vorige deeltjesquote:Named "Chena". When Holland America turned to Colorado Railcar to augment its fleet of vintage Budd and ex-Milwaukee Road vintage full domes, the result was something quite different from the other ultradomes built thus far. The initial order, HALX 1050-1053, feature sloped dome ends that more closely resemble the Budd products of 50 years earlier, as well as other ammenities. They are divided into two types, A and B. 1052 is an A car, fitted with ADA acessible seating and wheelchair lifts. Both the A and B cars have ADA accessible restrooms and dining facilities. The A cars also feature a nine by ten foot platform, and a small lounge and gift area inside the car.
After construction, 1052 and 1053 were shipped by freight train to Seattle, then moved by ferry to Alaska. They were scheduled to enter service between Anchorage and Fairbanks, AK in May, 2003.
das gewoon een V70 op hoge poten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
das gewoon een V70 op hoge poten...
Fijn voor als je in noorwegen ofzo woont als je van de bergpaadjes je oprit van bagger in moet![]()
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekken
Was echt grappig, zo'n T4 is vrij rap dus was wel een tegenvaller voor hem dat ik op z'n kont bleef hangen![]()
Dat is het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Ja T5 is snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigens)
quote:
Een V70 van de zijkant ook niet hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja T5 is snellermaar zo'n 850 ziet er van voor niet echt snel uit
maar rijdt zeker goed hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:
Dan ga ik voor jou en Timquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens TF, kun je mijn icon ook even bij de startpost inplakken
en, en, en?quote:
Dat ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.
En de Ferrari 430 blijft leuk om naar te kijken en te luisteren, om maar ontopic (?) te reageren.
Miami Vice. Doodeind lijkt me maar een saaie film en zo te zien zijn de bezoekers van imdb.com het daar mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
en, en, en?
Alternatieven zijn the fast and the furious IIInu met extra plastic en doodend
Ik wel, en je veronderstelling kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]met dat budget ga je voor een S80 of top S60
Het lijkt me trouwens dat de V70 beter op de weg ligt, maar heb met beide auto's geen rij-ervaring.
ontopic in de SCquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.
En de Ferrari 430 blijft leuk om naar te kijken en te luisteren, om maar ontopic (?) te reageren.
In het begin van de film dacht ik ook van 'wat is dit nou weer'. Ik had zelfs niet eens in de gaten dat de film was begonnen, totdat ik commentaar kreeg van mijn maat vanwege het babbelen onder de film.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ontopic in de SC
Ik vond de trailer van imdb niet echt boeiend, maar een aantal reviews zijn lovend over de actiescenes. Hij lijkt me in ieder geval beter dan de andere twee opties die we open hebben staan :x
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef NSX het volgende:
[..]
In het begin van de film dacht ik ook van 'wat is dit nou weer'. Ik had zelfs niet eens in de gaten dat de film was begonnen, totdat ik commentaar kreeg van mijn maat vanwege het babbelen onder de film.
Maar achteraf gezien was ie best oké hoor. Vast beter dan je andere twee opties inderdaad.
Hoezo heb je trouwens niet meer opties? Draait er daar zo weinig?
Zonde. Vooral raar dat ze juist de stomme (kuch) films uitkiezen om te draaien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Beide Leeuwarder bioscopen zijn van dezelfde eigenaar (die vorig jaar succesvol de komst van een superbios a'la pathe tegengehouden heeft) en van bedenkelijke kwaliteit. Ik wil echter nog wel even wat biertjes nuttigen, dus dan is de bios meepakken in Groningen (waar veel, veel meer draait) geen optie.
Over the Hedge & Pirates of the Caribbean II draaien ook nog, maar die hebben we al gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef NSX het volgende:
[..]
Zonde. Vooral raar dat ze juist de stomme (kuch) films uitkiezen om te draaien.
Oh, dan valt het wel weer mee qua aanbod van films.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Over the Hedge & Pirates of the Caribbean II draaien ook nog, maar die hebben we al gezienBeiden niet superfilms, maar wel onderhoudend.
Zit net even bij't aanbod in Pathe Groningen te kijken, maar dat valt inderdaad ook aardig tegen... zal wel aan de zomerperiode liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef NSX het volgende:
[..]
Oh, dan valt het wel weer mee qua aanbod van films.
De Ferrari.
[afbeelding]
Mooi ding. Alleen je ziet er niet zoveel van op deze foto.
In de zomer rijdt er veel meer moois rond. Groot gelijk ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zit net even bij't aanbod in Pathe Groningen te kijken, maar dat valt inderdaad ook aardig tegen... zal wel aan de zomerperiode liggen
En zeker een mooie Ferrari... ik hoop er dit weekend nog wat meer te zien bij de Ring
Zoals dit jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef NSX het volgende:
[..]
In de zomer rijdt er veel meer moois rond. Groot gelijk ook.
Die is zeker mooi ja. Hehe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals dit ja
Maar goed, moet morgen weer vroeg op dus nu echt weg
dat is vervelend jhaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
pff wat een klotenacht.. geen oog dicht kunnen doen..
gmta.quote:
driftenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
Wat ga je er eigenlijk mee doen Tommy?
shownieuwsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, met mij is alles prima.
Ik zit lekker bij m'n dinnetje in Tilburg
Alleen zij kon geen slaap vatten vannacht, dus ik zit nu op de bank shownieuws te kijken () terwijl zij nog een beetje bij probeert te slapen.
dank, dankquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
En hoe is het daar, mooie 404 trouwens
Ze had een vol koppie geloof ik,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
shownieuws
en jij zit in Tilburg
waarom kon ze niet slapen trouwens?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze had een vol koppie geloof ik,![]()
Naja en ze heeft zich ziek gemeld, dus ik ga d´r een beetje vertroetelen vandaag![]()
En een sierra 2.0 die hebben wij ook nog gehad![]()
Hebben de bij de boeren daar geen tractors, of lopen ze dan met hooivorken te zwaaien?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
driften
ging redelijk zelfs!
totdat..
afgelopen vrijdag een maat (waar ik dit project samen mee doe) een klapband kreeg bij ongeveer 100 km/u na 3 meter asfalt vlogen we richting een weiland... daar zat een geul voor dus gingen we met 4 wielen van de grond het weiland in
zaten vervolgens goed vast in de modder, maar na 3 uur graven en kloten toch naar huis kunnen rijden
vandaag gaan we de ophanging voor en achter aanpassen + het luchtfilter..
uitlaat is er al af door ons vliegavontuur dus dat is goed zo
Je maakt ook ladingen foto's van je werkzaamheden? -> tijd voor een projecttopicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook mee gedrift?
Dit is wel de DOHC injectie variant met 125 pk's
wel al gestript
Jij zit dus chikies te kijken terwijl je vriendin bij ligt te komen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, met mij is alles prima.
Ik zit lekker bij m'n dinnetje in Tilburg
Alleen zij kon geen slaap vatten vannacht, dus ik zit nu op de bank shownieuws te kijken () terwijl zij nog een beetje bij probeert te slapen.
ik maak genoeg foto's inderdaad..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je maakt ook ladingen foto's van je werkzaamheden? -> tijd voor een projecttopic
Ga je er trouwens ook mee circuitrijden, of wil je daar nog steeds een E30 voor hebben?
het is geen "boeren weiland"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben de bij de boeren daar geen tractors, of lopen ze dan met hooivorken te zwaaien?
Ik heb eens met een kennis vastgestaan op een zandvlakte met de nodige heuveltjes (er zou een half jaar later een wijk komen) en na een half uur kloten zijn we maar naar de dichtstbijzijndste boerderij gegaan om'm er met een tractor uit te slepen
De kennis wou ons even laten zien hoe goed de variabele vering van zijn citroen wel niet was
Ja die hadden wij ook, niet mee gedrift, t was de auto van mn paquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook mee gedrift?
Dit is wel de DOHC injectie variant met 125 pk's
wel al gestript
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit dus chikies te kijken terwijl je vriendin bij ligt te komen?
Onze enige echte eigen Wesley?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.
Wesleyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.
Oh, die foto's zagen er goed uit hoor, "no feer"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik maak genoeg foto's inderdaad..
ook al gepost hier in de SC, echter had niemand interesse, dus een projecttopic heeft weinig zin
en voor het circuit wil ik opzich wel een E30/E36
sierra heeft een kut wegligging daarom is het zo leuk om mee te driften
dat waren GMS picsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, die foto's zagen er goed uit hoor, "no feer"
Een projecttopic is denk ik alleen praktisch als je op de lange termijn aan de auto gaat sleutelen, zoals je dat bv. met je 404 gedaan hebt. Dan zie je over de tijd ook hoe de auto verbeterd
En mbt. het 'weiland', ik dacht om een of andere reden dat je ergens in brabant zatJe bent in ieder geval losgekomen - geen beschadigingen neem ik aan?
Jammer johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, ontgroening is toch 2 dagen kampfMaar we gaan ervoor, tot over een paar dagen dames
Ik doelde op de auto, niet op de fotokwaliteitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat waren GMS pics
maar we gaan zeker sleutelen aan die sierra, zit zelfs nog een jaar APK op
vrindin komt uit brabant, misschien heb je dat onthouden
we zijn na 3 uur graven weggekomen ja. Uitlaat ligt eraf, maar dat komt goed uit
komt een custom pijp opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde op de auto, niet op de fotokwaliteit
APK is positief iig, kun je een jaar vooruit op de openbare weg... maar wat ga je met de uitlaat doen, kat eronder weg of compleet vervangen?
Een rechte kachelpijp of nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
komt een custom pijp op
Ik zou die boter er zo wel af willen likkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk 'ns Huug, wat lekker:
[afbeelding]
edit: nog 900 posts.
Ja?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou die boter er zo wel af willen likken
Lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja?
Ik neem zaterdag wel een kuipje mee dan.
Tuurlijk.. niet joh gakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je eet het dan ook echt op, meneer.
Woooops.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik zie het, behalve deze alleen de 1050 die 1150 had moeten zijnMaar goed, zal mij t ook kriebelen
opelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:43 schreef Nolius het volgende:
Snotver. Stuur je je auto weg voor een buurt, moeten ze er voor 875 euro aan versleutelen![]()
ja ik ook, vraag maar aan die knakker met die sierra die na 2 dagen na aankoop langs de snelweg stondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef Nolius het volgende:
Wat een onzin. Mijn ouders rijden al jaren in een Ford, hebben nooit ergens last van. En zo ken ik er nog wel een paar.
Oh wees gerust, zo reageren ze altijd hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef Nolius het volgende:
Wat een onzin. Mijn ouders rijden al jaren in een Ford, hebben nooit ergens last van. En zo ken ik er nog wel een paar.
onze sierra stond dezelfde dag nog langs de kant van de weg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ik ook, vraag maar aan die knakker met die sierra die na 2 dagen na aankoop langs de snelweg stond
1000 kilomter per week?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef Nolius het volgende:
Maar goed. Nieuwe banden, ruitenwissers vervangen, iets aan de motor was niet goed (riemen vervangen of zoiets) en nog wat kleine dingetjes. En nog een gewone beurt.
Maar ja. Het ding is inmiddels zeven jaar oud en vorig jaar heb ik er echt asociaal veel mee gereden. Gemiddeld 1000 kilometer per week. Dus dit is ook de laatste keer dat ik het naar de beurt breng.
M'n werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1000 kilomter per week?
waar ging je zoal naartoe dan?
Hondaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wees gerust, zo reageren ze altijd hier.
Als ik zegHonda
. Dan roept iemand anders weer dat het onder je kont vandaan roest oid.
7 jaar is niet oud (mijn rovertje was ook van '99)... en met regelmatig onderhoud valt het wel wat meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef Nolius het volgende:
Maar goed. Nieuwe banden, ruitenwissers vervangen, iets aan de motor was niet goed (riemen vervangen of zoiets) en nog wat kleine dingetjes. En nog een gewone beurt.
Maar ja. Het ding is inmiddels zeven jaar oud en vorig jaar heb ik er echt asociaal veel mee gereden. Gemiddeld 1000 kilometer per week. Dus dit is ook de laatste keer dat ik het naar de beurt breng.
Een M5 die geen M5 heeft is een piem0l.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef M5 het volgende:
een ford die het af en toe niet doet is een echte ford
Als je het hebt over kutauto's. Daar heeft mijn zus een hoop gezeik mee gehad. Tering 626 was om de haverklap stuk.quote:
kijk jij nu maar uit dat je die notedop van je niet kort rijdtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een M5 die geen M5 heeft is een piem0l.
Hoezo? Korter kan ie niet. Haquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk jij nu maar uit dat je die notedop van je niet kort rijdt
Zal ik het eens voor je demonstreren? kan zeker nog een meter korterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Korter kan ie niet. Ha!
zeker een 626 uit de jaren 90, daar zitten namelijk veel Frod onderdelen inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je het hebt over kutauto's. Daar heeft mijn zus een hoop gezeik mee gehad. Tering 626 was om de haverklap stuk.
En de garage was al net zo schurft.
Nope. Uit 2002 / 2003 ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker een 626 uit de jaren 90, daar zitten namelijk veel Frod onderdelen in
eenschquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Zal ik het eens voor je demonstreren? kan zeker nog een meter korter
Mazda is van Ford.quote:
met de 404 durf ik dat wel aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
Dan moeten jullie eerst door mij heen
De van de Suuzblijven jullie af met jullie krotterige schade Opel en die ouwelullen Passat
En jij als persoon wil mij ook wel dood hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met de 404 durf ik dat wel aan
die bumper is hard kan ik je vertellen
En jouw lul kan wel een meter langerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Zal ik het eens voor je demonstreren? kan zeker nog een meter korter
Sinds je geen breitling voor me mee genomen hebt wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
En jij als persoon wil mij ook wel dood hebben?
jij altijd met je lulpraatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jouw lul kan wel een meter langer.
't is zo'n beetje een obsessie lijkt het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij altijd met je lulpraat
liever nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jouw lul kan wel een meter langer.
Dat zegt meer over de garage geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je het hebt over kutauto's. Daar heeft mijn zus een hoop gezeik mee gehad. Tering 626 was om de haverklap stuk.
En de garage was al net zo schurft.
inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef M5 het volgende:
[..]
't is zo'n beetje een obsessie lijkt het wel.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
Kutwijf wat heb je met m'n icon gedaan
vrouwen met machtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
Kutwijf wat heb je met m'n icon gedaan
n00b.quote:
Piemelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij altijd met je lulpraat
Maar ik meen het welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar trap ik niet meer in
Alleen de Mazda 6 staat op een Ford onderstel, maar dat is alleen de naam, Mazda heeft het platform ontworpen. De 626 is nog 'n beetje een echte Mazda.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mazda is van Ford.
maar niet elke Mazda heeft Ford onderdelen.
Ik weet zo niet of de 2000 serie Ford onderdelen heeft, volgens mij wel en staat deze op een Ford platform.
Wel gek dat ze daar zoveel problemen mee gehad heeft, is toch een goede auto (zeker als je de stats erbij pakt.)
de 626 waar ik veel uren aan gekloot heb zat anders vol Ford shit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen de Mazda 6 staat op een Ford onderstel, maar dat is alleen de naam, Mazda heeft het platform ontworpen. De 626 is nog 'n beetje een echte Mazda.
Wat zou dat eigenlijk over Hugo zeggen danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
inderdaad
zou dat wat over hugo zeggen?
er staat een ? achter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat zou dat eigenlijk over Hugo zeggen dan?
Em vriendjes+quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg ik mis misschien iets, maar wat zijn jullie nu eigenlijk van elkaar?
Try mequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Fugie het volgende:
met een judotrucje heb je hugo zo tegen de grond joh
Hugo is mijn bitch/slaaf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg ik mis misschien iets, maar wat zijn jullie nu eigenlijk van elkaar?
Wat ijsmeis zegtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gewoon vrienden, maar jullie neuken wel? Of wat bedoel je?
Wat is er niet mooi?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je bent wel op Times square geweest. Dat is dan weer mooi
ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef Fugie het volgende:
hugo jij hebt toch gekickboxt ?
Waar zullen we het nu eens over hebben danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ineens valt het mij ook op dat jij een piem0l-verslaving hebt. Je hebt het er constant over
Hebben we het al over piem0ls gehad?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar zullen we het nu eens over hebben dan![]()
?
Dubbelop Hugo, dubbelop. GODVERDOMME. JE HEBT HET SNEL GEEDIT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hebben we het al over piem0ls gehad?
Wel goed je piem0l wassen eh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef Nolius het volgende:
Tijd voor een douche
Hoe lang had je ook alweer niet geneukt?quote:
Jij??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe lang had je ook alweer niet geneukt?
Maanden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe lang had je ook alweer niet geneukt?
Ai, dat verklaart wel het een en ander aan piem0l-obsessiequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen piem0l-obsessie.
Ik haat piem0ls.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar trap ik niet meer in
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonet een uurtje gecruised in een Mazda 3, stuk beter dan de Golf 5 of de Ford Focus
die heeft 10 pk meer dan de 2.0, maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
Er is ook een 2.3 benzine, die zag in Amerika alleen maar rijden.
Voor de prijs van 'een' Mazda 3 MPS kun je waarschijnlijk ook wel een RX-8 halen.. ik weet wel waar mijn voorkeur naar uit gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef M5 het volgende:
[..]
die heeft 10 pk meer dan de 2.0, maakt niet veel uit.ooit moet er nog eens zo'n 2.3 turbo komen. die is wel snel.
Ben de stad niet uit geweest, dus ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor de prijs van 'een' Mazda 3 MPS kun je waarschijnlijk ook wel een RX-8 halen.. ik weet wel waar mijn voorkeur naar uit gaat
Mogelijk voelde de Mazda 3 rapper aan omdat die beter optrekt in de lage toeren? (het nieuweijden enzo
)
RX-8 pas ik niet fatsoenlijk in. Zit ik met m'n kop tegen het dak. En de 3 MPS is sneller dan zo'n wankel ding. Alleen vind ik de RX-8 mooi en de 3 ronduit lelijk (als hatchback iig, de sedan is nog wel aardig)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor de prijs van 'een' Mazda 3 MPS kun je waarschijnlijk ook wel een RX-8 halen.. ik weet wel waar mijn voorkeur naar uit gaat
Mogelijk voelde de Mazda 3 rapper aan omdat die beter optrekt in de lage toeren? (het nieuweijden enzo
)
had je 'n benzine of 'n diesel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben de stad niet uit geweest, dus ja.
Heb er ook even ingezeten en pas er net inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef M5 het volgende:
[..]
RX-8 pas ik niet fatsoenlijk in. Zit ik met m'n kop tegen het dak. En de 3 MPS is sneller dan zo'n wankel ding. Alleen vind ik de RX-8 mooi en de 3 ronduit lelijk (als hatchback iig, de sedan is nog wel aardig)
Jag stond toch al veel langer te koop? Bovendien hebben ze een paar maanden terug nog duizenden mensen op straat gegooid bij Fordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef M5 het volgende:
Leegloop bij FordJaguar, Land Rover en Aston Martin zijn te koop. Nu Volvo en Mazda nog
Gas?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een lesauto, wat denk je zelf?
Nee, ik heb gister geen bruine bonen gegeten.quote:
Op de braderie? Daar waren ook veel Belgische truckers in ieder gevalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog een nsx gespot in het fantastische stadje hulst
alwaar en auto dag was met veel belgische tuners
Toch niet optisch getuned door een barbaar hoop ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog een nsx gespot in het fantastische stadje hulst
alwaar en auto dag was met veel belgische tuners
Goed ideequote:
Ik heb in een Nissan Primera op benzine gelestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een lesauto, wat denk je zelf?
Welk haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef ijsmeis het volgende:
Oh jee, de kapster komt zo. Zal ik het eraf laten snoeien, of zal ik het lang laten groeien.
Tumdiedum.
lang laten groeien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef ijsmeis het volgende:
Oh jee, de kapster komt zo. Zal ik het eraf laten snoeien, of zal ik het lang laten groeien.
Tumdiedum.
Geen idee waarom ze van LR en AM af willen. Imo zijn ze stom als ze die merken verkopen. Punt is dat hard geld nodig hebben. En die 2 merken brengen wel wat op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jag stond toch al veel langer te koop? Bovendien hebben ze een paar maanden terug nog duizenden mensen op straat gegooid bij FordIk dacht trouwens dat Land Rover en AM het wel aardig deden (lees: winstgevend zijn), dus waarom die in de verkoop gaan...
NSX <-> 250 pk civicje is wel een heel wat groter verschil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb er ook even ingezeten en pas er net inZe zijn niet eens zo heel duur in de lease trouwens, maar vond het toch wat te.
En tya de keus is simpel... het is zo'n beetje het verschil tussen een NSX en een 250pk civicje he?
dode punten knippen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef M5 het volgende:
[..]
juist, kun je gelijk die kapster weer afbellen, heul niet nodig dan
Tsk, ik heb geen pony meer. Die moet wel even geknipt worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef M5 het volgende:
[..]
juist, kun je gelijk die kapster weer afbellen, heul niet nodig dan
Hey M5 vriendje die alles weetquote:
welk model? Golf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey M5 vriendje die alles weet
je hebt bij VW diesel de 90 110 en 130 pk geloof ik he?
Wat heeft welke kleur? is TDI met rode i de 90 pk?
Zo ja wat is dan de TDI zonder rode letter?
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
welk model? Golf?
ennee. je gaat me niet vertellen dat je er door 'n dieseltje uitgetrokken bent met je T5?
Lang laten groeienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef ijsmeis het volgende:
Tumdiedum.
Ok dan wil ik de rode I versie met rica chipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef M5 het volgende:
Golf 4:
Niets rood: 90 pk tdi
Rode "I": 110pk
Rode "DI": 100, 115 of 130 pk.
Rode "TDI": 150 pk.
als je het met een beetje stijl doet kan het wel mooi zijn:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lang laten groeien
Kort haar bij vrouwen is niks
Halle Berryquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
als je het met een beetje stijl doet kan het wel mooi zijn:
[afbeelding]
Ik heb kort haarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lang laten groeien
110 pk TDI is geen pompverstuiver, maar gewoon direct ingespoten. 100 of 115 is beter imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok dan wil ik de rode I versie met rica chip![]()
Smaken verschillen. Daarom.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Halle Berry
Waarom vindt iedereen die zo lekker
vanaf wanneer zijn die geleverd dan die 100 a 115 pk's? want wil geen 15000 euro neerleggen eh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef M5 het volgende:
[..]
110 pk TDI is geen pompverstuiver, maar gewoon direct ingespoten. 100 of 115 is beter imo.Mijn keuze zou een 150 pk TDI 4Motion zijn
![]()
En geen Rica chip maar JD Engineering
Mijn keuze zou zijn: geen auto van de VAG-groepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef M5 het volgende:
[..]
110 pk TDI is geen pompverstuiver, maar gewoon direct ingespoten. 100 of 115 is beter imo.Mijn keuze zou een 150 pk TDI 4Motion zijn
![]()
En geen Rica chip maar JD Engineering
Nog korter dan op die foto's in je fotoboek?quote:
115 pk vanaf aug. 1999 - mei. 2001quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vanaf wanneer zijn die geleverd dan die 100 a 115 pk's? want wil geen 15000 euro neerleggen eh.
'tsja ligt er maar net aan wat voor polo je hebt en welke lupo je had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn keuze zou zijn: geen auto van de VAG-groep
Ik word echt gek van het gebrek aan vermogen in mijn Polo, terwijl ik gisteren een Lupo met op papier minder vermogen bij me had die veel directer en pittiger op het gas reageerde... :S
kan me herrineren dat die toch niet goed liep???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn keuze zou zijn: geen auto van de VAG-groep
Ik word echt gek van het gebrek aan vermogen in mijn Polo, terwijl ik gisteren een Lupo met op papier minder vermogen bij me had die veel directer en pittiger op het gas reageerde... :S
Ik vind lang haar wel mooier. Overigens ook weer niet té. Haar tot op je kont ziet er ook niet uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan natuurlijk niet zeggen dat het bij geen enkele vrouw mooi staat dat korte haar...
Bij sommige vrouwen ziet er prima uit![]()
http://bhdaamov.hp.infoseek.co.jp/pic/jane.jpgEctreem voorbeeld wel
Maar wat is er mis met die directe inspuiting eigenlijk?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
115 pk vanaf aug. 1999 - mei. 2001
100 pk vanaf okt. 2001 - nov. 2003
115's zijn wel lastiger te vinden. Prijzen zijn heel erg afhankelijk van de km stand uiteraard.
Dat dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lang laten groeien
een 1.4 Polo (met 75pk)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
'tsja ligt er maar net aan wat voor polo je hebt en welke lupo je had.
Technisch gezien niets. Ze hebben veel meer koppel iig. 110 pk heeft 235 Nm, 115 heeft 285 Nm.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met die directe inspuiting eigenlijk?![]()
Mja met chip lost je dat probleem wel op... als je ziet wat het prijsverschil is koop ik liever een 110pk en gooi ik er een chip van 600 euro in...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Technisch gezien niets. Ze hebben veel meer koppel iig. 110 pk heeft 235 Nm, 115 heeft 285 Nm.
60 pk Lupo dus. Maarje Polo zal wel 'n beetje gammel zijn, als de Lupo beter op't gas reageerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
een 1.4 Polo (met 75pk)
en een 1.4 Lupo (met 44kW, ja, ik ben te lui om dat om te rekenen)
Hij is gisteren voor een beurt geweest, het blijkt zo te horen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan me herrineren dat die toch niet goed liep???
Vanaf het begin heeft die nooit echt lekker gereden...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef M5 het volgende:
[..]
60 pk Lupo dus. Maarje Polo zal wel 'n beetje gammel zijn, als de Lupo beter op't gas reageerd
hij liep toch ruw oid als ik het goed heb???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij is gisteren voor een beurt geweest, het blijkt zo te horen...![]()
Het ligt er uiteraard aan wat je d'r voor uit wilt trekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja met chip lost je dat probleem wel op... als je ziet wat het prijsverschil is koop ik liever een 110pk en gooi ik er een chip van 600 euro in...
dan heb je hetzelfde resultaat![]()
Ja, hij lijkt iets soepeler (lees stiller binnenin) te rijden, maar wegtrekken is nog steeds een ramp... Na in die Lupo gereden te hebben is hij zelfs 2x afgeslagen bij het wegrijden op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij liep toch ruw oid als ik het goed heb???
Bij rica gaan 110pk naar 138 en 235 naar 290 Nm voor 580 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Het ligt er uiteraard aan wat je d'r voor uit wilt trekken.
JD chip is 490 euro.dan ga je van 110 naar 140 pk en 290 Nm.
De 115 gaat naar 143 pk en 360 Nm.
Rica zit wel in de buurt dan? Wateringen is wel dichter bij, maar als je toch aan rijden bent met een dieseltje maakt dat ook niet veel meer uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
En dude jd engineering zit in lochemdas echt een takkeeind
Mja rica zit in waalwijk, maar wat je zegt JD is goedkoper en haalt net iets meer power er uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Rica zit wel in de buurt dan? Wateringen is wel dichter bij, maar als je toch aan rijden bent met een dieseltje maakt dat ook niet veel meer uit.![]()
Plus dat JD een echte VAG specialist is.
Wel ff checken of ze stiekum niet nog kosten vragen voor 't monteren enzo, geen idee of die prijs ook incl. montage is of dat het alleen de product prijs van de chip is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja rica zit in waalwijk, maar wat je zegt JD is goedkoper en haalt net iets meer power er uit![]()
hoort zeker niet zo te lopen, ik kan zelfs in de 2 puur op koppeling wegrijden.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt iets soepeler (lees stiller binnenin) te rijden, maar wegtrekken is nog steeds een ramp... Na in die Lupo gereden te hebben is hij zelfs 2x afgeslagen bij het wegrijden op de parkeerplaatsAls je geen gas bijgeeft bij het opkomen van de koppeling slaat die af...
Maak er filmpjes vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zit net even bij't aanbod in Pathe Groningen te kijken, maar dat valt inderdaad ook aardig tegen... zal wel aan de zomerperiode liggen
En zeker een mooie Ferrari... ik hoop er dit weekend nog wat meer te zien bij de Ring
ja das wel incl montage, alleen kost 1 jaar motorgarantie ook nog een 125 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel ff checken of ze stiekum niet nog kosten vragen voor 't monteren enzo, geen idee of die prijs ook incl. montage is of dat het alleen de product prijs van de chip is.
bij JD bedoel ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja das wel incl montage, alleen kost 1 jaar motorgarantie ook nog een 125 euro
Kan me niet voorstellen dat je ook nog moet betalen voor montage...quote:
uhhh, rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoort zeker niet zo te lopen, ik kan zelfs in de 2 puur op koppeling wegrijden.....
maar doet die dit altijd of alleen als die koud/warm is???
wat voor een geluid maakt die ongeveer???
De pony zoals ik hem eerst had nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
1153 staat klaaren ponys zij stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |