Voor een deel. Er worden twee Volvo XC70's bij zijn garage afgeleverd en gaan bij hem in de onderhoud. Lease contracten wel eens waar maar het is toch een verkoop van 130.000+ wat hij binnen krijgt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef MikeyMan het volgende:
Probleem is alleen dat er feitelijk niks teruggekocht wordt... En ik denk dat je dan blij mag zijn met 3000 van een dealer...
particulier moet er wel meer uit te slepen zijn ja... Maar laat hem dan inderdaad poetsen en repareren...
Leasebakken zijn al besteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef w31rd0 het volgende:
Dit roept toch om wat meer onderhandelingstaktieken. Hoe zeker is het dat je de XC70 gaat leasen, is er geen ander merk/ model dat je interesse heeft? Ik zou de dealer voorhouden dat als ie niet wat meer ophoest voor jou auto hij die twee xc70's ook op zijn buik kan schrijven. Je kunt ook van te voren voor een andere auto gaan kijken bij een ander merk en daar een inruilwaarde voor je S40 opvragen. Dit gewoon terugmelden aan je Volvo dealer (alleen als ze meer bieden natuurlijk), en dan kijken wat ie daarmee doet.
Omdat hij groter is, luxer is, harder kan, fijner rijdt, mooier is, een schuifdakje heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Paladijn het volgende:
Waarom ga je in godsnaam van een S40 naar een XC70?
Al die andere opties vind je ook bij andere auto's in dat segment, ik verbaasde me meer over de switch van nette sedan naar PC Hooft-tractorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat hij groter is, luxer is, harder kan, fijner rijdt, mooier is, een schuifdakje heeft, een ingebouwd navigatiesysteem heeft, een erg mooie surround set heeft plus 6 cd wisselaar, toffe koffiekopjes houdertjes heeft, ingelegd hout in de deuren heeft, de passagier airbags uitkunnen, veiliger is, all wheel drive heeft, automatisch schakelt, cruise control heeft, regenssensoren heeft en er gewoon tig keer geiler uitziet?
Ik denk het niet, het zijn beide veredelde terreinwagensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat ie in de war is met de XC90 ipv de XC70
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |