Bij wijze van uitzondering zal ik in dit topic alleen dequote:
als PI gebruiken.
Verkeerde PI. Dat wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw deeltje.
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht, ik show ff mijn toffe boekenplank. Er mist nog een LP Best Of Dubai.
[afbeelding]
Je meent het.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat K-man met zijn gay bak denkt te bereiken
Ik heb voor sommige bestemmingen ook wel een plankje volquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef k_man het volgende:
Als je voor elke bestemming drie reisgidsen koopt raakt je plankje snel vol ja.
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.![]()
Definieer 'groot'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?
Minstens twee weken en verder dan het VK, Duitsland, Belgie, Luxemburg en Denemarken.quote:
Ja, Marseille.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef Fogel het volgende:
Frankrijk ben je ook binnen een paar uur <> groot ... minimaal doorkarren naar Zuid-Frankrijk dan.

't is van Le Corbusier... en zijn ideeën moeten je wel aanspreken. Hij had namelijk het plan om het hele centrum van Parijs te vervangen voor 18 van dit soort hoge flatsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Fogel het volgende:
Het is nét iets mooier dan de standaard jaren 50-60 voorstad woonfabrieken, maar om daarvoor nu naar Marseille te gaan... vertel, vertel, wat is er zo speciaal aan? Staat het 'op stelten' zodat de zee er onderdoor spoelt bij vloed ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proraquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef Fogel het volgende:
Uhm... waren die lui geinspireerd door Hitler's 1km lange hotel (kom even niet op de naam)????
Aangezien de Fransen nog nooit een oorlog gewonnen hebben, lijkt me deze vergelijk niet echt gepastquote:
Kut Bushquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:27 schreef Fogel het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
= 18 maal 5 legers in Risk
Die zit er niet bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:21 schreef Douwe het volgende:
Ga dan gelijk voor een 1GB MP3 speler... brengt ineens de mogelijkheid om een iPod te kopen
Voor laagvliegen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Airmiles?
Het zou al een hele revolutie zijn om uberhaupt een mp3-spelert te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:55 schreef Douwe het volgende:
Zonder iPod tel je niet mee, k_man.
Dat is wat jij vandaag geprobeerd hebt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patsen bij een voetbalwedstrijd
Nu al he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk? Heeft je SLK geen radio, of is die er uit gejat?
Commentaar luisteren met een oor, andere oor gebruiken om sfeer te proevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef Douwe het volgende:
Bij een voetbalwedstrijd naar een MP3 speler luisterenDan kun je niet genieten van die schitterende zang en poëtische uitlatingen van het publiek
Het commentaar van een andere wedstrijd die eerder gespeeld is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Commentaar luisteren met een oor, andere oor gebruiken om sfeer te proeven
Ik leef niet permanent in m'n auto.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk? Heeft je SLK geen radio, of is die er uit gejat?
Daar heb ik 20 jaar geleden nog eens gevoetbald.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef Douwe het volgende:
En ey, respect voor FC Haarlem he, mooiste stadion van Nederland
Ik ben denk 2 of 3 keer in m'n leven wezen zeilen. Voetbal ben ik op m'n 14e mee gestopt (een enkele terugkeer naar de voetbalvelden op latere leeftijd niet meegerekendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:50 schreef Douwe het volgende:
Wat ben je ook een atleet, squashen, zeilen, voetballen, niets is je te gek!
Dat is een nieuwe SLK, dus niet de geej versie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Of in dezelfde kleur...
[afbeelding]
Let op de uitlaten in de vorm van hartjes...
Oh sorry. Het is inderdaad een auto voor echte mannen, dat blijkt wel uit het plaatje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe SLK, dus niet de geej versie.![]()
Dat zijn toch de dagen dat jij Talpa kijkt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja want stappen op donderdag, vrijdag en zaterdag is geweldig :´)
Koop een laptop met een normaal keyboard, zo begrijpen we je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijt elkaar ook net :´)
Jij welquote:Het bootje kan niet tegen een beetje wind, dus dat wordt met de bus naar Rosario toe denk
Ik jou ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel lief topic.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind jou lief
Deze gaat in mijn sigquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jou vind ik overigens niet lief
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind jou lief
Je lijkt net mijn ex. Ik zou er trots op zijnquote:
Ik neem hem er ook in op.quote:
Hersteldquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef UIO_AMS het volgende:
en je PI, wat doe je?
Jag? Waarom heeft die Duitse auto rode letters op het kenteken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:23 schreef Fogel het volgende:
En waarom rode en geen zwarte letters?
Dealerplaat meende ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jag? Waarom heeft die Duitse auto rode letters op het kenteken?
Eigenaar = vrouw = gevaar op de weg = rode letters ter waarschuwing?
Altijd handig voor junksquote:
Pwnd de fiscus betekent datquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jag? Waarom heeft die Duitse auto rode letters op het kenteken?
Eigenaar = vrouw = gevaar op de weg = rode letters ter waarschuwing?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef Fogel het volgende:
Wat je wil zeggen is dat het een soort "grijs" kenteken is?
quote:Rote Kennzeichen sind seit 1998 ausschließlich für den Gebrauch durch Firmen im Autohandel und -Service vorgesehen, die damit im öffentlichen Straßenverkehr Probe- und Zulassungsfahrten unternehmen können. Die rote Nummer beginnt stets mit einer "06".
Vandaag ook weer eens geweest in MVD. Terug even langs Las Palmas gegaan, maar daar viel weinig te beleven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga donderdag pas, eerst naar MVD
Zondag rijden, buiten Benelux rijden o.a.quote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zoals?
Buiten de BeNeLux tijden is opzich wel een voordeel voor een auto met een Duits kenteken...quote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zondag rijden, buiten Benelux rijden o.a.
quote:'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood
SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
Je begrijpt de functie van dequote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Eigenlijk vindt je het helemaal niet?
niet
Maakt dit het duidelijker?quote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Leg es uit dan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij wijze van uitzondering zal ik in dit topic alleen de [afbeelding] als PI gebruiken.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
En zodra UIO iets doet, voelen jij en k_man de behoefte dat ook te doen?
Ik wist altijd al dat je geej was.quote:
In de BC afdeling van de bus? Of kreeg je geen upgrade...quote:Op maandag 4 september 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nieuwsflah:
Bussen zijn cool, lekker geslapen
quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de BC afdeling van de bus? Of kreeg je geen upgrade...![]()
Dan moet ik ook nog de afstand, de lengte van het verblijf op de plaats van bestemming en het aantal en soort reisgenoten wetenquote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Arg is het gewoon standaard
10 euro voor 7 uur vind ik niet veel. Laat DT nu maar komen met zijn DT-formule
In dat geval is het antwoord 42quote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
700 km, 2, geen en buitenaards
Cultuurbarbaar...quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat betekent in de geweldige-DT-is-een-held-index?
700km in 7 uur met een bus door ZA scoort hoog op de Fear Factor (100km/h gemiddeld! )quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jag känner en bottquote:
Ik ken een robotquote:
Douwe is haar naam?quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Douwe het volgende:
Ik ken een robot
haar naam is Douwe, Douwe is haar naam
ze kan je verbannen, Je zo hard verbannen
ze houdt onze chatbox schoon
Ik wil je vertellen, ik ken een robot
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn mensen FOK!!-users die me begrijpen![]()
Je hebt in ieder geval een toepasselijke signaturequote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)
@Jag: Hoi
Das Adriaan.quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Fogel het volgende:
Jag, waarom heb je eigenlijk een tekening van Bob Saget als avatar?
Verborgen boodschappen in postsquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En men moet er natuurlijk niet van uit gaan dat alles wat hier staat door mensen gemaakt isquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp?
quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Verborgen boodschappen in posts
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is het weer een matige DT grap.quote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweest
En toch vraag ik me af hoe vaak je hebt geprobeerd iets bijzonders te lezen in die postquote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweest
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef Fogel het volgende:
Over verborgen dingen gesproken, ik zie de foto van Bob Saget niet meer in mijn vorige post... Jag heeft hem wel gequote, en als ik op de edit knop druk staat de link er ook gewoon. Apart. Maar begrijpelijk want die Saget is maar een rare vent.
1x, ik drukte op 'Quote'quote:En toch vraag ik me af hoe vaak je hebt geprobeerd iets bijzonders te lezen in die post
Wasquote:Over verborgen dingen gesproken, ik zie de foto van Bob Saget niet meer in mijn vorige post... Jag heeft hem wel gequote, en als ik op de edit knop druk staat de link er ook gewoon. Apart. Maar begrijpelijk want die Saget is maar een rare vent.
Das al een jaar of vijf niet meerquote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Fogel het volgende:
Heeft de KLM nog steeds de aanbieding dat je op vertoon van je boardingpass/ticket gratis met de NS mag reizen? Zo ja, dan kan ik al vanaf 290¤ onbeperkt treinen
Jammer, zou het handig zijn omdat ik weer voornamelijk KLM ga vliegen ipv SAS. Maar ach, op Schiphol overstappen, daar heb ik geen trein voor nodig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das al een jaar of vijf niet meer
quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef Douwe het volgende:
Met een lange overstap had je dan nog gemakkelijk even een bezoekje kunnen brengen aan Douwe
Haarlem.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef Fogel het volgende:
Douwe woont op het Leidse Plein? (of is er jointprovider?)
De langste vrije busbaan ter wereld (25km) :quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Fogel het volgende:
Hebben ze een eigen weg aangelegd voor die bus?? Of is dit gewoon zo afgelegen dat dit de enige verbinding is met de bewoonde wereld (1 bus om 0800u en eentje 1700)?
Wat is het nut van kijken onder je voet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik nog een litteken heb onder m'n voet. Geen idee hoe die daar gekomen is.
Geen idee, ik voelde ineens een "bobbeltje".quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het nut van kijken onder je voet?
Auto´s blieken?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Hai allen!
Ik ben weer terug...![]()
Was je weg dan?!
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Hai allen!
Ik ben weer terug...![]()
Was je weg dan?!
5quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang is Antwerpen reizen van deur tot deur?
drie en half uur?
[DAM-modus]Ach man, dat trek ik makkelijk in 2 uur![/DAM-modus]quote:
Zelfs met al die leuke parkeerplaatsen onderweg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[DAM-modus]Ach man, dat trek ik makkelijk in 2 uur![/DAM-modus]
Ik stond net even op een parkeerplaats, toen mijn oog viel op een sticker van Parkeerplaatshoer. Misschien wat voor DAM?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelfs met al die leuke parkeerplaatsen onderweg?![]()
Ligt eraan waar je woont Douwe.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Douwe het volgende:
Jag: Knokke is toch dichterbij dan Antwerpen
Ja, hij woont afgelegen. Groningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan woon je wel erg afgelegen. In 5 uur ben ik op de fiets in Antwerpen.
Van [locatie] naar Antwerpen Centraal is 4 uur 3 minuten. Naar Knokke is het 6.21.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Douwe het volgende:
Jag: Knokke is toch dichterbij dan Antwerpen
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Groningen niet onder Antwerpen ligt, dus woont ie toch dichterbij Knokke?
We wonen niet allemaal in Maastricht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan woon je wel erg afgelegen. In 5 uur ben ik op de fiets in Antwerpen.
Het duurde toch 5 uurquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van [locatie] naar Antwerpen Centraal is 4 uur 3 minuten. Naar Knokke is het 6.21.
Er moet nog een busritje en wachttijd bij.quote:
Dit is dus net niet cool doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Je probeert nu net zo cool te worden als de onnavolgbare DT
Kansloze missie
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg je nou dat ik niet cool doe? Ik ben tenminste geen DT wannabe
Kan ie eindelijk eens gaan kamperenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef Fogel het volgende:
K_man, is deze 'mobiele'garage' iets voor je? Volgens de specs past er een SLK in!
[afbeelding]
De vraag is natuurlijk of je dit ding kan gebruiken voor permanente bewoning door je buitenlandse au-pairquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef Fogel het volgende:
Prijskaartje voor dat ding ("Volkner Mobil Performance"): 855.000 euro, zonder de auto dus.
Jij doet idd niet cool.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg je nou dat ik niet cool doe? Ik ben tenminste geen DT wannabe
Is dat niet meer iets voor BHFH?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je dit ding kan gebruiken voor permanente bewoning door je buitenlandse au-pair![]()
Vakantie is ook keihard werken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Ja, dus. Eerst werkstress, daarna ziek, maar daarna lekker op vakantie (geen werk dus UIO!) naar Mozambique...
quote:Ik durf tegenwoordig geen landen meer aan te raden, want dan wordt het gelijk oorlog, maar desalniettemin was het érg de moeite waard. Lekker weer, geweldige sfeer, wit-wit strand met blauw-blauwe zee vol heerlijke kreeft, krab en garnalen, bussen vol kinderen en geiten die natuurlijk onderweg stranden, lekkere muziek, dhows, markten, duiken en snorkelen en mooie oude Portugese gebouwen die nog net niet instorten (en die toch 100x meer sfeer hebben dan als ze daadwerkelijk worden opgeknapt). Hmmmm....![]()
Dat is zeker aardig.quote:En ik heb ook nopg wat mooi weer mee terug genomen, das toch aardig?!
Kun je nergens anders heen? Granada of Sevilla of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit opgesloten in Cordoba
En dat is geen leuke plek om opgesloten te ziten
Ik zit ook regelmatig opgesloten in Cordoba, ze hebben er wel een leuke pub.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit opgesloten in Cordoba
En dat is geen leuke plek om opgesloten te ziten
Teringeind vliegen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kun je nergens anders heen? Granada of Sevilla of zo?
Leuke jongen?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook nog omdat ik wat ga drinken met een ander maar dat zeg ik er niet bij natuurlijk![]()
Hikkie heeft nog steeds een analoog model camera. Tot groot verdriet van blij poserende Mozambikaanse kinderen, die vervolgens en masse de zwarte achterkant van mijn camera wilden bekijken.... wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer om foto's vragen ?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:05 schreef k_man het volgende:
Hoeveel liedjes passen er ongeveer op een 256mb mp3-speler?
Je vergeet ietsquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef k_man het volgende:
Ja wie wil er nou geen dikke verslaafde pad zijn.
http://www.archined.nl/oem/reportages/mbm/mbm.htmlquote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
Met SLK_air moet ik eigenlijk naar Stuttgart hè?
In het weekend of doordeweeks? En in hoogseizoen of laagseizoen?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef Douwe het volgende:
Zeg DT, jij als goedkope locatie-zoek-held... wat is een goedkoop hotel in Barcelona? Kan alleen maar loeidure hotels vinden
Voor hoeveel personen en welk gewenst luxe niveau?quote:
NH Hotel zit op 76 euro per nacht voor een 2 persoonskamer... op zich wel te doen, maar ik sliep 2 jaar geleden in een NH hotel voor 39 euro per nacht... En dat in het hoogseizoen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen en welk gewenst luxe niveau?
NH Hotel forum: http://www.nh-hotels.com/
Als het goedkoop en goed moet zijn: http://www.hostelz.com/hostel/130-Barcelona-Mar-Youth-Hostel
Goedkoop en op leuke locatie: http://www.hostelz.com/hostel/1735-Sea-Point-Youth-Hostel
Het door Brinkman en Van der Vlugt ontworpen stationsgebouw van het voormalige vliegveld Ypenburg bezocht. En nog even in het gebouw van de Eerste Kamer geweest. die ik dus net ook weer op TV ziequote:Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef k_man het volgende:
Wat hebben jullie met Open Monumentendag gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |