quote:Transformers in 2006
Geplaatst op 23-07-2004 om 09:28 door FilmTotaal
DreamWorks gaat samen met Paramount en speelgoedfabrikant Hasbro een live-action film maken die gebaseerd is op de Transformers, het populaire transformeerbare speelgoed uit de jaren '80 waaruit een comic-reeks, meerdere televisieseries en een animatiefilm voortkwamen.
Steven Spielberg zal de film, die in 2006 uitkomt, samen met X-Men producers Don Murphy en Tom De Santo produceren. Hasbro zal met het productie-team werken aan de vormgeving van de film, en uiteraard aan de merchandise.
Ik hoop het niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:30 schreef BobRooney het volgende:
wat slecht dit...wordt gewoon een soort power ranger movie dit...
Hoeft niet perse natuurlijk. Dit wordt zeker geen mannen in pakken werk... ik denk dat er flinke render engines aan de slag gaan om die transformers op het scherm te brengen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:30 schreef BobRooney het volgende:
wat slecht dit...wordt gewoon een soort power ranger movie dit...
In de comics komt hij wel terug...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Hij is niet meer gezien sinds de Galvatron aanval maar dat zegt natuurlijk niet alles![]()
De aerial bots met als leider Silver Bolt?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand nog hoe dat grote passagiersvliegtuig van de Autobots heette?![]()
Jetfire?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Skyfire?
Wat is er mis met bumblebee???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:43 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van mij heeft als favoriete transformer Bumblebee![]()
zwakste Transformer die er bestaatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met bumblebee???
Geen idee, nooit op gelet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:53 schreef type_29 het volgende:
[..]
zwakste Transformer die er bestaat
heeft ie eigenlijk wel een wapen?
Silverbolt was het enige passagiersvliegtuig, een concorde, leider van de Areal Botsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij zijn die het niet... tenminste dat denk ik niet na het bekijken van plaatjes van Silver Bolt/Skyfire en Blitzwing op t net.
Het vliegtuig wat ik bedoel was d8 ik wit met geel en ging dood in de serie...
Bumblebee vind ik de meest gaye transformer ever. Transformers horen stoer te zijn, en dan heb je een *hommel* transformer. Frightening....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met bumblebee???
ach Laserbeak was als vogelvorm wel tof :-)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Bumblebee vind ik de meest gaye transformer ever. Transformers horen stoer te zijn, en dan heb je een *hommel* transformer. Frightening....
Maar ja niet dat een cassettebandje nu zo angstaanjagend is
@Sig:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:35 schreef Zeitgeist het volgende:
ach Laserbeak was als vogelvorm wel tof :-)
hehe nee :-) niet eens. Heb hem op DVD samen met Deathstalker 1quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
@Sig:Deathstalker
Toevallig van de MST3K aflevering?
Robots kunne heel goed in CGI gemaakt worden hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Het zal wel CGI mayhem worden
Nah, dan heb ik liever een Optimus Prime die Bush (na diens tweede ambtstermijn op frauduleuze wijze te hebben afgedwongen) uit het witte huis probeert te schoppen. Bush, leider van het enige land met kernwapens, schakelt de hulp in van de verbitterde Magatron die zijn kans schoon ziet om aan populariteit te winnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Megatron met een baard en een koran onder zijn arm en Optimus Prime in de kleuren en het motief van de Amerikaanse vlag gekleed, zou dat wat zijn?
Nee man, da's niet grimlock.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je had ook een tegenhanger van Grimlock, een of andere vliegbasis (hij was wit)
Ik had ze allemaal als speelgoed
trypticon had als tegenhanger Metroplex, Fortreess Maximus werd ook een stad en had als tegenhanger Scorponokquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:10 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Nee man, da's niet grimlock.
Je bedoelt Trypticon, en Fortress Maximus. Dat waren die grote robots
Prowl rules!!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:33 schreef Prowl het volgende:
Als ik maar mee doe vind ik het prima
zo'n beetje alle autobots op een enkeling naquote:Op zondag 25 juli 2004 22:30 schreef 8op het volgende:
[..]
Prowl rules!!
maar die ging in The Movie toch dood??![]()
Metroplex! Dat was hemquote:Op zondag 25 juli 2004 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
trypticon had als tegenhanger Metroplex, Fortreess Maximus werd ook een stad en had als tegenhanger Scorponok
De oude garde ging dood om plaats te maken voor de nieuwelingen, helaas waren ze al lang en breed bezig met de film terwijl de serie nog liep en er steeds meer transformers bijkwamen die je opeens niet in de film bezig zag, geen enkele groep behalve de Constructicons en een paar Dinobots bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle autobots op een enkeling na
die OST heb ik laatst gedownload:quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De oude garde ging dood om plaats te maken voor de nieuwelingen, helaas waren ze al lang en breed bezig met de film terwijl de serie nog liep en er steeds meer transformers bijkwamen die je opeens niet in de film bezig zag, geen enkele groep behalve de Constructicons en een paar Dinobots bijvoorbeeld.
Best jammer.
Wat mij betreft mogen ze het trouwens best een remake van de film maken hoor, maar dan zonder domme dansjes. Wel met de jaren 80 soundtrack
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die OST heb ik laatst gedownload:
You've got the touch!
dare!
Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.phpquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle autobots op een enkeling na
Er was toch een aflevering waarin ze in het mausoleum waren?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef 8op het volgende:
[..]
Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.php
De rest onderging een metamorfose of mocht van de oude dag genieten
yep, dat was de aflevering 'Dark Awakenings' als ik me niet vergis..quote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was toch een aflevering waarin ze in het mausoleum waren?
Waarom staat Megatron in The Decepticon Crypt? Die is toch ook gewoon veranderd in Galvatron en niet gestorven.quote:Mwa, een paar gingen er dood als ik het mausoleum mag geloven... http://tfarchive.com/cartoons/generationone/botd/index.php
Ja dat zal best, maar ik heb laatst Hellboy gezien en ik moet zeggen dat het ontbreken van de CGI bij sommige karakters erg goed uitpakte.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Robots kunne heel goed in CGI gemaakt worden hoor
Ja maar in de Transformers film herkent Starscream Galvatron nog wel als Megatron. Voordat Galvatron hem om zeep helpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:17 schreef 8op het volgende:
Ja, maar Meg en nog wat Decepticons (zoals die look-a-likes van Starscreem, dat waren geloof ik Thundercracker en Skywarp) kregen een heel andere persoonlijkheid , de andere robots veranderden slechts van buiten, niet van binnen... ik denk dat dat het verschil is. 't Waren andere wezens, gecreeerd door Unicron.
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Tis ook zo´n diepzinnige serie waar je uren over kunt filosoferen.![]()
die dvd kost geen drol dus wat let jequote:Op zondag 25 juli 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die soundtrack is zo heerlijk fout
Die film staat nog op m'n lijst om aan te schaffen dvd's
Bij Hellboy hebben we het dan ook over figuren die menselijke proporties hebben en dus met make-up in het karakter veranderd kunnen worden.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar ik heb laatst Hellboy gezien en ik moet zeggen dat het ontbreken van de CGI bij sommige karakters erg goed uitpakte.
Er werd hier en daar wel met het onvermijdelijke CGI gewerkt, maar dat verliep naadloos met de "echte" modellen.
Ik zou graag zien dat deze film ook deels CGI en deels echt is.
Grimlock is zooo kewlquote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Me Grimlock KING!
Jazz ziet er toch niet zo gezond uitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:50 schreef Rambaldi het volgende:
http://home.comcast.net/~themichaelsmith/VWHiRes.mpg
het is een VW kever: een geupdate bumblebee?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:08 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jazz ziet er toch niet zo gezond uit
5 euro bij intertoys...what are ya waitin' for?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die soundtrack is zo heerlijk fout
Die film staat nog op m'n lijst om aan te schaffen dvd's
ultra magnus is toch uit de "nieuwe"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:05 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ultra Magnus is m'n favoriet... hopen dat we 'm ooit terug zien!
nee die zat ook al in de oude serie en in de filmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef avotar het volgende:
[..]
ultra magnus is toch uit de "nieuwe"serie
hoe durf je grimlock en de dinobots stom te noemenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:02 schreef JasperE het volgende:
Als die STOMME dino's er maar niet in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |