sssst, we zijn toch Homo'squote:
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
9 September gezelligheid/zuip meet te Prinsenbeek
IEDEREEN LEZEN EN KOMEN HOMO'S !!!!
![]()
kom wel over 20 minuutjes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef BattleLies het volgende:
IJsmutsieeeeee kun jij msnnen of ben je druk???
Moet ff wat overleggen voor de meeting!
he een nieuwe member?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:03 schreef maniack28 het volgende:
De 20 minuten waren de eerste 2 posts nog niet voorbij hoor
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Rudy! Mag ik je mailen!? Heb een vraagje! dringend zeg maar !
Neuh.. ik stond opeens in dit topic.. weet eiglijk niet waarom.. heb BF niet eensquote:
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
he flikkers ik heb een probleem:
had gister een meetingroom geboekt bij die lekkere nieuwe secretaresse die ik een paar topics terug gepost heb, en toen mailde ze iets doms terug en toen mailde ik dat ik dr met de mattenklopper zou komen slaan...., nu maild ze niet meer terug![]()
wat moet ik doen????????
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...
koop een lolliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????
IK MOET NU GOED ADVIES WANT MET EEN SCHULDGEVOEL KAN IK NIET RUKKEN!!![]()
niet zo'n lollie een anderequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze is ouder dan 12, dan maakt dat geen indruk meer![]()
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
niet zo'n lollie een andereen dan is het weer heel snel
![]()
![]()
juist jij begrijpt hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed idee![]()
das goed np, maar moet weer naar de les,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks man! ga het vanmiddag direct even regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |