Wat is het nut van kijken onder je voet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik nog een litteken heb onder m'n voet. Geen idee hoe die daar gekomen is.
Geen idee, ik voelde ineens een "bobbeltje".quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het nut van kijken onder je voet?
Auto´s blieken?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Hai allen!
Ik ben weer terug...![]()
Was je weg dan?!
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Hai allen!
Ik ben weer terug...![]()
Was je weg dan?!
5quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang is Antwerpen reizen van deur tot deur?
drie en half uur?
[DAM-modus]Ach man, dat trek ik makkelijk in 2 uur![/DAM-modus]quote:
Zelfs met al die leuke parkeerplaatsen onderweg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[DAM-modus]Ach man, dat trek ik makkelijk in 2 uur![/DAM-modus]
Ik stond net even op een parkeerplaats, toen mijn oog viel op een sticker van Parkeerplaatshoer. Misschien wat voor DAM?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelfs met al die leuke parkeerplaatsen onderweg?![]()
Ligt eraan waar je woont Douwe.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Douwe het volgende:
Jag: Knokke is toch dichterbij dan Antwerpen
Ja, hij woont afgelegen. Groningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan woon je wel erg afgelegen. In 5 uur ben ik op de fiets in Antwerpen.
Van [locatie] naar Antwerpen Centraal is 4 uur 3 minuten. Naar Knokke is het 6.21.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Douwe het volgende:
Jag: Knokke is toch dichterbij dan Antwerpen
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Groningen niet onder Antwerpen ligt, dus woont ie toch dichterbij Knokke?
We wonen niet allemaal in Maastricht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan woon je wel erg afgelegen. In 5 uur ben ik op de fiets in Antwerpen.
Het duurde toch 5 uurquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van [locatie] naar Antwerpen Centraal is 4 uur 3 minuten. Naar Knokke is het 6.21.
Er moet nog een busritje en wachttijd bij.quote:
Dit is dus net niet cool doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Je probeert nu net zo cool te worden als de onnavolgbare DT
Kansloze missie
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg je nou dat ik niet cool doe? Ik ben tenminste geen DT wannabe
Kan ie eindelijk eens gaan kamperenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef Fogel het volgende:
K_man, is deze 'mobiele'garage' iets voor je? Volgens de specs past er een SLK in!
[afbeelding]
De vraag is natuurlijk of je dit ding kan gebruiken voor permanente bewoning door je buitenlandse au-pairquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef Fogel het volgende:
Prijskaartje voor dat ding ("Volkner Mobil Performance"): 855.000 euro, zonder de auto dus.
Jij doet idd niet cool.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg je nou dat ik niet cool doe? Ik ben tenminste geen DT wannabe
Is dat niet meer iets voor BHFH?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je dit ding kan gebruiken voor permanente bewoning door je buitenlandse au-pair![]()
Vakantie is ook keihard werken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Hik het volgende:
Ja, dus. Eerst werkstress, daarna ziek, maar daarna lekker op vakantie (geen werk dus UIO!) naar Mozambique...
quote:Ik durf tegenwoordig geen landen meer aan te raden, want dan wordt het gelijk oorlog, maar desalniettemin was het érg de moeite waard. Lekker weer, geweldige sfeer, wit-wit strand met blauw-blauwe zee vol heerlijke kreeft, krab en garnalen, bussen vol kinderen en geiten die natuurlijk onderweg stranden, lekkere muziek, dhows, markten, duiken en snorkelen en mooie oude Portugese gebouwen die nog net niet instorten (en die toch 100x meer sfeer hebben dan als ze daadwerkelijk worden opgeknapt). Hmmmm....![]()
Dat is zeker aardig.quote:En ik heb ook nopg wat mooi weer mee terug genomen, das toch aardig?!
Kun je nergens anders heen? Granada of Sevilla of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit opgesloten in Cordoba
En dat is geen leuke plek om opgesloten te ziten
Ik zit ook regelmatig opgesloten in Cordoba, ze hebben er wel een leuke pub.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit opgesloten in Cordoba
En dat is geen leuke plek om opgesloten te ziten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |