Het Feyenoord topic is closed, dus kom je maar hier verder trollen. Voor een opa ben je best kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
Wat ben je toch leuk.
Eerst tegen Kluivert bij PSV te keer gaan en nu tegen je eigen cluppie.![]()
Je kan ook een nieuwe aanmaken hoor.. of zal ik er 1 voor je aanmaken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic is closed, dus kom je maar hier verder trollen. Voor een opa ben je best kansloos eigenlijk.![]()
echt he en dan thuis zo fatsig rimpelend wijf hebben zitten, dan is zijn keuze wel logischquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic is closed, dus kom je maar hier verder trollen. Voor een opa ben je best kansloos eigenlijk.![]()
Ach ja, misschien moeten we die oude lul ook maar zijn pleziertje gunnen, want de potentie in dat pikkie zal ook niet meer van lange duur zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
echt he en dan thuis zo fatsig rimpelend wijf hebben zitten, dan is zijn keuze wel logisch
Als opmerkingen over je cluppie je teveel worden en je er geen tegenargument meer tegen hebt, is het de tegenwoordige kleutertactiek om mede-users persoonlijk aan te gaan vallen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
waar ben je oude lul, hopen op een hartaanval met zn leeftijd
ja persoonlijke aanval, waar is die oude zakquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als opmerkingen over je cluppie je teveel worden en je er geen tegenargument meer tegen hebt, is het de tegenwoordige kleutertactiek om mede-users persoonlijk aan te gaan vallen?
Geeft aardig een beeld van je niveau.
Of liever gezegd: het complete gebrek aan niveau en hersens hebben.
Ik ben er nog, hetgeen ik betwijfel binnenkort over jou te kunnen zeggen hier op Fok!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ja persoonlijke aanval, waar is die oude zak
En jij kunt vertekken na zulke opmerkingen. Wat een kleutergedrag zeg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja persoonlijke aanval, waar is die oude zak
Als hij dalijk gewoon een paar keer scoort dan is hij ineens de held van het legioen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het zielig voor Charisteas. Geef die kerel toch eerst eens een kans!
Die krijgt zo alle drek over zich heen van die ondankbare Feyenoord 'supporters'.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
Ik ben er nog, hetgeen ik betwijfel binnenkort over jou te kunnen zeggen hier op Fok!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik mag ook even afkoelen na tekeergaan tegen een mede user. Onbeschoft gedrag ten top. En dat noemt men dan "volwassenen onder elkaar."
Nou idd, ga je ergens anders aanstellen. Mensen mogen van mij best grofgebekt zijn, maar als een mislukte kutpuber anderen op zo'n laagse wijze aanvallen, is wel erg jammer. Volgens mij is ie niet alleen gefrustreerd over de nieuwe aankopen, maar wellicht gewoon over zijn eigen persoontje.quote:
Die logt pas weer in als harry z'n eerste doelpunt heeft gemaaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:55 schreef michiel_merk het volgende:
daaan is ook verdacht stil
scoort die rukker ooit dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die logt pas weer in als harry z'n eerste doelpunt heeft gemaakt
Ik eigenlijk ook best. Die hoort straks al die klotereacties vanuit het legioen. Mijn frustratie gaat dan ook voor 100% uit naar het wanbeleid waardoor deze "paniekaankoop" nodig is geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het zielig voor Charisteas. Geef die kerel toch eerst eens een kans!
Die krijgt zo alle drek over zich heen van die ondankbare Feyenoord 'supporters'.
Amen to thatquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook best. Die hoort straks al die klotereacties vanuit het legioen. Mijn frustratie gaat dan ook voor 100% uit naar het wanbeleid waardoor deze "paniekaankoop" nodig is geweest.
Charisteas kan hier niets aan doen -ik hoop zelfs dat hij het goed gaat doen natuurlijk-, Ajax kan hier niets aan doen en Dirk Kuyt ook niet. Het bestuur kan deze hele toestand in zijn reet steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |