quote:Transformers in 2006
Geplaatst op 23-07-2004 om 09:28 door FilmTotaal
DreamWorks gaat samen met Paramount en speelgoedfabrikant Hasbro een live-action film maken die gebaseerd is op de Transformers, het populaire transformeerbare speelgoed uit de jaren '80 waaruit een comic-reeks, meerdere televisieseries en een animatiefilm voortkwamen.
Steven Spielberg zal de film, die in 2006 uitkomt, samen met X-Men producers Don Murphy en Tom De Santo produceren. Hasbro zal met het productie-team werken aan de vormgeving van de film, en uiteraard aan de merchandise.
Ik hoop het niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:30 schreef BobRooney het volgende:
wat slecht dit...wordt gewoon een soort power ranger movie dit...
Hoeft niet perse natuurlijk. Dit wordt zeker geen mannen in pakken werk... ik denk dat er flinke render engines aan de slag gaan om die transformers op het scherm te brengen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:30 schreef BobRooney het volgende:
wat slecht dit...wordt gewoon een soort power ranger movie dit...
In de comics komt hij wel terug...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Hij is niet meer gezien sinds de Galvatron aanval maar dat zegt natuurlijk niet alles![]()
De aerial bots met als leider Silver Bolt?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand nog hoe dat grote passagiersvliegtuig van de Autobots heette?![]()
Jetfire?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Skyfire?
Wat is er mis met bumblebee???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:43 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van mij heeft als favoriete transformer Bumblebee![]()
zwakste Transformer die er bestaatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met bumblebee???
Geen idee, nooit op gelet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:53 schreef type_29 het volgende:
[..]
zwakste Transformer die er bestaat
heeft ie eigenlijk wel een wapen?
Silverbolt was het enige passagiersvliegtuig, een concorde, leider van de Areal Botsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij zijn die het niet... tenminste dat denk ik niet na het bekijken van plaatjes van Silver Bolt/Skyfire en Blitzwing op t net.
Het vliegtuig wat ik bedoel was d8 ik wit met geel en ging dood in de serie...
Bumblebee vind ik de meest gaye transformer ever. Transformers horen stoer te zijn, en dan heb je een *hommel* transformer. Frightening....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met bumblebee???
ach Laserbeak was als vogelvorm wel tof :-)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Bumblebee vind ik de meest gaye transformer ever. Transformers horen stoer te zijn, en dan heb je een *hommel* transformer. Frightening....
Maar ja niet dat een cassettebandje nu zo angstaanjagend is
@Sig:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:35 schreef Zeitgeist het volgende:
ach Laserbeak was als vogelvorm wel tof :-)
hehe nee :-) niet eens. Heb hem op DVD samen met Deathstalker 1quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
@Sig:Deathstalker
Toevallig van de MST3K aflevering?
Robots kunne heel goed in CGI gemaakt worden hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Het zal wel CGI mayhem worden
Nah, dan heb ik liever een Optimus Prime die Bush (na diens tweede ambtstermijn op frauduleuze wijze te hebben afgedwongen) uit het witte huis probeert te schoppen. Bush, leider van het enige land met kernwapens, schakelt de hulp in van de verbitterde Magatron die zijn kans schoon ziet om aan populariteit te winnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Megatron met een baard en een koran onder zijn arm en Optimus Prime in de kleuren en het motief van de Amerikaanse vlag gekleed, zou dat wat zijn?
Nee man, da's niet grimlock.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je had ook een tegenhanger van Grimlock, een of andere vliegbasis (hij was wit)
Ik had ze allemaal als speelgoed
trypticon had als tegenhanger Metroplex, Fortreess Maximus werd ook een stad en had als tegenhanger Scorponokquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:10 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Nee man, da's niet grimlock.
Je bedoelt Trypticon, en Fortress Maximus. Dat waren die grote robots
Prowl rules!!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:33 schreef Prowl het volgende:
Als ik maar mee doe vind ik het prima
zo'n beetje alle autobots op een enkeling naquote:Op zondag 25 juli 2004 22:30 schreef 8op het volgende:
[..]
Prowl rules!!
maar die ging in The Movie toch dood??![]()
Metroplex! Dat was hemquote:Op zondag 25 juli 2004 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
trypticon had als tegenhanger Metroplex, Fortreess Maximus werd ook een stad en had als tegenhanger Scorponok
De oude garde ging dood om plaats te maken voor de nieuwelingen, helaas waren ze al lang en breed bezig met de film terwijl de serie nog liep en er steeds meer transformers bijkwamen die je opeens niet in de film bezig zag, geen enkele groep behalve de Constructicons en een paar Dinobots bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle autobots op een enkeling na
die OST heb ik laatst gedownload:quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De oude garde ging dood om plaats te maken voor de nieuwelingen, helaas waren ze al lang en breed bezig met de film terwijl de serie nog liep en er steeds meer transformers bijkwamen die je opeens niet in de film bezig zag, geen enkele groep behalve de Constructicons en een paar Dinobots bijvoorbeeld.
Best jammer.
Wat mij betreft mogen ze het trouwens best een remake van de film maken hoor, maar dan zonder domme dansjes. Wel met de jaren 80 soundtrack
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die OST heb ik laatst gedownload:
You've got the touch!
dare!
Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.phpquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle autobots op een enkeling na
Er was toch een aflevering waarin ze in het mausoleum waren?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef 8op het volgende:
[..]
Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.php
De rest onderging een metamorfose of mocht van de oude dag genieten
yep, dat was de aflevering 'Dark Awakenings' als ik me niet vergis..quote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was toch een aflevering waarin ze in het mausoleum waren?
Waarom staat Megatron in The Decepticon Crypt? Die is toch ook gewoon veranderd in Galvatron en niet gestorven.quote:Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.php
Ja dat zal best, maar ik heb laatst Hellboy gezien en ik moet zeggen dat het ontbreken van de CGI bij sommige karakters erg goed uitpakte.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Robots kunne heel goed in CGI gemaakt worden hoor
Ja maar in de Transformers film herkent Starscream Galvatron nog wel als Megatron. Voordat Galvatron hem om zeep helpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:17 schreef 8op het volgende:
Ja, maar Meg en nog wat Decepticons (zoals die look-a-likes van Starscreem, dat waren geloof ik Thundercracker en Skywarp) kregen een heel andere persoonlijkheid , de andere robots veranderden slechts van buiten, niet van binnen... ik denk dat dat het verschil is. 't Waren andere wezens, gecreeerd door Unicron.
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Tis ook zo´n diepzinnige serie waar je uren over kunt filosoferen.![]()
die dvd kost geen drol dus wat let jequote:Op zondag 25 juli 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die soundtrack is zo heerlijk fout
Die film staat nog op m'n lijst om aan te schaffen dvd's
Bij Hellboy hebben we het dan ook over figuren die menselijke proporties hebben en dus met make-up in het karakter veranderd kunnen worden.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar ik heb laatst Hellboy gezien en ik moet zeggen dat het ontbreken van de CGI bij sommige karakters erg goed uitpakte.
Er werd hier en daar wel met het onvermijdelijke CGI gewerkt, maar dat verliep naadloos met de "echte" modellen.
Ik zou graag zien dat deze film ook deels CGI en deels echt is.
Grimlock is zooo kewlquote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Me Grimlock KING!
Jazz ziet er toch niet zo gezond uitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:50 schreef Rambaldi het volgende:
http://home.comcast.net/~themichaelsmith/VWHiRes.mpg
het is een VW kever: een geupdate bumblebee?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:08 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jazz ziet er toch niet zo gezond uit
5 euro bij intertoys...what are ya waitin' for?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die soundtrack is zo heerlijk fout
Die film staat nog op m'n lijst om aan te schaffen dvd's
ultra magnus is toch uit de "nieuwe"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:05 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ultra Magnus is m'n favoriet... hopen dat we 'm ooit terug zien!
nee die zat ook al in de oude serie en in de filmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef avotar het volgende:
[..]
ultra magnus is toch uit de "nieuwe"serie
hoe durf je grimlock en de dinobots stom te noemenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:02 schreef JasperE het volgende:
Als die STOMME dino's er maar niet in zitten
Omdat ze de herseninhoud van een made hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hoe durf je grimlock en de dinobots stom te noemen
ga terug onder je steen en ga je schamen
Precies, de generatie waarmee ik ben opgegroeid. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerste generatie graag!
2 regisseurs?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Timo20 het volgende:
Rare, maar volgens mij wel een coole combo: Bay en Spielberg.
Ben erg benieuwd of dit wat gaat worden...
Dan kent u niet alle afleveringenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat ze de herseninhoud van een made hebben?
Spielberg als executive producerquote:
Dus iig niet de G1 transformersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef blessed19 het volgende:
Het is al een lange tijd geleden bekend gemaakt dat soundwave bijvoorbeeld een helicopter wordt en megatron een tank.
volgens mij krijgt optimus prime ook nog een ander kleurtje (blauw), en ik denk dat het aantal transformers niet echt hoog zal zijn.
Echter! de TF's zullen wel realistich transformeren. misschien niet als Gen 1, maar iig wel geloofwaardig. Want ach, de Japanners waren vroeger een beetje simpel met het transformeren van die robots
dat is zo gaar hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou het zo vet hebben gevonden om de Dinobots te zien, en de insecticons...
Er wordt dus het een en ander aan veranderd en dat is toch wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef blessed19 het volgende:
Het is al een lange tijd geleden bekend gemaakt dat soundwave bijvoorbeeld een helicopter wordt en megatron een tank.
volgens mij krijgt optimus prime ook nog een ander kleurtje (blauw), en ik denk dat het aantal transformers niet echt hoog zal zijn.
Echter! de TF's zullen wel realistich transformeren. misschien niet als Gen 1, maar iig wel geloofwaardig. Want ach, de Japanners waren vroeger een beetje simpel met het transformeren van die robots
Dit is wat je krijgt als je die mooie kristallen megatron laat vallen en hem vervolgens met een blinddoek om weer aan elkaar probeert te lijmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef Lexiun het volgende:
Volgens mij hebben ze alle character die er in mee gaan doen geredesigned, en als je mij vraag niet met succes:
megatron
[afbeelding]
Ik hoop dat ze dan tenminste nog de kleuren goed krijgen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Waarom............![]()
Verneukers!
Bumblebee lijkt een beetje op Johnny (Number 5 uit Short Circuit):quote:
Dat is erg jammer. Met wat kleur erbij zou het iig deels nog goed zijn te maken maar als ze hem metalliclaten zoals hij hier staat is het zowiezo al een domper. de transformatie laat ook enigzins te wensen over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef Lexiun het volgende:
Volgens mij hebben ze alle character die er in mee gaan doen geredesigned, en als je mij vraag niet met succes:
megatron
[afbeelding]
Omg, moet nou echt die Duitse evil versie van de filmposter in de FP?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef CJ het volgende:
[..]
Omg, moet nou echt die Duitse evil versie van de filmposter in de FP?![]()
En geen verschrikkelijke powerballads deze keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Atrimar het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon een remake van de serie gedaan zoals ze ook spiderman en dergelijke verfild hebben. Gewoon de verhaallijnen uit de comics (serie) verwerken tot een script en die gebruiken. Dus gewoon Megatron als gun, en Optimus als truck in het grijs rood blauw
LOL @ Johnny 5quote:Overall, director Bay told SCI FI Wire that the movie strives for realism, despite its cartoony origins. "I only wanted to do Transformers if I could do it realistic," Bay said in an interview. "And from what I've seen and what we've done with our digital studies, putting it in real-world stuff, that is lots of effects around that are real effects, that's how we make it realistic." When Bay got the first call from producer Steven Spielberg, he said, "My first thought was, 'Nah, I'm not interested.' And just because I thought, 'OK, how am I going to do a toy movie?' And then I realized, when I went to Hasbro, 'OK, start over and go for a realistic alien-invasion-robot movie on Earth.' And so, with that thinking in mind, that's how I went about it."
Ze hebben al lang aangegeven dat niets dat in de trailer te zien is in de uiteindelijke film komt hoor... Dus ook niet het gedeelte over Mars.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef pomtiedom het volgende:
In het filmverhaal worden ze ontdekt voor de eerste keer op Mars wat erop wijst dat ze vanuit de ruimte naar de aarde komen en dus geen directe noodzaak zien om zich kwa uiterlijk aan te passen aan de aarde.
Megatron, wat doe jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef Lexiun het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ga verder huilen
Dat kan me goed voorstellen, cool om te zien!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef CJ het volgende:
Toen TF - The Movie voor het eerst werd aangekondigd had ik nog goede hoop op een G1 verhaal, vooral toen ik dit zag:
[afbeelding]
Maar nu heb ik die G1 droom maar los gelaten.
omdat ze er een echte film van willen maken kneusjequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
Dit word een regelrechte flop.Waarom niet 2d animatie old skool
die bestaat al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
Dit word een regelrechte flop.Waarom niet 2d animatie old skool
"The Movie" bedoel je..?quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef neo2000 het volgende:
Doet toch een beetje anime/hentai achtig aan.
quote:
Iddquote:
naar de fans wordt kennelijk niet geluisterd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
OP: http://www.jalopnik.com/a(...)486_41860608f2_o.jpg
Bumblebee: http://www.jalopnik.com/a(...)388_fc6b8c9b59_o.jpg
Ik geef het toe, deze liet me lachen.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef pomtiedom het volgende:
Ik heb nog ergens een transformer liggen die kan veranderen in een cementwagen.
Takara serie als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik geef het toe, deze liet me lachen.
Jammer voor de transformers. Ik weet nog hoe de transformers G1 ging. opmerkelijk is dat de eerste reeks transformerseries in Japan (nooit hier gereleased) compleet anders was en ook gegarandeerd geen succes hier was geworden (soort powerrangers in anime).
Ik heb nog ergens een transformer liggen die kan veranderen in een cementwagen.
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef jpg97 het volgende:
hopelijk zullen de "echte" fans deze film links liggen, zodat de film flopt.
Als je dit zo verneukt dan mag je wmb niet slagen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.
![]()
Ik wilde net hetzelfde typen. Best wel erg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.
Tjsa, wanneer men jou jeugdhelden gaat vernaggelen op een manier die niemand had kunnen zien aankomen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen. Best wel erg.
Wie zegt er dat Transformers voor mij ook geen jeugdsentiment is? Ik wacht wel tot ik de film heb gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, wanneer men jou jeugdhelden gaat vernaggelen op een manier die niemand had kunnen zien aankomen....![]()
Ik wacht op een echte trailer, aan de hand van die beslis ik of ik naar de bios ga voor de film of dat ik 'm maar download en 'm in fast-forward ga kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Transformers voor mij ook geen jeugdsentiment is? Ik wacht wel tot ik de film heb gezien.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Klein verschil: Transformers was van begin af aan al volledig geillustreerd, LOTR liet dat ongeveer 30 jaar op zich wachten...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Jammer dat ze het zo verneukt hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
OP: http://www.jalopnik.com/a(...)486_41860608f2_o.jpg
Bumblebee: http://www.jalopnik.com/a(...)388_fc6b8c9b59_o.jpg
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klein verschil: Transformers was van begin af aan al volledig geillustreerd, LOTR liet dat ongeveer 30 jaar op zich wachten...
Zeker, maar het is GEEN Transformerquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die Mustang Saleen robot toch best tof eruit zien eigenlijk.
Mjah, ach, ik neem het allemaal met een korreltje zout, denk dat het best OK komt an sich, OP vind ik er prima uitzien tot op heden iig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef japzooi het volgende:
[..]
Oh schei toch uit man. Elke keer als er iets verfilmd dreigd te worden en de eerste foto's komen on-line, komen alle hard-core fans onder hun steen vandaan gekropen om moord en brand te scheeuwen, omdat ze bang zijn dat 'Soundwave misschien wel een m3 speler wordt ipv een boombox'. En geloof me: ik weet er alles van wanneer je jeugd verkracht wordt door Hollywood (yes, I'm looking at you mr. Lucas!).
Ik zou me iig nioet teveel zorgen maken of de Transformer film op z'n minst vermakelijk zal zijn. ILM doet de effecten, dus dat zit wel snor (en de ontwerpen tot dusver vindt ik nog wel te pruimen), en Bay doet de actie. Kijk anders nog eens naar de achtervolging op de brug in Bad Boys 2 of de 'jet-bike' achtervolging in The Island. Als Bay iets kan, dan is het wel actie. En het enige wat ik wil zien in Transformers is fucking grote robots die mekaar genadeloos de grond in trappen.
Oh, over één puntje ben ik het wel eens met alle zeurdozen: vlammen op Optimus is als tepels op Clooney-Batman. That is all.
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
denk dat het best OK komt an sich.
Heerlijk fout was datquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.
best eng eigenlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/
TrailerIk vind m tof
En wat doe je met monumenten? Daar blijf je vanaf. Die bewaar je in de staat zoals ze zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef CecilBDemented het volgende:
de transformers zijn monumenten
Nooit de serie gezien, maar ik ben het met je eens: trailer ziet er tof uitquote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/
TrailerIk vind m tof
Voor de muziek valt wat te zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef robster16 het volgende:
Fucking vette trailer, ik vind met name eigenlijk het geluid sensationeel. Gewoon meeeega creepy en anders dan anders, niet zo'n over the top bombastische soundtrack met strijkers, gitaren en trompetgeschal, lekker onder de huid geluiden en weinig laten zien. ZO moet je trailers maken!
Volgende keer eerst gewoon pagina 1 van het topic doorlezenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:57 schreef Mordrid het volgende:
bekijk dit eens man
http://picasaweb.google.com/imfromthepast/TransformersMovie
als je die eerste foto's zie van bumblebee, ze hebben gewoon die robots in het echt op schaal gemaakt !
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer eerst gewoon pagina 1 van het topic doorlezen
Ik dacht een Sony my first massage-rod..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:23 schreef Prowl het volgende:
Het meisje met die My Little Pony in de trailer![]()
Dat bedoel ik nou met verneuken...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef BdR het volgende:
megatron lijkt wel een beetje op die boom uit lord o/t rings
[afbeelding]
Jemig jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef BdR het volgende:
megatron lijkt wel een beetje op die boom uit lord o/t rings
[afbeelding]
[afbeelding]
Je doelt hier op?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef Elegy het volgende:
Megatron had een tank moeten zijn oid. Iets met een groot kanon.
Matrix of Leadership..quote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
Ziet er al beter uit, maar nog steeds verneukt imo...
Lijkt wel een Samurai Pizza Catquote:Op maandag 25 december 2006 10:29 schreef Ash het volgende:
![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35804282455.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt wel een Samurai Pizza Cat
Omdat je met oude 2d-graphics geen overtuigende live action film kan maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef chatgek het volgende:
Waarom zijn de oude 2D graphics niet meer goed genoegTekeningen hebben vaak meer sfeer dan een computeranimatie vind ik zelf.
waarom posten mensen steeds "DE NIUEWE TRAILORZ IS UIT!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!!" en pasten ze een linkje naar de trailer die 2 weken geleden al is uitgekomen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe trailer is uit..
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html
EEN NIEUWE POST VAN HERALD!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:39 schreef Herald het volgende:
[..]
waarom posten mensen steeds "DE NIUEWE TRAILORZ IS UIT!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!!" en pasten ze een linkje naar de trailer die 2 weken geleden al is uitgekomen?
Niet zo cheap als jouw taalkundig armoedzalige postquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik blijf die O.P. er cheap blijven uitzien met z'n blauwe vlammetjes
Jajajaja ik moest ff snel typen omdat de telefoon ging.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo cheap als jouw taalkundig armoedzalige post![]()
Weet het ww nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe trailer is uit..
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html
En als easter egg een nieuwe geheime website die je uit de trailer kan halen sectorseven.org en het wachtwoord zoeken jullie zelf maar uit..
takara83quote:
Nee man, ik wil die oude Transformers en dus niet die verneukte versies.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:21 schreef nietzman het volgende:
Vet, goeie zaak dat ze die gedateerde tekenfilmmeuk aan de kant hebben gegooid. Ik kan niet wachten..
kletskoek, dit was toch een scene die helemaal de shit was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.
You got the powerrrrrrrrrrrrrrr, YEAHquote:Op maandag 8 januari 2007 07:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
kletskoek, dit was toch een scene die helemaal de shit was.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WJ8Xuylu4Vg
Dan blijf je toch gewoon in de eighties plakken en ga je niet naar de film? Alsof de originele serie er hetzelfde had uitgezien als 'ie nu was gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:23 schreef magnifor het volgende:
Nee man, ik wil die oude Transformers en dus niet die verneukte versies.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:21 schreef nietzman het volgende:
Vet, goeie zaak dat ze die gedateerde tekenfilmmeuk aan de kant hebben gegooid. Ik kan niet wachten..
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit zijn ze toch ook?? Leuke ava voor de liefhebber..![]()
[afbeelding]
iedereen tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier ook van die nerds zoals die gast uit Clerks 2?
CLERKS II was mie een geniale film...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier ook van die nerds zoals die gast uit Clerks 2?
*jaloers*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
whehe: http://www.youtube.com/watch?v=NqgqFD-HVaU
Kijk toch wel erg uit naar de film... laatst een marathon gehouden met G1 S1 en daarna de film, maar het is toch allemaal net iets te cheesy voor tegenwoordig.
Weerhield mij er niet van om dit juweeltje te kopen:
[afbeelding]
echt G1is het qua design ook weer niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef netto_m het volgende:
Nee, dat is een andere generatie Transformers (Beastwars). Hier gaan ze uit van G1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |