We trappen ook altijd weer in die promo's.quote:
Hier zat nog een rail onder. Tragisch dat een stukje ijzer van 10 euro per meter niet gewoon standaard op vangrail zit. Het resultaat van een gewone vangrail is ronduit afgrijselijk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Zo'n onthoofdvangrail van Koos zou goed zijn voor die motorrijder net
Zo haha vind ik dat nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:30 schreef Quarks het volgende:
[..]
We trappen ook altijd weer in die promo's.![]()
Haha, volgende week...![]()
Die uiteindelijk op de juiste manier werden aangesprokenquote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo haha vind ik dat nietKansloze kutpubers zijn 't.
Nee.. "gij ben van flikken hae?"quote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Vol door rood....springt net op het stoplicht op groen
Heeey jij bent van flikken
Wat een SBS volk zegquote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Vol door rood....springt net op het stoplicht op groen
Heeey jij bent van flikken
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee.. "gij ben van flikken hae?"
kheb niets groens gezienquote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....
Mmmm finnenquote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef ScudRaket het volgende:
Ah volgende week gaan ze drugsrunners aanpakken
"Wat zzzzzzitten juliie nou fillemen?"
We kunnen de tweede nationaliteit alweer raden
Ja, toen 'ie er net voorbij was.quote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Whehehe trouwens nu willen ze die beelden van rood licht niet laten zien. Fuckers hij sprong net op groen....
Ze hadden 't al twee keer laten zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat konden we niet zien want we mochten de beelden niet meer terugzien![]()
Man man.. inderdaad... wat een ellende.. dat zou toch verboden moeten worden om die mensen op pad te sturen ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
nu @ SBS.
Dat Engels van die wouten zeg, wat een drama
Ja, dat was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:46 schreef nostra het volgende:
Kan me van die Amerikanen wel voorstellen dat ze ff bevestiging willen, mijn hemel zeg.
Komen er een paar van die Sjonnies op je af op afgetrapte sportschoenen, "you drive 90 ent wie hef spiet limit hier van wan-ehm-nine-tien, so... ent now joe draaif over laain heen!, so that is toe hundered joeero plies!".
[fout]In het arabisch heeft misschien meer zin.[/fout/]quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef sander89 het volgende:
Ik erger me ook altijd aan dood, kunnen ze gewoon niet effe cursusje krijgen Politie vaktaal in het Engels ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |