Iedereen heeft wel eens een mindere periode. Om nou te zeggen dat het laatste jaar Kuijt op z'n best was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mits hij in vorm is, volgens mij heeft hij net een rampzalig seizoen gehad bij CSKA, maar in vorm is hij wel leuk ja![]()
Alles is beter dan Boussabon en Pierre lijkt mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
Zijn we eigenlijk beter af met die Zaki of niet ?
Zaki ben je wel heel lang kwijt i.v.m Africacupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
Met Love heb je europees l niks aan tot de winterstopquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Canisfire het volgende:
quote:Voornaam: Amr
Achternaam: Zaki
Geboortedatum: 01-04-1983
Nationaliteit: Egypte
Speler van: Enppi
Recente wedstrijden:
10/2/2006 Egypte Ivoorkust 0-0
7/2/2006 Egypte Senegal 2-1 | 1 doelpunt
Jahr Nation Position Spiele Tore Gelb G/R Rotquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
Zie voor de rest geen stats bij vi.nl
Jezus! Wat zou ik blij zijn als die transfer doorgaat, met Vagner Love is mijn selectie van cultvoetballers compleet. Deze gast is ideaal voor Feyenoord, de term sluipmoordenaar is perfect op zijn plaats, smeed van deze selectie een hecht team en je doet zeker mee voor de prijzen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Calciumdude het volgende:
http://www.soccerplaza.be/nieuws/6892
berichten druppelen vanaf diverse media binnen .. zou het dan toch ??
Ik heb bij vagner altijd het idee dat zijn hoofd groter is als de kuipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jezus! Wat zou ik blij zijn als die transfer doorgaat, met Vagner Love is mijn selectie van cultvoetballers compleet. Deze gast is ideaal voor Feyenoord, de term sluipmoordenaar is perfect op zijn plaats, smeed van deze selectie een hecht team en je doet zeker mee voor de prijzen.
Als hij de tegenstanders de bomen maar instuurtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb bij vagner altijd het idee dat zijn hoofd groter is als de kuip![]()
Nee, dat niet. Maar de spanning is er niet minder omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
zitten jullie allemaal te f5-en op rijnmond en vi?
kijk er wel meer op dan normaal ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met Love heb je europees l niks aan tot de winterstop
dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..
vi is te langzaamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
Met de loting moet je altijd een beetje geluk hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Als we in de competitie maar de champions leage halen, de eerste paar ronden in europa komen we wel door met een beetje gelukkige loting..
Nee, in dit topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
ehm, eerst maar even langs Lokomotiv Sofiaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ligt eraan kan op 10 en op vleugel, hij is beter op de vleugel want zijn schot is voor op de 10 te slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Chadi het volgende:
zaki?? is die beter dan bousabon dan?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Uit pure wanhoop Peter Bosz bellen als er om 11 uur niks bekend is nog
hebben we dus niks aan, moeten iemand hebben met 30 goals per seizoen geen 1 minderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ligt eraan kan op 10 en op vleugel, hij is beter op de vleugel want zijn schot is voor op de 10 te slecht
neuh, liever nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef stefmans het volgende:
spelen met Kolkka
Hij zit al te wachten in de panik room, deur gaat om precies 11 uur openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en hem dan overhalen om een paniektransfer te doen, of wat?
dat neem ik ook aan, maar hij kan zich natuurlijk nog altijd verbeteren met meer concurentie he.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kolkka niet meer zal spelen, Buijs neemt die plek over,
Maar je snapt het princiepe wel als je geen spits hebt gewoon 2 vleugelspelers die naar binnentrekken met een 10 erachter het liefst Hofs of De Guzmanquote:
Kolkka heeft 2 wedstrijden gespeeld hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Kolkka is echt puur voor de breedte gehaald. Huysegems en de Ceulaer hebben echt voorkeur boven hem hoor.
betaal jij? kun je beter even sparen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Canisfire het volgende:
Dus het word Zaki Of Love of niemand
En ze beide halen is zeker ook weer geen optie.
Waarom stond hij afgelopen zondag in de basis dan, en die andere 2 vielen in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Kolkka is echt puur voor de breedte gehaald. Huysegems en de Ceulaer hebben echt voorkeur boven hem hoor.
Anders verpes je onze euthopie even..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen denkt nu (logisch) over Love en Zaki. Laat het niet waar zijn dat om 11 uur Elkathabbi gepresenteerd wordt![]()
Ik gaf mijn eigen visie. Dat ik het een speler vindt om in de breedte te spelen wil nog niet zeggen dat Koeman dat ook vindt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarom stond hij afgelopen zondag in de basis dan, en die andere 2 vielen in.
Ik neem aan pathé de Kuipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond bios dus zie het morgen wel :p
Miami Vice? is een goeie :pquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond bios dus zie het morgen wel :p
Pure nieuwschierigheid: welke film?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
juist
The Sentinal of misshien The Wicker man, hebben met 5 man pathe unlimited gehaald, onbeperkt naar de film voor 17.50 per maand. gaan dus alle films zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Pure nieuwschierigheid: welke film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |