Omdat ze de herseninhoud van een made hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hoe durf je grimlock en de dinobots stom te noemen
ga terug onder je steen en ga je schamen
Precies, de generatie waarmee ik ben opgegroeid. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerste generatie graag!
2 regisseurs?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Timo20 het volgende:
Rare, maar volgens mij wel een coole combo: Bay en Spielberg.
Ben erg benieuwd of dit wat gaat worden...
Dan kent u niet alle afleveringenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat ze de herseninhoud van een made hebben?
Spielberg als executive producerquote:
Dus iig niet de G1 transformersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef blessed19 het volgende:
Het is al een lange tijd geleden bekend gemaakt dat soundwave bijvoorbeeld een helicopter wordt en megatron een tank.
volgens mij krijgt optimus prime ook nog een ander kleurtje (blauw), en ik denk dat het aantal transformers niet echt hoog zal zijn.
Echter! de TF's zullen wel realistich transformeren. misschien niet als Gen 1, maar iig wel geloofwaardig. Want ach, de Japanners waren vroeger een beetje simpel met het transformeren van die robots
dat is zo gaar hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou het zo vet hebben gevonden om de Dinobots te zien, en de insecticons...
Er wordt dus het een en ander aan veranderd en dat is toch wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef blessed19 het volgende:
Het is al een lange tijd geleden bekend gemaakt dat soundwave bijvoorbeeld een helicopter wordt en megatron een tank.
volgens mij krijgt optimus prime ook nog een ander kleurtje (blauw), en ik denk dat het aantal transformers niet echt hoog zal zijn.
Echter! de TF's zullen wel realistich transformeren. misschien niet als Gen 1, maar iig wel geloofwaardig. Want ach, de Japanners waren vroeger een beetje simpel met het transformeren van die robots
Dit is wat je krijgt als je die mooie kristallen megatron laat vallen en hem vervolgens met een blinddoek om weer aan elkaar probeert te lijmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef Lexiun het volgende:
Volgens mij hebben ze alle character die er in mee gaan doen geredesigned, en als je mij vraag niet met succes:
megatron
[afbeelding]
Ik hoop dat ze dan tenminste nog de kleuren goed krijgen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Waarom............![]()
Verneukers!
Bumblebee lijkt een beetje op Johnny (Number 5 uit Short Circuit):quote:
Dat is erg jammer. Met wat kleur erbij zou het iig deels nog goed zijn te maken maar als ze hem metalliclaten zoals hij hier staat is het zowiezo al een domper. de transformatie laat ook enigzins te wensen over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef Lexiun het volgende:
Volgens mij hebben ze alle character die er in mee gaan doen geredesigned, en als je mij vraag niet met succes:
megatron
[afbeelding]
Omg, moet nou echt die Duitse evil versie van de filmposter in de FP?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef CJ het volgende:
[..]
Omg, moet nou echt die Duitse evil versie van de filmposter in de FP?![]()
En geen verschrikkelijke powerballads deze keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Atrimar het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon een remake van de serie gedaan zoals ze ook spiderman en dergelijke verfild hebben. Gewoon de verhaallijnen uit de comics (serie) verwerken tot een script en die gebruiken. Dus gewoon Megatron als gun, en Optimus als truck in het grijs rood blauw
LOL @ Johnny 5quote:Overall, director Bay told SCI FI Wire that the movie strives for realism, despite its cartoony origins. "I only wanted to do Transformers if I could do it realistic," Bay said in an interview. "And from what I've seen and what we've done with our digital studies, putting it in real-world stuff, that is lots of effects around that are real effects, that's how we make it realistic." When Bay got the first call from producer Steven Spielberg, he said, "My first thought was, 'Nah, I'm not interested.' And just because I thought, 'OK, how am I going to do a toy movie?' And then I realized, when I went to Hasbro, 'OK, start over and go for a realistic alien-invasion-robot movie on Earth.' And so, with that thinking in mind, that's how I went about it."
Ze hebben al lang aangegeven dat niets dat in de trailer te zien is in de uiteindelijke film komt hoor... Dus ook niet het gedeelte over Mars.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef pomtiedom het volgende:
In het filmverhaal worden ze ontdekt voor de eerste keer op Mars wat erop wijst dat ze vanuit de ruimte naar de aarde komen en dus geen directe noodzaak zien om zich kwa uiterlijk aan te passen aan de aarde.
Megatron, wat doe jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef Lexiun het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ga verder huilen
Dat kan me goed voorstellen, cool om te zien!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef CJ het volgende:
Toen TF - The Movie voor het eerst werd aangekondigd had ik nog goede hoop op een G1 verhaal, vooral toen ik dit zag:
[afbeelding]
Maar nu heb ik die G1 droom maar los gelaten.
omdat ze er een echte film van willen maken kneusjequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
Dit word een regelrechte flop.Waarom niet 2d animatie old skool
die bestaat al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
Dit word een regelrechte flop.Waarom niet 2d animatie old skool
"The Movie" bedoel je..?quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef neo2000 het volgende:
Doet toch een beetje anime/hentai achtig aan.
quote:
Iddquote:
naar de fans wordt kennelijk niet geluisterd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
OP: http://www.jalopnik.com/a(...)486_41860608f2_o.jpg
Bumblebee: http://www.jalopnik.com/a(...)388_fc6b8c9b59_o.jpg
Ik geef het toe, deze liet me lachen.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef pomtiedom het volgende:
Ik heb nog ergens een transformer liggen die kan veranderen in een cementwagen.
Takara serie als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik geef het toe, deze liet me lachen.
Jammer voor de transformers. Ik weet nog hoe de transformers G1 ging. opmerkelijk is dat de eerste reeks transformerseries in Japan (nooit hier gereleased) compleet anders was en ook gegarandeerd geen succes hier was geworden (soort powerrangers in anime).
Ik heb nog ergens een transformer liggen die kan veranderen in een cementwagen.
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef jpg97 het volgende:
hopelijk zullen de "echte" fans deze film links liggen, zodat de film flopt.
Als je dit zo verneukt dan mag je wmb niet slagen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.
![]()
Ik wilde net hetzelfde typen. Best wel erg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Godallemachtig zeg, Transformer-fans zijn nog erger dan Lord of the Rings-fanaten. Jankerds.
Tjsa, wanneer men jou jeugdhelden gaat vernaggelen op een manier die niemand had kunnen zien aankomen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen. Best wel erg.
Wie zegt er dat Transformers voor mij ook geen jeugdsentiment is? Ik wacht wel tot ik de film heb gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, wanneer men jou jeugdhelden gaat vernaggelen op een manier die niemand had kunnen zien aankomen....![]()
Ik wacht op een echte trailer, aan de hand van die beslis ik of ik naar de bios ga voor de film of dat ik 'm maar download en 'm in fast-forward ga kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Transformers voor mij ook geen jeugdsentiment is? Ik wacht wel tot ik de film heb gezien.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Klein verschil: Transformers was van begin af aan al volledig geillustreerd, LOTR liet dat ongeveer 30 jaar op zich wachten...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef japzooi het volgende:
[..]
Jammer dat ze het zo verneukt hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
OP: http://www.jalopnik.com/a(...)486_41860608f2_o.jpg
Bumblebee: http://www.jalopnik.com/a(...)388_fc6b8c9b59_o.jpg
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klein verschil: Transformers was van begin af aan al volledig geillustreerd, LOTR liet dat ongeveer 30 jaar op zich wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |