Of je haalt effe dooie koeien uit de slootquote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Net een gast: "Moet je dan richting aangeven op de snelweg? Ik ga toch gewoon naar de rechtse baan"en dan daarvoor hebben aangegeven dat de teller van z'n gloednieuwe VW-bestelbus niet harder dan 135 aangeeft terwijl hij gemiddeld 149 reed
.
Was het een herhaling? Dat wist ik niet, het waren namelijk beelden van augustus 2006.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je haalt effe dooie koeien uit de sloot![]()
is bij velen zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Waarom reed je zo hard?'
'Gewoon hobby.'.
Wel ze liet voor stukje zien voor volgende week, hij vliegt zo tegen de vangrail aan bumpers er half af en rijdt gewoon door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef CasB het volgende:
Da's zeker wel iets om te kijken, maar waarschijnlijk zie je de crash niet omdat de politie ze niet kan bijhouden...maar ben wel benieuwd
De politie rijd niet in standaard autos, die zijn helemaal gechiptuned en weet ik veel wat allemaal..quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wel ze liet voor stukje zien voor volgende week, hij vliegt zo tegen de vangrail aan bumpers er half af en rijdt gewoon door.
Trouwens die video auto's waar ze in rijden, die zijn best snel deze aflevering reden onder andere ook met Volvo V50 T5.
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s![]()
Oke die Porsche is veel sneller maar ze haken ook af als het te gevaarlijk word om die te achtervolgen voor de andere weg gebruikers.
Op kistjes, maar hij staat ook regelmatig op de stoep, terwijl ome Koos op de weg staat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef sander89 het volgende:
Ik wist dat die André van der Toorn klein was, maar dat die op een kist gaan staan slaat op alles![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup, helaas zonder team van wegmisbruikers erbij waardoor we het met de camerakunsten van de politieagenten moeten doen, gefilmd met de onboard camera van de videoautoquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond achtervolging en crash van de Porsche![]()
Spectaculaire beelden ja, zal wel een gestolen Porsche zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond achtervolging en crash van de Porsche![]()
Ik gok dat je nog een half uur moet wachten!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef sander89 het volgende:
Is nu reclame zo zal de Porsche wel komen.
Uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog een half uur moet wachten!
Ze deden net of die daihatsu een heen probleem wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraard
De hele week al reclame voor gemaakt, dus dat zal wel vlak voor het einde komen zodat iedereen het programma uitzit
Hmm.. viel me mee. Best heftig. Zeker geining omdat ik daar op de A7 dagelijk rijquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Gunner het volgende:
Ze zitten je nu al 10x te teasen met die Porsche. Zal uiteindelijk wel geen hol voorstellen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Waarschijnlijk een drugsbaron of zoiets
Beter dan die lui die zich in allerlei bochten wringen om zich onder een boete uit te lullen.quote:
Plus degene bij de Porsche, zal goed wat gekost hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef veldmuis het volgende:
Hoeveel zou dit geintje gekocht hebben?
Ik zag 2 motoren, 3 surveillancewagens, de videosurveillance, en nog een paar.
Die file creeren was wel puik trouwens
Bij die Amerikaanse series rammen ze dan gewoon de achterkant van die Porsche...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Kw4Kje het volgende:
Mooie actie van de politie, even file creeren. Puik teamwork.
Ik liet er gewoon menne bier even voor staan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ace1 het volgende:
Dat was het boeiendste wat ooit in wegmisbruikers is vertoont.
Die 'vervangende' bestuuder leek er uiteindelijk ook mee gecrashed te zijn. Ook niet gewend aan zo'n auto kennelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef veldmuis het volgende:
Het was wel een n00b trouwens, hij kon ÉCHT niet rijden met een snelle auto.
Je gaat er gelijk vanuit dat het gaat om mensen die de Nederlandse taal niet geheel vaardig zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
"Ewa, ik ben tegen de vangrail aangeklapt, kun je me oppikken op die parking plaats?"
"Ja, is goed man, ik ben er zo"
"Ja, neem jij dan maar m'n porsche mee. Pas op, je hebt weinig zicht want die motorkap is omgewaaid."
"Komt voor mekaar, ga jij op de achterbank liggen zodat die pliesie je niet kan zien"
"Ja maar pas op voor die drugs he. Goeie klant wil dat hebben!"
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef veldmuis het volgende:
Het mooiste was het commentaar van die agenten toen ie tegen de vangrail knalde.
"sukkel"
hahaha, idd...ik was het met mn ouders aan het kijken, en als je er op gaat letten dan is het echt zo lachwekkendquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
ja
ja
jaja
ja
ja
jaja
jaja
jaja
jaja
Spraakzame 'klant'
Het waren die rode auto's.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef e-wok het volgende:
Wel veel geblokte nummerplaten en personen vandaag
'dat is erg dom wat u gedaan heeft'
Straks de ferrari's (of porshes, weet het niet meer) uit de reclame, ben benieuwd
en die komen volgende weekquote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef e-wok het volgende:
Wel veel geblokte nummerplaten en personen vandaag
'dat is erg dom wat u gedaan heeft'
Straks de ferrari's (of porshes, weet het niet meer) uit de reclame, ben benieuwd
Dat ziet er weer boeiend uit.quote:
Ik ben het met jou en je username eensquote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
SBS6 maakt het verdomme wel heel erg bont. De hele week een promo van die ferrari tonen, en het pas volgende week uitzetten. Schandalig.
Inderdaad. Ook ik vind het nergens op slaan.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
SBS6 maakt het verdomme wel heel erg bont. De hele week een promo van die ferrari tonen, en het pas volgende week uitzetten. Schandalig.
Ze reden even hard op vrijwel leeg stukje weg...en toen gingen ze ze allemaal stoppen en wisten ze niet meer wie nou de chaufeurs warenquote:Op maandag 10 september 2007 07:20 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb die ferrari's eigenlijk niet eens echt gevaarlijke dingen uit zien halen, behalve wat hard rijden op dat stukje.
Daar kan je toch redelijk mee achtervolgen lijkt me. Bij blik op de weg is nog ooit op geweest dat ze een M5 niet bij konden houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wel ze liet voor stukje zien voor volgende week, hij vliegt zo tegen de vangrail aan bumpers er half af en rijdt gewoon door.
Trouwens die video auto's waar ze in rijden, die zijn best snel deze aflevering reden onder andere ook met Volvo V50 T5.
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s![]()
Oke die Porsche is veel sneller maar ze haken ook af als het te gevaarlijk word om die te achtervolgen voor de andere weg gebruikers.
Nou, vertel eens... wat kost een grote beurt dan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
Die gasten lachen zich kapot. Hebben ze weer wat te vertellen op een volgend partijtje.
Denk je nou echt dat mensen die zulks wagens kunnen betalen er wakker van liggen om 1000 euro boete ofzo neer te leggen?
Je wilt niet weten wat een gewone beurt kost voor zo'n auto's.
Als je als motorrijder hard wil gaan rijden dus ff plaatje eraf schroevenquote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Jordy-B het volgende:
Bij motors doen ze geen moeite...
Alleen even het kenteken opvragen, om vervolgens de motorrijder thuis op te wachten.
Jammer dat die Porsche chauffeur alleen niet kon rijden, anders hadden we pas echt mooie achtervolging gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
Vond het filmpje niet eens zo boeiend eigenlijk. Ja het waren Ferrari's, nou wat? Die Porsche 2 weken geleden was wel masterlijk.
Ja, alleen vond ik het jammer dat ze niet de reden gaven WAAROm hij er nou vandoor ging, en waarom hij iemand anders ineens liet rijden en hij in die golf staptequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
Vond het filmpje niet eens zo boeiend eigenlijk. Ja het waren Ferrari's, nou wat? Die Porsche 2 weken geleden was wel masterlijk.
Dat zat niet helemaal in de haak inderdaad, had graag willen weten welke activiteiten daaraan grondslag lagen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, alleen vond ik het jammer dat ze niet de reden gaven WAAROm hij er nou vandoor ging, en waarom hij iemand anders ineens liet rijden en hij in die golf stapte
Was leuk. "Dit is van levensbelang. Kunt u er niet 7 km correctie van maken?"quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Die vent die zijn rijbewijs kwijt raakte maar de dag er na naar Turkije moest![]()
En maar smeken en zeggen dat zijn wereld instort. Had ie dan maar iets eerder moeten bedenken.
waardeloze smoes. bleek net niet genoeg gedronken te hebben geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
"Ik moet iemand ophalen in't ziekenhuis"
Dat is ook mooi klote
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Doet me denken aan dat groepje jongen bij Blik op de Weg. Is de politie bezig met een controle, en wordt er een auto aangehouden met 3 jonge jongens erin. 2 daarvan hadden niks gedronken. Dus die bestuurder blazen, alles ok. De bijrijder ook vragen of hij mag blazen.
"Nee, dan moet je even terugrijden en hier weer langs komen"
Zie je ze even later weer voorbij komen met een andere jongen achter het stuur, Prachtig.
Die was zeker geweldigquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die jongen in Den Haag vond ik wel mooi: "Heeft u er al veel gepakt vanavond meneer?"![]()
Die kerel was héél erg, jou zou daar nou juist geen uitzondering bij willen maken, maar, aangezien zijn leven toch al voorbij was zoals hij zelf de hele tijd zat te janken, zou je hem ergens in de berm een genadeschot willen geven.quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Die vent die zijn rijbewijs kwijt raakte maar de dag er na naar Turkije moest![]()
En maar smeken en zeggen dat zijn wereld instort. Had ie dan maar iets eerder moeten bedenken.
Das waar. Die kerel die net werd gepakt en z'n rijbewijs kwijtraakte deed normaal en accepteerde zijn straf. Die idioot die we straks krijgen zal wel agressief reageren en in het korte filmpje zag je ook dat hij met hoge snelheid wheelies maakte etc...quote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Mja, tis met een motor dan ook wel heel makkelijk/aantrekkelijk om zo hard te gaanMaar goed, het is geen excuus natuurlijk. Een 180 km/h voor een motor is een schijntje.
Straks dus toch nog die asociale motorrijder verderop in het programma.
Jawel!quote:
Dan kappen ze vast en krijgen we het volgende week te zienquote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe![]()
die motorrijder dadelijk is
En dat terwijl die een spijkerbroek aan hadquote:Op zondag 23 september 2007 21:10 schreef Frasier het volgende:
"Je brengt iedereen in gevaar joh, ben je wel helemaal lekker?"
![]()
Die agent is nog lief, ik had em iig hardhandig in de boeien geslagen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:10 schreef Frasier het volgende:
"Je brengt iedereen in gevaar joh, ben je wel helemaal lekker?"
![]()
- Wheeliesquote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaar of 5 cel zou goed voor die man zijn. Wat een idioot. En blijkbaar was z'n rijbewijs al eerder ingevorderd.
We trappen ook altijd weer in die promo's.quote:
Hier zat nog een rail onder. Tragisch dat een stukje ijzer van 10 euro per meter niet gewoon standaard op vangrail zit. Het resultaat van een gewone vangrail is ronduit afgrijselijk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Zo'n onthoofdvangrail van Koos zou goed zijn voor die motorrijder net
Zo haha vind ik dat nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:30 schreef Quarks het volgende:
[..]
We trappen ook altijd weer in die promo's.![]()
Haha, volgende week...![]()
Die uiteindelijk op de juiste manier werden aangesprokenquote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo haha vind ik dat nietKansloze kutpubers zijn 't.
Nee.. "gij ben van flikken hae?"quote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Vol door rood....springt net op het stoplicht op groen
Heeey jij bent van flikken
Wat een SBS volk zegquote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Vol door rood....springt net op het stoplicht op groen
Heeey jij bent van flikken
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee.. "gij ben van flikken hae?"
kheb niets groens gezienquote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....
Mmmm finnenquote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef ScudRaket het volgende:
Ah volgende week gaan ze drugsrunners aanpakken
"Wat zzzzzzitten juliie nou fillemen?"
We kunnen de tweede nationaliteit alweer raden
Ja, toen 'ie er net voorbij was.quote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....
Ze hadden 't al twee keer laten zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat konden we niet zien want we mochten de beelden niet meer terugzien![]()
Man man.. inderdaad... wat een ellende.. dat zou toch verboden moeten worden om die mensen op pad te sturen ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
nu @ SBS.
Dat Engels van die wouten zeg, wat een drama
Ja, dat was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:46 schreef nostra het volgende:
Kan me van die Amerikanen wel voorstellen dat ze ff bevestiging willen, mijn hemel zeg.
Komen er een paar van die Sjonnies op je af op afgetrapte sportschoenen, "you drive 90 ent wie hef spiet limit hier van wan-ehm-nine-tien, so... ent now joe draaif over laain heen!, so that is toe hundered joeero plies!".
[fout]In het arabisch heeft misschien meer zin.[/fout/]quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef sander89 het volgende:
Ik erger me ook altijd aan dood, kunnen ze gewoon niet effe cursusje krijgen Politie vaktaal in het Engels ofzo.
Klopt, vorige week was denk ik al de laatste aflevering van het seizoen. Peter R de Vries was eigenlijk gepland, maar die mocht na een kort geding oid niet meer uitgezonden worden. Daarom duurt het nu ook 1,5 uur en is het een 'extra lange aflevering'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Ephemera het volgende:
Ligt het aan mij of zenden ze voor de helft herhalingen uit? [afbeelding]
ahaa.. dat zou uiteraard perfect zijn geweest, ware het niet dat het afleveringen van 3 weken geleden (afgerond..ghehe) zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt, vorige week was denk ik al de laatste aflevering van het seizoen. Peter R de Vries was eigenlijk gepland, maar die mocht na een kort geding oid niet meer uitgezonden worden. Daarom duurt het nu ook 1,5 uur en is het een 'extra lange aflevering'.
Sja, zo gebeurt er niks en blijft het rustig, als ze er een kapot schieten gaan mensen allemaal auto's in de fik zetten enzo, dus daar schiet je ook niks mee op.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Net als die twee ventjes daarvoor! Die ene die gewoon uit de auto stapte en zijn mobieltje ging opnemen! [afbeelding] En maar lachen met zijn vriendje! Die trek je dan toch aan zijn bontcapuchonnetje (of zijn oor, voor mijn part) terug in die auto?
Ik vind het eh... hoe noem je dat ook alweer... belediging van de openbare orde? In Frankrijk hadden ze je met een knuppel terug de auto in geslagen.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Het is een schande, dat deze mannen zich agenten noemen. Dwingen werkelijk geen enkel respect af.
Nou idd, dat bedacht ik me ook alquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef SuperRembo het volgende:
Als ze nou ff 10 minuten hadden gewacht tot die sukkel was uitgegeten bij de Mac, dan hadden ze 'm meteen weer aan kunnen houden. Die gast stapt natuurlijk meteen weer in zonder rijbewijs.
oohh.. ik heb me ook opgevreten! Echt met open mond van.. 'euh, waarom blijft 'ie zo vriendelijk'quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Net als die twee ventjes daarvoor! Die ene die gewoon uit de auto stapte en zijn mobieltje ging opnemen!En maar lachen met zijn vriendje! Die trek je dan toch aan zijn bontcapuchonnetje (of zijn oor, voor mijn part) terug in die auto?
Ik vind het eh... hoe noem je dat ook alweer... belediging van de openbare orde? In Frankrijk hadden ze je met een knuppel terug de auto in geslagen.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Het is een schande, dat deze mannen zich agenten noemen. Dwingen werkelijk geen enkel respect af.
laat me raden, je hebt een klein pikkie, zit onder de plak bij je vriendin, je staat elke dag in de file en je wil wel motorrijden maar je durft niet en nu doe je maar stoer door een grote bek open te trekken?quote:Op maandag 24 september 2007 06:43 schreef vipergts het volgende:
Dat het motorrijdertje ook gaat janken als hij gestopt is wat een klein kind. En vervolgens ook nog bijdehand gaan lopen doen tegen de cameraman. Voor zo iemand had het het beste geweest als hij een vangrail of een boom was tegengekomen. En dan Koos Spee het grootste gedeelte van de motorrijders rijd normaal. Nou Koos, die kom ik nu nooit tegen. Het zal wel andersom zijn het grootste gedeelte zijn gefrustreede aso's die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn en als ze overige weggebruikers niet irriteren brengen ze ze ook nog in gevar.
Je wordt staande gehouden nav je verkeersovertredingen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik had 'm ook geschopt. Volgens mij kan je 'm toch in ieder geval aanhouden omdat hij niet meewerkt aan het onderzoek? Of denk ik dat maar en moet ik voortaan agenten gewoon pwnen?
hij heeft echt wel een extra aantekening gehad en is daarmee zijn rijbewijs echt wel voor een langere periode kwijt plus een hogere boetequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef WheeleE het volgende:
Gisteravond weer een niet in de gids vermelde uitzending. De datums in de video's waren van vorig jaar, dus waarschijnlijk was het weer een herhaling. Toch kende ik m nog niet. Ook dit keer een knakker die aan de kant gezet werd voor over de vluchtstrook rijden maar er vandoor ging. Toch aan de kant gezet, en hij werd gewoon afgehandeld, mocht zelfs doorrijden! Hij was een beetje schaapachtig aan het zeuren "Ja ik had haast, dan kan ik toch niet stoppen?". Sjongejonge....hij was alleen zijn rijbewijs kwijt, de sukkel.
Dat is dan wel goed, maar ik vind op de vlucht slaan voor de politie reden genoeg voor die agenten om niet meer zo beleefd te blijven. Helemaal als die gozer zo'n attitude blijft houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij heeft echt wel een extra aantekening gehad en is daarmee zijn rijbewijs echt wel voor een langere periode kwijt plus een hogere boeteGoed gehandeld van de politie, niet kinderachtig of moraalridder gedrag
![]()
ach je moet er ook niet te zwaar aan tillen, die gast is gewoon in een vlaag van verbijstering er vandoor gegaan, maar kwam er zelf al snel genoeg achter dat het geen zin had. En zijn attitude kwam volgens mij meer voort uit het niet goed beheersen en begrijpen van ABN. Vind dat de politie hier echt goed gehandeld heeft, geen patserij met macht of iets dergelijks.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is dan wel goed, maar ik vind op de vlucht slaan voor de politie reden genoeg voor die agenten om niet meer zo beleefd te blijven. Helemaal als die gozer zo'n attitude blijft houden.
Mja, dat is wel zo. Het is inderdaad allemaal netjes afgehandeld.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach je moet er ook niet te zwaar aan tillen, die gast is gewoon in een vlaag van verbijstering er vandoor gegaan, maar kwam er zelf al snel genoeg achter dat het geen zin had. En zijn attitude kwam volgens mij meer voort uit het niet goed beheersen en begrijpen van ABN. Vind dat de politie hier echt goed gehandeld heeft, geen patserij met macht of iets dergelijks.
En in diezelfde vlaag begaat hij nog wat andere overtredingen? Dan lijkt me toch sprake van iemand die het al in zich heeft om makkelijk overtredingen te begaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach je moet er ook niet te zwaar aan tillen, die gast is gewoon in een vlaag van verbijstering er vandoor gegaan, maar kwam er zelf al snel genoeg achter dat het geen zin had. En zijn attitude kwam volgens mij meer voort uit het niet goed beheersen en begrijpen van ABN. Vind dat de politie hier echt goed gehandeld heeft, geen patserij met macht of iets dergelijks.
op die overtredingen wordt ie toch ook gewoon gepakt, snap je punt niet helemaal.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
En in diezelfde vlaag begaat hij nog wat andere overtredingen? Dan lijkt me toch sprake van iemand die het al in zich heeft om makkelijk overtredingen te begaan.
Hij volgt de opdrachten van de agent niet op. Dat is op zich al ernstig in het verkeer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
op die overtredingen wordt ie toch ook gewoon gepakt, snap je punt niet helemaal.....
tuurlijk maar daardoor is ie zijn rijbewijs waarschijnlijk ook een flinke tijd kwijt. Doet verder niks af van het prima handelen van de agenten. Gelukkig leven wij nog niet in een politiestaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij volgt de opdrachten van de agent niet op. Dat is op zich al ernstig in het verkeer.
Versta je dat nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef TornadoDK het volgende:
Die gast die gewoon limburgs blijft lullen![]()
Iemand die er zonder ondertiteling wat van verstaat?
Ik woon ook in Zuid-Oost brabant mischien scheelt dat.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Ephemera het volgende:
Ik verstond ook alleen 'teringlijer' en soortgelijke woorden.Verder kon ik er ook geen touw aan vast knopen.
Ik verstond het juist heel goed (woon 2 dorpen verderopquote:Op maandag 28 januari 2008 11:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Versta je dat nietZo plat Limburgs was het niet bepaald.
Ja hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef TornadoDK het volgende:
Die gast die gewoon limburgs blijft lullen![]()
Iemand die er zonder ondertiteling wat van verstaat?
En uiteindelijk blijkt dat mokkel wel Nederlands te verstaanquote:Op zondag 27 januari 2008 21:00 schreef BlaZ het volgende:
Net een politieagent die gewoon Duits gaat spreken tegen een Waal.
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen sprekenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:55 schreef Robar het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijkt dat mokkel wel Nederlands te verstaan
mja... maar de beste man doet tenminste nog moeite met zijn Duits, Engels en Kleuterfrans! Die Fransoos/Belg is hier *&^% te gast en begint direct in het Frans te blèren. Probeer dan tenminste een woordje in het Engelsquote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen spreken
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'quote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen spreken
Hey, je reageert op een post van maandag. Is deze aflevering zondag ook al geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'
Dat wijfquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef thaduck het volgende:
Dat wijf van net danDie moeten ze onderweg gewoon in de sloot kieperen whehehe
En jammer genoeg dat ze geen opname hebben van die vent aan de telefoon, anders hadden ze die ook nog even kunnen helpen.
Maar hoe dat soort paupers die nog geen 380 euro boete kunnen betalen wel van die dikke auto's rijden is mij een raadsel
Dat wijf inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef thaduck het volgende:
Dat wijf van net danDie moeten ze onderweg gewoon in de sloot kieperen whehehe
En jammer genoeg dat ze geen opname hebben van die vent aan de telefoon, anders hadden ze die ook nog even kunnen helpen.
Maar hoe dat soort paupers die nog geen 380 euro boete kunnen betalen wel van die dikke auto's rijden is mij een raadsel
Te erg was datquote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
ANITA!! ANITAA!!! BEL RON DAT IK MEE MOET!!! ANITAA!!!
Woensel West toch?!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Linkje?? Wil het nu eigenlijk wel zienquote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef DANILXL het volgende:
wat een gigantisch dom wijf met een drugsbaron als vriend, die de politie ff bedreigde
Wordt aanstaande vrijdag herhaald op Veronica (in principe tenminste).quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Linkje?? Wil het nu eigenlijk wel zien
Leuk ja, alleen jammer dat ik in Duitsland zit tot 13 juniquote:Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wordt aanstaande vrijdag herhaald op Veronica (in principe tenminste).
Zal wel snel genoeg op Youtube staan. Gewoon zoeken op Wegmisbruikers en volgorde even aanpassen naar 'recently added'. Dan staan de nieuwste toevoegingen bovenin en daar zal ie denk ik snel genoeg wel verschijnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Leuk ja, alleen jammer dat ik in Duitsland zit tot 13 juni
Idd wat een drama queen...hysterische blonde doosquote:Op maandag 25 februari 2008 00:11 schreef Locusta het volgende:
Dat mens van vanavond aan het einde van de aflevering -->![]()
![]()
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cwquote:Op maandag 25 februari 2008 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat de beelden maar komen.
't Trieste is dat ze waarschijnlijk 'avonds door diezelfde ron nog eventjes in elkaar wordt geslagen. Zo'n type zag het er wel uit. Ik vind dat ze er wel nog erg makkelijk is afgekomen met één waarschuwing. Het is niet zo dat ze het niet kon betalen die boete met belastingontduikend gedrag.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:29 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Dat dacht ze zelf ook daarom begon ze maar vast te huilen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef vipergts het volgende:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ze zo hysterisch begon te doen. "die krijgt klappen thuis."
Maar waarom worden die kampers niet aangepakt wegen belediging, bedreiging en mishandeling.Maar het geeft leuke beelden.
Bedankt !! dit is een klassieker !! wat een rampenwijfquote:
Wat een dramaquote:Op maandag 25 februari 2008 08:29 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Moet er wel iemand een aanklacht indienen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef vipergts het volgende:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ze zo hysterisch begon te doen. "die krijgt klappen thuis."
Maar waarom worden die kampers niet aangepakt wegen belediging, bedreiging en mishandeling.Maar het geeft leuke beelden.
De politie luisterde niet goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef DANILXL het volgende:
wat een gigantisch dom wijf met een drugsbaron als vriend, die de politie ff bedreigde
Die agent snapte het toen niet zo goed neequote:Op maandag 25 februari 2008 21:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De politie luisterde niet goed.
Die man zei dat hij met een cameraploeg dan wel bij die politieagent langs zou gaan.
Man: "Dat mag toch?"
Agent: "Nee dat mag niet." ( terwijl de cameraploeg van wegmisbruikers er bij staat).
Ik denk dat Ron over de telefoon vast iets anders heeft gezegd. En daar ging het overquote:Op maandag 25 februari 2008 21:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De politie luisterde niet goed.
Die man zei dat hij met een cameraploeg dan wel bij die politieagent langs zou gaan.
Man: "Dat mag toch?"
Agent: "Nee dat mag niet." ( terwijl de cameraploeg van wegmisbruikers er bij staat).
klopt jahquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat Ron over de telefoon vast iets anders heeft gezegd. En daar ging het over
Staat allang op youtube.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:17 schreef honda1990 het volgende:
Als dat met die Furraries komen wie wilt dat dan even voor me opnemen?
Bij SBS6 is al snel iets "tragisch" dus verwacht er niet teveel van.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf komt er een tragisch ongeluk, dat zou dus inhouden dat iemand zich dood rijdt met 204 km...
echter, ik zit wanneer het uitgezonden wordt in de auto... kan iemand dat op youtube pleuren?
* meldtquote:Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL wcht nu op diverse motorrijders die reageren.
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef r_one het volgende:
Bij SBS6 is al snel iets "tragisch" dus verwacht er niet teveel van.
Ja viel me ook al op idd!quote:
Bizar snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |