sssst, we zijn toch Homo'squote:
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!
9 September gezelligheid/zuip meet te Prinsenbeek
IEDEREEN LEZEN EN KOMEN HOMO'S !!!!
![]()
kom wel over 20 minuutjes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef BattleLies het volgende:
IJsmutsieeeeee kun jij msnnen of ben je druk???
Moet ff wat overleggen voor de meeting!
he een nieuwe member?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:03 schreef maniack28 het volgende:
De 20 minuten waren de eerste 2 posts nog niet voorbij hoor
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Rudy! Mag ik je mailen!? Heb een vraagje! dringend zeg maar !
Neuh.. ik stond opeens in dit topic.. weet eiglijk niet waarom.. heb BF niet eensquote:
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
he flikkers ik heb een probleem:
had gister een meetingroom geboekt bij die lekkere nieuwe secretaresse die ik een paar topics terug gepost heb, en toen mailde ze iets doms terug en toen mailde ik dat ik dr met de mattenklopper zou komen slaan...., nu maild ze niet meer terug![]()
wat moet ik doen????????
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
met de mattenklopper er achteraan natuurlijk...
koop een lolliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????
IK MOET NU GOED ADVIES WANT MET EEN SCHULDGEVOEL KAN IK NIET RUKKEN!!![]()
niet zo'n lollie een anderequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze is ouder dan 12, dan maakt dat geen indruk meer![]()
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
niet zo'n lollie een andereen dan is het weer heel snel
![]()
![]()
juist jij begrijpt hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed idee![]()
das goed np, maar moet weer naar de les,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks man! ga het vanmiddag direct even regelen!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel je me nu dat ik een vibo moet kopen, per interne post naar dr toe moet sturen en dat dan alles weer goed is!? wel een goed idee![]()
hee liesje, als een collega dit bij jou deed, zou je hem dan ook leuk vinden ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En jij maar zeggen dat je druk aan het 'werk' bent!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef BattleLies het volgende:
Eeh ... wat deed bij mij? een dildo sturen??
Eeh ik zou hem duidelijk maken dat ik niet geinstresseerd in hem ben omdat ik al bezet ben en de dildo lekker houden
90% van dit topic is onzinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef BattleLies het volgende:
Tuurlijk! anders zou hij het toch niet posten!?![]()
idd, it's realquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef BattleLies het volgende:
Tuurlijk! anders zou hij het toch niet posten!?![]()
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, it's realik post hier nl geen onzin!
maar of ik bravo's advies ga opvolgen weet ik nog niet
dit was de email, eigenlijk niet zo spectaculair als ik het zo terug leesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahahadan is t een behoorlijk tactisch mailtje van je naar die collega
gewoon heen gaan vragen of haar email een storing heeft
http://www.hallmark.nl/ecards.aspx keuze rond de 200 ecards gratis dacht ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts jij spoort echt niet
Stuur haar een lieve e-card
Dan ruk je met je andere hand!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat als ik dr nou beledigd heb??????? en ze dat dus echt niet ziet zitten????
IK MOET NU GOED ADVIES WANT MET EEN SCHULDGEVOEL KAN IK NIET RUKKEN!!![]()
Logisch dat ze niet aangekomen zijn, je hebt geen ontvanger ingevuld..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit was de email, eigenlijk niet zo spectaculair als ik het zo terug lees![]()
haha, ik weet niet wat de FN afdeling is, maar om 4 uur ga ik idd even bij mn collega's langs met de mattenklopper om het stof eruit te meppen!
Wil je dat ook moet je achter aansluiten, soep hebben we hier namelijk niet!
-----Original Message-----
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:33
To:
Subject: RE: Meeting room boeken
Die mensen bij jouw op de afdeling vallen zeker nu ook in slaap?
Jij zit toch op FN afdeling?
Hebben zij geen zakje cup of soup voor mij ;-)
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:22
To:
Misschien moet je dat maar doen! Slapen in de tijd van de baas, je bent geen boekhouder!
Thanks!
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:20
To:
Ik zit gewoon te slapen.... middagdip waarschijnlijk ;-) misschien moet ik een cup a soup ofzo nemen.
Geregeld dus!
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:18
To:
Hi AS,
Ik wil hem ook graag vanaf 15.00 uur :-))
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:17
To:
Hi Pascal,
Meeting room is alleen vanaf 15.00 uur beschikbaar..... is dit oke of moet ik voor een andere meeting room kijken?
AS
From:
Sent: woensdag 30 augustus 2006 15:11
To:
Hi Astrid,
Had een foutje gemaakt, moest 31 augustus zijn...., zou je het willen omboeken? tijd is ook anders, 15.00 tot 17.00...
Thanks, Pascal
From:
Sent: dinsdag 29 augustus 2006 11:46
To:
Subject: Meeting room boeken
Hi Astrid,
Kan ik nu bij jou, als nieuwe Tilly zijnde :-)), ook meeting rooms boeken? Zoja zou jij voor morgen 5.2 willen vastzetten van 14.30 tot 16.30uur voor mij?
Thanks,
Urselke, ik heb je gemaild op een norvi..je weet wel adres.. heb je t mailtje ontvangen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Logisch dat ze niet aangekomen zijn, je hebt geen ontvanger ingevuld..![]()
Vreselijk, dat had ik ook vaak. Soms nog wel erger!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Timminater het volgende:
2 tussenuren en pauze achter elkaar, dus 2:10 uur niets te doen![]()
dan maar spammen
zie mn ervaring van net, die gaat dus niet werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Silver_Shark het volgende:
IJsmuts : http://www.hallmark.nl/ecardFull.aspx?cardId=317&cat=63 is wel goed voor jou
als de leraar binnen komt moet je gaan staan en "goedemiddag meneer" zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, ik ga weer naar school sinds 2 jaar, ben zeer benieuwd
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef IJsmuts het volgende:
IK ZAT NET TEGENOVER DR MET LUNCH EN ZE GROETTE ME NIET EENS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Je hebt d'r gekwetst! Stuur d'r een bos bloemen! Dat werkt bij elke vrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"
Waar was dat ook al weer![]()
dat heeft jeepee in zijn sigquote:
zeg gewoon voor haar neus dat je haar lekker vind en dat je elke dag op haar ruktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
MAAR IK WIL DR HELEMAAL NIKS STUREN ALLEEN MIJN GEWETEN SUSSEN OMDAT IK ANDERS NIET KAN RUKKEN OP HAAR!!!![]()
![]()
![]()
klotezooi
jajajaja wrijf het er maar in! Dat is de lijfspreuk van mijn vriendje jp ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat "Echte mannen komen thuis met honger, niet met bloemen"
Waar was dat ook al weer![]()
Replyedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Urselke, ik heb je gemaild op een norvi..je weet wel adres.. heb je t mailtje ontvangen?
dat ga ik doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
zeg gewoon voor haar neus dat je haar lekker vind en dat je elke dag op haar rukt![]()
zei ik ook tegen mijn docente nederlands en ik moest altijd voorin zitten ( voor haar ) en ze had altijd een kort rokje aan en soms zag ik haar slip of soms droeg ze geenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat ga ik doenen als bewijs neem ik dan de tissues mee
![]()
Moeten we voor je duimen???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat ga ik doenen als bewijs neem ik dan de tissues mee
![]()
je mag stoppen zodra je duimen op zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef BattleLies het volgende:
Hee IJSMUTS!
Mag ik al stoppen met duimen? ben je nou nog niet klaar met je goedmaak-actie????????
nee ik weet niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef BattleLies het volgende:
Hee IJSMUTS!
Mag ik al stoppen met duimen? ben je nou nog niet klaar met je goedmaak-actie????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |