dat is raar voor ajax doen, slecht teken misschien?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Bij Ajax is alles lekker rustig... die hebben het dit jaar redelijk goed op orde......
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Kicken banner zeg! Raúl is er zo verguld mee dat ie heerlijk ligt te slapen!
Nee hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
Iedereen hier zit ook te F5'en tot Fok weer online is blijkbaar?
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh
Ik heb de hele avond geen nieuws gezien, zie ik net een topic van tong dat Harry de nieuwe topspits van Feyenoord is. Ik dacht nog: dat is weer typisch zo'n tong-geintje, is het echt waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, laat dat transfersportjournaal maar eens beginnen, dat paardrijden geloof ik wel.
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:
.
Dat is wel heel strakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3286/85cac0e7/index.html
Wat een kerel. Hij gebruikt zn laatste hulplijn om zn ouders even te melden dat hij een miljoen gaat winnen, dan heb je wel stijl
Ik zie dat het sportjournaal tot 23:20 duurt??? Wanneer komt het echte nieuws?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, laat dat transfersportjournaal maar eens beginnen, dat paardrijden geloof ik wel.
Na die paardenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zie dat het sportjournaal tot 23:20 duurt??? Wanneer komt het echte nieuws?
Bekend verschijnsel, deden ze in de eerste wereldoorlog al.quote:
laat de puntgrappen maar weer komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:
.
quote:
Tapt er een aantal voor de liefhebbersquote:
vooruit, nog 1 dan voor het slapengaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tapt er een aantal voor de liefhebbers
ja idd... al is het een half jaar....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Kluivert gaat het dus echt alleen om het geld..hij weet niet eens voor hoeveel jaar 'ie heeft getekend.
Wat wil je... hij had niet eens een riem om zijn broek omhoog te houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Kluivert gaat het dus echt alleen om het geld..hij weet niet eens voor hoeveel jaar 'ie heeft getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |