Cultuurbarbaar...quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat betekent in de geweldige-DT-is-een-held-index?
700km in 7 uur met een bus door ZA scoort hoog op de Fear Factor (100km/h gemiddeld! )quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jag känner en bottquote:
Ik ken een robotquote:
Douwe is haar naam?quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Douwe het volgende:
Ik ken een robot
haar naam is Douwe, Douwe is haar naam
ze kan je verbannen, Je zo hard verbannen
ze houdt onze chatbox schoon
Ik wil je vertellen, ik ken een robot
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn mensen FOK!!-users die me begrijpen![]()
Je hebt in ieder geval een toepasselijke signaturequote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)
@Jag: Hoi
Das Adriaan.quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Fogel het volgende:
Jag, waarom heb je eigenlijk een tekening van Bob Saget als avatar?
Verborgen boodschappen in postsquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp? (Tip: de ... in de vorige post is een link)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En men moet er natuurlijk niet van uit gaan dat alles wat hier staat door mensen gemaakt isquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Fogel het volgende:
Ben ik geen mens omdat ik je begrijp?
quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Verborgen boodschappen in posts
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is het weer een matige DT grap.quote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweest
En toch vraag ik me af hoe vaak je hebt geprobeerd iets bijzonders te lezen in die postquote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
Als je het nou nog goed had gedaan was ie misschien leuk geweest
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef Fogel het volgende:
Over verborgen dingen gesproken, ik zie de foto van Bob Saget niet meer in mijn vorige post... Jag heeft hem wel gequote, en als ik op de edit knop druk staat de link er ook gewoon. Apart. Maar begrijpelijk want die Saget is maar een rare vent.
1x, ik drukte op 'Quote'quote:En toch vraag ik me af hoe vaak je hebt geprobeerd iets bijzonders te lezen in die post
Wasquote:Over verborgen dingen gesproken, ik zie de foto van Bob Saget niet meer in mijn vorige post... Jag heeft hem wel gequote, en als ik op de edit knop druk staat de link er ook gewoon. Apart. Maar begrijpelijk want die Saget is maar een rare vent.
Das al een jaar of vijf niet meerquote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Fogel het volgende:
Heeft de KLM nog steeds de aanbieding dat je op vertoon van je boardingpass/ticket gratis met de NS mag reizen? Zo ja, dan kan ik al vanaf 290¤ onbeperkt treinen
Jammer, zou het handig zijn omdat ik weer voornamelijk KLM ga vliegen ipv SAS. Maar ach, op Schiphol overstappen, daar heb ik geen trein voor nodig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das al een jaar of vijf niet meer
quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef Douwe het volgende:
Met een lange overstap had je dan nog gemakkelijk even een bezoekje kunnen brengen aan Douwe
Haarlem.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef Fogel het volgende:
Douwe woont op het Leidse Plein? (of is er jointprovider?)
De langste vrije busbaan ter wereld (25km) :quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Fogel het volgende:
Hebben ze een eigen weg aangelegd voor die bus?? Of is dit gewoon zo afgelegen dat dit de enige verbinding is met de bewoonde wereld (1 bus om 0800u en eentje 1700)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |