Dat is wat jij vandaag geprobeerd hebt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patsen bij een voetbalwedstrijd
Nu al he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk? Heeft je SLK geen radio, of is die er uit gejat?
Commentaar luisteren met een oor, andere oor gebruiken om sfeer te proevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef Douwe het volgende:
Bij een voetbalwedstrijd naar een MP3 speler luisterenDan kun je niet genieten van die schitterende zang en poëtische uitlatingen van het publiek
Het commentaar van een andere wedstrijd die eerder gespeeld is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Commentaar luisteren met een oor, andere oor gebruiken om sfeer te proeven
Ik leef niet permanent in m'n auto.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk? Heeft je SLK geen radio, of is die er uit gejat?
Daar heb ik 20 jaar geleden nog eens gevoetbald.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef Douwe het volgende:
En ey, respect voor FC Haarlem he, mooiste stadion van Nederland
Ik ben denk 2 of 3 keer in m'n leven wezen zeilen. Voetbal ben ik op m'n 14e mee gestopt (een enkele terugkeer naar de voetbalvelden op latere leeftijd niet meegerekendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:50 schreef Douwe het volgende:
Wat ben je ook een atleet, squashen, zeilen, voetballen, niets is je te gek!
Dat is een nieuwe SLK, dus niet de geej versie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Of in dezelfde kleur...
[afbeelding]
Let op de uitlaten in de vorm van hartjes...
Oh sorry. Het is inderdaad een auto voor echte mannen, dat blijkt wel uit het plaatje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe SLK, dus niet de geej versie.![]()
Dat zijn toch de dagen dat jij Talpa kijkt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja want stappen op donderdag, vrijdag en zaterdag is geweldig :´)
Koop een laptop met een normaal keyboard, zo begrijpen we je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijt elkaar ook net :´)
Jij welquote:Het bootje kan niet tegen een beetje wind, dus dat wordt met de bus naar Rosario toe denk
Ik jou ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel lief topic.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind jou lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |