hing ook replay en dieselquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom ging je kijken dan?
[..]
nee
Ja Love van Moskou,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Is er al wat bekend over een nieuwe spits?
quote:Zaki naar PSV ketst af; Feyenoord kandidaat
Gepubliceerd op 31-08-06 om 15:17 door Nick Velten
Amr Zaki tekende gisteren daadwerkelijk een contract in Eindhoven voor PSV. Echter stond in dit contract dat alles definitief zou zijn als Patrick Kluivert niet naar PSV zou vertrekken.
Kluivert speelt echter nu wel voor PSV nadat hij een medische keuring heeft doorstaan. Door deze transfer ketst een overgang van Amr Zaki naar PSV af.
Zaki geeft aan nog dolgraag in Engeland of Nederland uit te komen en Europees voetbal te willen spelen. Opnieuw zouden er onderhandelingen zijn met Feyenoord, zo melden media uit Egypte.
bron: voetbalcentraal
Als dat waar is laat ik me inslapen bij het plaatselijke dierenasielquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cohen het volgende:
Feyenoord haalt Angelos Charisteas! www.voetbalzone.nl !!!!
staat er niet hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cohen het volgende:
Ok ok nu word het allemaal wat gek in nederland..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cohen het volgende:
Je hebt liever Pierre?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil geen afdanker van PSV
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cohen het volgende:
Nou, dat nieuws staat echt nergens dat kluivert afgekeurd zou zijn, eerder goedgekeurd.!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Betekent dit dat Radio 1 dus lult over die medische keuring ?
quote:[UPDATE 13:30uur] Kluivert is vanochtend in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop overigens met succes medisch gekeurd, en zal in de loop van de dag zijn handtekening onder een verbintenis met de huidige landskampioen zetten.
Ik ben altijd een voorstander geweest van kluivert in het nederlands elftal en dan laat ik zijn persoonlijk leven erbuiten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef yvette1982 het volgende:
Wagelijk dat ze die overschatte zakkenvuller kopen. Die jongen kan er echt geen flikker van.
Precies dikke kul dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja en als hij afgekeurd zou zijn waar slaat dat nieuws op dan dat hij niet gepresenteerd wil worden aan de pers.
Waar kom jij aan die informatie ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat nieuws staat echt nergens dat kluivert afgekeurd zou zijn, eerder goedgekeurd.!
[..]
Juistem.Geef het bericht van voerbalmax het voordeel van de twijfel.Dus vanavond zou hij moeten tekenen dus,ookal hoop ik niet dat hij komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef Maikalo het volgende:
Jongens Feyenoord topic!
Bij mij wel..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Maikalo het volgende:
De OP doet het bij mij trouwens niet echt. Er staat een rood kruisje linksboven.
die banner doet het hier ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Maikalo het volgende:
De OP doet het bij mij trouwens niet echt. Er staat een rood kruisje linksboven.
Zou niet zo mooi zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
denk dat Cart_man gebanned is bij Lycos
Mee eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:49 schreef Maikalo het volgende:
Kortom, wij halen gewoon voorrondes CL![]()
hoop het , maar dit is gewoon kansloos overnemen van diverse sites onderlingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Calciumdude het volgende:
http://www.soccerplaza.be/nieuws/6892
berichten druppelen vanaf diverse media binnen .. zou het dan toch ??
Halen we alsnog 30+ goalsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef stefmans het volgende:
Vagner love is wel een leuke speler, alleen je moet in hem geen kuijt zien, eerder een sluipmoordenaar zoals kezman.
Tja als het waar kies dan toch maar voor Love.GEen Egyptenaar die ben je altijd kwijt midden in de winter als de Afrika Cup gehouden wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoop het , maar dit is gewoon kansloos overnemen van diverse sites onderling
Mits hij in vorm is, volgens mij heeft hij net een rampzalig seizoen gehad bij CSKA, maar in vorm is hij wel leuk jaquote:
Iedereen heeft wel eens een mindere periode. Om nou te zeggen dat het laatste jaar Kuijt op z'n best was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mits hij in vorm is, volgens mij heeft hij net een rampzalig seizoen gehad bij CSKA, maar in vorm is hij wel leuk ja![]()
Alles is beter dan Boussabon en Pierre lijkt mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
Zijn we eigenlijk beter af met die Zaki of niet ?
Zaki ben je wel heel lang kwijt i.v.m Africacupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
Met Love heb je europees l niks aan tot de winterstopquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
quote:Voornaam: Amr
Achternaam: Zaki
Geboortedatum: 01-04-1983
Nationaliteit: Egypte
Speler van: Enppi
Recente wedstrijden:
10/2/2006 Egypte Ivoorkust 0-0
7/2/2006 Egypte Senegal 2-1 | 1 doelpunt
Jahr Nation Position Spiele Tore Gelb G/R Rotquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
Zie voor de rest geen stats bij vi.nl
Jezus! Wat zou ik blij zijn als die transfer doorgaat, met Vagner Love is mijn selectie van cultvoetballers compleet. Deze gast is ideaal voor Feyenoord, de term sluipmoordenaar is perfect op zijn plaats, smeed van deze selectie een hecht team en je doet zeker mee voor de prijzen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Calciumdude het volgende:
http://www.soccerplaza.be/nieuws/6892
berichten druppelen vanaf diverse media binnen .. zou het dan toch ??
Ik heb bij vagner altijd het idee dat zijn hoofd groter is als de kuipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jezus! Wat zou ik blij zijn als die transfer doorgaat, met Vagner Love is mijn selectie van cultvoetballers compleet. Deze gast is ideaal voor Feyenoord, de term sluipmoordenaar is perfect op zijn plaats, smeed van deze selectie een hecht team en je doet zeker mee voor de prijzen.
Als hij de tegenstanders de bomen maar instuurtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb bij vagner altijd het idee dat zijn hoofd groter is als de kuip![]()
Nee, dat niet. Maar de spanning is er niet minder omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
zitten jullie allemaal te f5-en op rijnmond en vi?
kijk er wel meer op dan normaal ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met Love heb je europees l niks aan tot de winterstop
dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..
vi is te langzaamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
Met de loting moet je altijd een beetje geluk hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..
Nee, in dit topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
ehm, eerst maar even langs Lokomotiv Sofiaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ligt eraan kan op 10 en op vleugel, hij is beter op de vleugel want zijn schot is voor op de 10 te slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Chadi het volgende:
zaki?? is die beter dan bousabon dan?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Uit pure wanhoop Peter Bosz bellen als er om 11 uur niks bekend is nog
hebben we dus niks aan, moeten iemand hebben met 30 goals per seizoen geen 1 minderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ligt eraan kan op 10 en op vleugel, hij is beter op de vleugel want zijn schot is voor op de 10 te slecht
neuh, liever nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef stefmans het volgende:
spelen met Kolkka
Hij zit al te wachten in de panik room, deur gaat om precies 11 uur openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en hem dan overhalen om een paniektransfer te doen, of wat?
dat neem ik ook aan, maar hij kan zich natuurlijk nog altijd verbeteren met meer concurentie he.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kolkka niet meer zal spelen, Buijs neemt die plek over,
Maar je snapt het princiepe wel als je geen spits hebt gewoon 2 vleugelspelers die naar binnentrekken met een 10 erachter het liefst Hofs of De Guzmanquote:
Kolkka heeft 2 wedstrijden gespeeld hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Kolkka is echt puur voor de breedte gehaald. Huysegems en de Ceulaer hebben echt voorkeur boven hem hoor.
betaal jij? kun je beter even sparen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Canisfire het volgende:
Dus het word Zaki Of Love of niemand
En ze beide halen is zeker ook weer geen optie.
Waarom stond hij afgelopen zondag in de basis dan, en die andere 2 vielen in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Kolkka is echt puur voor de breedte gehaald. Huysegems en de Ceulaer hebben echt voorkeur boven hem hoor.
Anders verpes je onze euthopie even..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen denkt nu (logisch) over Love en Zaki. Laat het niet waar zijn dat om 11 uur Elkathabbi gepresenteerd wordt![]()
Ik gaf mijn eigen visie. Dat ik het een speler vindt om in de breedte te spelen wil nog niet zeggen dat Koeman dat ook vindt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarom stond hij afgelopen zondag in de basis dan, en die andere 2 vielen in.
Ik neem aan pathé de Kuipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond bios dus zie het morgen wel :p
Miami Vice? is een goeie :pquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond bios dus zie het morgen wel :p
Pure nieuwschierigheid: welke film?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
juist
The Sentinal of misshien The Wicker man, hebben met 5 man pathe unlimited gehaald, onbeperkt naar de film voor 17.50 per maand. gaan dus alle films zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Pure nieuwschierigheid: welke film?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Erasmusch het volgende:
Het wordt gewoon Portillo
www.feyenoord.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn Tsjoek Tsjoek en die nieuwe spits er al?
![]()
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die geruchten over Love en Zaki gaan ook nergens over natuurlijk. Gewoon door wat enthousiaste amateurtjes het internet opgegooit die geruchten...
Ey debieltje. Kan je niet wat nuttigs gaan doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn Tsjoek Tsjoek en die nieuwe spits er al?
![]()
Niet op reageren hij post nooit in het ajax topic en komt hier wel altijd dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ey debieltje. Kan je niet wat nuttigs gaan doen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niet op reageren hij post nooit in het ajax topic en komt hier wel altijd dus![]()
sms ff naar peter boszquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef VinnieJones het volgende:
Spits-Looos ole ole![]()
![]()
Moet ik nog meer namen schrijven hier.. Bij Feyenoord zitten ze toch te slapen, die spits komt niet vanzelf binnenlopen hoor..
heb je zn nummer.. Ik heb alleen nummer van Pierre even bij de hand..quote:
Ik heb alleen het nr van Peter Boszquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
heb je zn nummer.. Ik heb alleen nummer van Pierre even bij de hand..
Ik heb net met een of andere Duitse manager gsproken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb alleen het nr van Peter Bosz
Zucht hij komt toch.......Radio 1 is wel betrouwbaar die roepen niet zomaar iets(alhoewel Kluivert afgekeurd ?).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord lijkt dan alsnog een spits te hebben aangetrokken. Als we Radio 1 mogen geloven, zet Vágner Love vandaag zijn handtekening onder een meerjarig contract.
Vágner Love komt over van CSKA Moskou. De aanvaller wordt vanavond medisch gekeurd en zal daarna worden gepresenteerd aan de pers. Het is nog niet bevestigd door de club uit Rotterdam.
Vágner Love won in 2005 nog UEFA Cup. Met CSKA Moskou versloeg hij Sporting Lissabon. Vágner speelde deze wedstrijd een goede rol.
Meerdere media bronnen zeggen dit hij komt(vrees ik).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar twijfel eerder of v-bal.nl wel gelijk heeft dat radio 1 dit gezegd heeft
Hoevaak heb je hem zien spelen? volgens mij nog geen 3 keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef NickFeyR het volgende:
Hopen jullie trouwens dat ie komt ? Ik niet.
Lovequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
het is ook nooit goed he, geen spits is niet goed en Love ook niet
Love is meer dan welkom, top aankoop! Porto probeerde hem vorig jaar ook te bemachtigen maar die transfer was afgeketst, zou super zijn wanneer Feyenoord hem weet binnen te halen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
het is ook nooit goed he, geen spits is niet goed en Love ook niet
is geen reden om hem niet te verwelkomen... is slechts een constatering. Kuyt is inderdaad onbeschoft lelijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
oh nu gaat het erom hoe iemand eruit ziet, net of Kuyt er zo lekker uitzag pfff
ronaldinhoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
als er geen goed voetbal is moet je andere eisen stellen als feyenoord aanhangerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Was maar heel ff...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoor van Basten...
]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vertel ..
heb geen radio hier...
www.radio1.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vertel ..
heb geen radio hier...
Weer radio 1, alleen wat meer info hierin.quote:Love nieuwe spits Feyenoord
31 augustus 2006, 17:32
Door: Roy van den Berghe
Als we Radio 1 moeten geloven presenteert Feyenoord vanavond Vágner Love als nieuwe aanvalsleider. De aanvaller zou voor ruim acht miljoen euro overkomen van het Russische CSKA Moskou.
Love staat bekend als een snelle en vooral technisch zeer begaafde spits die makkelijk scoort. Een kritische kanttekening die de international echter regelmatig te horen krijgt is dat hij sommige wedstrijden volledig onzichtbaar is en het vertikt om mee te verdedigen.
Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar Love tekent in Rotterdam. Tevens is het bericht nog door zowel Feyenoord als CSKA Moskou niet bevestigd. De Braziliaan moet bij de stadionclub de opvolger worden van de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt.
Wie dan wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef NickFeyR het volgende:
Is denk ik gelul. Want net zeiden ze niks in het sportoverzicht en werd bv Bosschaart wel gemeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van voetbalprimeur.nl
[..]
Weer radio 1, alleen wat meer info hierin.
Is geselecteerd voor het Braziliaanse elftal. Hij zal dus best wel wat met een bal kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef NickFeyR het volgende:
Heej D-K-quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Danny-Buijs het volgende:
nog 6.15 uur....
Hij komt gewoon kutzooi.Haal dan Kromkamp.Komt echt door dat we al 4jaar geen cl meer spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van voetbalprimeur.nl
[..]
Weer radio 1, alleen wat meer info hierin.
Nou ik denk toch echt dat we tevreden mogen zijn als we Vagner S. contracteren. Ik vind dat we dan in heel korte tijd een goede spits hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij komt gewoon kutzooi.Haal dan Kromkamp.Komt echt door dat we al 4jaar geen cl meer spelen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij komt gewoon kutzooi.Haal dan Kromkamp.Komt echt door dat we al 4jaar geen cl meer spelen.
ik ben aan het alt-tabben tussen www.feyenoord.nl , www.vi.nl , www.rijnmond.nl en fok...quote:
Mooi, nu hoef ik de rest van je posts ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou ik denk toch echt dat we tevreden mogen zijn als we Vagner S. contracteren. Ik vind dat we dan in heel korte tijd een goede spits hebben.
Nee, aan je avatar te zien heb jij ook totaal geen verstand van voetbal.quote:
Ik zou eerder heil zien in een Kovacevic bijvoorbeeld. Ik heb een paar vrienden die voor Feyenoord zijn en om die nou elke week te moeten opbeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor de concurrentie!
concurrentie!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor de concurrentie!
Waarschijnlijk zei hij dat hij het altijd een droom heeft gevonden om voor ADO te spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
En Bosschaart net op RR, maar ik was net te laat![]()
Concurrentie ja. Over een wedstrijd of 5 staat Feyenoord heus wel weer bovenin hoor. Misschien met een puntje of twee achterstand op de Amsterdammers en Alkmaarders, maar dan staan ze er wel weer. let maar op mijn woorden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
concurrentie!.. tegenstander laten we het daar op houden
Ik bedoelde het dus anders om...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Concurrentie ja. Over een wedstrijd of 5 staat Feyenoord heus wel weer bovenin hoor. Misschien met een puntje of twee achterstand op de Amsterdammers en Alkmaarders, maar dan staan ze er wel weer. let maar op mijn woorden!![]()
The Sentinel is echt bagger. Kan je beter F5'en op Feyenoord en VI.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
The Sentinal of misshien The Wicker man, hebben met 5 man pathe unlimited gehaald, onbeperkt naar de film voor 17.50 per maand. gaan dus alle films zien
Een rechtsback kopen wanneer je een spits nodig hebt is áltijd handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Niet te veel praatjes op dit momentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dus anders om...
Stormramquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Een rechtsback kopen wanneer je een spits nodig hebt is áltijd handig.
Oh, ik hoop dat je je niet al te beledigd voelt dat ik je abusievelijk verwarde met een aanhanger van de club uit de hoofdstad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat je je niet al te beledigd voelt dat ik je abusievelijk verwarde met een aanhanger van de club uit de hoofdstad.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
The Sentinel is echt bagger. Kan je beter F5'en op Feyenoord en VI.nl
dat meen je nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die verdien ik nu inderdaad niet meer nee. Mag ik ze doneren aan Feyenoord dan? Alvast voor 22 oktober... 4 doelpunten voor Feyenoord cadeau dan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
jij krijgt geen cadeau van
![]()
done,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die verdien ik nu inderdaad niet meer nee. Mag ik ze doneren aan Feyenoord dan? Alvast voor 22 oktober... 4 doelpunten voor Feyenoord cadeau dan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Maar als we heel realistisch zijn is een transfer van ali elkhattabi die om 11 uur wordt gepresenteerd toch heel wat waarschijnlijker.
Steef heeft Love bevestigd dus ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Vagner Love. Sonck en Rosenberg waren nog aangeboden volgens Steef![]()
.
Dan liever Loverboyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Vagner Love. Sonck en Rosenberg waren nog aangeboden volgens Steef![]()
.
Het word steeds triester hequote:
Kolkka bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef Danny-Buijs het volgende:
Liever een linkerbuitenspeler. Huysegems nog ff snel verkopen voordat de transferperiode eindigt.
Je zegt net: Feli met Love?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
"Ik hou 't, helaas, op Sonck of Rosenberg als er al iemand komt. Die twee worden de laatste uren overal aangeboden." aldus Steef op FN.
Ja, dat is vanwege het NOS-bericht. 't zou op radio 1 zijn gezegd, dat vind ik toch wel een redelijk betrouwbare bron.quote:
OK, net kwam het niet voorbij in het sportoverzicht dus zal wel onzin zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dat is vanwege het NOS-bericht. 't zou op radio 1 zijn gezegd, dat vind ik toch wel een redelijk betrouwbare bron.
Waarom ? het is waar,klaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, net kwam het niet voorbij in het sportoverzicht dus zal wel onzin zijn
naief.quote:
Ik ben ook nog niet overtuigd, 1 website plaatst een gerucht en vervolgens neemt de rest het allemaal over. Er is nog niks bevestigd vanuit nos.nl feyenoord.nl of rrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef NickFeyR het volgende:
Waarom ? het is waar,klaar
quote:Feyenoord contracteert Vagner Love
Feyenoord lijkt alsnog een nieuwe spits aan de selectie toe te voegen. Radio 1 meldt zojuist dat de Braziliaan Vagner Love vanavond wordt gepresenteerd. Hij zou voor acht miljoen euro overkomen van het Russische CSKA Moskou. Love staat bekend als een snelle en technische spits die een neus heeft voor de goal.
De berichtgeving van de NOS is vooralsnog niet bevestigd door één van de partijen. De Braziliaan zou in De Kuip Dirk Kuijt moeten doen vergeten. Technisch directeur Peter Bosz liet dinsdagavond weten de kans op zestig procent de schatten dat er nog voor het sluiten van de markt een nieuwe spits zou worden gecontracteerd. Gisteren waren de Rotterdammers dichtbij het vastleggen van Klasnic, maar zette zijn club Werder Bremen een voet dwars.
8 mil. voor een speler die nog maar een contract heeft van een half jaaR?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef michiel_merk het volgende:
wel apart ..geen klasnic voor 6 maar wel Love voor 8 miljoen
Werder wees een bod van 6 miljoen afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef michiel_merk het volgende:
wel apart ..geen klasnic voor 6 maar wel Love voor 8 miljoen
Een bankzitter is natuurlijk ook geen 6 miljoen waard. Zidan en Klose zijn de nieuwe spitsen bij werder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werder wees een bod van 6 miljoen af
Een contract van een half jaar afkopen voor 4 miljoen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef Steven184 het volgende:
Dat doen ze ook niet. Dat is het niet waard, mocht Love komen dan gok ik op een bedrag rond de 4 miljoen. Daarin neem ik zijn mindere seizoen mee en de contractduur natuurlijk. Veel meer kan het nooit worden, want daar hebben we het geld niet voor joh.
Ach je kan overdrijven Love is en leuke spits, maar kezman en huntelaar zijn toch wel 3 klasses beterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Wopper1 het volgende:
Mijn bronnen zijn altijd goed ingelicht en vanmorgen is dit al gemeld dat ze ver waren met een aansprekende spits...
Vagner Love is aansprekend, en zeker een zeer goede spits van het kaliber Kezman/Huntelaar![]()
Face it: das de enige manier om zo'n spits te krijgen voor Feyenoord op dit moment...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef Erasmusch het volgende:
8miljoen als zn contract nog 4maandjes doorloopt![]()
Kezman was ook een nobody toen die naar PSV kwam, let maar op.. Spelers als Lucius, Hofs en Buijs moeten voor hem werken, hij zet geen stap te veel maar huntelaar zien we ook niet meeverdedigen dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach je kan overdrijven Love is en leuke spits, maar kezman en huntelaar zijn toch wel 3 klasses beter
Dat lul ik, dat kwam ik namelijk tegen op de site van CSKA Moskou en op heel die site is niks te vinden over een contractverlenging.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef Wopper1 het volgende:
Wie lult nou weer dat Vagner een contract voor een half jaar heeft!?!?!?
In Rusland gelden er hele andere regels en wetten. Spelers kunnen daar zomaar niet weg na afloop van hun contract. Vagner heeft tijdje terug bijgetekend tot 2008, zelfs dit is dus niet het geval.
Iedereen roept maar wat, een groot ego...?? Terwijl 99% niks maar dan ook niks van Love weet!?!?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Een spits met een groot ego.
Zou dat bij feyenoord passen ?
Ik denk dat ik Love vaker heb zien spelen als jou, en Love lacht spelers als Buijs en Lucius vierkant uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kezman was ook een nobody toen die naar PSV kwam, let maar op.. Spelers als Lucius, Hofs en Buijs moeten voor hem werken, hij zet geen stap te veel maar huntelaar zien we ook niet meeverdedigen dus....![]()
Over een half jaar lullen ze allemaal anders,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Love wordt onderschat hiero
Laat ze maar, kan die alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Love wordt onderschat hiero
Daar kan jij je wel eens zwaar in vergissenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Love vaker heb zien spelen als jou, en Love lacht spelers als Buijs en Lucius vierkant uit![]()
Ik heb hem zo al vaker in actie gezien tijden wedstrijden van CSKA ( CL en competitie op tv )quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iedereen roept maar wat, een groot ego...?? Terwijl 99% niks maar dan ook niks van Love weet!?!?
Je hebt ook mensen die kunnen een oordeel geven zonder beoordeeld te zijn, dat jij dat niet kan daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar kan jij je wel eens zwaar in vergissen![]()
Maar ben jij dan ook wel objectief? Is er geen ajax topic?
Een Braziliaan in het koude Rusland is vragen om problemen. CSKA is een ploeg die met 10 man voor de eigen goal gaat hangen, en wacht op die ene kans. Vagner Love zal het gaan laten zien in de Eredivisie..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem zo al vaker in actie gezien tijden wedstrijden van CSKA ( CL en competitie op tv )
Uhum kijk de link boven is.jordy nogwat,hahah lekker betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tis rond dus, nu is feyenoord weer kandidaat voor top 3 echt waar.
Love stond ook al eens in de belangstelling van PSV, maar hij koos voor Rusland.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Een Braziliaan in het koude Rusland is vragen om problemen. CSKA is een ploeg die met 10 man voor de eigen goal gaat hangen, en wacht op die ene kans. Vagner Love zal het gaan laten zien in de Eredivisie..
Lekker betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
http://jordy.stwc.nl/Vagner_love.html] Suggestief Feyenoord.nl
[url]http://www.feyenoord.nl/domains/feyenoord/pages/listcontentbydate_v2.asp?content=12770000000090_2_12770000000013&contentcode=NEWS]Echt feyenoord.nl[/url]
![]()
Zegt wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zometeen op Ned2 bij Sportjournaal, transfer nieuws uit Rotterdam.
Je moet je bek houden tyfus nicht, wanneer je niks nuttigs te melden hebt pleur je lekker op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef NickFeyR het volgende:
Hijzelf
Rustig aan zeg.Zijn we soms gefrustreerd dan Vagner Love komt.Wat een Vagner geilers hier zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je moet je bek houden tyfus nicht, wanneer je niks nuttigs te melden hebt pleur je lekker op.
Wat is AT? En zijn dit kandidaat spitsen voor Feyenoord?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Steef zojuist op AT: Charisteas, Rosenberg, Sonck of niemand.
Ajaxtalk. Steef maakt geen grappen over Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is AT? En zijn dit kandidaat spitsen voor Feyenoord?
Loek, je bent een sukkel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rustig aan zeg.Zijn we soms gefrustreerd dan Vagner Love komt.Wat een Vagner geilers hier zeg.![]()
Mooi.Maar geen Rosenberg,Charisteas of anderzins.Geen afdankertjes van andere clubs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens de bronnen van RR is Vagner Love niet aangenomen, ivm riant salaris dat hij in Rusland verdiend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajaxtalk. Steef maakt geen grappen over Feyenoord.
arghquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens de bronnen van RR is Vagner Love niet aangenomen, ivm riant salaris dat hij in Rusland verdiend.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Staat dik op de site van feyenoord.. klaar uit..![]()
![]()
![]()
Ja, hij verdiend daar bergenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jij gelooft het nog ook hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Staat dik op de site van feyenoord.. klaar uit..![]()
![]()
![]()
Het is koud in Moskou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, hij verdiend daar bergenEn zit nu bij de Braziliaanse selectie dus waarom zou hij weggaan
ik klikte gewoon op de link en dacht dat ik op feyenoord .nl zat..quote:
niet dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zometeen op Ned2 bij Sportjournaal, transfer nieuws uit Rotterdam.
Gelul dus.Het Vagner Love-boek kunnen we dus sluiten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef TC03 het volgende:
Niks over Vagner bij het Sportjournaal.
Zelfde verhaal las ik feyenoord netwerkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef Gallacher het volgende:
Ik keek straks de halve finale van dat damesvoetbal tournooi en daar zat Love op de tribune. Lijkt me sterk dat hij daar op dit tijdstip hoort te zitten als er een trnasfer gaande is.
Suggestief Feyenoord.nl ] [url=http://jordy.stwc.nl/Vagner_love.html]]http://jordy.stwc.nl/Vagner_love.html] Suggestief Feyenoord.nl [/url]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik klikte gewoon op de link en dacht dat ik op feyenoord .nl zat..![]()
Ach doet hij zijn naam in elk geval eer aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef Gallacher het volgende:
Ik keek straks de halve finale van dat damesvoetbal tournooi en daar zat Love op de tribune. Lijkt me sterk dat hij daar op dit tijdstip hoort te zitten als er een trnasfer gaande is.
Doe maar die laatste optiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Steef zojuist op AT: Charisteas, Rosenberg, Sonck of niemand.
Lees maar eens even trugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef Sender_ het volgende:
Pff Vagner Love lijkt het dus te worden.
Ik zie er niets in en vind het een paniekaankoop.
Die jongen zal best aardig kennen ballen, alleen in een lopend team en die hebben wij momenteel niet.
Had liever gewacht tot de winterstop zodat er echt een goede versterking aangetrokken kan worden.
Wat een technisch beleid zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |