quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik weet, het is een domme reden... Maar als er filmpjes over een speler op YouTube staan is ie vaak wel oké.
Ja, maar er is maar één Dirkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Touche,maar ja ik ben ook Dirkie gewend he,die werkte hard en maakte goals.Meer dan Vagner Love iniedergeval.
Precies! En wat is er mis met Love? Weet je hoeveel Braziliaanse spitsen er zijn? HIj wordt niet voor niks geselecteerd uit wellicht 500 Professionele spitsen van Brazilie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Maikalo het volgende:
Klaag, klaag, klaag. Iedereen klaagt en klaagt maar. We mogen gewoon blij zijn dat er überhaupt een spits komt![]()
Achterbakse gedoe van Jorien,en wedden dat de meeste supporters hierin zullen trappen.quote:Druk neemt toe bij Feyenoord 31 augustus 2006
Dirk Kuyt naar Liverpool, de financiële situatie, slechte prestaties op het veld en het uitblijven van aansprekende aankopen. Vier factoren die ervoor hebben gezorgd dat de druk bij Feyenoord groot is. Supporters roeren zich en het bestuur, inclusief president-commissaris Jorien van den Herik proberen met een mediaoffensief het tij te keren.
De jarenlang onaantastbare Van den Herik bevindt zich opeens in de hoek waar de klappen vallen. Sinds afgelopen zondag, toen hij in het NOS-programma Studio Voetbal zat, probeert Van den Herik uitleg te verschaffen over de financiële situatie, die de laatste jaren slechter bleek te zijn dan de club al die tijd naar buiten bracht. Het is tekenend dat Van den Herik zelf kwam praten over de situatie, terwijl hij in de dagen daarvoor financieel directeur Onno Jacobs en algemeen directeur Chris Woerts aan het woord had gelaten om zaken te verduidelijken. De supporters namen daar geen genoegen mee en wilden uitleg van de grote baas.
De financiële situatie bleek dermate slecht te zijn geweest dat Feyenoord na het seizoen 2004/2005 grote schulden had. De KNVB zette de club in categorie 1, warbij de bond inzage krijgt in het financiële reilen en zeilen van de club. Dat Feyenoord destijds op de rand van een faillissement verkeerde, zoals TV Rijnmond meldde, wordt betwist door Feyenoord, maar onder fans was het kwaad al geschied. Ook de uitleg dat de afgelopen jaren verschillende trainers en technisch directeuren verkeerde aankopen hebben gedaan viel niet in goede aarde. 'Is Van den Herik niet zelf verantwoordelijk voor het aanstellen van die personen?', luidt de vraag vanuit de supportershoek.
Afgelopen dinsdag legde de directie, met technisch manager Peter Bosz, maar zonder Van den Herik, op een supportersavond opnieuw verantwoording af. Bosz legde uit dat de zoektocht naar nieuwe spelers nog niet was opgegeven en hield de morrende fans een warme worst voor: "Er is zestig procent kans op een nieuwe aankoop". Het Legioen was echter niet te spreken over het feit dat van den Herik op die avond ontbrak en ook de aankondiging, een dag later, dat FC Groningen-middenvelder Danny Buijs was aangetrokken, leidde nog niet tot juichende taferelen. Sterker nog, op donderdag hing er een groot spandoek bij het trainingsveld met de tekst: "Van den Herik Oprotten". In een open brief in het AD reageerde Van den Herik donderdag opnieuw uitvoerig over de situatie. Hij schrijft daarin dat hij 'wel op supportersbijeenkomsten wil verschijnen, maar dan moeten het kleine groepen zijn en geen menigte van tweehonderd man'.
De verkoop van Kuyt aan Liverpool en de daarmee gepaard gaande binnenstromende miljoenen blijken de aanzet te zijn geweest tot een serieuze crisis, die Feyenoord deze dagen in zijn greep houdt. Van den Herik en het bestuur hebben hun handen vol met het beheersen van ontstane situatie en het is dan ook de vraag of een nieuwe spits nog wel de oplossing voor alle problemen is.
En daar ging je betoog.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Evert heeft niet altijd gelijk,maar daarin wel.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hij is nu al mijn held
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Hij is nu al mijn held
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Hij is nu al mijn held
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:38 schreef Maikalo het volgende:
Kan iemand er een gouden tand bijtekenen![]()
Neuh, denk het niet. Was al eerder bekend gemaakt dat hij niet kwam, dus zie niet in waarom nu opeens wel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Maar wat denk jij,komt er nog een spits ?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef supertux het volgende:
[..]
beter dan die van theo janssen![]()
Maar het voordeel van Pi-air is dat hij er nog wel een vrije trap in zal knallen denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Sjakie01 het volgende:
Met Pi-air hebben jullie een even goede spits in huis als PSV met Kluivert denk ik. Beiden ver over hun top.
Wat is Engelaar dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Sjakie01 het volgende:
Met Pi-air hebben jullie een even goede spits in huis als PSV met Kluivert denk ik. Beiden ver over hun top.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Maikalo het volgende:
Ik ga me er op voorbereiden dat we met Pi-air in de spits in het rechterrijtje staan bij de winterstop. Na de winterstop gewoon een spits van formaat, en we worden kampioen![]()
Qua kapsel gaat Feyenoord er na Kuyt niet op achteruit i.i.g.quote:
Lijkt jezus wel, ownee die bestaat nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua kapsel gaat Feyenoord er na Kuyt niet op achteruit i.i.g.![]()
hoop dat die komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef Ludacriss het volgende:
Vagner Love is een goeie spits. Is erg zakelijk in zijn spel, je ziet hem niet totdat ie scoort en met zijn wijsvinger in de lucht naar de tribunes rent. Zou denk ik wel bij Feyenoord passen.
Dat was een cynische post van me. Pi-air is echt niet meer die van 3/4 jaar geleden.quote:
Waarom geil jij zo op die Vagner gast man.Is niks speciaals.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt jezus wel, ownee die bestaat niet
[..]
hoop dat die komt
Hijk komt toch niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijk filmpje dan
Je zit op het verkeerde forum vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt jezus wel, ownee die bestaat niet
Jij vindt niemand speciaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom geil jij zo op die Vagner gast man.Is niks speciaals.
Zou het volgende doen:gewoon niet kijken naar roddelsites en dergelijk tot 12uur s'nachts dan kijken op www.feyenoord.nl,en voila.Bespaart je een hoop ergenissen en frustraties.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:10 schreef Maikalo het volgende:
Het blijft gewoon speculeren tot er een persbericht komt. Of tot 12 uur wachten.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua kapsel gaat Feyenoord er na Kuyt niet op achteruit i.i.g.![]()
Morgen 10 uur staat het er pas op. was wel raar feyenoord.nl geupdate savonds gisterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Zou het volgende doen:gewoon niet kijken naar roddelsites en dergelijk tot 12uur s'nachts dan kijken op www.feyenoord.nl,en voila.Bespaart je een hoop ergenissen en frustraties.
Achter op zijn shirt staat: Vagner S. Maar zou wel maf zijn jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Moet je voorstellen, dat er van die mega-hooligans met "Love" achter op hun Feyenoord-shirtje gaan rondlopen...![]()
rare gewaarwording jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Morgen 10 uur staat het er pas op. was wel raar Feyenoord.nl geupdate savonds gister![]()
"mega hooligansquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Moet je voorstellen, dat er van die mega-hooligans met "Love" achter op hun Feyenoord-shirtje gaan rondlopen...![]()
wel stone island ik kijken in de stad, hing zo jack 250 euro, niet dat ik het gekocht zou hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
rare gewaarwording ja
[..]
"mega hooligans" intresseren zich niet in voetbal, dus kopen geen shirt
Ik koop ook nooit shirts, ben ik nu ook een megahooligan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
"mega hooligans" intresseren zich niet in voetbal, dus kopen geen shirt
Iets is me niet helemaal duidelijk aan deze postquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel stone island ik kijken in de stad, hing zo jack 250 euro, niet dat ik het gekocht zou hebben
Wel stone island. Ik kijken in de stad, hing zo jack van Stone Island 250 euro, niet dat ik het gekocht zou hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Iets is me niet helemaal duidelijk aan deze post![]()
waarom ging je kijken dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel stone island ik kijken in de stad, hing zo jack 250 euro, niet dat ik het gekocht zou hebben
nee, je draait het omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit shirts, ben ik nu ook een megahooligan?
Ik koop FR Casuals.. en soms een oud shirt om in te trainen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit shirts, ben ik nu ook een megahooligan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |