mmm, je hoort wel veel vershillende verhalen erover. maar hij heeft hij het natuurlijk wel in zn laatste jaren geschreven en daardoor is het minder chaotisch als zn vroegere werk. heb hem al thuis liggen dus wie weet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Een vriend van mij had het gelezen en hij vond t zo goed dat hij het nog een keer heeft gelezen ...![]()
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, je hoort wel veel vershillende verhalen erover. maar hij heeft hij het natuurlijk wel in zn laatste jaren geschreven en daardoor is het minder chaotisch als zn vroegere werk. heb hem al thuis liggen dus wie weet!
nummer via msn was mooi, alleen te "dancy" als je begrijpt wat ik bedoel. heb je iets meer traditionelers? ben er nl wel blij mee!
Kan dat boekenbladiebla niet naar hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.![]()
Il principe van machiavellie gelezen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met zijn werken. De heerser van Machiavelli is een aanrader als je die nog niet gelezen hebt. Ik zal nog ff vragen naar wat traditionelere nummers.![]()
neequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kan dat boekenbladiebla niet naar hier![]()
-edit-quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok... see yall next topic! dit wordt me te oprahs bookclub....
Het is gewoon een fucking handleiding hoe je macht kunt verkrijgen & behouden waar alle middelen heilig zijn. Het volgende boek voor de Oprah bookclub is 'Hoe 't best te snipen in BF2' by Henkusquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Il principe van machiavellie gelezen!erg bizar, helemaal als je je bedenkt dat dit het "handboek" was van Nappie en Adolf
![]()
Maar misschien moeten we zijn adviezen voor wereld heerschappij eens in BF2 modden![]()
En hij stinkt nog naar knoflook uit zijn mond ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef drbravo het volgende:
wat is informatica saai!!!!!![]()
zit nu bij timminater in de klas, ik verveel me!!!!!!
![]()
en dan staat er ook nog een leraar in je oor te schreeuwen![]()
t mooiste beroep wat er is manquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef drbravo het volgende:
wat is informatica saai!!!!!![]()
zit nu bij timminater in de klas, ik verveel me!!!!!!
![]()
en dan staat er ook nog een leraar in je oor te schreeuwen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef ursel het volgende:
Is 15 bakken koffie op een werkdag veel??![]()
![]()
Zijn je TVP op??quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
flikkers! homo's!! kontneukers!!
om maar eens even op de vorige pagina terug te komen
neuh! zo is het toch ook goed?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef ursel het volgende:
Je mag die van mij wel lenen voor dit topic anders..![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
flikkers! homo's!! kontneukers!!
om maar eens even op de vorige pagina terug te komen
accounting isseu? wasda?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
kom je ook nog ff op mn accounting issue terug van de vorige pagina? door alle consternatie moeten de serieuze vragen niet vergeten worden!
deed iedereen dat maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
accounting isseu? wasda?
ik lees alleen de woorden die ik wil lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |