Buiten de BeNeLux tijden is opzich wel een voordeel voor een auto met een Duits kenteken...quote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zondag rijden, buiten Benelux rijden o.a.
quote:'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood
SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
Je begrijpt de functie van dequote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Eigenlijk vindt je het helemaal niet?
niet
Maakt dit het duidelijker?quote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Leg es uit dan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij wijze van uitzondering zal ik in dit topic alleen de [afbeelding] als PI gebruiken.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
En zodra UIO iets doet, voelen jij en k_man de behoefte dat ook te doen?
Ik wist altijd al dat je geej was.quote:
In de BC afdeling van de bus? Of kreeg je geen upgrade...quote:Op maandag 4 september 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nieuwsflah:
Bussen zijn cool, lekker geslapen
quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de BC afdeling van de bus? Of kreeg je geen upgrade...![]()
Dan moet ik ook nog de afstand, de lengte van het verblijf op de plaats van bestemming en het aantal en soort reisgenoten wetenquote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Arg is het gewoon standaard
10 euro voor 7 uur vind ik niet veel. Laat DT nu maar komen met zijn DT-formule
In dat geval is het antwoord 42quote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
700 km, 2, geen en buitenaards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |