar het was – nogmaals – heel belangrijk te horen dat de directie er niet anders over denkt dan ik.’’
boringquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond: "Het grote Feijenoord-topic #200: Met Harry naar de titel" beter.
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf"quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze brachten Barbara Barend naar de buis, zegt al genoeg over de kwaliteit van de zender.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef jorienvdherik het volgende:
at5 is echt zo gaar
familiekwaaltjequote:
wedden dat jij zou schijten als ze voor je staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf".
Ja maar zelfs 'oprotten' is goed geschreven. En nog een uitroepteken erachter, knap hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
van den herik kunnen ze onderhand wel dromen daar
Wat zal mij dat aan m'n reet roesten zolang wij gewoon kampioen wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef bolivian het volgende:
Ik lach me ziek als Charisteas én Kluivert er beide twintig in leggen dit seizoen en Huntelaar het met slechts zeven treffers moet doen,!
dit heet na trappenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er nog Feyenoorders die het wel zien zitten dit seizoen? Kan toch niet 1 grote negatieve bedoeling zijn hiero?
Was je nog gegaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Erasmusch het volgende:
Hing wel een redelijk opgefokte sfeer bij het stadion. De speler zelf vind ik nog niet eens zo verkeerdmaar als dit het laatste zetje is om Jorien van zn troon te stoten: prima
nooit meer dan 9 doelpunten per jaar maken en hij zou er dan ineens 20 maken? Kluivert gaat dat ook bij lange na niet halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef bolivian het volgende:
Ik lach me ziek als Charisteas én Kluivert er beide twintig in leggen dit seizoen en Huntelaar het met slechts zeven treffers moet doen,!
Oh ja, en Lindgren op de plek van Buijs dan ook een aantal a la Lampard, [afbeelding]!
Jij bent er als echte supporter wel heen gegaan zeker? Of ben jeje frustraties alleen maar aan het botvieren achter je beeldscherm op fok?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wedden dat jij zou schijten als ze voor je staan
grote bek vanaf je pc
Het boeit mij verder ook geen donder wie er van de vier "kanshebbers" kampioen wordt, het gaat er meer om dat al die arme Rotterdammers en Eindhovenaren nu zo balen van hun nieuwe, voormalig Ajax spitsen en dat al die Amsterdammers nu zo hard juichen omdat hun zogenaamde afdankertjes bij de rivalen terecht zijn gekomen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zal mij dat aan m'n reet roesten zolang wij gewoon kampioen worden.
Waar slaat dat nu op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]mooie plek om dood te gaan haha
Ja man kwam er langs morgen weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jij bent er als echte supporter wel heen gegaan zeker? Of ben jeje frustraties alleen maar aan het botvieren achter je beeldscherm op fok?
het ajax b elftalquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Zal morgen wel erger zijn, dan moeten ze toch te voorschijn komen![]()
Hij is de eerste weken natuurlijk nog niet fit, maar het zou mij niet verbazen als hij daarna toch best goed uit de Brabantse verf gaat komen dit seizoen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit meer dan 9 doelpunten per jaar maken en hij zou er dan ineens 20 maken? Kluivert gaat dat ook bij lange na niet halen.
Simpel figuur ben je ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf".
Stoer man!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan sommige weleens gestrekt![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij hebben die 150 supporters die nu voor de Kuip staan nog een lager IQ bij elkaar dan die Van Den Herik alleen...
Nog zo een simpel figuur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij hebben die 150 supporters die nu voor de Kuip staan nog een lager IQ bij elkaar dan die Van Den Herik alleen...
Kluivert is geen afdankertje die had ik graag bij Ajax gezien maar de transfer van Harry is gewoon een geschenk uit de hemel voor ajax.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het boeit mij verder ook geen donder wie er van de vier "kanshebbers" kampioen wordt, het gaat er meer om dat al die arme Rotterdammers en Eindhovenaren nu zo balen van hun nieuwe, voormalig Ajax spitsen en dat al die Amsterdammers nu zo hard juichen omdat hun zogenaamde afdankertjes bij de rivalen terecht zijn gekomen!
Of zijn dit teveel woordjes voor jullie allemaal?
Dat is toch een mooi bedrag uiteindelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Jajong het volgende:
3 miljoen heeft ie gekost trouwens.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Zwansen het volgende:
die is zwak manquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]mooie plek om dood te gaan haha
Zwansen is homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
waar blijft die massale actie tegen Kluivert?
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
waar blijft die massale actie tegen Kluivert?
Toch vind ik deze wel leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef RedGuy het volgende:
Hamas, hamas, rot op met je Charisteas..
Tja, misschien dat die maffe Griek in Rotterdam wél het volste vertrouwen krijgt en ineens begint te presteren! Kan allemaal!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kluivert is geen afdankertje die had ik graag bij Ajax gezien maar de transfer van Harry is gewoon een geschenk uit de hemel voor ajax.
Doe eens normaal man, of blijf weg hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Iedergeval ben ik niet zo PARA dat ik zelfmoord pleeg![]()
En da's een spits sinds wanneer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef BlaZ het volgende:
Feyenoord had trwnz Ze Roberto gratis op kunnen halen.
Hoog salaris maar geen transfer kosten
Topspelerquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..
Flikker toch op. Bijna geen normale post gelezen vanavond. Wordt toch geen kanker aan gedaan hier, suf gedoe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, of blijf weg hier.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef bolivian het volgende:
Tja, misschien dat die maffe Griek in Rotterdam wél het volste vertrouwen krijgt
Chari is lelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals Cruijff wel eens zei: "Mensen die niet van niveau zijn, kunnen mij niet raken."
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben PARAnormaal genoeg om te blijven levenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik denk dat 'smakeloos' een betere term is.
Jij bent natuurlijk wel het mannetje, hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze kleine jongen heeft nogal en grote mond vanachter z'n toetsenbord.
Dude!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Chari is lelijk
maar dit
[afbeelding]![]()
quote:Bestuur ,
Fr-Fotopage is het niet eens met de aankoop van Charisteas.
Je wil het ook niet snappen. Had ik ook niet verwacht voor iemand die vindt dat je best op een andere club kan overstappen. De gasten die daar staan hebben meer clubliefde in hun kleine teen dan jij blabla...je snapt m welquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Wij hebben een topspeler, jullie een lange lompe Griek van 2 meter..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loekje het volgende:
Man man man.... de moderaters hier zijn net van den Herik. Al 3 Feyenoorders geband maar nog geen enkele jood! Terwijl er als een gek getrolt word....
Je alter ego Danny Buijs is toch nog niet geband?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Man man man.... de moderaters hier zijn net van den Herik. Al 3 Feyenoorders geband maar nog geen enkele jood! Terwijl er als een gek getrolt word....
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Op internet wil 't maar niet lukkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel het mannetje, hè?
Whaha, selectief lezen ben je goed in. Heerlijk die frustraties!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je wil het ook niet snappen. Had ik ook niet verwacht voor iemand die vindt dat je best op een andere club kan overstappen. De gasten die daar staan hebben meer clubliefde in hun kleine teen dan jij blabla...je snapt m wel
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef RedGuy het volgende:
jorienvdherik, ga slapen, je maakt jezelf belachelijk door mensen puur persoonlijk aan te vallen.
Neem nog een breezer, Loesjquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Volgens mij maken onze modjes momenteeloveruren en zie je het resultaat binnenkort wel verschijnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef Cart_man het volgende:
Flikker toch op. Bijna geen normale post gelezen vanavond. Wordt toch geen kanker aan gedaan hier, suf gedoe.
Hear hear.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef RedGuy het volgende:
jorienvdherik, ga slapen, je maakt jezelf belachelijk door mensen puur persoonlijk aan te vallen.
Niet selectief lezen, jij begint over de intelligentie van de supporters die daar staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whaha, selectief lezen ben je goed in. Heerlijk die frustraties!
dadelijk niemand meer in VBLquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij maken onze modjes momenteeloveruren en zie je het resultaat binnenkort wel verschijnen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik mag ook even afkoelen na tekeergaan tegen een mede user. Onbeschoft gedrag ten top. En dat noemt men dan "volwassenen onder elkaar."
Ik post ff onder het account van mijn vriendin om duidelijk te maken dat dit bansysteem nergens op slaat... Kom op zeg, elke mod kan toch zien dat er getrolt word? Worden moderaters niet geconteroleerd ofzo? Mijn D-B account is geband omdat ze dachten dat ik een kloon was. Dat zagen ze aan het IP adres. Wat een onzin... net of er niet meer mensen in 1 huis een FOK! account kunnen hebben.quote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
(En voor heel veel mensen van hun stoel springen van enthousiasme, het gaat hier om de user)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik is weg.
(En voor heel veel mensen van hun stoel springen van enthousiasme, het gaat hier om de user)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Loesj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |