Te erg was datquote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
ANITA!! ANITAA!!! BEL RON DAT IK MEE MOET!!! ANITAA!!!
Woensel West toch?!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Linkje?? Wil het nu eigenlijk wel zienquote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef DANILXL het volgende:
wat een gigantisch dom wijf met een drugsbaron als vriend, die de politie ff bedreigde
Wordt aanstaande vrijdag herhaald op Veronica (in principe tenminste).quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Linkje?? Wil het nu eigenlijk wel zien
Leuk ja, alleen jammer dat ik in Duitsland zit tot 13 juniquote:Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wordt aanstaande vrijdag herhaald op Veronica (in principe tenminste).
Zal wel snel genoeg op Youtube staan. Gewoon zoeken op Wegmisbruikers en volgorde even aanpassen naar 'recently added'. Dan staan de nieuwste toevoegingen bovenin en daar zal ie denk ik snel genoeg wel verschijnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Leuk ja, alleen jammer dat ik in Duitsland zit tot 13 juni
Idd wat een drama queen...hysterische blonde doosquote:Op maandag 25 februari 2008 00:11 schreef Locusta het volgende:
Dat mens van vanavond aan het einde van de aflevering -->![]()
![]()
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cwquote:Op maandag 25 februari 2008 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat de beelden maar komen.
't Trieste is dat ze waarschijnlijk 'avonds door diezelfde ron nog eventjes in elkaar wordt geslagen. Zo'n type zag het er wel uit. Ik vind dat ze er wel nog erg makkelijk is afgekomen met één waarschuwing. Het is niet zo dat ze het niet kon betalen die boete met belastingontduikend gedrag.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:29 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Dat dacht ze zelf ook daarom begon ze maar vast te huilen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef vipergts het volgende:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ze zo hysterisch begon te doen. "die krijgt klappen thuis."
Maar waarom worden die kampers niet aangepakt wegen belediging, bedreiging en mishandeling.Maar het geeft leuke beelden.
Bedankt !! dit is een klassieker !! wat een rampenwijfquote:
Wat een dramaquote:Op maandag 25 februari 2008 08:29 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Paperinjerate heeft 'm geupload: http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
Moet er wel iemand een aanklacht indienen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef vipergts het volgende:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ze zo hysterisch begon te doen. "die krijgt klappen thuis."
Maar waarom worden die kampers niet aangepakt wegen belediging, bedreiging en mishandeling.Maar het geeft leuke beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |