vorige deeltjesquote:Named "Chena". When Holland America turned to Colorado Railcar to augment its fleet of vintage Budd and ex-Milwaukee Road vintage full domes, the result was something quite different from the other ultradomes built thus far. The initial order, HALX 1050-1053, feature sloped dome ends that more closely resemble the Budd products of 50 years earlier, as well as other ammenities. They are divided into two types, A and B. 1052 is an A car, fitted with ADA acessible seating and wheelchair lifts. Both the A and B cars have ADA accessible restrooms and dining facilities. The A cars also feature a nine by ten foot platform, and a small lounge and gift area inside the car.
After construction, 1052 and 1053 were shipped by freight train to Seattle, then moved by ferry to Alaska. They were scheduled to enter service between Anchorage and Fairbanks, AK in May, 2003.
das gewoon een V70 op hoge poten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
das gewoon een V70 op hoge poten...
Fijn voor als je in noorwegen ofzo woont als je van de bergpaadjes je oprit van bagger in moet![]()
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekken
Was echt grappig, zo'n T4 is vrij rap dus was wel een tegenvaller voor hem dat ik op z'n kont bleef hangen![]()
Dat is het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Ja T5 is snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigens)
quote:
Een V70 van de zijkant ook niet hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja T5 is snellermaar zo'n 850 ziet er van voor niet echt snel uit
maar rijdt zeker goed hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:
Dan ga ik voor jou en Timquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens TF, kun je mijn icon ook even bij de startpost inplakken
en, en, en?quote:
Dat ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.
En de Ferrari 430 blijft leuk om naar te kijken en te luisteren, om maar ontopic (?) te reageren.
Miami Vice. Doodeind lijkt me maar een saaie film en zo te zien zijn de bezoekers van imdb.com het daar mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
en, en, en?
Alternatieven zijn the fast and the furious IIInu met extra plastic en doodend
Ik wel, en je veronderstelling kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]met dat budget ga je voor een S80 of top S60
Het lijkt me trouwens dat de V70 beter op de weg ligt, maar heb met beide auto's geen rij-ervaring.
ontopic in de SCquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.
En de Ferrari 430 blijft leuk om naar te kijken en te luisteren, om maar ontopic (?) te reageren.
In het begin van de film dacht ik ook van 'wat is dit nou weer'. Ik had zelfs niet eens in de gaten dat de film was begonnen, totdat ik commentaar kreeg van mijn maat vanwege het babbelen onder de film.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ontopic in de SC
Ik vond de trailer van imdb niet echt boeiend, maar een aantal reviews zijn lovend over de actiescenes. Hij lijkt me in ieder geval beter dan de andere twee opties die we open hebben staan :x
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef NSX het volgende:
[..]
In het begin van de film dacht ik ook van 'wat is dit nou weer'. Ik had zelfs niet eens in de gaten dat de film was begonnen, totdat ik commentaar kreeg van mijn maat vanwege het babbelen onder de film.
Maar achteraf gezien was ie best oké hoor. Vast beter dan je andere twee opties inderdaad.
Hoezo heb je trouwens niet meer opties? Draait er daar zo weinig?
Zonde. Vooral raar dat ze juist de stomme (kuch) films uitkiezen om te draaien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Beide Leeuwarder bioscopen zijn van dezelfde eigenaar (die vorig jaar succesvol de komst van een superbios a'la pathe tegengehouden heeft) en van bedenkelijke kwaliteit. Ik wil echter nog wel even wat biertjes nuttigen, dus dan is de bios meepakken in Groningen (waar veel, veel meer draait) geen optie.
Over the Hedge & Pirates of the Caribbean II draaien ook nog, maar die hebben we al gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef NSX het volgende:
[..]
Zonde. Vooral raar dat ze juist de stomme (kuch) films uitkiezen om te draaien.
Oh, dan valt het wel weer mee qua aanbod van films.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Over the Hedge & Pirates of the Caribbean II draaien ook nog, maar die hebben we al gezienBeiden niet superfilms, maar wel onderhoudend.
Zit net even bij't aanbod in Pathe Groningen te kijken, maar dat valt inderdaad ook aardig tegen... zal wel aan de zomerperiode liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef NSX het volgende:
[..]
Oh, dan valt het wel weer mee qua aanbod van films.
De Ferrari.
[afbeelding]
Mooi ding. Alleen je ziet er niet zoveel van op deze foto.
In de zomer rijdt er veel meer moois rond. Groot gelijk ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zit net even bij't aanbod in Pathe Groningen te kijken, maar dat valt inderdaad ook aardig tegen... zal wel aan de zomerperiode liggen
En zeker een mooie Ferrari... ik hoop er dit weekend nog wat meer te zien bij de Ring
Zoals dit jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef NSX het volgende:
[..]
In de zomer rijdt er veel meer moois rond. Groot gelijk ook.
Die is zeker mooi ja. Hehe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals dit ja
Maar goed, moet morgen weer vroeg op dus nu echt weg
dat is vervelend jhaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
pff wat een klotenacht.. geen oog dicht kunnen doen..
gmta.quote:
driftenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
Wat ga je er eigenlijk mee doen Tommy?
shownieuwsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, met mij is alles prima.
Ik zit lekker bij m'n dinnetje in Tilburg
Alleen zij kon geen slaap vatten vannacht, dus ik zit nu op de bank shownieuws te kijken () terwijl zij nog een beetje bij probeert te slapen.
dank, dankquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
En hoe is het daar, mooie 404 trouwens
Ze had een vol koppie geloof ik,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
shownieuws
en jij zit in Tilburg
waarom kon ze niet slapen trouwens?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze had een vol koppie geloof ik,![]()
Naja en ze heeft zich ziek gemeld, dus ik ga d´r een beetje vertroetelen vandaag![]()
En een sierra 2.0 die hebben wij ook nog gehad![]()
Hebben de bij de boeren daar geen tractors, of lopen ze dan met hooivorken te zwaaien?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
driften
ging redelijk zelfs!
totdat..
afgelopen vrijdag een maat (waar ik dit project samen mee doe) een klapband kreeg bij ongeveer 100 km/u na 3 meter asfalt vlogen we richting een weiland... daar zat een geul voor dus gingen we met 4 wielen van de grond het weiland in
zaten vervolgens goed vast in de modder, maar na 3 uur graven en kloten toch naar huis kunnen rijden
vandaag gaan we de ophanging voor en achter aanpassen + het luchtfilter..
uitlaat is er al af door ons vliegavontuur dus dat is goed zo
Je maakt ook ladingen foto's van je werkzaamheden? -> tijd voor een projecttopicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook mee gedrift?
Dit is wel de DOHC injectie variant met 125 pk's
wel al gestript
Jij zit dus chikies te kijken terwijl je vriendin bij ligt te komen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, met mij is alles prima.
Ik zit lekker bij m'n dinnetje in Tilburg
Alleen zij kon geen slaap vatten vannacht, dus ik zit nu op de bank shownieuws te kijken () terwijl zij nog een beetje bij probeert te slapen.
ik maak genoeg foto's inderdaad..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je maakt ook ladingen foto's van je werkzaamheden? -> tijd voor een projecttopic
Ga je er trouwens ook mee circuitrijden, of wil je daar nog steeds een E30 voor hebben?
het is geen "boeren weiland"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben de bij de boeren daar geen tractors, of lopen ze dan met hooivorken te zwaaien?
Ik heb eens met een kennis vastgestaan op een zandvlakte met de nodige heuveltjes (er zou een half jaar later een wijk komen) en na een half uur kloten zijn we maar naar de dichtstbijzijndste boerderij gegaan om'm er met een tractor uit te slepen
De kennis wou ons even laten zien hoe goed de variabele vering van zijn citroen wel niet was
Ja die hadden wij ook, niet mee gedrift, t was de auto van mn paquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook mee gedrift?
Dit is wel de DOHC injectie variant met 125 pk's
wel al gestript
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit dus chikies te kijken terwijl je vriendin bij ligt te komen?
Onze enige echte eigen Wesley?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.
Wesleyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee naar een vadsige volkszanger uit Tilburg die een real-life soap heeft in shownieuws.
Oh, die foto's zagen er goed uit hoor, "no feer"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik maak genoeg foto's inderdaad..
ook al gepost hier in de SC, echter had niemand interesse, dus een projecttopic heeft weinig zin
en voor het circuit wil ik opzich wel een E30/E36
sierra heeft een kut wegligging daarom is het zo leuk om mee te driften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |