Wat heb je dr nou gestuurd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
ok, ik heb dr gemaild, als ze replied post ik dat wel ff![]()
lol!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, it's realik post hier nl geen onzin!
maar of ik bravo's advies ga opvolgen weet ik nog niet
heey gilze rijen das in de buurt van mij, lies, jedi, en timminaterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef sickah het volgende:
hebbik al gedaan op bof forum
maar zal t hier ook ffkes doen
Ben dus Stefan, 25 jaar komt uit het gat genaamd Gilze-Rijen en ik ben ambtenaar van beroep
Verder zuig ik nogal met bf2, kan niet richten en mijn k/d ratio is 1/100
hehequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef -chiel- het volgende:
Het is al zo lang stil rond IJsmuts dat ze is hem of aan het helpen (met rukken) of hij staat bij te komen van het knietje![]()
BF2 is zo last seasonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Straks alles eens lezen van IjsmutsNu eerst alles installeren. Raptor gehaald, nu misschien dat BF2 snel laad
![]()
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
9 September gezelligheid/zuip meet te Prinsenbeek
IEDEREEN LEZEN EN KOMEN HOMO'S !!!!
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Veerie het volgende:
[..]
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...![]()
tenminste ik moet zondag weer op kindjes passen...quote:
kun je zaterdag mooi oefenen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef Veerie het volgende:
[..]
tenminste ik moet zondag weer op kindjes passen...
NEEEEEE JULLIE MOETEN ERBIJ ZIJN!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Veerie het volgende:
[..]
sickert en ik kunnen er helaas niet bij zijn...![]()
whahaha! is dat zo? naja.. dan moet je bij kef zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
NEEEEEE JULLIE MOETEN ERBIJ ZIJN!
Ijsmuts heeft als soep een slaapplaats voor kef geregeld in het homohok!
hoe weet je dat ze hem gelezen had dan, werk je met Groupwise toevallig...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef IJsmuts het volgende:
ok ze heeft hem gelezen maar reageerd niet, ze vind me vast erg sneu![]()
Your messagequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze hem gelezen had dan, werk je met Groupwise toevallig...
we hadden hier dus eerst groupwise en daar kun je dus zien of iemand je mail opent of zelfs weggooit.. en je kunt zelfs als een mail niet is geopend, hem terughalen uit alle mailboxen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Your message
To:
Subject: RE: Meeting room boeken
Sent: 31-8-2006 14:47
was read on 31-8-2006 14:48.
read receipt![]()
maar dat kan toch precies hetzelfde? ik doe al die dingen die jij zegt met outlookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
we hadden hier dus eerst groupwise en daar kun je dus zien of iemand je mail opent of zelfs weggooit.. en je kunt zelfs als een mail niet is geopend, hem terughalen uit alle mailboxen!
maar ja nu hebben we outlook...![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar dat kan toch precies hetzelfde? ik doe al die dingen die jij zegt met outlook![]()
echt wel! bijvoorbeeld recallen -) check je send items, selecteer een email, actions, recall this message!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ff proberen...
nee dus... iig niet in outlook 2003...
Verdient ut???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:48 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die een meisje ff wil helpen??
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:59 schreef BattleLies het volgende:
lol! homo!!
kant een uurtje wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:48 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die een meisje ff wil helpen??
Kopen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Eindelijk die raptor erin, begint eerst mn Floppy Disk te bokkenDus ik wil de driver slipstreamen, gaat m'n Windows XP disc ook te bokken
Lekker is dat kan ik eerst XP weer gaan kopen voordat ik verder kan
doorsturen naar mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
he flikkers ik heb een probleem:
had gister een meetingroom geboekt bij die lekkere nieuwe secretaresse die ik een paar topics terug gepost heb, en toen mailde ze iets doms terug en toen mailde ik dat ik dr met de mattenklopper zou komen slaan...., nu maild ze niet meer terug![]()
wat moet ik doen????????
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef egg-bird het volgende:
ik zit die avatars van ieder eens te bekijken maar die van rudi vind ik iets nazi achtigs hebben
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een surinaams jostie-band lid lijkt!
had ik je al verteld dat vrouwen hun mond nooit zo ver open moet zetten als ijsmuts in de buurt is?quote:
dat moet ze ook wel gewend zijn als ik in de buurt benquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat vrouwen hun mond nooit zo ver open moet zetten als ijsmuts in de buurt is?![]()
steve urkel cultuur barbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind dat die van jou op een jostie-band lid lijkt!
Of Bart de Graaf die zit te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |