sssst, we zijn toch Homo'squote:
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
9 September gezelligheid/zuip meet te Prinsenbeek
IEDEREEN LEZEN EN KOMEN HOMO'S !!!!
![]()
kom wel over 20 minuutjes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef BattleLies het volgende:
IJsmutsieeeeee kun jij msnnen of ben je druk???
Moet ff wat overleggen voor de meeting!
he een nieuwe member?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:03 schreef maniack28 het volgende:
De 20 minuten waren de eerste 2 posts nog niet voorbij hoor
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Rudy! Mag ik je mailen!? Heb een vraagje! dringend zeg maar !
Neuh.. ik stond opeens in dit topic.. weet eiglijk niet waarom.. heb BF niet eensquote:
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
he flikkers ik heb een probleem:
had gister een meetingroom geboekt bij die lekkere nieuwe secretaresse die ik een paar topics terug gepost heb, en toen mailde ze iets doms terug en toen mailde ik dat ik dr met de mattenklopper zou komen slaan...., nu maild ze niet meer terug![]()
wat moet ik doen????????
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...
koop een lolliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????
IK MOET NU GOED ADVIES WANT MET EEN SCHULDGEVOEL KAN IK NIET RUKKEN!!![]()
niet zo'n lollie een anderequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze is ouder dan 12, dan maakt dat geen indruk meer![]()
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
niet zo'n lollie een andereen dan is het weer heel snel
![]()
![]()
juist jij begrijpt hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed idee![]()
das goed np, maar moet weer naar de les,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks man! ga het vanmiddag direct even regelen!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed idee![]()
hee liesje, als een collega dit bij jou deed, zou je hem dan ook leuk vinden ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En jij maar zeggen dat je druk aan het 'werk' bent!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef BattleLies het volgende:
Eeh ... wat deed bij mij? een dildo sturen??
Eeh ik zou hem duidelijk maken dat ik niet geinstresseerd in hem ben omdat ik al bezet ben en de dildo lekker houden
90% van dit topic is onzinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef BattleLies het volgende:
Tuurlijk! anders zou hij het toch niet posten!?![]()
idd, it's realquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef BattleLies het volgende:
Tuurlijk! anders zou hij het toch niet posten!?![]()
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, it's realik post hier nl geen onzin!
maar of ik bravo's advies ga opvolgen weet ik nog niet
dit was de email, eigenlijk niet zo spectaculair als ik het zo terug leesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahahadan is t een behoorlijk tactisch mailtje van je naar die collega
gewoon heen gaan vragen of haar email een storing heeft
http://www.hallmark.nl/ecards.aspx keuze rond de 200 ecards gratis dacht ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts jij spoort echt niet
Stuur haar een lieve e-card
Dan ruk je met je andere hand!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????
IK MOET NU GOED ADVIES WANT MET EEN SCHULDGEVOEL KAN IK NIET RUKKEN!!![]()
Logisch dat ze niet aangekomen zijn, je hebt geen ontvanger ingevuld..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit was de email, eigenlijk niet zo spectaculair als ik het zo terug lees![]()
haha, ik weet niet wat de FN afdeling is, maar om 4 uur ga ik idd even bij mn collega's langs met de mattenklopper om het stof eruit te meppen!
Wil je dat ook moet je achter aansluiten, soep hebben we hier namelijk niet!
-----Original Message-----
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:33
To:
Subject: RE: Meeting room boeken
Die mensen bij jouw op de afdeling vallen zeker nu ook in slaap?
Jij zit toch op FN afdeling?
Hebben zij geen zakje cup of soup voor mij ;-)
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:22
To:
Misschien moet je dat maar doen! Slapen in de tijd van de baas, je bent geen boekhouder!
Thanks!
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:20
To:
Ik zit gewoon te slapen.... middagdip waarschijnlijk ;-) misschien moet ik een cup a soup ofzo nemen.
Geregeld dus!
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:18
To:
Hi AS,
Ik wil hem ook graag vanaf 15.00 uur :-))
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:17
To:
Hi Pascal,
Meeting room is alleen vanaf 15.00 uur beschikbaar..... is dit oke of moet ik voor een andere meeting room kijken?
AS
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:11
To:
Hi Astrid,
Had een foutje gemaakt, moest 31 augustus zijn...., zou je het willen omboeken? tijd is ook anders, 15.00 tot 17.00...
Thanks, Pascal
From:
Sent: dinsdag 29 augustus 2006 11:46
To:
Subject: Meeting room boeken
Hi Astrid,
Kan ik nu bij jou, als nieuwe Tilly zijnde :-)), ook meeting rooms boeken? Zoja zou jij voor morgen 5.2 willen vastzetten van 14.30 tot 16.30uur voor mij?
Thanks,
Urselke, ik heb je gemaild op een norvi..je weet wel adres.. heb je t mailtje ontvangen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Logisch dat ze niet aangekomen zijn, je hebt geen ontvanger ingevuld..![]()
Vreselijk, dat had ik ook vaak. Soms nog wel erger!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Timminater het volgende:
2 tussenuren en pauze achter elkaar, dus 2:10 uur niets te doen![]()
dan maar spammen
zie mn ervaring van net, die gaat dus niet werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Silver_Shark het volgende:
IJsmuts : http://www.hallmark.nl/ecardFull.aspx?cardId=317&cat=63 is wel goed voor jou
als de leraar binnen komt moet je gaan staan en "goedemiddag meneer" zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, ik ga weer naar school sinds 2 jaar, ben zeer benieuwd
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef IJsmuts het volgende:
IK ZAT NET TEGENOVER DR MET LUNCH EN ZE GROETTE ME NIET EENS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Je hebt d'r gekwetst! Stuur d'r een bos bloemen! Dat werkt bij elke vrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"
Waar was dat ook al weer![]()
dat heeft jeepee in zijn sigquote:
zeg gewoon voor haar neus dat je haar lekker vind en dat je elke dag op haar ruktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
MAAR IK WIL DR HELEMAAL NIKS STUREN ALLEEN MIJN GEWETEN SUSSEN OMDAT IK ANDERS NIET KAN RUKKEN OP HAAR!!!![]()
![]()
![]()
klotezooi
jajajaja wrijf het er maar in! Dat is de lijfspreuk van mijn vriendje jp ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"
Waar was dat ook al weer![]()
Replyedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Urselke, ik heb je gemaild op een norvi..je weet wel adres.. heb je t mailtje ontvangen?
dat ga ik doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
zeg gewoon voor haar neus dat je haar lekker vind en dat je elke dag op haar rukt![]()
zei ik ook tegen mijn docente nederlands en ik moest altijd voorin zitten ( voor haar ) en ze had altijd een kort rokje aan en soms zag ik haar slip of soms droeg ze geenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat ga ik doenen als bewijs neem ik dan de tissues mee
![]()
Moeten we voor je duimen???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat ga ik doenen als bewijs neem ik dan de tissues mee
![]()
je mag stoppen zodra je duimen op zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef BattleLies het volgende:
Hee IJSMUTS!
Mag ik al stoppen met duimen? ben je nou nog niet klaar met je goedmaak-actie????????
nee ik weet niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef BattleLies het volgende:
Hee IJSMUTS!
Mag ik al stoppen met duimen? ben je nou nog niet klaar met je goedmaak-actie????????
Wat heb je dr nou gestuurd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
ok, ik heb dr gemaild, als ze replied post ik dat wel ff![]()
lol!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, it's realik post hier nl geen onzin!
maar of ik bravo's advies ga opvolgen weet ik nog niet
heey gilze rijen das in de buurt van mij, lies, jedi, en timminaterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef sickah het volgende:
hebbik al gedaan op bof forum
maar zal t hier ook ffkes doen
Ben dus Stefan, 25 jaar komt uit het gat genaamd Gilze-Rijen en ik ben ambtenaar van beroep
Verder zuig ik nogal met bf2, kan niet richten en mijn k/d ratio is 1/100
hehequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef -chiel- het volgende:
Het is al zo lang stil rond IJsmuts dat ze is hem of aan het helpen (met rukken) of hij staat bij te komen van het knietje![]()
BF2 is zo last seasonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Straks alles eens lezen van IjsmutsNu eerst alles installeren. Raptor gehaald, nu misschien dat BF2 snel laad
![]()
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Veerie het volgende:
[..]
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...![]()
tenminste ik moet zondag weer op kindjes passen...quote:
kun je zaterdag mooi oefenen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef Veerie het volgende:
[..]
tenminste ik moet zondag weer op kindjes passen...
NEEEEEE JULLIE MOETEN ERBIJ ZIJN!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Veerie het volgende:
[..]
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...![]()
whahaha! is dat zo? naja.. dan moet je bij kef zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
NEEEEEE JULLIE MOETEN ERBIJ ZIJN!
Ijsmuts heeft als soep een slaapplaats voor kef geregeld in het homohok!
hoe weet je dat ze hem gelezen had dan, werk je met Groupwise toevallig...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef IJsmuts het volgende:
ok ze heeft hem gelezen maar reageerd niet, ze vind me vast erg sneu![]()
Your messagequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze hem gelezen had dan, werk je met Groupwise toevallig...
we hadden hier dus eerst groupwise en daar kun je dus zien of iemand je mail opent of zelfs weggooit.. en je kunt zelfs als een mail niet is geopend, hem terughalen uit alle mailboxen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Your message
To:
Sent: 31-8-2006 14:47
was read on 31-8-2006 14:48.
read receipt![]()
maar dat kan toch precies hetzelfde? ik doe al die dingen die jij zegt met outlookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
we hadden hier dus eerst groupwise en daar kun je dus zien of iemand je mail opent of zelfs weggooit.. en je kunt zelfs als een mail niet is geopend, hem terughalen uit alle mailboxen!
maar ja nu hebben we outlook...![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar dat kan toch precies hetzelfde? ik doe al die dingen die jij zegt met outlook![]()
echt wel! bijvoorbeeld recallen -) check je send items, selecteer een email, actions, recall this message!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ff proberen...
nee dus... iig niet in outlook 2003...
Verdient ut???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:48 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die een meisje ff wil helpen??
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:59 schreef BattleLies het volgende:
lol! homo!!
kant een uurtje wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:48 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die een meisje ff wil helpen??
Kopen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Eindelijk die raptor erin, begint eerst mn Floppy Disk te bokkenDus ik wil de driver slipstreamen, gaat m'n Windows XP disc ook te bokken
Lekker is dat kan ik eerst XP weer gaan kopen voordat ik verder kan
doorsturen naar mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
he flikkers ik heb een probleem:
had gister een meetingroom geboekt bij die lekkere nieuwe secretaresse die ik een paar topics terug gepost heb, en toen mailde ze iets doms terug en toen mailde ik dat ik dr met de mattenklopper zou komen slaan...., nu maild ze niet meer terug![]()
wat moet ik doen????????
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef egg-bird het volgende:
ik zit die avatars van ieder eens te bekijken maar die van rudi vind ik iets nazi achtigs hebben
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een surinaams jostie-band lid lijkt!
had ik je al verteld dat vrouwen hun mond nooit zo ver open moet zetten als ijsmuts in de buurt is?quote:
dat moet ze ook wel gewend zijn als ik in de buurt benquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat vrouwen hun mond nooit zo ver open moet zetten als ijsmuts in de buurt is?![]()
steve urkel cultuur barbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!
Of Bart de Graaf die zit te schijten
Sparta - Feyenoord 2-29 schoten op doelquote:
Wet koop op afstand toch ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef ursel het volgende:
Der zit toch wel 7 dagen bedenktijd op toch??![]()
het is Charisteasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord 2-28 schoten op doel
Sparta - Feyenoord 2-0 uitslag
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!
Of Bart de Graaf die zit te schijten
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef JK het volgende:
Zo,..... na dik 2 maanden geen BF2 te hebben gespeeld, zet ik 'm weer eens aan... met Point of Existence 2.... ziet er goed uit !!!!
En nu ik XFire weer aan zet, zie ik dat de server leeg is...... en dat er dus al BF2142 betatesters zijn, waaronder4 Fok!kers ?
Steve Urkel?? is dat de leadzanger van de josties?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
of misschien gewoon steve urkel, dat moet toch genoeg zeggen![]()
Ga je schamenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef -chiel- het volgende:
Steve Urkel??
Gewoon een zwarte Bart de Graaf!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Steve Urkel is van Family Matters
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef -chiel- het volgende:
Gewoon een zwarte Bart de Graaf!
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
waarom verbaasd het me niks dat het merendeel van de flikkers hier op steve ursel valt![]()
SPAMMERDESPAM!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
![]()
Anders doe je zelf even antwoord geven op je vraag..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ursel het volgende:
Steve Urkel..
En nee, dat lijkt niet op Ursel.![]()
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
SPAMMERDESPAM!!!!
het lijstje aanwezigen wordt kleiner ipv groter
Zelf niet komen misschien??quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!
hoezo, heb je dat filmpje van me gevonden op googlequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je in echt ook zo'n ranzig mannetje IJsmuts?
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Zelf niet komen misschien??![]()
Mensen willen graag een biertje drinken, maar willen geen risico's nemen om SOA's op te lopen..![]()
als jij nou ff beloofd dat je dat oranje truitje aan (en later op de avond uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!
Nee hoor, voel me kip lekker na 5 bakken koffie...quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?
Jp en ik hadden ook zo'n lekkere nacht!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor, voel me kip lekker na 5 bakken koffie...![]()
Eigenlijk zelfs nog best wel kwiek ook na maar 3 uurtjes slapen..(En dan is zelfs dat logo nog niet eens klaar Lies..
)
Nou eeh elke post is echt overdreven ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel eens met Escape. Vind het helemaal niet erg dat je af en toe die taal gebruikt maar jij gebruikt het in elke postDit kan mensen afschrikken. Dus misschien moet je niet teveel in herhaling vallen
Verder even goede vrienden hoor.
NIKS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?
NIKS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
waarom verbaasd het me niks dat het merendeel van de flikkers hier op steve ursel valt![]()
NIKS! (allemaal normaal bof-taalquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!![]()
Dat Homo-gedoe kwam me sowieso al me strot uit! Een keer HEAMEAUX is leuk...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:27 schreef BattleLies het volgende:
Escape; natuurlijk moet het niet te gek worden met dat soort praat .. maar de gamers die hier heen komen zijn toch allemaal mannen en vinden het heus niet erg dat er hier en daar eens over dat soort zaken gepraat wordt! LIjkt mij!!
Dan zou je ook wel mogen gaan afschaffen dat we elkaar allemaal homo noemen, voor het geval dat een homo wil joinen.
Ik snap je wel hoor maar ik denk dat het allemaal nog ruim binnen de grenzen is ...
Ok Lies de meeste dan. Maar het valt me gewoon op net zoals escape dat heeft. Het komt op mijn een beetje overdreven over....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh elke post is echt overdreven ...
[..]
NIKS!
[..]
NIKS!
[..]
NIKS! (allemaal normaal bof-taalHij past zich wel goed aan!
ENZ!
en wel gewoon blij reageren op mn "kan niet meer rukken op secretaresse" verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok Lies de meeste dan. Maar het valt me gewoon op net zoals escape dat heeft. Het komt op mijn een beetje overdreven over....
Was dit HET? DE POST VAN NIVEAU!quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Was dit HET? DE POST VAN NIVEAU!
LoL! Veel voorbereiding had er je daar niet voor nodig neem ik aan?!![]()
We kunnen ook een eigen topic starten natuurlijkHet lies en ijsmuts spam topic. ook voor niet homo's
Juist. Af en toe. Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
waar heb ik ook al weer gelezen dat je als je BoF wilt joinen je af en toe op de server moet spelen en homo moet schreeuwen op TS en posten op Fok?![]()
Ook als je als niet BoF-er dit topic leest zal je toch wel doorhebben dat het niet serieus is mits je niet het iq van een zak chips hebt?
Ik zal een beetje gas terug nemen wbt mn gespam en helemaal als er BoF-ers aanwezig zijn die zich hier aan ergeren. In de tussentijd zal ik een post van niveau gaan voorbereiden in het geval er een intellectueel langs komt die misschien BoF wil joinen![]()
Ja. Volgens mij zei ik dat je best wel een beetje gek bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en wel gewoon blij reageren op mn "kan niet meer rukken op secretaresse" verhaal![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist. Af en toe. Je zegt het zelf al![]()
[..]
Ja. Volgens mij zei ik dat je best wel een beetje gek bent
Overigens mag je die intellectuele post wel achterwege laten weten.... als je gewoon gezellig meepost in dit Topic zal er niemand klagen
daarom!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
Als ik voor elk probleem op mijn werk een post of 5~10 maak, krijg ik een topic in een ochtend vol!
Gewoon vandaag maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom!![]()
hierbij eff mn probleem van deze ochtend:
Ik zit dus weer even achter mn bureau in dilemma. Ik moet een impairment doorvoeren mbt een van onze plants in de Q3 boeken. Op zich is dat natuurlijk geen probleem, alleen weet ik niet zeker of ik de tax liabilities (provison voor verschil fiscale en statutaire afschrijving) ook direct zal aanpassen. Aan de ene kant is dit natuurlijk heel logisch om te doen, aan de andere kant zijn zoals je wel zult begrijpen zat redenen om dit later pas te doen. Omdat mn CEO er pas maandag is zou het mooi zijn als ik mn voorstel vandaag nog even op papier kan krijgen! Graag verneem ik jullie adviesen mbt deze issue! (houd er wel rekening mee dat de plant in een andere company wordt geimpaired dan waar de tax liabilties staan!!)
Alvast bedankt!!
VET!!quote:Weird Al Yankovic - Straight Outta Lynwood
The New Album – In Stores September 26!
Featuring parodies of Chamillionaire, Green Day, Usher, R. Kelly and Taylor Hicks! DualDisc includes PCM Stereo, 5.1 Surround and instrumental mixes of the entire album (with on-screen lyrics option), plus a 9-minute behind-the-scenes documentary and 6 BRAND NEW MUSIC VIDEOS!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom!![]()
Ik zit dus weer even achter mn bureau in dilemma. Ik moet een impairment doorvoeren mbt een van onze plants in de Q3 boeken. Op zich is dat natuurlijk geen probleem, alleen weet ik niet zeker of ik de tax liabilities (provison voor verschil fiscale en statutaire afschrijving) ook direct zal aanpassen. Aan de ene kant is dit natuurlijk heel logisch om te doen, aan de andere kant zijn zoals je wel zult begrijpen zat redenen om dit later pas te doen. Omdat mn CEO er pas maandag is zou het mooi zijn als ik mn voorstel vandaag nog even op papier kan krijgen! Graag verneem ik jullie adviesen mbt deze issue! (houd er wel rekening mee dat de plant in een andere company wordt geimpaired dan waar de tax liabilties staan!!)
Alvast bedankt!!
jaja, gewoon vandaag maken, daar heb ik niks aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon vandaag maken.
[..]
VET!!
ik kom zo wel op msn, eerst wat dingen doen en dan kunnen we wat theorien door nemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef BattleLies het volgende:
Tering wat ben ik moe! Werken en slapen gaat niet tegelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie gaat me wakker houden?!
Weird Al Yankovic is cool, die mag alles coverenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, gewoon vandaag maken, daar heb ik niks aan![]()
en hoe durft die belhamel de klassieker van NWA te ver********![]()
Kerel, we zitten hier niet in [PUB]quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weird Al Yankovic is cool, die mag alles coveren![]()
Vertel mij wat over Weird Al, ik heb nog een single cassette van hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weird Al maakte al muziek toen die PUB'ers nog niet eens geboren waren![]()
gezellig zo he Frankquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb 1 CD legaal....Running with Scissors. Met het sublieme nummer "The Saga Begins"Verder bijna alles illegaal, wil ooit alles legaal kopen.
spammen is so last seasonquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef BattleLies het volgende:
Jullie kunnen beter samen een topic openen: Frank en IJsmuts spam topic!
Bij printerinstellingen kan ik wel iets veranderen met borders maar dat raden ze niet aan met gewoon a4 papier bla bla. En het probleem is dat wanneer ik hem vergroot hij niet meer om het dvd hoesje zal passenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef BattleLies het volgende:
Bleeding is het stuk wat BUITEN je papier kan/mag/zal vallen. Borders is dus de rand eromheen ..
Heb je het met deze instellingen al geprobeerd??? Anders zou je de foto in photoshop ff 1 tikke kunnen vergroten naar a4 formaat ... en dan printen ..
Als je aflopend wilt printen moet ten eerste je printer dat kunnen, ten tweede werkt het vaak alleen met dikker papier. En in Photoshop kun bij print preview de selectiekader aanzetten, dan kun je de afbeelding schalen zoals hij op de print zal komen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even tussen jullie gespam door..
Wie weet hoe je een grote foto kan printen op a4 formaat zonder witte randen er omheen? Het probleem is dat de foto net iets kleiner is dan een a4 formaat en altijd centraal komt te staan op het papier waardoor ik de witte randen om de foto eraf moet knippen. Is er een mogelijkheid om het zo in te stellen dat de foto in een hoek komt en ik dus niet om heel de foto hoef heen te knippen?
][afbeelding]
Hier staan wat instellingen maar geen idee wat het allemaal inhoud.. iemand die dit weet?
wat een *** werk zegquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
He he! Krijg net een klusje toegeschoven wat ik slapend kan doen! Zootje orderbonnen maken!![]()
[afbeelding]
Dat hadden we al besproken, als die gasten daar eindelijk de koffie een keer op hebben..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef RudyCarell het volgende:
ff heel erg offtopic: WAAR BLIJFT 1.4!!!!!!!!!
Een vriend van mij had het gelezen en hij vond t zo goed dat hij het nog een keer heeft gelezen ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
iemand bekend met de werken van Fjodor Dostojevski? zit erover te denken om de gebroeders Karamazov te gaan lezen.
mmm, je hoort wel veel vershillende verhalen erover. maar hij heeft hij het natuurlijk wel in zn laatste jaren geschreven en daardoor is het minder chaotisch als zn vroegere werk. heb hem al thuis liggen dus wie weet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Een vriend van mij had het gelezen en hij vond t zo goed dat hij het nog een keer heeft gelezen ...![]()
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, je hoort wel veel vershillende verhalen erover. maar hij heeft hij het natuurlijk wel in zn laatste jaren geschreven en daardoor is het minder chaotisch als zn vroegere werk. heb hem al thuis liggen dus wie weet!
nummer via msn was mooi, alleen te "dancy" als je begrijpt wat ik bedoel. heb je iets meer traditionelers? ben er nl wel blij mee!
Kan dat boekenbladiebla niet naar hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.![]()
Il principe van machiavellie gelezen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.![]()
neequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kan dat boekenbladiebla niet naar hier![]()
-edit-quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok... see yall next topic! dit wordt me te oprahs bookclub....
Het is gewoon een fucking handleiding hoe je macht kunt verkrijgen & behouden waar alle middelen heilig zijn. Het volgende boek voor de Oprah bookclub is 'Hoe 't best te snipen in BF2' by Henkusquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Il principe van machiavellie gelezen!erg bizar, helemaal als je je bedenkt dat dit het "handboek" was van Nappie en Adolf
![]()
Maar misschien moeten we zijn adviezen voor wereld heerschappij eens in BF2 modden![]()
En hij stinkt nog naar knoflook uit zijn mond ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef drbravo het volgende:
wat is informatica saai!!!!!![]()
zit nu bij timminater in de klas, ik verveel me!!!!!!
![]()
en dan staat er ook nog een leraar in je oor te schreeuwen![]()
t mooiste beroep wat er is manquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef drbravo het volgende:
wat is informatica saai!!!!!![]()
zit nu bij timminater in de klas, ik verveel me!!!!!!
![]()
en dan staat er ook nog een leraar in je oor te schreeuwen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef ursel het volgende:
Is 15 bakken koffie op een werkdag veel??![]()
![]()
Zijn je TVP op??quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
flikkers! homo's!! kontneukers!!
om maar eens even op de vorige pagina terug te komen
neuh! zo is het toch ook goed?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef ursel het volgende:
Je mag die van mij wel lenen voor dit topic anders..![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
flikkers! homo's!! kontneukers!!
om maar eens even op de vorige pagina terug te komen
accounting isseu? wasda?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
kom je ook nog ff op mn accounting issue terug van de vorige pagina? door alle consternatie moeten de serieuze vragen niet vergeten worden!
deed iedereen dat maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
accounting isseu? wasda?
ik lees alleen de woorden die ik wil lezen
whahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben dan ook een van de beste users op fok!
maar wel een slecht zuipboegbeeldquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben dan ook een van de beste users op fok!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wel een slecht zuipboegbeeld![]()
dat zijn ook allemaal homo'squote:Op vrijdag 1 september 2006 18:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je het langer uitgehouden dan de meeste hier![]()
ik zag net je foto topic waar je om repliek vroeg! ik heb jarenlang gefotografeerd en wou dus ff gaan reageren, maar omdat fotografie een bijzonder mooie vorm van beeldende kunst is en een absolute meerwaarde aan een topic kan geven dacht ik erover omdat maar in het BoF topique te doen, vind je dat ok?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Veerie het volgende:
[..]
whahat stinkt hier een beetje kef
![]()
![]()
homo's, homo's, homo's, pfffff wat een gemier allemaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat zijn ook allemaal homo's
denk dat het daar aan ligt
uhm.. bestquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zag net je foto topic waar je om repliek vroeg! ik heb jarenlang gefotografeerd en wou dus ff gaan reageren, maar omdat fotografie een bijzonder mooie vorm van beeldende kunst is en een absolute meerwaarde aan een topic kan geven dacht ik erover omdat maar in het BoF topique te doen, vind je dat ok?
das ook wel weer erg blij. ik ga nu weg, post later wel gewoon in je topique, moet daar toch eerst even de replique lezen om niet in herhaling te vallen.quote:
dit doe je erom he?!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Daarna volgt een
[afbeelding]
varkenshaasje overgoten met een warme pepersaus
Tis gewoon de eerste hit op Google Afbeeldingen als je zoekt op varkenshaasquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:41 schreef IJsmuts het volgende:
dit doe je erom he?!doelend op het plaatje
hehe hoever ik in de fotografie zit? uhm... nul...die foto's die daar staan waren mijn eerste foto's en ook de laatste tot nu toequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das ook wel weer erg blij. ik ga nu weg, post later wel gewoon in je topique, moet daar toch eerst even de replique lezen om niet in herhaling te vallen.
-edit-
wat ik zo heel snel zag was het grote verschil tussen de goede en de slechte foto's. maw, je had er goede, maar in dezelfde reeks ook erg slechte tussen staan. probeer vooral bij landschappen veel aandacht te besteden aan de framing en de "foto". alleen een vuurtoren vanaf 1000 meter is niet mooi. ik weet niet precies hoe ver je in de fotografie zit, of je kaas etc gegeten hebt van kadering etc, maar het belangrijkse van een foto is dattie "spannend" is en dat je oog ergens naartoe getrokken wordt. (dmv 9 rasters) ook contrast is erg belangrijk en ik zag dat erg goed in die foto van een boom, maar zo slecht weer terugkomen in landschapjes.
ik post later wel wat meer.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Met de groeten van Ruben de Sushikok
[afbeelding]
dat laatste, ik eet geen varkensvleesquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis gewoon de eerste hit op Google Afbeeldingen als je zoekt op varkenshaas![]()
Ben je zo gefrustreerd of heb je geen idee hoe een varkenshaasje er uit ziet ?
Deze Sushikok kan z'n Europese apparatuur aansluiten in z'n Amerikaanse keuken, deze sushikok kan een DVD in Nederland kopen terwijl hij op vakantie is op de Malediven en deze sushiskok heeft overal een kick-ass PC met een ping van <5 tot z'n beschikking en dan ga jij me vertellen dat deze sushikok geen varkenshaas kan klaarmaken ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef Sickert het volgende:![]()
sinds wanneer maken sushikoks varkenshaas klaar? Sushi is toch vis?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis gewoon de eerste hit op Google Afbeeldingen als je zoekt op varkenshaas![]()
Ben je zo gefrustreerd of heb je geen idee hoe een varkenshaasje er uit ziet ?
Ow ja bijna vergeten,
Met de groeten van Ruben de Kok
[afbeelding]
de man kan anders geen reet van bf2!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Deze Sushikok kan z'n Europese apparatuur aansluiten in z'n Amerikaanse keuken, deze sushikok kan een DVD in Nederland kopen terwijl hij op vakantie is op de Malediven en deze sushiskok heeft overal een kick-ass PC met een ping van <5 tot z'n beschikking en dan ga jij me vertellen dat deze sushikok geen varkenshaas kan klaarmaken ?
![]()
praat eens nederlands man homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom!![]()
Alvast bedankt!!
is niet illegaal hoor, downloaden is legaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb 1 CD legaal....Running with Scissors. Met het sublieme nummer "The Saga Begins"Verder bijna alles illegaal, wil ooit alles legaal kopen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Jullie maken er wel een rotzooitje van zeg
Wie doet er vanavond mee met POE2 ?
was net zo lekker rustig zonder foxyquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef Incolumis het volgende:
TS!
Hahaha ja ! Kipshoarma .. maar de volgende keer maak ik die lekker zelfquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef NeHoX het volgende:
Ik vind "Hassan en de 50 geslachten schapen die in stukjes gehakt worden voor de shoarma" wel een leuk boek ^^
Kip Shoarma for the win! Ofniej lies?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Sorry Frank ik kan het niet laten, net bij Top Gear
Ze hebben een hond, om de show vernieuwend te houden. Een kruising tussen een poedel en een labrador.
"Dus eigenlijk is het een hybride"
"-We wilden haar Prius noemen"
Bij Stig kwam z'n achterkant voorbij zetten tochquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef Incolumis het volgende:
![]()
die van die MPV Cabrio had ik al gezien
die koenigsegg was jammer zeg
maar ik zag al eerder ik dat ie die neiging had om met de voorkant weg te slippen toen clarkson er mee reed, en ineens gleed the stig weg
Die gast is echt vreselijk... Is bij aardrijkskunde (ik heb 3 van mn 6 uur op dinsdag van hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Timminater het volgende:
[..]
En hij stinkt nog naar knoflook uit zijn mond ook![]()
Heb je een nieuwe klaar staan dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef ursel het volgende:
Jullie willen hem niet vol hebben he dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |