In hun achterste ootje eerderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef Chadi het volgende:
oh men ze hebben de supporters van feyenoord nu echt bij de neus![]()
likmereetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bij 020 werd die gremlin als topspits binnengehaald, verklaart al dat de TT door een neus is bedacht.
Jezus, kon je niks beters bedenken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef X-fi het volgende:
likmereet
Wees blij dat er in ieder geval nog een Ajacied aan jullie dacht !![]()
En zijn broertje doet nu hetzelfde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bij 020 werd die gremlin als topspits noodgreep van Koeman binnengehaald, verklaart al dat de TT door een neus is bedacht.
Nee. Kunnen jullie eens aan je club denken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jezus, kon je niks beters bedenken.![]()
Kunnen jullie je onkruid niet bij je houden, of nog beter, niet zulke figuren dit land binnenhalen, nu blijft die gremlin hier nog hangen ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef X-fi het volgende:
Nee. Kunnen jullie eens aan je club denken?
Feyenoord bied toch op Charisteasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kunnen jullie je onkruid niet bij je houden, of nog beter, niet zulke figuren dit land binnenhalen, nu blijft die gremlin hier nog hangen ook.![]()
Ik ben ook teleurgesteld hoor. fanatieke jongen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
mn vader is kwaad, Harry was z'n favo Ajax-speler
maar als Ajax hem verkoopt. Dan komt er meer miljoenen voor terug.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ach het had nog erger gekund met Vermaelen erbij. Die kost ons gelukkig geen 9 miljoen.![]()
Als je zo wordt binnengehaald, raak je echt geen bal meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap niet wat er zo grappig is, lijkt me een uitstekende aankoop.
Oke, hij komt van Ajax, maar verder denk ik dat hij het prima gaat doen.
Nogal veel mensen hier die de ballen verstand van voetbal hebben geloof ik.
Dat gaat wel een keer over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je zo wordt binnengehaald, raak je echt geen bal meer.
Yeah right, en een CL plaats zeker.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef X-fi het volgende:
maar als Ajax hem verkoopt. Dan komt er meer miljoenen voor terug.
Ajax speelt zo nu en dan in de CL. Jullie kunnen erom dromenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Yeah right, en een CL plaats zeker.![]()
Liever CL op eigen kracht, dan een onverdiende VCL van een andere club verprutsen met een eigen goal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef X-fi het volgende:
Ajax speelt zo nu en dan in de CL. Jullie kunnen erom dromen
tja. That's football my son. Maarja, dat heb je ook al ja-ren niet meer gezienquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Liever CL op eigen kracht, dan een onverdiende VCL van een andere club verprutsen met een eigen goal.![]()
Voetbal? Een komedie bedoel je, heb me kapot gelachen alsof ik Wedding Crashers aan het kijken was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:16 schreef X-fi het volgende:
tja. That's football my son. Maarja, dat heb je ook al ja-ren niet meer gezien
Als je daarom lacht? Geniet er dan maar van sukkel. Je snapt het echt niet hoe het in elkaar zitquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voetbal? Een komedie bedoel je, heb me kapot gelachen alsof ik Wedding Crashers aan het kijken was.![]()
Nee he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef X-fi het volgende:
Als je daarom lacht? Geniet er dan maar van sukkel. Je snapt het echt niet hoe het in elkaar zit![]()
Zeker weten van niet. Ga maar janken voor degradatie voetbalquote:
de haat voor ajax is nog groter dan de liefde voor feyenoordquote:Bron: FR-Fans.nl
Het bestuur van Feyenoord heeft gisteren een grote fout begaan door charisteas te contracteren. Met pijn in ons hart zien wij Feyenoord afglijden naar de subtop. Er werden alleen maar spelers aangetrokken die op de bank zaten bij hun vorige clubs: Lucius, Kolkka en charisteas.
Als de competitie is begonnen wordt plots nog een linksback aangetrokken, die transfervrij is en dus al veel eerder aangetrokken kon worden. Gisteren maakte het bestuur een grove fout door een bankzitter van de aartsrivaal aan te trekken. Tijdens de FSP werd het vertrouwen nog uitgesproken richting het bestuur en werd alleen Jorien van den Herik onder vuur genomen, maar het vertrouwen in het bestuur is nu ook snel verdwenen.
Tijdens de vergadering maakte een supporter de opmerking: "gaan we er mode van maken om spelers van 020 aan te trekken?" Hij doelde daarmee op Tiendalli en Greene die beide een 020 verleden hebben. Maar dit slaat natuurlijk alles.
Het FSP is dus ook zinloos gebleken, luisteren naar de supporters is een moeilijke opgave gebleken. Ik heb daarom het vertrouwen in dit bestuur en de Raad van Commissarisen opgezegd. Er moet wat gebeuren, Het Legioen moet Feyenoord verlossen van dit bestuur. FEYENOORD IS VAN ONS!
De komst van deze ajacied doet pijn in ons rood-witte hart. In amsterdam lachen ze zich een ongeluk, "Feyenoord koopt de miskoop van ajax", zeggen ze daar. Het bestuur zet ons voor schut!
Ingezonden door: Jacco
Degradatievoetbal, wie doet er nu realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Zeker weten van niet. Ga maar janken voor degradatie voetbal
Ik ga wat nuttigs doen. Succes met morgen bij de training, Kijken of het weer gesloten is.
jaloeziequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Degradatievoetbal, wie doet er nu realistisch.![]()
Welterusten knul, vergeet je Huntelaar broodtrommeltje niet morgen naar school. En doe zijn zusje de groeten.![]()
[afbeelding]
Klaag dan maar over je 'cluppie', "supportertje"quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja echt he, we ontvangen ze ook met open armen wanneer ze overstappen naar Rotterdam.![]()
Dat doe ik wel bij het bestuur, veel plezier in de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef X-fi het volgende:
Klaag dan maar over je 'cluppie', "supportertje"
Wij zij blij jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat doe ik wel bij het bestuur, veel plezier in de UEFA Cup.![]()
Ik was ook blij toen Vermaelen de 2-0 scoorde, dat hij er nog velen mag maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef X-fi het volgende:
Wij zij blij ja. Jullie niet
Ga maar slapen, is allang kinderbed tijd.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik was ook blij toen Vermaelen de 2-0 scoorde, dat hij er nog velen mag maken.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze mogen inderdaad niet klagen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch leuk.
Eerst tegen Kluivert bij PSV te keer gaan en nu tegen je eigen cluppie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |