Nou ik denk toch echt dat we tevreden mogen zijn als we Vagner S. contracteren. Ik vind dat we dan in heel korte tijd een goede spits hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij komt gewoon kutzooi.Haal dan Kromkamp.Komt echt door dat we al 4jaar geen cl meer spelen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij komt gewoon kutzooi.Haal dan Kromkamp.Komt echt door dat we al 4jaar geen cl meer spelen.
ik ben aan het alt-tabben tussen www.feyenoord.nl , www.vi.nl , www.rijnmond.nl en fok...quote:
Mooi, nu hoef ik de rest van je posts ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou ik denk toch echt dat we tevreden mogen zijn als we Vagner S. contracteren. Ik vind dat we dan in heel korte tijd een goede spits hebben.
Nee, aan je avatar te zien heb jij ook totaal geen verstand van voetbal.quote:
Ik zou eerder heil zien in een Kovacevic bijvoorbeeld. Ik heb een paar vrienden die voor Feyenoord zijn en om die nou elke week te moeten opbeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor de concurrentie!
concurrentie!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor de concurrentie!
Waarschijnlijk zei hij dat hij het altijd een droom heeft gevonden om voor ADO te spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef Erasmusch het volgende:
En Bosschaart net op RR, maar ik was net te laat![]()
Concurrentie ja. Over een wedstrijd of 5 staat Feyenoord heus wel weer bovenin hoor. Misschien met een puntje of twee achterstand op de Amsterdammers en Alkmaarders, maar dan staan ze er wel weer. let maar op mijn woorden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
concurrentie!.. tegenstander laten we het daar op houden
Ik bedoelde het dus anders om...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Concurrentie ja. Over een wedstrijd of 5 staat Feyenoord heus wel weer bovenin hoor. Misschien met een puntje of twee achterstand op de Amsterdammers en Alkmaarders, maar dan staan ze er wel weer. let maar op mijn woorden!![]()
The Sentinel is echt bagger. Kan je beter F5'en op Feyenoord en VI.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
The Sentinal of misshien The Wicker man, hebben met 5 man pathe unlimited gehaald, onbeperkt naar de film voor 17.50 per maand. gaan dus alle films zien
Een rechtsback kopen wanneer je een spits nodig hebt is áltijd handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Niet te veel praatjes op dit momentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dus anders om...
Stormramquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Een rechtsback kopen wanneer je een spits nodig hebt is áltijd handig.
Oh, ik hoop dat je je niet al te beledigd voelt dat ik je abusievelijk verwarde met een aanhanger van de club uit de hoofdstad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat je je niet al te beledigd voelt dat ik je abusievelijk verwarde met een aanhanger van de club uit de hoofdstad.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
The Sentinel is echt bagger. Kan je beter F5'en op Feyenoord en VI.nl
dat meen je nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die verdien ik nu inderdaad niet meer nee. Mag ik ze doneren aan Feyenoord dan? Alvast voor 22 oktober... 4 doelpunten voor Feyenoord cadeau dan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
jij krijgt geen cadeau van
![]()
done,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die verdien ik nu inderdaad niet meer nee. Mag ik ze doneren aan Feyenoord dan? Alvast voor 22 oktober... 4 doelpunten voor Feyenoord cadeau dan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Maar als we heel realistisch zijn is een transfer van ali elkhattabi die om 11 uur wordt gepresenteerd toch heel wat waarschijnlijker.
Steef heeft Love bevestigd dus ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Vagner Love. Sonck en Rosenberg waren nog aangeboden volgens Steef![]()
.
Dan liever Loverboyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Vagner Love. Sonck en Rosenberg waren nog aangeboden volgens Steef![]()
.
Het word steeds triester hequote:
Kolkka bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef Danny-Buijs het volgende:
Liever een linkerbuitenspeler. Huysegems nog ff snel verkopen voordat de transferperiode eindigt.
Je zegt net: Feli met Love?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
"Ik hou 't, helaas, op Sonck of Rosenberg als er al iemand komt. Die twee worden de laatste uren overal aangeboden." aldus Steef op FN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |