Sparta - Feyenoord 2-29 schoten op doelquote:
Wet koop op afstand toch ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef ursel het volgende:
Der zit toch wel 7 dagen bedenktijd op toch??![]()
het is Charisteasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord 2-28 schoten op doel
Sparta - Feyenoord 2-0 uitslag
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!
Of Bart de Graaf die zit te schijten
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef JK het volgende:
Zo,..... na dik 2 maanden geen BF2 te hebben gespeeld, zet ik 'm weer eens aan... met Point of Existence 2.... ziet er goed uit !!!!
En nu ik XFire weer aan zet, zie ik dat de server leeg is...... en dat er dus al BF2142 betatesters zijn, waaronder4 Fok!kers ?
Steve Urkel?? is dat de leadzanger van de josties?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
of misschien gewoon steve urkel, dat moet toch genoeg zeggen![]()
Ga je schamenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef -chiel- het volgende:
Steve Urkel??
Gewoon een zwarte Bart de Graaf!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Steve Urkel is van Family Matters
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef -chiel- het volgende:
Gewoon een zwarte Bart de Graaf!
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
waarom verbaasd het me niks dat het merendeel van de flikkers hier op steve ursel valt![]()
SPAMMERDESPAM!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
9 September gezelligheid/zuip meet te Prinsenbeek
IEDEREEN LEZEN EN KOMEN HOMO'S !!!!
![]()
Anders doe je zelf even antwoord geven op je vraag..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ursel het volgende:
Steve Urkel..
En nee, dat lijkt niet op Ursel.![]()
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
SPAMMERDESPAM!!!!
het lijstje aanwezigen wordt kleiner ipv groter
Zelf niet komen misschien??quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!
hoezo, heb je dat filmpje van me gevonden op googlequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je in echt ook zo'n ranzig mannetje IJsmuts?
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Zelf niet komen misschien??![]()
Mensen willen graag een biertje drinken, maar willen geen risico's nemen om SOA's op te lopen..![]()
als jij nou ff beloofd dat je dat oranje truitje aan (en later op de avond uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ijs! Dan doe je iets NIET goed .. dat snap je wel he! Dan moet je dus meer spammen! En het aantrekkelijker maken!
Nee hoor, voel me kip lekker na 5 bakken koffie...quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?
Jp en ik hadden ook zo'n lekkere nacht!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor, voel me kip lekker na 5 bakken koffie...![]()
Eigenlijk zelfs nog best wel kwiek ook na maar 3 uurtjes slapen..(En dan is zelfs dat logo nog niet eens klaar Lies..
)
Nou eeh elke post is echt overdreven ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel eens met Escape. Vind het helemaal niet erg dat je af en toe die taal gebruikt maar jij gebruikt het in elke postDit kan mensen afschrikken. Dus misschien moet je niet teveel in herhaling vallen
Verder even goede vrienden hoor.
NIKS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he steve, met je verkeerde been uit bed gestapt?
NIKS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
waarom verbaasd het me niks dat het merendeel van de flikkers hier op steve ursel valt![]()
NIKS! (allemaal normaal bof-taalquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
OMDAT JULLIE ALLEMAAL HOMO NERDS ZIJN !!!!![]()
Dat Homo-gedoe kwam me sowieso al me strot uit! Een keer HEAMEAUX is leuk...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:27 schreef BattleLies het volgende:
Escape; natuurlijk moet het niet te gek worden met dat soort praat .. maar de gamers die hier heen komen zijn toch allemaal mannen en vinden het heus niet erg dat er hier en daar eens over dat soort zaken gepraat wordt! LIjkt mij!!
Dan zou je ook wel mogen gaan afschaffen dat we elkaar allemaal homo noemen, voor het geval dat een homo wil joinen.
Ik snap je wel hoor maar ik denk dat het allemaal nog ruim binnen de grenzen is ...
Ok Lies de meeste dan. Maar het valt me gewoon op net zoals escape dat heeft. Het komt op mijn een beetje overdreven over....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh elke post is echt overdreven ...
[..]
NIKS!
[..]
NIKS!
[..]
NIKS! (allemaal normaal bof-taalHij past zich wel goed aan!
ENZ!
en wel gewoon blij reageren op mn "kan niet meer rukken op secretaresse" verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok Lies de meeste dan. Maar het valt me gewoon op net zoals escape dat heeft. Het komt op mijn een beetje overdreven over....
Was dit HET? DE POST VAN NIVEAU!quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Was dit HET? DE POST VAN NIVEAU!
LoL! Veel voorbereiding had er je daar niet voor nodig neem ik aan?!![]()
We kunnen ook een eigen topic starten natuurlijkHet lies en ijsmuts spam topic. ook voor niet homo's
Juist. Af en toe. Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
waar heb ik ook al weer gelezen dat je als je BoF wilt joinen je af en toe op de server moet spelen en homo moet schreeuwen op TS en posten op Fok?![]()
Ook als je als niet BoF-er dit topic leest zal je toch wel doorhebben dat het niet serieus is mits je niet het iq van een zak chips hebt?
Ik zal een beetje gas terug nemen wbt mn gespam en helemaal als er BoF-ers aanwezig zijn die zich hier aan ergeren. In de tussentijd zal ik een post van niveau gaan voorbereiden in het geval er een intellectueel langs komt die misschien BoF wil joinen![]()
Ja. Volgens mij zei ik dat je best wel een beetje gek bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en wel gewoon blij reageren op mn "kan niet meer rukken op secretaresse" verhaal![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist. Af en toe. Je zegt het zelf al![]()
[..]
Ja. Volgens mij zei ik dat je best wel een beetje gek bent
Overigens mag je die intellectuele post wel achterwege laten weten.... als je gewoon gezellig meepost in dit Topic zal er niemand klagen
daarom!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
Als ik voor elk probleem op mijn werk een post of 5~10 maak, krijg ik een topic in een ochtend vol!
Gewoon vandaag maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom!![]()
hierbij eff mn probleem van deze ochtend:
Ik zit dus weer even achter mn bureau in dilemma. Ik moet een impairment doorvoeren mbt een van onze plants in de Q3 boeken. Op zich is dat natuurlijk geen probleem, alleen weet ik niet zeker of ik de tax liabilities (provison voor verschil fiscale en statutaire afschrijving) ook direct zal aanpassen. Aan de ene kant is dit natuurlijk heel logisch om te doen, aan de andere kant zijn zoals je wel zult begrijpen zat redenen om dit later pas te doen. Omdat mn CEO er pas maandag is zou het mooi zijn als ik mn voorstel vandaag nog even op papier kan krijgen! Graag verneem ik jullie adviesen mbt deze issue! (houd er wel rekening mee dat de plant in een andere company wordt geimpaired dan waar de tax liabilties staan!!)
Alvast bedankt!!
VET!!quote:Weird Al Yankovic - Straight Outta Lynwood
The New Album – In Stores September 26!
Featuring parodies of Chamillionaire, Green Day, Usher, R. Kelly and Taylor Hicks! DualDisc includes PCM Stereo, 5.1 Surround and instrumental mixes of the entire album (with on-screen lyrics option), plus a 9-minute behind-the-scenes documentary and 6 BRAND NEW MUSIC VIDEOS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |