dat is raar voor ajax doen, slecht teken misschien?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Bij Ajax is alles lekker rustig... die hebben het dit jaar redelijk goed op orde......
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Kicken banner zeg! Raúl is er zo verguld mee dat ie heerlijk ligt te slapen!
Nee hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
Iedereen hier zit ook te F5'en tot Fok weer online is blijkbaar?
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh
Ik heb de hele avond geen nieuws gezien, zie ik net een topic van tong dat Harry de nieuwe topspits van Feyenoord is. Ik dacht nog: dat is weer typisch zo'n tong-geintje, is het echt waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, laat dat transfersportjournaal maar eens beginnen, dat paardrijden geloof ik wel.
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:
.
Dat is wel heel strakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3286/85cac0e7/index.html
Wat een kerel. Hij gebruikt zn laatste hulplijn om zn ouders even te melden dat hij een miljoen gaat winnen, dan heb je wel stijl
Ik zie dat het sportjournaal tot 23:20 duurt??? Wanneer komt het echte nieuws?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, laat dat transfersportjournaal maar eens beginnen, dat paardrijden geloof ik wel.
Na die paardenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zie dat het sportjournaal tot 23:20 duurt??? Wanneer komt het echte nieuws?
Bekend verschijnsel, deden ze in de eerste wereldoorlog al.quote:
laat de puntgrappen maar weer komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:
.
quote:
Tapt er een aantal voor de liefhebbersquote:
vooruit, nog 1 dan voor het slapengaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tapt er een aantal voor de liefhebbers
ja idd... al is het een half jaar....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Kluivert gaat het dus echt alleen om het geld..hij weet niet eens voor hoeveel jaar 'ie heeft getekend.
Wat wil je... hij had niet eens een riem om zijn broek omhoog te houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Kluivert gaat het dus echt alleen om het geld..hij weet niet eens voor hoeveel jaar 'ie heeft getekend.
dat is gewoon dollen, zou ik ook doen als ineens die pers bovenop je duikt zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is bij hem al zo sinds z'n contract bij Ajax afliep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
je zou maar mod zijn hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:20 schreef rubbereend het volgende:gaat er heftig aan toe in de diverse topics
dat was mijn eerste gedachtequote:
ik zou er ook van balen als zo'n prutser naar mn club zou komen, Kluivert heeft iig aangetoond het te kunnen...... ooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat wat PSV-ers overtrokken reageerden op de komst van Kluivert, maar die transfer van Harry slaat alles
niets voor jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte![]()
Ach, Harry is best nuttig hoor. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Kluivert gaan idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou er ook van balen als zo'n prutser naar mn club zou komen, Kluivert heeft iig aangetoond het te kunnen...... ooit.
Toen Van Loen van Ajax naar Feyenoord ging lag ik echt onder de tafel, maar ja, toen was er nog geen FOK! om je online te bescheurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij zelden zo leuk (leed)vermaakt als bij het lezen van de reakties van de F'noorders op de komst van die nieuwe wereldspits van ze.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij zelden zo leuk (leed)vermaakt als bij het lezen van de reakties van de F'noorders op de komst van die nieuwe wereldspits van ze.
ik heb ook weer genoeg gelachen, en mijn glas is leeg, duik er ook inquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Oh my god, wat een kneuzen:
Het grote Feijenoord-topic #199: Morgen iedereen naar Zuid!
Tof hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef Gollemrulez het volgende:
laat de puntgrappen maar weer komen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef rubbereend het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3Dafdeleing antiek
quote:
wat heeft ie nu weer gedaan? Ik denk trouwens dat er morgen een lijstje van een man of 8 verschijnt die ff een weekje vrij hebben van VBLquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef borisz het volgende:
trouwens SCH moeten we weer een weekje missen
Jammer dat je geen mod meer bent op zo'n avond he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft ie nu weer gedaan? Ik denk trouwens dat er morgen een lijstje van een man of 8 verschijnt die ff een weekje vrij hebben van VBL
kan ineens wat meer meeposten daarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mod meer bent op zo'n avond he?![]()
danny is wel vaker mensen zat, wanneer mogen Suijk en VAduz eens terug komen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
Danny roept in het bantopic
SCH
zelfde als altijd; zuigen in feedback bladiebla. doorgaan na waarschuwing bladiebla.
Ow; en ik was 'm zat.
mag over minimaal een week weer eens mailen
hopelijk ASAP,quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ineens wat meer meeposten daar
[..]
danny is wel vaker mensen zat, wanneer mogen Suijk en VAduz eens terug komen?
Als onze nieuwe modjes een beetje hebben opgelet, verwacht ik er ongeveer 2 a 3.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk trouwens dat er morgen een lijstje van een man of 8 verschijnt die ff een weekje vrij hebben van VBL
Inderdaad .. wat Golfer zegt .. meer dan alleen Nickquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als onze nieuwe modjes een beetje hebben opgelet, verwacht ik er ongeveer 2 a 3.
dat wordt overuren makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik ben ook al een half uur online hoor![]()
.
ik tel; er in een paar pagina's al zeker 3quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als onze nieuwe modjes een beetje hebben opgelet, verwacht ik er ongeveer 2 a 3.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef rubbereend het volgende:
danny is wel vaker mensen zat, wanneer mogen Suijk en VAduz eens terug komen?
ze hebben het niet zo op je, volgens mij... sympathiek is andersquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb zelfs de streams van BB6 al een paar uur niet gevolgd. Dit is veel leuker.![]()
Trusten Eilandjequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb me ook kostelijk vermaakt, maar ik ga me nu kostelijk vermaken in bed!
Slaapzzzzzzzzzzze
noun het gaat nog ff door, dus er gaan er meer op de banquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
als hij zelfs picornie erbij gaat halen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Gollemrulez het volgende:
Voor JorienvdHerik is dit wel goed voor z'n post aantallen. Lekker triest gefrustreerd doen, is wel aan hem besteed.
mooizo, begon me behoorlijk te ergerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef borisz het volgende:
Jorien zien we even niet meer terug
Goed gewerkt vanavond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, geloof dat de rust is weergekeerd.
Weltrusten dan maar.
Dat meeen je niet ?quote:
Sleutel ligt weer op de gebruikelijke plek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op opa. Hij vergeet de deur wel eens op slot te doen.
Een Kaap-felicitatie-topic openen in VBL is zeker teveel van het goede he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:37 schreef Kaap het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb niet gezopen, maar toch voelt het aan als een kater. Bah, ik wordt er misselijk van
Da_S, je kon het niet laten gisteravond he![]()
goed uitrusten lieverd....een belangrijke dag ligt in het verschietquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:53 schreef Bjoro het volgende:
goed uitrusten lieverd....een belangrijke dag ligt in het verschiet
en Nederland uit tegen Luxemburgquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Herstel, ja idd![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ergens in H'dorp een verjaardag geloof ik
??quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Herstel, ja idd![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ergens in H'dorp een verjaardag geloof ik
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ff je hersens kraken
tis net sudoku
Maar morgen ben je toch 1 jaar getrouwd ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ff je hersens kraken
tis net sudoku
zie je wel, ik was dus niet de enige die dat zag staan vanochtend!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:47 schreef clauwheee het volgende:
Zon en mooi weer vandaag zeiden ze vanochtend. Vooralsnog geloof ik er geen kont van.
Daar zit ik dan in mijn korte broekquote:Veel bewolking en vooral vanmiddag af en toe (mot)regen. De middagtemperatuur rond 20 graden.
Serieus??quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je wel, ik was dus niet de enige die dat zag staan vanochtend!
Maar die rukkers hebben het 'even' aangepast
[..]
Daar zit ik dan in mijn korte broek
Ja en nog iemand, en een verjaardag van iemand hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar morgen ben je toch 1 jaar getrouwd ?
Toen stond ik even stomverbaasd dat ze dat wist, mijn vriendin heeft kennis van voetbalquote:"Nou en, Cruijf speelde toch ook voor Feijenoord"
En Cruijff en Charisteas is toch min of meer hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef Kaap het volgende:
Had ik wat gisteren, sta op balkon met vriendin peuk te roken, hebben het over Charisteas naar Feijenoord. Zegt me vriendin het volgende:
[..]
Toen stond ik even stomverbaasd dat ze dat wist, mijn vriendin heeft kennis van voetbal
Begint allebei met een C!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Cruijff en Charisteas is toch min of meer hetzelfde niveau![]()
Mijn vrouw zei ooit: "Hè, Faber op tv." Toen ie al gestopt was...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef Kaap het volgende:
Had ik wat gisteren, sta op balkon met vriendin peuk te roken, hebben het over Charisteas naar Feijenoord. Zegt me vriendin het volgende:
[..]
Toen stond ik even stomverbaasd dat ze dat wist, mijn vriendin heeft kennis van voetbal
Hoe is het met haar? Was ik eergisteren helemaal vergeten te vragen omdat ik m'n verstand bij iets anders hadquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei ooit: "Hè, Faber op tv." Toen ie al gestopt was...
Mijn vriendin moest (en moet...) niets van voetbal hebben, maar Bergkamp vond ze fantastisch. Toen ze net hier in Nederland was, werd er een EK-21 gespeeld en Nederland kon zich daar plaatsen voor de Olympische Spelen door in de laatste wedstrijd minimaal 1x te scoren .. ze hadden kansen zat maar het gebeurde niet en ik zat tegen de TV te schreeuwen ... ik kreeg toen shit van haar, dat het 'dom' was om tegen de TV te schreeuwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Bjoro het volgende:
vrouwen die iets van voetbal weten zijn leuk inderdaad !![]()
Hhahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Mijn laatste ex was een pier (mvv) en die daarvoor ging altijd mee naar het voetbal...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Bjoro het volgende:
vrouwen die iets van voetbal weten zijn leuk inderdaad !![]()
Ik ken 1 gast van KVM die door zijn beste kameraad op dezelfde manier buitenspel is uitgelegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Kaap het volgende:
Overigens heeft Da_S mijn vriendin buitenspel uitgelegd dmv de flesjes bier
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef clauwheee het volgende:
Ach, dat vrouwen niks van voetbal zouden weten is dan ook zooooo 1981![]()
![]()
Beide, denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Is fok traag of ligt het aan mij?
Clauw, wat ga je allemaal showenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:14 schreef borisz het volgende:
vanavond naar de opname van Claudia's showboot
Euhm...euh..euhm..geen ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clauw, wat ga je allemaal showen!
Oooooooh. Tof dat ze mij dat ook even verteld hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja op een boot ga je in ieder geval dingen showen ofzo.
Heb je morgen even tijd voor mij
www.ibc.orgquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke beurs Sien? De AutoRai?
Zie je, zie je! Het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo fok is ook weer lekker traaaaaaaaaaaag
het belangrijkste wat in de RAI plaatsvindt is Innercityquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat een stress bij de RAI
1 van de belangrijkste beurzen komt er aan... en de standbouwers zijn nu bezig...
En alles moest gisteren al klaar zijn
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Zie je, zie je! Het ligt niet aan mij
Boe?! Boe! Boe?!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Boe?! Boe!
quote:
Wát, de sun is shining hier, net zonder jas gelunchwandeltquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Boe?! Boe! Boe?!
Het reeeeegent gewoon!Stelletje prusters bij KNMI.
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
het belangrijkste wat in de RAI plaatsvindt is Innercity
het zou toch binnenkort droog moeten worden daar... maar het weer valt vies tegen vandaag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met haar broodje chocopasta onder een afdakje gaat schuilen...![]()
gaat hij de open plaats van Harry invullen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:32 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk transfernieuws hier op kantoor: ons hoofd finance vertrekt naar Ajax
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier gaat het volgens de buienradar strakjes ook weer regenen.
ik heb een column geschreven ....maar weet niet meer hoe ik die moet plaatsenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier gaat het volgens de buienradar strakjes ook weer regenen.
hij heeft nog een extra mailtje rondgestuurd waarin hij zegt bij de administratie te gaan werken. Waarschijnljik heeft hij die vraag dus al vrij vaak gekregen vandaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat hij de open plaats van Harry invullen ?
Via de submit, blondiequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:40 schreef Bjoro het volgende:
ik heb een column geschreven ....maar weet niet meer hoe ik die moet plaatsen![]()
Bjoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb een column geschreven ....maar weet niet meer hoe ik die moet plaatsen![]()
ga ik ff mee stoeienquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoor...
sport.fok.nl/admin
nieuws --> posten
column icoontje selecteren
inleidende tekst
dan column
en op plaatsen drukken.
Die schijnt hier al bijna heel de dag.quote:
* Eilanden geeft Bjoro een welgemeend applausquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien is het gelukt !!!
[Column] De voorbereiding
Dat vond ik nou ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke column Bjoor, de toon en de sfeer is fijn om te lezen
* Bluezz gaat beetje afbouwen en richting weekend denken
Ze denken alleen aan het kind! Wat mooiquote:
Wat die Grunningse zegtquote:
eind december ergensquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Misschien dat ik gratis naar binnen kan
welke?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef pascalheister het volgende:
weekend
nieuwe mobiel ook binnen wat eending
ik ga 1 oktoberquote:
16 decemberquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Misschien dat ik gratis naar binnen kan
Het Gevers Deynootplein voor het Kurhaus in Scheveningen is de lelijkste plek van Nederland. Dat vinden althans de tv-kijkers die via internet hebben gestemd op een van de vier plekken en gebouwen die bekende Nederlanders hadden genomineerd in de actualiteitenrubriek NOVA.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Welke plek is gekozen tot lelijkste plek van Nederland ? Iemand een idee ?
Ik moet poepen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:41 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik kom even de geile groetjes doen
Nog iemand ietsch op te biechtelen?
Yanakis ken je zeker niet. Dat is nu de held in Griekenland.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Aggelos Charisteas!
Nee. Dan betaalt die morgen maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yanakis ken je zeker niet. Dat is nu de held in Griekenland.
Ga je er ook wat nuttigs mee doen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond, lekker geshopt/gegeten met mijn vader in Eindhoven
o.a. trimschoenen gekocht.
quote:
Ik dacht al, er zijn vast geen andere malloten die zich Rubbereend noemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zat ik toch ineens met Noca aan de pokertafel, kwam pas later aanschuiven aangezien het gras nog gemaaid moest worden. Maarja lig er alweer uit.
Dat is wel de bedoeling. Doe veel te weinig aan beweging naast het werk. Vond het tijd om er iets aan te gaan doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je er ook wat nuttigs mee doen ?
klopt, kom het maar weinig tegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht al, er zijn vast geen andere malloten die zich Rubbereend noemen![]()
Heerlijk toch.Heb je nog een hele dag voor de boeg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet niet meer om 4 uur 's middags uit mn bed stappen... heb nu het gevoel dat het 2 uur 's middags is...
21.20 Topgearquote:
Shit had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
21.20 Topgear
en nu Netwerk, laatste KRO uitzending, best leuk tot nu toe
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef Againzender het volgende:
Hoi
Axel heeft vandaag (eindelijk) z'n eerste stapjes gezet
En om dat te vieren was hij een uur geleden met papa op 3FM tijdens het badderen
Ekdom en Veenstra weten dus niets van voetbal
Topgear was ook het enige dat ik tegen kwam. Ik hou de TV uit, en de radio aan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
21.20 Topgear
en nu Netwerk, laatste KRO uitzending, best leuk tot nu toe
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef Againzender het volgende:
Hoi
Axel heeft vandaag (eindelijk) z'n eerste stapjes gezet
En om dat te vieren was hij een uur geleden met papa op 3FM tijdens het badderen
Ekdom en Veenstra weten dus niets van voetbal
hij komt nu al genoeg in de kroegquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu begint het pas, hij kan lopen, nu moet ie erop uit, over een paar jaar wil ie de kroeg in, gaat ie puberen
goede combi jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij komt nu al genoeg in de kroeg
Overigens is de nieuwe avondshow op 3FM van Ekdom&Veenstra best leuk
wat denk je...hij kan er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij komt nu al genoeg in de kroeg
ik doe het onder begeleiding zodat hij niet ontspoortquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat denk je...hij kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Ja, derde keer nu ik er even over denk. Tegen Ekdom zei ik tweede keer, maar ach, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Voor de hoeveelste keer was dat AZ, dat jij op 3fm bent geweest. De derde keer of zo al![]()
slim....en jij moet natuurlijk mee...want dat hij alleen gaat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe het onder begeleiding zodat hij niet ontspoort
Stenders & Van Inkel haalde het de eerste afleveringen ook niet bij Curry&Van Inkelquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede combi jaal halen ze het niet bij Lantinga en Swijnenberg
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, derde keer nu ik er even over denk. Tegen Ekdom zei ik tweede keer, maar ach, wat maakt het uit
Tijdens het badje pakte ik mijn telefoon om te kijken hoe laat het was (horloge is stuk) en toen wilde Axel natuurlijk bellen.... tja, en dan hoor je op de achtergrond iemand 0909-1336 roepen, en dan denk je met je zatte kop: kom, laten we even bellen!
En prompt in de uitzending komenBleek dat ze een spelletje deden met een vervormde stem, moest je raden wie het was (Stemband flasback). Affijn, ik belde daar niet voor, dus mijn antwoord was: Angelos Charisteas.
Ek-stra: sorry, dat verstond ik even niet
AZ: Angelos Charisteas <BENG!!!> (Axel smeet een bootje in de badkuip)
Ek-stra: Je weet dat ze je huis afbreken?
AZ: Dat is mijn zoontje, die heeft zijn eigen idee over een badje
Ek-stra: Maar nu heb ik nog je antwoord niet verstaan
AZ: ANGELOS CHARISTEAS
Ek-stra: Euh, ja.... wie?..... Oh, een voetballer?
Nou, je weet het waarschijnlijk al door onze reactie: Charisteas is.....
AZ: Niet goed?
Ek-stra: Inderdaad, Charistetias is niet goed
AZ: Dat zeggen ze in Rotterdam ook
Ek-stra:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |