Ja, dat is vanwege het NOS-bericht. 't zou op radio 1 zijn gezegd, dat vind ik toch wel een redelijk betrouwbare bron.quote:
OK, net kwam het niet voorbij in het sportoverzicht dus zal wel onzin zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dat is vanwege het NOS-bericht. 't zou op radio 1 zijn gezegd, dat vind ik toch wel een redelijk betrouwbare bron.
Waarom ? het is waar,klaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, net kwam het niet voorbij in het sportoverzicht dus zal wel onzin zijn
naief.quote:
Ik ben ook nog niet overtuigd, 1 website plaatst een gerucht en vervolgens neemt de rest het allemaal over. Er is nog niks bevestigd vanuit nos.nl feyenoord.nl of rrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef NickFeyR het volgende:
Waarom ? het is waar,klaar
quote:Feyenoord contracteert Vagner Love
Feyenoord lijkt alsnog een nieuwe spits aan de selectie toe te voegen. Radio 1 meldt zojuist dat de Braziliaan Vagner Love vanavond wordt gepresenteerd. Hij zou voor acht miljoen euro overkomen van het Russische CSKA Moskou. Love staat bekend als een snelle en technische spits die een neus heeft voor de goal.
De berichtgeving van de NOS is vooralsnog niet bevestigd door één van de partijen. De Braziliaan zou in De Kuip Dirk Kuijt moeten doen vergeten. Technisch directeur Peter Bosz liet dinsdagavond weten de kans op zestig procent de schatten dat er nog voor het sluiten van de markt een nieuwe spits zou worden gecontracteerd. Gisteren waren de Rotterdammers dichtbij het vastleggen van Klasnic, maar zette zijn club Werder Bremen een voet dwars.
8 mil. voor een speler die nog maar een contract heeft van een half jaaR?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef michiel_merk het volgende:
wel apart ..geen klasnic voor 6 maar wel Love voor 8 miljoen
Werder wees een bod van 6 miljoen afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef michiel_merk het volgende:
wel apart ..geen klasnic voor 6 maar wel Love voor 8 miljoen
Een bankzitter is natuurlijk ook geen 6 miljoen waard. Zidan en Klose zijn de nieuwe spitsen bij werder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werder wees een bod van 6 miljoen af
Een contract van een half jaar afkopen voor 4 miljoen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef Steven184 het volgende:
Dat doen ze ook niet. Dat is het niet waard, mocht Love komen dan gok ik op een bedrag rond de 4 miljoen. Daarin neem ik zijn mindere seizoen mee en de contractduur natuurlijk. Veel meer kan het nooit worden, want daar hebben we het geld niet voor joh.
Ach je kan overdrijven Love is en leuke spits, maar kezman en huntelaar zijn toch wel 3 klasses beterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Wopper1 het volgende:
Mijn bronnen zijn altijd goed ingelicht en vanmorgen is dit al gemeld dat ze ver waren met een aansprekende spits...
Vagner Love is aansprekend, en zeker een zeer goede spits van het kaliber Kezman/Huntelaar![]()
Face it: das de enige manier om zo'n spits te krijgen voor Feyenoord op dit moment...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef Erasmusch het volgende:
8miljoen als zn contract nog 4maandjes doorloopt![]()
Kezman was ook een nobody toen die naar PSV kwam, let maar op.. Spelers als Lucius, Hofs en Buijs moeten voor hem werken, hij zet geen stap te veel maar huntelaar zien we ook niet meeverdedigen dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach je kan overdrijven Love is en leuke spits, maar kezman en huntelaar zijn toch wel 3 klasses beter
Dat lul ik, dat kwam ik namelijk tegen op de site van CSKA Moskou en op heel die site is niks te vinden over een contractverlenging.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef Wopper1 het volgende:
Wie lult nou weer dat Vagner een contract voor een half jaar heeft!?!?!?
In Rusland gelden er hele andere regels en wetten. Spelers kunnen daar zomaar niet weg na afloop van hun contract. Vagner heeft tijdje terug bijgetekend tot 2008, zelfs dit is dus niet het geval.
Iedereen roept maar wat, een groot ego...?? Terwijl 99% niks maar dan ook niks van Love weet!?!?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Een spits met een groot ego.
Zou dat bij feyenoord passen ?
Ik denk dat ik Love vaker heb zien spelen als jou, en Love lacht spelers als Buijs en Lucius vierkant uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kezman was ook een nobody toen die naar PSV kwam, let maar op.. Spelers als Lucius, Hofs en Buijs moeten voor hem werken, hij zet geen stap te veel maar huntelaar zien we ook niet meeverdedigen dus....![]()
Over een half jaar lullen ze allemaal anders,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Love wordt onderschat hiero
Laat ze maar, kan die alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Love wordt onderschat hiero
Daar kan jij je wel eens zwaar in vergissenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Love vaker heb zien spelen als jou, en Love lacht spelers als Buijs en Lucius vierkant uit![]()
Ik heb hem zo al vaker in actie gezien tijden wedstrijden van CSKA ( CL en competitie op tv )quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iedereen roept maar wat, een groot ego...?? Terwijl 99% niks maar dan ook niks van Love weet!?!?
Je hebt ook mensen die kunnen een oordeel geven zonder beoordeeld te zijn, dat jij dat niet kan daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar kan jij je wel eens zwaar in vergissen![]()
Maar ben jij dan ook wel objectief? Is er geen ajax topic?
Een Braziliaan in het koude Rusland is vragen om problemen. CSKA is een ploeg die met 10 man voor de eigen goal gaat hangen, en wacht op die ene kans. Vagner Love zal het gaan laten zien in de Eredivisie..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem zo al vaker in actie gezien tijden wedstrijden van CSKA ( CL en competitie op tv )
Uhum kijk de link boven is.jordy nogwat,hahah lekker betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tis rond dus, nu is feyenoord weer kandidaat voor top 3 echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |